Snackbar Van der Wal in Sneek

Snackbar Van der Wal laten bezorgen?

1194563141 97
1201799027 97
1209034913 97
1266922000 85
1332044973 63
1389932060 57
1447819147 64
1520178006 67

1. Bestellen af en toe bij van der wal.
    Ging afgelopen keren aardig goed. Eten was prima en netjes bezorgd. Maar vanavond was alles doorelkaar. Saus door verpakking heen. Friet aan de andere kant. Bakje van shoarma open, frikandel saus overal op bakje en verpakking. Echt jammer.

2. Ik maak graag gebruik van de uitstekende bezorg service van snackbar van der Wal. Altijd een vriendelijke bezorger aan de deur en een snelle service. Het is me eens overkomen dat de bezorger het pin apparaat was vergeten, toch de bestelling afgegeven en op een later moment mogen pinnen. Een ander moment had ik zelf per ongeluk te weinig contant geld op zak, wanneer de bezorger aan de deur kwam. Het ging enkel om een paar centen en er was geen mogelijkheid om te pinnen doordat ik dat niet had opgegeven. (Mijn fout) Toch werd er gekozen voor mijn gemak en was de betaling voldoende ondanks de paar centen te korten. (Vanzelfsprekend is dit geen gewoonte waar je vanuit moet gaan, maar de service die de snackbar daarmee uitstraalt heb ik persoonlijk erg gewaardeerd)
    Top, een erg tevreden klant!

~ Jeroen van den Brom

3. Kwam er wekelijks, niet voor mijzelf, maar voor een huisgenoot. Vandaag weer dezelfde bestelling gedaan: bleek opeens 25% duurder te zijn geworden. Wat van gezegd, toch oude prijs betaald, maar dan krijg je opeens 2/3 van wat je vroeger kreeg. Ga het nog 1 keer proberen en gaat het dan mis: doei van der Wal!

4. Slechte patat, al meerdere keren patat gehaald die in oud vet gebakken is. Niet te eten! Saus en service is wel goed.

5. Jantsje de Wit

6. marijke ruiter

Gisteren hebben wij op doorreis gegeten in deze snackbar en onze ervaringen zijn niet erg positief:
    - op de patat zat vrijwel geen zout en we konden alleen patatkruiden gebruiken
    - de loempia werd geserveerd met plastic bestek wat niet geschikt was om een loempia te snijden: het brak vrijwel direct en we hebben verder met onze handen moeten eten.

7. Wat een toptent! Zeer druk bezochte cafetaria met redenen van dien! Goede service, kwaliteitsproducten en divers aanbod.

8. Onvriendelijk personeel. Erg duur.

9. Frederique

Het eten was lekker, de friet een beetje hard gebakken, shoarma was heerlijk. De bezorger was stipt op tijd, kortom, gewoon goed!

10. Zeer duur en mijn eten was niet eens warm, het was al koud.

11. Petra van Veen

Zonder meer de beste snackbar van Sneek. Schoon, beleefd personeel, breed assortiment en alleen maar kwaliteitsproducten. Altijd perfect klaargemaakt. Komen er al 15 jaar. Ga zo door.

12. Janine Nauta

Het was heel erg lekker, maar toch een zeer kille sfeer. Ik voelde me niet warm onthaald. Het was relatief duur. Ook duurde het redelijk lang voor ik mijn eten had, en toen ik mijn eten had, miste de saus eerst nog.

13. Kom er al een paar jaar maar volgens mij heeft de eigenaar geen zin meer. Vraag je om iets krijg je het niet of verkeerd en zuinig! Personeel is altijd top. Maar als de eigenaar er staat: draai maar direct om hoor.

14. Tsjonge jonge, wat een slecht verhaal dit. Of je nou 's middags belt om 14:00, of onder etenstijd, ze nemen gewoon de telefoon pas na 50 keer op ofzo! Kom je om je eten op te halen, is er niets te doen in de hele tent niet! Jammer, Jammer!

15. Super tevreden over deze zaak

Top mensen daar. Je hoeft niet lang te wachten. Super lekker was het!

16. Voor de zoveelste keer het volgende meegemaakt:
    Niet druk, een klant zien en negeren. In plaats van aangeven dat ze de klant zien en vragen of ze een momentje hebben. Zeer onbeschoft.
    Je wilt een product verkopen of niet. Na dit laatste incident in ieder geval niet meer aan ons.

17. Anja

18. Michela De la Cruz

19. Ik bestelde een frikandel speciaal 2 keer en kreeg vervolgens een normale frikandel en een mexicano zonder Saté sauce. Maar wel de volle pot betaald, zeer ontevreden.

20. Voor de zoveelste keer knakworsten die helemaal opengebarsten en gerimpeld waren, lijkt echt nergens op, je wordt er moedeloos van, ben weleens teruggegaan, dan klrijg je wel nieuw, maar als je al thuis bent, ga je niet apart weer terug.
    Vandaag was de patat vet en niet bruin gebakken en de pindasaus niet lekker, ingekookt leek het wel, dus al met al niet lekker gegeten dit keer

21. Hemelvaartsdag 2012, even een patatje halen bij van de Wal.
    Vriendin uit Italie op bezoek. Twee patatjes zonder mayonaise in het kleinste bakje. Half vol en zo slap als een vaatdoek. Sorry, van de Wal, voor de prijzen die u hanteerd mag u zich beslist schamen. Was nog niet bij u geweest maar kom ook nooit weer.

22. Molenaar

Je wordt er vriendelijk, snel, en correct behandeld. Kortom goede service maar daar is de prijs ook naar, het is niet bepaald goedkoop.

