Op dit adres zit nu: Rivero

Vrij parkeren op 200 meter afstand.
    Parkeerplaats Schoonhoven lang parkeren.

• High tea: € 18,50

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1352719750 33
1420543970 42
1444481930 76
1468419890 79
1520285470 81

1. Greet Straver

We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

2. We hebben lekker gegeten. Toen ik echter i.p.v. een toetje een tweede kopje cappuccino wilde kreeg ik te horen dat dat niet ging omdat het apparaat uit stond. Het was 10 uur! Ik was te verbaasd om hierop te reageren op dat moment. Voor iemand die iedere week uit eten gaat mss geen probleem maar ik geef Mn geld volgende keer ergens anders uit. Jammer.

3. Lekker gegeten in een leuke omgeving.

4. Elizabeth

Very nice restaurant. We sat by the window, great view. Food was delicious. We couldn’t decided what to order, all sounds so good. Starters a bit pricey. Will definitely go back to try the other food on the menu 😊

5. Op basis van ons recente bezoek kan ik niet anders dan de maximale score toekennen. Sfeervol, hele (klant)vriendelijke bediening en lekker gegeten. Wat ons betreft een aanrader en we gaan zeker weer terug.

6. Ruud van Silfhout

Kwaliteit en de sfeer waren voortreffelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Uitstekende bediening.

7. Heerlijk gegeten, prettige sfeer en vriendelijk personeel.

8. Jochem keller

Zaterdag 11-08 gegeten bij lekzicht en alles was goed! Uitschieters waren het eten en de service! Super!

9. Jessica

Lekzicht heeft een nieuwe kok!
    Buiten de kaart om heerlijk verse sashimi van zalm en makreel, met soja en dip van oa wasabi. Echte verwennerij!
    Als hoofdgerecht een tournedos nieuwe stijl; heerlijk mals en op een goed opgemaakt bord met variatie aan groente en aardappelgratin.
    Daarna het toetje.. rabarbermoes met crumble, vanille ijs en verse aardbeien. Om je vingers bij af te likken!
    De nieuwe kok maakt me nieuwsgierig naar zijn andere creaties. Wij komen snel weer!

10. Met 8 collega's gegeten. Goed geregeld mosselen in een grote pan voor 4 man en daarna nog een keer, dus bleven de mosselen lekker warm. Helaas ook hier weer honden op terras.

11. Christy Smits

Het was weer geweldig, lekker buiten, vriendelijke bediening, mooie omgeving maar vooral heerlijk gegeten.

12. a.m.van den hoek

Het was superlekker. We hebben mosselen gegeten en dat was helemaal goed. We werden heel goed bediend en we zaten heerlijk op het terras.

13. Blankers

We hebben een fijne middag gehad. Het was wel vreemd dat jullie onze reservering niet konden vinden. Gelukkig was er nog een tafeltje vrij.

14. Rob eekhout

Heerlijk in de schaduw buiten gegeten met mooi uitzicht op de Lek.
    Heerlijke lunch en snelle bediening… mooi plekje.

15. Zeer positieve ervaring. We hebben er geluncht. Eten uitstekend. Bediening aller vriendelijkst.

16. Marieke

De locatie maakt veel goed, oa het onervaren personeel bij het afrekenen. Daar was men erg onaangenaam, we wilden apart betalen, dachten dat dit wel kon omdat het niet druk was. Maar de meneer hield voet bij stuk: het kon niet. Misschien als hij wat langer in dienst is dat hij de klanten beter kan begrijpen. Verder was een van onze salades over de vloer gegaan: de geitenkaas die erbij hoorde kregen we wel, de andere werd later gebracht. Deze vrouwelijke bediende was erg vriendelijk; ze deed ook maar haar werk. Maar zoals gezegd: de locatie is top als het weer mee zit en je buiten kunt zitten.

17. Roel Botter

Restaurant Lekzicht beantwoordde volledig aan onze verwachtingen. Een magnifiek uitzicht over de Lek vanaf het terras, gecombineerd met voortreffelijk eten en vriendelijke, correcte bediening maakte ons bezoek tot een succes. Een compliment voor de brigade.

18. Cobie Lahnstein

Heerlijk geluncht. Vlotte en vriendelijke bediening. Nette prijzen en een prachtige lokatie aan de Lek.

19. Julien van Toor

Wij zijn erg tevreden over het restaurant Lekzicht. Eten, drinken, service en natuurlijk het mooie uitzicht.

