De Beleving in Sint-Oedenrode

Gratis parkeren in hele omgeving

Bezorgrestaurants in de buurt van De Beleving

1547720991 82
1619031727 82

1. Theo en Jer

Beste,
    Vandaag menu afgehaald voor de 1e keer, we zijn zeer tevreden.
    Het was perfect verpakt, gemakkelijk te verwarmen, en zeer smaakvol.
    We hebben er van genoten!

Vriendelijke groet,

2. Gisteren, tweede pinksterdag met ons gezin uit eten geweest bij De Beleving, Sint Oedenrode. Heerlijk gegeten in een prettige, ontspannen en gastvrije sfeer. Prettige ontvangst, ontspannen sfeer en beleving. Een echte aanrader!
    Riet

3. Het eten bij de Beleving is altijd heerlijk en de bediening is goed. Ook vragen ze een eerlijke prijs

4. Gisteravond weer lekker gegeten.
    Heerlijke kreeftensoep (echt de beste)
    lekkere hoofdgerechten, ossenhaas en zwezerik.
    Lekker wijntje erbij.
    Na, goed gevulde kaasplankjes met een port.
    We komen hier zeker terug.

5. Gisteravond heel gezellig met een vriendin uiteten geweest bij de Beleving! Al lag dat wel meer aan de vriendin dan aan dit restaurant. Toegegeven, ik ben erg kritisch als het gaat om bedienend personeel. Het besef dat gasten een avondje uit zijn en geld neertellen voor (o ironie) 'de beleving', is maar bij weinigen echt doorgedrongen. Vond de vrouw die ons hielp niet bijzonder hartelijk. De Tom khai ka soep was erg lekker, maar mijn hoofdgerecht heb ik deels laten staan. De sukade was gortdroog, misschien inherent aan het vlees maar dan in ieder geval niet in die mate. Daarom extra veel zin in het buikspek wat ook op mijn bord lag. Deze smaakte echter naar water (?). Misschien ingevroren geweest ofzo. De bijbehorende bbq-saus vond ik al een gekkige combi en wist mij ook niet te overtuigen.
    De espresso was heerlijk, de chocoladeamandelen ook. Maar nee, ik denk niet dat ik hier nog terugkom.

6. Andreas Inderwisch

Een zeer teleurstellende ervaring. Lang wachten voor je naar een tafel wordt gebracht, 20 minuten wachten op een aperitief en als die er eenmaal is, brengen ze 5 minuten later al het voorgerecht. Geen amuses, niet gevraagd of we tafelwater wilden, geen wijnkaart aangereikt, andere gasten die youtubes kijken mét geluid worden niet aangesproken, bij een bier dat nagist op fles wordt een kletsnat glas gebracht, bij de buren worden voor het zoete dessert peper en zout niet uitgehaald, er is geen sprake van contact met de bediening - toch deel van een avondje uit, aan een tafel voor twee zit er altijd één naar de muur te kijken, enz. enz. Wij hebben na de tweede gang om de rekening gevraagd. Kortom: een Bib Gourmand onwaardig. We vragen ons af wanneer hier voor het laatst iemand van Michellin geweest is.

2,6
  7. Lekker gegeten, fijne bediening, saaie ruimte.

8. Martijn

Vandaag een heerlijk proeverijmenu 4 gangen gehad. Het was weer heerlijk. Een gezellige avond gehad met mijn vrouw en 3 kinderen.

9. Vanmiddag voor de eerste keer een broodje gegeten. Het duurde erg lang, een uur tussen bestellen en serveren. Ook geen servetten gekregen. Om bestek moesten we vragen. De lunch smaakte prima. Had gereserveerd na de site gelezen te hebben. Had hoge verwachtingen maar viel toch een beetje tegen.

