Pannekoekenhuis 't Harde in 't Harde

1209606206 79
1310197929 77
1424201881 64
1444320226 83

1. Niet het beste restaurant, ook niet de slechtste. Het is er best okee, met een inrichting die enerzijds oubollig genoemd kan worden, maar misschien daardoor juist ook wel weer sfeer heeft, noem het nostalgisch. Hoe dan ook, de pannenkoeken waren in orde, best lekker. Maar wel een tip: echt niet meer doen hoor, slagroom over de pannenkoek heen, dat smelt toch meteen! (zoiets doe je in een apart schaaltje ernaast) We zijn ook niet meer zo gewend dat je drinken uit een pak of fles ingeschonken krijgt, want je betaalt wel een prijs alsof je een eigen flesje Fristi o.i.d. zou kunnen verwachten (en niet supermarkt-yoki, zoals die van mijn dochtertje). Vind ik persoonlijk minder. Of je moet er de prijzen ook echt naar maken. Al met al voor een keertje best aardig, maar het is niet een restaurant waar ik kilometers voor zou gaan rijden.

2. Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Niet duur.

3. Ria Dolphijn

Vlotte bediening, lekker eten. Het is een pannenkoekenhuis zoals hij zijn moet.

4. J.Lakerveld

Goede bediening
    Heel lekker gegeten

5. Prima voor elkaar. Vlotte bediening. Nette prijzen.

6. Rachel van Boven

7. Van binnen straalt er sfeer uit. De bediening is erg goed. Erg jammer dat wij een tafel kregen bij een kinderspeelplaats waardoor ik telkens de stoel moest verplaatsen om de kinderen er langs te laten. Ook jammer dat ze geen kinderstoelen met een tuigje hebben zodat we onze dochter vast konden zetten. Voor de rest heerlijk gegeten. De pannenkoek met ragout was heerlijk. Goed warm en de ragout was lekker hartig. Het ijs met boerenjongens was perfect. Dit pannenkoekenhuis is dus een echte aanrader.

8. Met bevrijdingsdag wezen eten. De pannenkoeken waren heerlijk!! En de aanbieding: Soep, pannenkoek en ijs na voor 13.50 Euro!! Dus gewoon perfect!!

9. Yvonne

Super restaurant! We komen hier met het gezin al jaren zeer regelmatig! Overheerlijke pannenkoeken (ik bestel ze nergens anders uit angst voor tegenvallen), gezellige sfeer, vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteit verhouding! Als ik dichterbij woonde, zou ik er zeker vaker eten! Het maandmenu is ook altijd zo leuk! Naast de pannenkoeken zijn de soep, de uitsmijters en het ijs ook echt jammie!! Hoop dat dit restaurant echt nog jaaaaren mag bestaan!! :)

10. Ben alleenstaand en mag hierdoor gemakshalve graag buiten de deur eten...

Graag wil ik via deze weg de lezers informeren over de sfeervolle en het warme onthaal in dit pannenkoekenhuis. Voor nog geen tien euro kun je hier prima van een pannenkoek genieten...

De pannenkoek is op ambachtelijke wijze bereid, wat zich dan in de smaak vertaald! Gewoon genieten! Niet geheel onbelangrijk: prima parkeergelegenheid en een verzorgd uiterlijk.

Kortom Pannenkoekenhuis 't Harde krijgt van mij zeker een 9!

11. Sven toman

Bij deze tent hebben wij met zijn 5 gegeten op doorreis naar huis. Zoals al meerdere keren gezegd door andere reviews is de eigenaresse zeer onvriendelijk tegen de klanten maar ook erg slecht tegen haar personeel. Mijn moeder vroeg of het misschien mogelijk was een extra ingrediënt op de pannenkoek te krijgen. Wat de beste vrouw zei was: " ja, euh wat wilt u dan ". Was erg kortaf en niet professioneel. Wij moesten ook aan tafel te horen krijgen wat zij allemaal slecht vond aan de bediendes. Dit mag nooit natuurlijk, daar mogen klanten helemaal geen lucht van krijgen.
    En dan nu het ergste nog. Omdat ze in dit restaurant zo onprofessioneel zijn dat ze uit grote flessen frisdrank schenken komt het dus voor dat er in sommige frisdrank geen prik meer zit. Ik ben terug gegaan naar de bar en ze stuurde de eigenaresse naar onze tafel. Ze vertelde ons dat dit pepsi is en dat er minder prik in zit dan coca cola. Leer de klanten eens hun favorieten drankje drinken!!! En we moeten dan maar kijken voor iets anders.

