Grandcafe Graaf Jan in Sassenheim

GRAND CAFÉ GRAAF JAN IS HET TREFPUNT VOOR IEDEREEN!

Voor de deur is een groot parkeerterein aanwezig waar u gratis kunt parkeeen.

ma lunch 10:00 - 17:00

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

GRAND CAFÉ GRAAF JAN IS HET TREFPUNT VOOR IEDEREEN!

Lekker genieten tegen betaalbare prijzen, daar houden wij van. Of u nu komt voor een kopje koffie met of zonder lekkernij, een heerlijke lunch, borrel of een diner, u bent bij Graaf Jan aan het juiste adres. Grand café Graaf Jan is het trefpunt voor iedereen.

Graaf Jan

Grand Café ‘Graaf Jan’ is gevestigd op de begane grond in Sassembourg. De naam is gekozen omdat de nieuwe eetgelegenheid is gevestigd aan de Jan van Brabant weg. Deze Graaf Jan was getrouwd met Jacoba van Beieren. Daarnaast is een Burcht (Nederlandse naam van Bourg) vaak in eigendom van een graaf. Tot slot is Jan de Nederlandse vertaling van John wat een mooie bijkomstigheid is.

Voor ieder moment op de dag

Iedereen is elk moment van de dag van harte welkom. Zeven dagen per week zijn wij open. Zo kan iedereen bij ons terecht voor een kop koffie, gezonde lunch of lekker diner.

Wij verwelkomen u graag in ons grand café. Tot binnenkort bij Graaf Jan!

Familie de Kooker

1480619887 85
1481960723 85
1502073275 84

1. jp van steijn

We hebben lekker gegeten en het is een sfeervol restaurant.
    Het restaurant was goed gevuld met mensen maar je kreeg er alle aandacht, vriendelijke bediening.
    Het is fijn dat je er ruim zit, er is voldoende ruimte naar een ander tafeltje toe.
    De stoelen zitten ook lekker.
    Wij voelden het echt als een avondje uit!

2. Dieneke Slaat

We hebben erg lekker gegeten en het is een gezellige plek, lekker open maar wel sfeer!
    De bediening is erg vriendelijk maar moet zeker meer oplettend zijn. Veel moeite moeten doen om de aandacht te trekken omdat we graag wilden bestellen. Het eten kwam wel vrij vlot. Prima locatie om lekker te eten.

3. René van Kesteren

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

4. Heel goed eten, fijne akoustiek, ruim opgezet en vriendelijke bediening.

5. High Tea gehad maar ik vond het te duur voor het eten wat we kregen (€ 16,95 pp). Heel veel zoet. Zelfs in het hartige gedeelte zat veel zoet erbij. Dat vind ik zelf niet zo fijn. Ik vond de complete High Tea overdreven zoet. Vorige week ook een High Tea gehad op een andere locatie en daar veel meer hartig en betere verdeling van zoet (zoals bijv soesjes erbij wat niet exreem zoet maakt.

6. Patricia Faket

Heerlijke avond gehad. Qua sfeer mis je enige intimiteit. Beetje kantine gevoel.

7. Albert Dorrestein

Heerlijk gegeten met prima bediening in een ontspannen sfeer. Eindelijk een restaurant waar je elkaar goed kan verstaan.

8. We hebben op Vaderdag met ons vieren heerlijk gegeten bij Graaf Jan. Het was schitterend weer en konden op het terras eten. We hadden opnieuw het € 25,00 keuze menu en waren allemaal zeer tevreden met onze keuzes, we hadden allemaal de proeverij als voorgerecht, geweldig.

1 van ons had als dessert de kaasplank. Dat was een teleurstelling, het betrof een assortiment van 5 Hollandse kaasjes. Van elk soort 3 minuscule blokjes. De bijbehorende compote en fruit was meer dan de kaas. Een opmerking daarover werd met schouder ophalen afgedaan.

Ook bij het afrekenen, werd mijn reactie of het allemaal naar wens was geweest, nee de kaasplank was onvoldoende, met schouderophalen afgedaan.
    We gaan zeker nog weer terug, maar dit moet verbeteren.

9. we hebben heerlijk en gezellig gegeten, de zalm was zeer goed en van de cheesecake hebben we genoten, het zou wel iets sneller kunnen.

10. Nathalie

Super gegeten!!! Voor een betaalbare prijs! Heerlijk buiten op terras.

11. nieuwe kaart met goede nieuwe items. alleen porties wat karig. jammer dat geen rauwkost aanwezig was. de visschotel was overigens heerlijk, maar wel wat klein.

12. Corrie en Joop

Wat hebben wij heerlijk gegeten.