10. Ans van Dinten

Lekker gegeten we hebben het plateau gekozen dus ook diverse gerechten kunnen proeven

11. We hebben wederom genoten van een heerlijk etentje met een goede wijn. Het huidige concept van het proeverij-menu is erg goed bevallen. Het waren mooie porties, perfect op smaak en leuk gepresenteerd. We vinden dit restaurant voor het goede eten en de altijd vriendelijke bediening een echte aanrader. De prijs-kwaliteit-verhouding is goed.

12. We hebben hier onlangs geluncht maar om eerlijk te zijn had ik er meer van verwacht. Er zat niet veel smaak aan mijn broodje en ook vond ik de ruimte niet heel erg sfeervol aandoen.

13. Het 10 gangen menu was weer geweldig! Ik raad iedereen aan om hier te gaan eten.

14. afke de kort

Je kunt er heerlijk dineren en lunchen. Ik was erg verbaasd over de lage prijs van de lunch.

15. Eerste keer dat we er waren. Goed gegeten met goede en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Spiedie

Prima restaurant. Altijd verrassende gerechten en die worden ook regelmatig aangepast. Leuke bediening en leuk ingericht. Een aanrader voor iedereen die voor een betaalbare prijs een prima diner wil hebben.

17. Ralph kan echt heel erg goed koken!Alles smaakt altijd heerlijk en er worden alleen goede producten gebruikt. dat merk je...dat proef je. Bediening is prima. Jammer dat Sjors weg is. Toen was het allebei een 10! Tot snel weer

18. Het was mijn eerste keer dat ik de Brasserie de Beleving bezocht, het was voor mij dus een verassing wat me te wachten stond. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleidt. Als voorgerecht had ik, net als mijn vader, een kreeftensoep met hollandse garnaaltjes. De smaakbeleving was van hoge kwaliteit, de opmaak was grandioos. Ik had echt het gevoel dat ik in een hoogwaardig restaurant aan het eten was. Mijn vader vertelde na de eerste hap dat hij voor het eerst in zijn leven echte kreeftensoep gegeten had. Als hoofdgerecht had ik een tournedos met ganzenlever. De ganzenlever was mals met een krokantkorstje. Het was wederom een maaltijd voor een koning. De jus was voortreffelijk en de tournedos zacht, mals en net als de ganzenlever met zorg bereidt. Ik kon merken dat het gerecht een finesse had, een extra, wat ik zelden mee maak in een restaurant. Als dessert had ik gekozen voor een kaasplankje. Dat was net als de twee voorafgaande gerechten grandioos en met finesse bereidt. Elk component van het kaasplankje had een extra. Naast de vijf kazen werden er nog verschillende lekkernijen aangebracht. De rucola was gedresseerd, er lagen pijnboompitten. Daarnaast lagen er twee sneetje brood gedrenkt met een vleugje olie. een dun koekje, en wat druiven. het geheel werd compleet met een truffelhoning siroop. De smaken van de gerechten, de finesse van bereiden en de kookkunst heeft een enorme indruk op me gemaakt. Ik maak een diepe buiging voor de keuken. De kwaliteit die we ontvingen is eigenlijk het dubbele waard in geld. Ik ga hier zeker nog eens eten en hoop dat meer mensen dat zullen doen, waarom, omdat je naar der hand zult zeggen dat je nog nooit zo lekker gegeten hebt. Dit restaurant kan zich gemakkelijk meten met de duurdere restaurants. Een 10 voor het eten. Het personeel is wat jonger en misschien niet het beste, maar ontzettend vriendelijk. Het interieur is modern en zou naar mijn mening iets meer warmte mogen uitstralen, ik misten de warme gezellige kleur en textuur van hout. Ook zou het licht minder wit mogen zijn. Het is wel zo dat het interieur ervoor zorgt dat het restaurant toegankelijk wordt voor een breedpubliek en daarmee laagdrempeliger wordt. Maar naar mijn mening is hetzelfde effect te bereiken door mijn punten van kritiek uit te voeren, de sfeer wordt vergroot en dus de beleving, of beter gezegd de ervaring, wat de smaakbeleving ten goede komt.
    Echter het eten maakt alles weer in orde, en plaatst alles in perspectief. Kortom, ik heb gegeten als een koning en vind dat andere restaurants een voorbeeld kunnen nemen aan de 'Brasserie de Beleving'.

