• Lid sinds 24 juli 2009

3. 8

Délifrance

Lelystad
Nieuwe recensie

Detmar heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Soen Lie
    Chinees-Indisch Utrecht

Detmar

Soen Lie is een leuk en aan te bevelen restaurant in Utrecht-Overvecht.
    Fijne, informele sfeer, vlotte en prettige bediening en uitstekende gerechten.
    Ook de prijzen zijn oké.
    Bovendien heb je de keuze tussen een kleine (lees normale) en normale (lees royale) portie. Wie dat wil is dus goedkoper uit.
    Ik kom hier graag nog veel vaker.

2. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor De Smickel
    Pannenkoekenhuis Soest

Detmar

Op het eerste gezicht een leuk pannenkoekenrestaurantje maar echt smikkelen is het hier niet. De spekpannenkoek die ik bestelde was zeker gaar maar, ondanks de spek, aan de flauwe kant.
    Qua eetbaarheid zou ik hem willen omschrijven als 'een taaie hap'. Het beslag levert een vreemde leerachtige pannenkoek op (heeft u nog trek?).
    Helaas, het is zoals 't is, niet de lekkerste pannenkoeken en naar mijn idee aan de prijzige kant.
    De inrichting is wel helemaal in stijl maar oa. Vieze luchtjes (uit de keuken?) drukken de pret.
    Conclusie is dat ik hier waarschijnlijk niet meer heen ga.

3. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Hans en Grietje
    Pannenkoekenhuis Zeewolde

Echt een goed restaurant waar ze m.n. heerlijke spekpannenkoeken bakken en ook de koffie krijgt een dikke tien! Een waar pretpark bovendien en een must voor een dagje uit met de kinders. Verveling is uitgesloten.
    Voor rustzoekers c.q. stille genieters echter een minder aan te bevelen eetgelegenheid. Gemiddelde sfeer: oorverdovend!

4. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Le Journal

Ik ben hier één keer met de familie wezen eten en bij die ene keer zal het ook wel blijven. Grote afknapper is de sfeer of beter het gebrek daaraan. Le Journal oogt sjiek maar steekt uiteindelijk niet uit boven het gemiddelde niveau. Het personeel maakt een ongeïnteresseerde indruk want een bestelling opnemen bijv. duurt wel erg lang. Wat vervolgens opvalt is de voortdurende stroom winkelend publiek dat luidruchtig in en uit loopt naar de toiletten. Eet smakelijk! Het eten overigens scoort wel een voldoende want alles smaakt prima. Ook de prijzen zijn alleszins redelijk. Al met al toch niet echt een aanrader voor wie in Lelystad iets zoekt.

5. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Loetje
    Eetcafé Laren nh

Leuk en sfeervol eetcafé in het centrum van Laren. In tegenstelling tot wat ik hier en daar lees werden wij gastvrij welkom geheten. Er loopt veel personeel rond om de drukte in goede banen te leiden waardoor ook onze bestelling vlotjes verloopt. De bediening is zondermeer vriendelijk en met gevoel voor humor.
    Als het eten er eenmaal is begint het feest pas echt want wat een heerlijke biefstuk krijgen we voorgeschoteld. Mals! En met de jus waarin het is gebakken. Terecht wereldberoemd in Laren en omstreken.
    Geen wonder dat deze 'tent' altijd vol zit..

6. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor India Poort

Een restaurant waar ik graag nog eens terugkom en voor alle liefhebbers van de Indiase keuken een absolute aanrader. De hoge waarderingen voor India Poort zijn helemaal terecht. Zowel het eten als de service is top!

7. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Délifrance

Leuke lunchroom aan de rand van Lelystad waar je ontspannen en rustig kan zitten eten. Perfect. Ze hebben er heerlijke erwtensoep, zo dik dat je lepel rechtop blijft staan! De prijzen zijn beslist redelijk. Een omweg waard.

8. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor La Place

Druk en dikwijls hectisch restaurant op de bovenste verdieping waar je beslist lekker kunt eten. Alles is lekker vers en ziet er ook lekker uit maar af en toe wel een beetje flauw van smaak. Al met al toch ruim voldoende.

9. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Luning's Restaurant

Onderweg naar Dwingeloo zijn we eerst wat gaan eten in dit pannenkoekenboerderijtje in Ruinen. Ziet er leuk en gezellig uit. Wij zaten buiten maar ook binnen is het buitengewoon sfeervol. Echt een oud-hollands sfeertje.

De menukaart biedt de gasten een keur aan originele gerechten. Verrassend. Ook apart was het krakend krokante spek op mijn pannenkoek. Lekker hoor!

De bediening was goed en vriendelijk en de prijzen zijn normaal. Absoluut een adresje om te onthouden.

10. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor De Buren

Zeer gezellig eetcafé op een prachtige plek aan het water.

Het is hier echt heerlijk buiten zitten en ook het eten is buitengewoon. Tja, perfect eigenlijk.

11. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Gisteren ben ik hier voor 't eerst gaan eten en dat is mij uitstekend bevallen. Van de menukaart kan 't je gaan duizelen zoveel is er te kiezen.

Vlotte en korrekte bediening waar niets op aan te merken valt.

Een restaurant om nog eens te bezoeken.

12. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor FrieteRia

Geen snackbar die er uit springt vind ik, maar de kwaliteit van het eten is wel ok. Vriendelijke service!

13. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Holland
    Nederlands Dronten

Leuk restaurant waar ze heerlijke 'koffie verkeerd' hebben.

Ben er al vaak geweest en het eten is me nog nooit tegen gevallen.

Zeer aan te bevelen dus.

14. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een bericht geschreven voor leeuwtje
  15. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een bericht geschreven voor joan
  16. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Wok Inn
    Chinees-Indisch Kampen

De 1e slechte 'chinees' moet ik nog tegenkomen (liever niet natuurlijk), dus kan ik ook Wok-Inn toevoegen aan het rijtje goede Chinese restaurants.

Wel één kritische noot; we kwamen eens toen ze juist open gingen en de vloer was kennelijk nog even gedweild, en die was spekglad. Leuk binnenkomertje, maar niet heus!

Kom er vast en zeker nog eens.

17. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Lands End

Mooi aan het water gelegen restaurant waar je gezellig kunt zitten. Het eten is er goed en de service is zelfs buitengewoon, die zou overal zo moeten zijn vind ik. Een keer toen wij daar waren smaakte bij één van ons de vis niet, en kwam de eigenaar zonder moeilijk doen met een alternatief. Klasse!

Bestaat al heel lang trouwens, Lands End.

18. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Dubbel-Op
    Pannenkoekenhuis Lelystad

Leuk gelegen pannenkoekenrestaurant waar je niet kunt maar móet kiezen uit één van de menu's. Wie alleen een pannenkoek wil zonder extra's, tja, die is hier gewoon duurder uit.

Overigens smaken de pannenkoeken uitstekend, zeker wel, maar waarom zo star vasthouden aan die menu-formule?

Eén vorige recensie
  19. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor De Ossenstal
    Nederlands Epe

Prachtig gelegen pannekoekenrestaurant midden in het bos, al is het zandweggetje daarnaartoe in één woord bar!

Het terrasgedeelte zat vanmiddag stampvol, maar binnen konden we nog wel (net) terecht. Wat een reserveringen vandaag! Ondanks de drukte werden we vlot bediend en ook de bestelling stond zo op tafel. De pannekoeken waren dikker dan gemiddeld maar absoluut gaar en goed van smaak.

Prima restaurant dus.

20. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Candi Borobudur

Indonesisch restaurant langs het spoor, waar ik onlangs met de familie ben gaan eten. Alles aan dit restaurant is ons bevallen, van het eten tot en met de bediening. Zeer aan te bevelen.

21. Leuk pannenkoekrestaurant even buiten de Bataviamuren. Lekker buiten gezeten aan één van de grote houten tafels en genoten van een heerlijke pannekoek. Wie nog wat 'ruimte' over heeft kan kiezen uit een aantal ijsdesserts. Ik zou Sanne's witte dame nemen, het perfecte toetje.

Vlotte en aardige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

22. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor La Bamba

Vandaag even bij La Bamba een frietje gehaald. Je krijgt 't in een grote puntzak die gloeiend heet is, pas op! De portie is niet kinderachtig en dat geldt ook voor de saus. Prima friet, alleen niet zelfgemaakt waar ik stiekem op gehoopt had.

23. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft Salute toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • IJssalon
    Diezerstraat 121 Zwolle
  24. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Salute
    IJssalon Zwolle

Wanneer ik in Zwolle ben met de familie en we op een mooie dag zin hebben in ijs, dan gaan we er bij Salute vaak even voor zitten. IJs van de menukaart ziet er altijd perfect uit en smaakt heerlijk. Hoe druk 't daar ook is, we hebben altijd een zitplaats binnen. Het 'arme' personeel komt in de zomer vaak handen te kort, zo'n gekkenhuis als 't is. Maar ja, als je ijs zo lekker is...

25. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Fresh-Food Restaurant Aight

Klein restaurant dat je qua ligging in de stad gauw over 't hoofd ziet, maar waar je best wel lekker kunt eten. De broodjes zitten vol met vlees en aan saus geen gebrek. Prijzen zijn absoluut redelijk, alleen niet die van de baklava. Lekker, maar wel duur.

26. Detmar 's profielfoto
    Detmar is joan gaan volgen.
  27. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor KFC
    Snackbar Almere

Vies en ongezellig deze kfc. Geen hoogstaande fastfood. Wat mij betreft geen aanbeveling.

28. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Asian Paradise
    Chinees-Indisch Zeewolde

Wat een zitplaatsen hier!
    King size wokrestaurant in de Flevopolder.
    Voor Zeewolde inderdaad een aanwinst, lijkt me.

Qua eten moet ik zeggen dat de Chinees mij in het algemeen nog nooit is tegengevallen en ook deze in Zeewolde kan ik gewoon aanbevelen voor wie ervan houdt.

29. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor De Fazant

Mooie ligging aan het veluwemeer. Af en toe kom ik hier met de familie. Heb hier wel eens een pannekoek besteld die er niet uitzag en ook niet zo lekker was, maar al het andere wat ik hier heb gegeten beviel me prima. Personeel is zonder meer vriendelijk.

30. Detmar 's profielfoto
    Detmar heeft een recensie geschreven voor Zezo

Heb al heel wat broodjes dóner kebab gegeten, maar helaas is die van Zezo met afstand de slechtste. Vriendelijke mensen, dat wel, maar ik weet inmiddels genoeg. Restaurantje heeft tevens geen verwarming, althans niet waar de tafels staan. Bar!

Meer activiteiten