20. Jan van den Broek

Ober kwam met hoofdmaaltijd terwijl wij nog op ons broodmandje zaten te wachtten? Vlees was koud. Er zat al patat bij het het gerecht, maar er werd ook nog een extra schaaltje patat gebracht? De gegrilde wortelen ook koud en smakeloos.

21. Marlies de Haay

We hebben hier heerlijk gegeten met vrienden. Iedereen was vol lof over de smaak en kwaliteit.
    De bediening was niet heel vlot, soms zat je wat lang met een leeg bord voor je neus of lege glazen dat was het enige minpuntje eigenlijk. Heerlijk avond gehad!

22. Patsy van der Maarel-Lugten

Al een paar keer daar gegeten en het is top.
    Eten en de service is heel goed.

23. Wil de Groot

Wij als 4 vriendinnen hebben heel gezellig en lekker gegeten. We hebben om de ronde tafel gevraagd omdat er een van ons invalide is. Hier is gehoor aan gegeven, daar waren we blij mee.
    Het uitzicht op de rivier De Lek is daar fantastisch. Aan te bevelen dus. Wij komen graag nog eens terug.

24. Mirjam de Bruijn

Beste eten en super bediening!

25. Mia Euwes

We hebben heerlijk gegeten bij Lekzicht. Alles was zeer verzorgd, bediening was goed,

26. Prima lunch in leuke sfeer. Geen heel uitgebreide kaart, maar wel voor iedereen iets lekkers te vinden.

27. Wij hebben heerlijk gegeten in een prettige omgeving. De bediening was vriendelijk maar ze straalde niet uit dat ze plezier in haar werk heeft. Maar we komen hier absoluut nog eens terug.

28. Er mooi interieur en prachtige ligging met de ondergaande zon over rivier de Lek. Zeer vriendelijke bediening en super lekker gegeten. Echt een aanrader!

29. Gereserveerd voor 9 personen waaronder 5 Belgen. Ik had hen graag een goed diner aangeboden omdat wij in België dat ook zo gewend zijn. Helaas was het mij niet bekend dat er om 1300 uur alleen van de lunchkaart geserveerd kon worden Jammer, maar de lunch was prima.
    Door een bridgedrive was de sfeer voor andere bezoekers niet zo best.

30. Bert Maskamp

Lekker gegeten met goede wijn erbij.

31. Leuke plek met uitzicht op de Lek, aardig personeel en prima eten. Ruime porties en prima prijs/kwaliteit. Ook voor kinderen. Het was alleen heel rustig wat wel jammer was voor de sfeer.

32. Heerlijke high tea. Mooie gezellige locatie en zeer vriendelijk personeel.
    We hebben er uren gezeten en genoten.

33. Mooie locatie. Heerlijk gegeten bij een rustige ontspannen sfeer. Vriendelijke hulpvaardige bediening. Was niet de eerste keer en zeker niet de laatste.

34. w.r. van vliet

Heerlijk gegeten in een rustige ambiance zonder muziek. Mooie zaak. Kwaliteit van het eten was top.

35. Helaas is onze reservering zondagmiddag geannuleerd.
    Het was vol.

36. Mooie avond gehad, lekker eten en vriendelijke bediening.

37. Jan Verburg

Mooie locatie, lekker eten en mooi opgemaakt. Voor herhaling vatbaar.

38. Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.

39. Eline Braal

Mijn man en ik hadden hier al eerder gegeten met onze dochter van 1 en dat was goed bevallen. Deze keer met z'n vieren uit eten geweest en wederom erg gezellig en lekker gegeten. Mooie plek aan het raam met uitzicht op de lek. Eten wordt mooi gepresenteerd en smaakt ook super!

40. Lekker gegeten, bediening vriendelijk.

41. We hebben met 26 man gegeten, en alles was tip top in orde.
    We hadden een paar speciale wensen, die zijn allemaal perfect uitgevoerd.
    Het eten was heerlijk.
    Vriendelijke groet,

Familie de Jong.

42. Gezellig op terras met uitzicht op de rivier, prettige en vlotte bediening

43. Harry van Westen

Tafel aan het raam, mooi uitzicht. Vlotte bediening, werkelijk formidabele tournedos en geweldige zalmfilet.
    De omlijsting was erg goed. Dit is voor een ander een aanrader en voor ons een terugkomer.