23. Goede service, patat is goed alleen de mayo niet lekker...:(

24. Bediening viel tegen....onvriendelijk (lees: brutaal) personeel!

Het eten was vies. Patat was veel te hard.

25. Goed eten en erg gecharmeerd door de bediening! Super!

26. Ik vind dat het inderdaad ook snel gaat en dat komt de patat niet ten goede. Ik meld dan ook altijd de patat goed doorgebakken mag worden! Erg jammer voor zo'n goede zaak en vriendelijk personeel.

En de pindasaus mag ook iets minder lang op het vuur!

Of vaker per dag verversen!

En inderdaad is het ook weleens bij ons voorgekomen dat spullen vergeten werden! Dus je moet zelf ook erg goed opletten als ze de bestelling herhalen als het klaar is!

En betaal altijd pas als de bestelling klaar is! Niet eerder! Willen ze wel, maar doe het niet...............

27. Ik vind het een leuke snackbar, ook al is het er druk, je eten is snel klaar. En iets vergeten is menselijk. Pindasaus is inderdaad niet zo lekker, maar de rest smaakt altijd prima.

28. De patat is vaak slecht gebakken, alsof het maar heel even in het vet ligt.

Bij grotere bestellingen wordt er vaak wat vergeten.

De snacks zijn wel oke.

29. Beste patattent, we halen er bijna ieder vrijdag voor op de zaak. Vooral de shoarma is heerlijk! Vriendelijke mensen en lekker snel klaar. Een aanrader dus!

30. Dana Klink

Het eten is er lekker, vaak is patat in snackbars niet lekker omdat het vet vies ruikt/is, dit heb ik nog nooit meegemaakt met VD Wal. Ook hoef ik nooit lang te wachten op mijn bestelling.

Het personeel is geweldig, kan vaak om ze lachen!

Kortom, ik kom er graag!

31. Kom al bij vd wal vanaf dat ik een klein meisje was. Weet nog dat het toen heel lekker was en mijn ouders het niet duur vonden voor de hoeveelheid die wij kregen voor de centen (groot gezin).

Maar tegenoordig vind ik het niets. Het personeel is gehaast en kortaf. Je krijgt maar een beetje voor veel geld en vaak als ik er langs fiets ruikt het sterk naar oud frituurvet...

De pindasaus is vaak te sterk en pittig omdat die de hele dag op het vuur staat en inkookt, niet lekker!

Vaak vergeten ze ook de helft!

Dan kom je thuis en missen er weer dingen die je wel besteld en betaald hebt. Kan je er weer achteraan bellen!

Kom er alleen omdat het vlakbij is....

32. Ik ga dagelijks naar de snackbar van der Wal, niet alleen om te eten maar ook voor de sociale contacten, het personeel is altijd in voor een leuk 'praatje'

Ik vind dat over smaak niet te twisten valt dus als iemand het eten bij deze snackbar niet lekker vind is dat een leugen. Het eten wordt met veel zorg en liefde bereid door het enthousiaste personeel. Alle lof ook voor de eigenaren die al 35 jaar deze uitstekende kwaliteit kunnen waarborgen.

Chapeau voor Snackbar van de Wal!

33. Een snackbar waar het altijd wel druk is. Het eten is prima en de inrichting en muziek is rustig en dat is goed. Het is in de zaak suikerschoon en het vet ziet er altijd goed uit en wordt volgens mij vaak verschoont. Het personeel behandelt je vriendelijk en respectvol en ze kunnen allemaal tegen een grapje.

Kortom:
    Prima snackbar waar ik regelmatig kom en dat nog vele jaren hoop te doen!

P.S. Respect voor de eigenaren die er al meer dan 35 jaar werkzaam zijn.

34. Henry F. van der Kooi

Mijn ervaring met Van der Wal geeft geen enkele reden tot klachten. Ik ken Arie al vanaf de tijd, dat hij nog een "kwajongen" was (ik zelf ook, trouwens!) en ik heb nooit spijt van die ontmoeting gehad.

Zijn kwaliteit is boven elke twijfel verheven, met het personeel is niets mis. En als Arie weet wie hij voor zich heeft (zoals ondergetekende b.v.), dan is hij altijd in voor een grapje.

Arie en personeel: ga alsjeblieft gewoon zo door!

35. Mark Drijfhout

Ik vind patat shoarma niet echt lekker, ze bakken de shoarma niet maar ze doen het in de magnetron.

Verder wel lekker vooral patatje met.
    Ook het personeel is niet zo vriendelijk.

36. Jan de Haan

Ik vind dit niet zon gopede tent.
    De service is slecht, het personeel is onaardig en het eten is niet lekker. Het enigste wat lekker is de mayonaise.

37. Thijs Prins

De allerbeste snackbar van Sneek en omstreken, goede sfeer en service, zeer hoge kwaliteit van de producten. Ik hoop dat ze nog eens 35 jaar blijven bestaan.

38. growning

Goede tent, alleen jammer dat ze de patat voor de 2de keer meebakken! lijkt nergens op natuurlijk. als je ze erop aanspreekt word er verontwaardigt gereageerd, meet het dan beter af!

39. Rinse Ringma

Erg lekker eten!! We gaan er elke maandag heen en bestellen bijna elke keer hetzelfde. Maar dat doet er niet toe. Top tent!

40. Zeer drukbeklante snackbar en met reden want het is met enige afstand de beste van Sneek. De eetwaren en de bereiding ervan zijn gewoon goed en vooral dat laatste is tegenwoordig uitzonderlijk in de horeca terwijl het juist doodgewoon hoort te zijn.
    Kwaliteit van de oude stempel zonder veel opsmuk en zonder kinderen van een jaar of 16 achter de bakovens die het kunnen verprutsen.

41. Het eten is er super lekker, we gaan der haast elke week heen, Omg xD