• Lid sinds 18 juli 2013

Lekzicht

Schoonhoven

Il y a

Maastricht

Sluis heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sluis's profielfoto
    Sluis heeft een recensie geschreven voor Het Smaakhuis

Erg bijzondere en gezellige avond gehad in het Smaakhuis. Met vrienden zijn we hier (via de goede recensies op deze site) terecht gekomen. Het eten is smakelijk en vers bereid. Wij hadden gekozen om ons te laten verrassen met diverse vlees- en visgerechtjes en dat was ons erg goed bevallen. Gewoon lekker smikkelen en kletsen. De tafels zijn ruim opgezet en het restautant ademt gezelligheid uit. Zo ook de eigenaren, die je bij binnenkomst hartelijk begroeten. Er is een open keuken waar je, als je dat wilt, nog even kunt gaan kijken. Een ongedwongen sfeer waar wij wel van houden.
    Wij werden na afloop van het diner uitgenodigd voor een drankje aan de 'stamtafel' waar we onder goed en gezellig gezelschap nog even heerlijk hebben gelachen.

2. Sluis's profielfoto
    Sluis heeft een recensie geschreven voor Il y a

Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Leuk is dat de wijnkaart per glas te bestellen is. Verwacht echter geen culinaire hoogstandjes; iets minder olie en knoflook had wat ons betreft gemogen. Daarentegen is de smaak goed en de producten vers.

3. Sluis's profielfoto
    Sluis heeft een recensie geschreven voor Lekzicht

Prijs/kwaliteitsverhouding klopt hier niet.
    Het eten is oké, vergelijkbaar met een eetcafé. De prijzen liggen echter een stuk hoger. Bovendien zitten de stoelen op het terras oncomfortabel, dus lang natafelen is geen pretje.
    Uitzicht en sfeer wel goed.

4,5