44. Geheel aan onze verwachtingen voldaan. Gezellige ambiance, voortreffelijk eten en leuke bediening.

45. Martine

Het eten was prima, mooi opgemaakt, goed van smaak. De bediening vriendelijk, behulpzaam. Als er een glas leeg was werd er gevraagd of er nog iets gewenst werd. Wij hebben er een gezellige avond gehad. Wat erg prettig was is dat de achtergrondmuziek ook echt achtergrondmuziek is. Wij komen nog eens terug!

46. Maya van Zelderen

De bediening is geweldig, vriendelijk en snel. Ik vind dat mijn broodje een beetje karig was belegd. Het broodje zelf is te dik om in zijn geheel te eten, dus moet je de helften van elkaar halen. Er was niet voldoende beleg om twee helften te beleggen. Ik had een broodje zilverbol clubsandwich met kip.

47. Fam. Souverijn

High tea, oma's verjaardag, 15 personen. Bij binnenkomst mooi gedekte tafel, leuke plek middenin het restaurant. Het restaurant ligt geweldig aan de Lek en het uitzicht is prachtig. Voor 3 pers. op aanvraag een salade. Enorme hoeveelheid, bijzonder lekker en fantastisch smakend glutenvrij broodje. De hoeveelheid van de high tea onderdelen was daarentegen wat mager. Niet voor iedereen waren alle lekkernijen beschikbaar en de smaken hadden wat meer uitgesproken gekund. Voorverpakte artikelen geven niet helemaal de charme die je bij een high tea verwacht. Wij hadden het leuk gevonden als er iets was verteld over de gerechten bij het opdienen en er tussendoor gevraagd was of alles naar wens was.

48. Heerlijk gegeten op het terras, met leuk uitzicht op de Lek. Als toetje een lekkere Latte Macchiato om de maaltijd compleet te maken.

49. Martijn de Raad

Zeer goed restaurant met smaakvolle maaltijden.

50. Jacquelien van der Jagt

We aten er voor de 2e keer en wederom was het eten ontzettend lekker en bediening vlot.
    Prachtig gelegen aan de Lek.

51. Maarten van der Wouden

Prima gegeten, goede atmosfeer, uitstekende bediening. Onze disgenote in een rolstoel werd van alle gemakken voorzien, klasse. Prijs-kwaliteit verhouding is meer dan goed.

52. Familie Eggink

Lekzicht heeft een geweldige kok en zeer vriendelijk bedienend personeel: samen goed voor een heerlijke avond uit eten met de familie!

53. Prettige sfeer. Mooie locatie, vriendelijk personeel. Het duurde allemaal wel wat lang, we hadden geen voorgerecht, maar konden pas na twee uur en een kwartier het dessert bestellen.

54. Chris Roos

Zeer lekker gegeten en vooral een mooie locatie. Ook de prijs viel uiteindelijk ontzettend mee! Nette zaak met vriendelijk personeel, een echte aanrader.

55. Mooie en gezellige ambiance. Bediening vriendelijk. Producten van goede kwaliteit. Kortom: Voor herhaling vatbaar!

56. Schouten

Heerlijk gegeten, prachtig uitzicht.

57. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening en tafels niet te dicht bij elkaar zodat je voldoende privacy hebt.

58. Ariena Jongejan

Samen met een vriendin genoten van heerlijke gebakken zalm en biefstuk.
    Het was mooi weer dus hebben we buiten gezeten. Daar was het lekker rustig en konden we genieten van de Lek.

59. frielink

Prima gegeten op top locatie!

60. arieenthea@gmail.com

Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Wij (3 personen) vonden alleen het eten van een plank niet echt fijn. Is meer iets voor een bistro.

61. Willem Koetsier

De reservering werd goed geregeld. Een mooie tafel bij het raam stond voor ons klaar. De bediening was vriendelijk en professioneel. Het eten was goed en werd mooi geserveerd. Wij komen graag nog eens terug.

62. Het eten was goed. Er was een communicatie misser tussen het restaurant en eet.nu. Als de reservering voor 6 personen is gemaakt en bevestigd en het restaurant heeft 5 personen genoteerd, dan is er geen goed contact tussen beide.

63. Prima. Mooie ambiance. Lekker gegeten, goede bediening.

64. Anneke van Loendersloot

Prettige en goede lunch.

65. Prima eten. Fijne sfeer, zorgzaam personeel. Schoon toilet.

66. Danielle versluis

Heerlijk gegeten, leuke bediening en een mooi schoon toilet ook heel belangrijk.