19. Afgelopen weekend gegeten in een bommetje vol restaurant "DE Beleving".. Ondanks dat we ruim 1uur later waren (wel even gebeld natuurlijk) en het merendeel bezig was met het hoofdgerecht werden we goed geholpen.
    We hadden vrienden meegenomen en 4 keer het verrassingsmenu (online al doorgegeven!), 3 keer voorkeur vlees en 1 keer vis. Alles viel in de smaak, van de duif tot en met het dessert met bastogne (mousse, kruimels...erg leuk). Toen er onverhoopt een espresso vergeten was kreeg desbetreffende persoon dit alsnog PLUS nog eens dat lekkere bastognemousse.... prima opgelost toch?!
    Ik realiseer me dat ik het hele menu niet beschrijf, maar dat komt simpelweg omdat ik vind dat de kok op een hoog nivo kookt en presenteert op de borden dat dit overbodig is.
    De onbevangenheid en brabantse gastvrijheid is zeker merkbaar in zit restaurant!

20. Heb gisteren ( Valentijnsdag ) hier gegeten.
    Ik ben onder de indruk want er is werkelijk alles aan gedaan om op het thema in te gaan.
    Het eten was ook nog eens heerlijk en erg orgineel.
    De bediening is vriendelijk en vlot.
    Mijn zegen hebben ze.

21. Onlangs met een groep van 16 personen gegeten. We zaten in de afgesloten ruimte en dat was zeer comfortabel voor zo'n grote groep. Het eten was echt goed, zeer gevarieerd en gewoon wat anders dan een standaard entrecote of varkenshaas. We hadden het 4 gangen keuze menu en voor 1 persoon werd er speciaal een vegetarisch menu gemaakt. Ook dit was prima in orde. Ook voor 1 kind werd er iets aparts gemaakt. Bediening was jong maar goed op elkaar ingespeeld. Ook het uitserveren voor zo'n grote groep ging snel, de koks hielpen gewoon een handje mee! Wat ons betreft een aanrader en een dikke 8 waard.

22. Matig tot slecht lunchmenu.
    Na klacht was het antwoord dat het aan de prijs van het menu ligt.

1,9
  23. Heerlijk gegeten. En uiterst vriendelijk personeel,

Dat zie je niet vaak meer...!

Wij waren met kleine kinderen en ze boden zelf aan om halve porties te maken of een extra bordje om met ons mee te eten, Top!

24. Jos & Ingrid

25. Jos 90 punten

Al diverse maaltijden genuttigd bij de Beleving en het blijft inderdaad een beleving. Elke keer een zeer smaalvol verrassingsgerecht en op een zeer leuke manier gepresenteerd. Het personeel is jong, leuk en weten hoe ze moeten bedienen.

Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en ook nog betaalbaar.

26. Nu al een paar keer hier geweest en ik vind het iedere keer een feest. Gezellig en sfeervol, prettige bediening en heerlijk eten. Helemaal top!

27. Robert van der Net

28. We hadden onze twijfels bij binnenkomst, werden niet snel aangesproken en de sfeer/inrichting vonden we niet geweldig. Er mist nog iets om het af te maken.

Maar we hebben super heerlijk gegeten, uiteindelijk goed en gezellig bediend, en dat voor een redelijke prijs. Hier komen we zeker terug.

29. Fam van der Heijden

Een tegenvaller...

We hadden alleen maar goede recencies gehoord. Na onze 1e ervaring, die gemiddeld was, vonden we dat "de Beleving" een herkansing verdiende.

