1. Lieve eigenaar,

De Horeca kan zo schitterend zijn als je maar een goed product neerzet en dan bedoel ik het totaalplaatje, dus inclusief personeel, presentatie en sfeer.
    Iedereeen realiseert zich dat u in een schitterend pand zit op A locatie, maar daar hoeft de rekening niet zo enorm voor omhoog.
    Kwaliteit is onder de maat, grootte van de portie is dan van ondergeschikt belang, u moet alleen meer weggooien bij slecht eten, wat u kosten dan weer enorm opdrijft.
    U snapt het ook wel, het is niet meer druk in uw zaak omdat de mensen zo negatief zijn over u. Dat zorgt er dan weer voor dat u nog minder klanten krijgt.
    De steeds kleinere groep klanten zal dus moeten betalen voor nog steeds evenveel kosten. Ik kan u verklappen dat dat niet gaat lukken.
    Beetje investeren in goed personeel (keuken en bediening) en uw stress verdwijnt als sneeuw voor de zon. Waardoor u ook met een glimlach door de zaak kan lopen.

Voor verdere tips, zie iedere aflevering van Herman den Blijker of doe eens inspiratie bij Meneer van der Most, die kan jullie thema wel zo enorm goed uitbouwen.

Van bovenstaand mag u afleiden dat ik al een paar keer ben geweest (je kunt eens een slechte avond treffen namelijk) en het steeds erg, erg teleurstellend was.

Toch, Met vriendelijke groet