67. Hendrik en Jenny lobbe

Het was heel erg goed en gezellig chapeau voor deze mensen die zich helemaal inzetten met de kerst!, lieve bediening heel correct,we komen graag bij lekzicht altijd gezellig en lekker enprachtig uitzicht!

68. w.v.holten

Alles was prima verzorgd.

69. anita stigter

We hebben afgelopen zaterdag met 11 mensen heel lekker gegeten. Vooraf een menu afgesproken omdat er 3 personen vegetarisch zijn. Alles was prima verzorgd, er lag op tafel keurig een keuze menu.
    Dank voor de service en de gezellige avond.

70. Goed restaurant met mooie (seizoens)gerechten. Onze gasten waren er nooit geweest en zijn ook erg goed te spreken over Lekzicht. De sfeer is gezellig en ontspannen, aankleding van het restaurant prima op orde. Een aanrader, wij komen (weer) terug.

71. Zeer positief, goede plek en bediening. Eten was ook erg goed. Wij alle 6 waren zeer tevreden.

72. Bediening was prima, eten was goed .

73. Het was lekker en gezellig, mijn gasten vonden het een gezellig restaurant. We gaan zeker een keer terug.

Groetjes. Liesbeth Stigter

74. W. de Reus

Eten was goed
    Voor een karaf kraanwater 3,5 euro betalen vond ik minder

75. Lucy uit Schoonhoven

Ze hebben weer mosselen bij Lekzicht! Meteen geproefd, ze zijn erg lekker. Je krijgt hier echte, grote, Zeeuwse mosselen, mmm. Ook altijd gezellig op deze mooie locatie met uitzicht. Een aanrader.

76. A. Gelderblom

Uitstekend restaurant. Wij hebben er heerlijk gegeten met een groep van 9 personen.
    Vriendelijke bediening. Wij gaan zeker nog een keer terug.
    Wij kunnen het iedereen aanraden.

77. Annette Buurtzorg

Onze client was onwel. Daarom hebben we geen lunch in Lekzicht gebruikt.
    Mvg
    Annette Buurtzorg

78. Eten was lekker. Prijs/hoeveelheid goed in verhouding. Service vlot en aardig. Meubilair voor buiten eten: goed voor een snack, maar niet geschikt om lekker te tafelen.

79. RENE HENRI ROSSEEL

Wij hadden een restaurant gezocht aan de oevers van de Lek. Het eten was er heel lekker en de bediening was efficient en aangenaam. Het kader is uniek voor wie van rivieren en boten houd.
    Indien wij ooit terugkomen, komen we zeker nog eens langs.

Rene uit Comines (België)

80. Linda Keus

De lunchkaart is standaard, de bediening correct. Er werden kleine foutjes gemaakt, deze werden hersteld, maar het kwam wat gestrest over.

81. Heerlijk gegeten, prettige bediening en een mooie locatie met uitzicht op de rivier

82. We hebben heerlijk gegeten leuke bediening en een heel mooi uitzicht komen niet steeds bij je vragen of alles naar wens is. Eenmaal is genoeg komen zeker nog eens terug

83. Lekker gegeten en een vriendelijke/behulpzame serveerster.

84. Het eten was prima en het uitzicht erg mooi.

85. Jeanny Tummers-Leurs

Wij hebben heerlijk gegeten. In de uiensoep zat iets teveel brood. Een prachtig uitzicht over het water, een goede sfeer in het restaurant. Hartelijk dank!

86. K.G. van Nes

Uitstekend gegeten, jammer genoeg een beetje stil in de zaak.

87. Ik vond het een gezellige kerstsfeer en alles liep ook lekker goed. Het eten was ook goed en het was gewoon gezellig om lang te vertoeven. Aanrader om hier te komen.

88. Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant.

89. R. v.d. Berg

Leuk restaurant met heerlijk eten voor een redelijke prijs.

90. Prijs/kwaliteitsverhouding klopt hier niet.
    Het eten is oké, vergelijkbaar met een eetcafé. De prijzen liggen echter een stuk hoger. Bovendien zitten de stoelen op het terras oncomfortabel, dus lang natafelen is geen pretje.
    Uitzicht en sfeer wel goed.

91. Anja Leenheer

Alles op één bord, salades met dressing en biefstuk en patat, wordt alles lekker klef... Mijn man had een saté besteld, de pindasaus leek op pindakaas... volgens ons was dat het ook. Mijn biefstuk leek wel gekookt i.p.v. gebakken.

Kortom voor ons geen tweede keer meer hier. We waren € 60,- armer en een teleurstelling rijker.