Dit zijn dingen die erg jammer zijn: De zaak ziet er van buiten en binnen gezellig uit maar door dit soort voorvallen kan ik begrijpen dat mensen hier niet meer terug komen, wij in elk geval niet meer. Wij vonden het ook al erg rustig voor een zondagavond rond etenstijd. Ik vraag me ook werkelijk af hoe ze het hier bij kunnen bakken als ze tent vol zit. Wij moesten al erg lang wachten op ons eten terwijl het denk ik voor 30% vol zat. Misschien zijn we anders gewend bij ons in Hoofddorp.

12. Mevr Lokhorst

Ik heb mijn 80e verjaardag hier gevierd.
    Het was heel gezellig en de bediening was prima. We konden zowel binnen als buiten zitten. En alles wat we nodig hadden werd gegeven .Zelfs een verjaardagskaart werd nog nagestuurd.
    Geweldig toch!. De eigenares moet soms wel optreden want sommige passanten zijn werkelijk brutaal en eigenwijs .Misschien is dit een tip voor iedereen een bord met daarop bv terras gesloten wegens feest of iets dergelijks . Dat voorkomt denk ik veel narigheid. Koffie en gebak, pannenkoeken en ijs het was allemaal heel goed.
    Ik ben blij dat mijn feest zo goed geslaagd is in het pannenkoekenhuis t"Harde Aanbevolen!!!!!

13. Bel ik op woensdag om voor 2 personen een afhaal pannenkoek te bestellen, zegt ze ....we zijn vandaag gesloten...volgens de site alleen op maandag gesloten?!

14. We eten er met onze dochter van 6 regelmatig een pannenkoek. De pannenkoeken zijn lekker, voor kleurtjes wordt gezorgd en het maandmenu is niet duur.

De inrichting is gedateerd maar voldoet prima.

De jeugdige bediening is wat onzeker maar gastvrij. De "bazin" is afstandig en kortaf.

Kortom, de pannenkoeken zijn lekker en de "bazin" is een beetje verzuurd.

15. Cees de Boer

Al meerdere malen bij het Pannekoekenhuis 't Harde heerlijk pannekoeken gegeten. In klein en groot gezelschap. Geweldige gastvrouw die haar vak verstaat.
    Goede kwaliteit pannekoek en ruime keuze. We hebben met 40 mensen samen de verjaardag van mijn vrouw gevierd toen ze 50 werd.
    Leuke en goed georganiseerde ontvangst, goede kwaliteit en snelle maar niet gejaagde service.
    Prima restaurant, kan het een ieder aanraden gezellig een pannekoekje te prikken in Pannekoekenhuis 't Harde .

16. Heel leuk restaurant met een heel lekker en aantrekkelijk geprijsd menu.

17. Echt de lekkerste pannenkoek ooit geproefd, met name de hartige speciale pannenkoeken..

18. harriette

Geen goede ervaring.
    Chagerijnige eigenaar
    Kregen de kans niet om te proeven
    Werden weg gestuurd, want moesten eerst reserveren
    Staat niets over op de site
    Was niet mee te praten.

Bediening was wel vriendelijk.

Ga er nooit meer heen

19. Interieur lelijk maar de lekkerste pannenkoeken!
    Bediening zeer vriendelijk.

20. Elly en Freek

Gewoon een zeer goede pannenkoek op de Veluwe . Zonder meer de beste durf ik wel te zeggen. Doorgaan zo!!!
    Succes .

21. We hebben hier een lekkere pannenkoek gegeten. De bediening was snel en goed.

22. Helaas hebben wij hier een slechte ervaring gehad. We zijn met 4 mensen gaan eten. 1 pannenkoek met banaan die helemaal niet naar banaan smaakte en zo droog was dat er niet doorheen te bijten was. De andere drie hadden een droge pannenkoek waarin de ingrediënten niet goed uitgebalanceerd waren. Teveel ui en ham en te weinig ei etc... De bediening was onprofessioneel en deed verder ook niks toen wij aangaven dat het eten niet lekker was.