Het was echt jammer. Op het moment dat we aanwezig waren was het (die keer) helemaal niet druk. Binnen waren maar 2 tafels bezet.....

We hebben 10 a 15 minuten aan tafel gezeten, zonder dat we aangesproken werden door het bedienend personeel. Wel kwam het personeel langs onze tafel gelopen, om voor de gasten aan de andere tafel te serveren. Met de "barman" haddden we duidelijk oogcontact. Uiteindelijk kwam hij naar ons toe. Naar ons toe, toen wij weer de deur uitliepen. Echt jammer. Met name omdat Ralph een hele goede kok is, die zelfs met michelin ster kan bereiden!

30. T. Dehnen

Top gegeten, een geheim wat je alleen bij goede vrienden aanbeveelt! Alles wordt vers gemaakt, van de sauzen tot de heerlijke mayonaise en niet te vergeten het zelf gemaakte ijs! Eigenlijk is het ambachtelijk zoals je bij een sterrenzaak verwacht, maar dan met mooi groot stuk kraakverse vis als hoofdgerecht in plaats van een liflafje. De ambiance mag wel iets beter, de kelner is heel goed op de hoogte van mooie wijnen bij de gerechten. Woon helaas te ver weg om er vaker heen te gaan..

31. Een beleving! 2 x achter elkaar geweest, 2 x super, ambiance goed, licht een beetje meer dimmen. Service geweldig, leuke en spontane medewerkers/sters.

32. Afgelopen zaterdag een viergangen-menu gegeten. Wij waren beiden zeer enthousiast. Een restaurant waar men de kunst verstaat om het hun gasten naar de zin te maken. Uitstekende (verrassende) gerechten en een zeer goede attente bediening. Dit is het soort restaurant waarom je besluit om buiten de deur te gaan eten.

33. Beste restaurant in de omgeving. Eten en bediening is hier altijd top voor een goede prijs. Sinds de verbouwing is het nog beter en mooier geworden!

34. T. van Oersel

Bij de Beleving is het altijd weer lekker eten. En zeker nu het hele restaurant zo mooi verbouwd is vind ik het helemaal geweldig.

Het eten is altijd weer verrassend lekker, de bediening is vriendelijk en de sfeer is zoals het bij een goed restaurant moet zijn, erg prettig!

35. Gisteren weer heerlijk gegeten in een vernieuwde Beleving! De Tent is Top! Het viergangen verassingsmenu was een geweldige combinatie van bijzondere vlees- en visgerechten en vooral het dessert was verbluffend. Knap staaltje vakmanschap!

36. Altijd goede ervaringen gehad op 1 keer na, deze mindere ervaring is super opgelost!

37. Iedere keer weer een Beleving! Kunt er goed eten en dat voor dat geld.

Aan de sfeer wordt gewerkt! Dus ik ben benieuwd.

Eind mei maar weer eens een bezoekje brengen!

38. Het is bij Brasserie de Beleving elke keer weer een genot om te eten.
    Ik en mijn vriend gaan er regelmatig eten en nemen altijd een 4 gangen verrassingsmenu en heb noog nooit minder lekker gegeten!
    Het is elke keer weer TOP!

Nu druk aan het verbouwen!
    Ben benieuwd hoe het gaat worden!

Vanaf 20 mei weer open!

Ik ga er dan zeker weer heen!

39. Terleurstellend, de laatse 2 keer 1e keer bediening te snel borden uithalen terwijl de helft nog niet klaar was met eten. En 2e keer eten lauw warme Tonijn was veel te warm en veel te droog. bij melding werd gezegd dat ze dit altijd zo deden en had moeten aangeven dat hij lauw warm moest zijn. Moesten de volle mep afrekenen want ik had immers de helft opgegeten!

40. Lekker buiten op het terras: lekker weer, goede sfeer,heel lekker gegeten wat wil je nog meer!

41. Viel zwaar tegen.
    Sate op ,kreeft te ver doorbakken (taai)en slechte bediening