Jammer maar helaas, wat ons betreft is dit restaurant zeker geen aanrader. Pannenkoekenhuizen die goede pannenkoeken en goed personeel hebben genoeg...

23. Heel lekkere pannenkoeken, goed professioneel gebakken, en ook de div. soorten die ze aan kunnen bieden. Kom er eigenlijk te weinig, ook het menu van de maand is een aanrader.

D. Scholten Wezep.

24. Heerlijke pannenkoeken!

Goede bediening.

Beetje oubollige inrichting maar wel gezellig.

Zeker een aanrader!

25. Een tijdje geleden hier gegeten! Super lekker, mooie locatie en een relatief ruim parkeerterrein.

Ruime kaart, super bediening! Aanwezig maar niet overmatig!

Ga zo door.

26. Erg lekkere pannenkoeken :). Goede bediening, ook al is af en toe de eigenaresse wat nors. Wij blijven komen!

27. De pannekoeken waren erg lekker!

De bediening was erg vriendelijk en het ging erg snel!

Lg JP.

28. Fam. Stokvis

Wij zijn hier net geweest en wij hebben geen idee waar alle negatieve reacties vandaan komen!

Heerlijk gegeten, erg lekkere pannekoeken en bediening goed en vriendelijk. Ook het interieur precies zoals een pannekoekenhuis zou moeten zijn, beetje oud Hollandse sfeer.

Dus bedankt voor de gezellige 2 uur!

29. Nou, is me wat. Ze zeggen dat je ook af kan halen en als je belt dan krijg je te horen het kan niet. Alleen om 4 uur, nou dat is geen etenstijd toch? Slechte zaak. Klantonvriendelijk personeel.

30. Vanavond met 3 volwassenen en 3 kindjes ( 1 tot 4 jr) hier gegeten.
    Pannekoeken waren ok, niet vreselijk bijzonder maar gewoon goed.
    Bediening vlot en inderdaad, de eigenaresse doet haar best om vriendelijk te zijn maar is een chagrijn eerste klas.
    Overige bediening vlot en vriendelijk; ook als zij niet voor onze tafel liepen toch even wat drinken voor de kleine man gehaald.

Aanrader voor een avondje met jonge kindjes.

31. joan 30 punten

Lekkere pannekoeken, veel keuze en een super goede bediening...altijd!

Wij blijven komen!

32. Een restaurant waar ik af en toe heen ga met de familie.
    Ben wel een beetje verbaasd over sommige negatieve reakties. Wij vinden het daar best gezellig, worden altijd vriendelijk geholpen en de pannenkoeken zijn echt heel lekker.

Het interieur is inderdaad een beetje jaren '70, maar so what! Een aanrader!

33. Door de slechte service vind ik de prijs erg hoog!
    Wat een sjagerijnen zeg, die eigenaren idd;)

Ik ben ook opgestapt eten laten staan en weggelopen.

34. De pannenkoeken zijn heerlijk, bediening (vooral eigenaresse/oudste vrouwelijke bediende) erg nors; we kwamen een keer ongereserveerd binnen (geen grote groep overigens! ) en werden vervolgens de zaak 'uitgesnauwd' door haar (niet eens normaal 'helaas, momenteel hebben we geen plaats'); zo snauw je je hond nog niet af! Interieur gedateerd, maar het zijn tafels en stoelen, dus functioneel.

De pannenkoeken dus wel lekker...

35. zo lekker zijn ze nergens!!

36. Harstikke gezellig reataurant
    en we hebben er heeeeerlijk gegeten. Lief personeel,
    alles naar wens geweest

37. Op 26.10.07 smakelijke en goed gecomponeerde pannenkoeken gegeten. Oudst bedienende dame (cheffin?) nurks en drukkend op de sfeer.

38. Redelijk eten (maar ongeschikt voor fijnproevers); chagerijnige eigenares. Laat ons bewust langer wachten omdat wij enigszins (20 min) later dan afgesproken arriveerden. Vreemd mens. Overigens ranzig interieur.

39. J. Sneller

Wij vinden, na bij een aantal pannekoekenhuizen geweest te zijn, dat pannekoekenhuis 't Harde de lekkerste pannekoeken heeft

40. uitstekend