Regelmatig komen wij hier voor de lunch. Daarom dachten wij, laten we ook eens dineren.
    Het torrendje vis is echt een aanrader voor de visliefhebber. Ook de asperges en het grand dessert was perfect. Wij komen zeker nog eens terug.

13. Esther Spijker

Heerlijk gegeten en super vriendelijk ontvangen! We waren vrij laat en wisten niet of we voor sluitingstijd klaar zouden zijn, maar daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Daarnaast kwam de bedieningen regelmatig checken of alles naar wens was. Het eten was echt goed gemaakt, mooi gepresenteerd en goed te betalen! Een aanrader!

14. Super gegeten!

15. M.v.Hoof

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs!

16. Driegangenmenu met aspergegerecht was prima van smaak. Bediening vlot en vriendelijk.
    De rekening is wat onlogisch opgesteld, want je ziet niet de prijs voor het 3- gangenmenu, maar delen ervan apart. Da's even puzzelen.

17. Wij hebben wederom voortreffelijk gegeten bij Graaf Jan. Wij komen hier geregeld en hebben nooit te klagen. In tegendeel. Het eten is perfect (geen probleem als het gerecht vanwege bijvoorbeeld een allergie of overgevoeligheid moet worden aangepast), de bediening is vlot, vriendelijk en oprecht geïnteresseerd, de sfeer in de zaak is optimaal en tot overmaat van ramp is de akoestiek ook om over naar huis te schrijven. En dan ook nog voor een vriendelijke prijs. Misschien is het een beetje overdone om alles een 10 te geven maar ik kan niet anders... Kortom: zeker de moeite waard! Tot de volgende keer.

18. Uitstekend gerecht, vriendelijke bediening en een bijzonder prettige sfeer.

19. R van Beelen

Heerlijk gegeten in gezellig restaurant met goede bediening. We komen zeker nog terug. Prachtige locatie.

20. bediening prima,

spareribs uitstekend.

Kip met kersen: de kipfilet was erg droog, voor zo'n recept moet je kippendijen gebruiken.
    Mijn menu was daardoor onder de maat , jammer.

21. Joke van der Veer

Het was weer super, hele goede prijs kwaliteit verhouding en je zit er heerlijk.

22. Genoten van een 3-gangenmenu; vlotte en prettige bediening.
    Aangenaam is dat de indeling van de restaurant, met voldoende ruimte tussen de tafels.
    Komen zeker weer terug!

23. Weer lekker gegeten bij Graaf Jan, genoeg keus in het 3-gangenmenu. Waarschijnlijk door de drukte was de wachttijd tussen de gangen wat lang en waren er kleine foutjes, de varkenshaas was lekker, maar te gaar en droog, geen bestek bij het dessert en geen theezakje voor in de thee.
    Maar we komen wel weer terug!

24. Klasse, verwachting te boven. De bediening was vriendelijk, het drie gangen menu was prima, prijs kwaliteit verhouding klasse. Voor herhaling vatbaar, lekker avondje uit in een mooi restaurant.

25. A. Apperloo-Lieffering

We hebben heerlijk gegeten. Het warme gerecht werd opgediend op goed verwarmde borden. Gezellige presentatie. Mijn nagerecht van mandarijn (weet niet meer de naam) mocht iets zachter. Komt dan denk ik de smaak meer ten goede. Vriendelijke bediening.

26. B.M.Bergstra

Goed verzorgd, het eten was smakelijk.

27. Op de specialiteitenkaartkaart (zowel op de site als ter plaatse) stonden wildpaté als voorgerecht en wildspecial (wekelijks wisselend wildgerecht) als hoofdgerecht. Beide waren er echter niet. Dit was een lelijke tegenvaller De voorgerechten die we toen hebben genomen waren heerlijk, het hoofdgerecht viel wat tegen.

28. We hebben heerlijk gegeten. Het keuzemenu is erg lekker voor een prima prijs. De porties zijn erg ruim, de volgende keer, die zeker komt, nemen we geen broodje meer vooraf!

29. Het eten was heerlijk. Mijn man en ik zijn op eerste kerstdag geweest bij Graaf Jan. Een dikke 10!!

30. Wij hebben heel erg lekker gegeten, en vriendelijke bediening. Alleen een opmerking en dit is geen kritiek, had misschien leuk geweest als het Kerstmenu op de site was geplaatst, nu kregen wij dit aan tafel! Wat wel een heerlijk menu was!

Wij komen zeker weer!!

31. Annemieke Sluymer

Gezellige ambiance, goede bediening. Lekker eten maar mag hier en daar iets verfijnder zijn.

32. Jacintha van ruiten

Wij hebben heerlijk gegeten en komen graag weer eens terug. Er was een maar, mijn spareribs waren eigenlijk niet warm genoeg. Iedereen had eten dus heb ik er geen melding van gemaak, dat zou ik de volgende keer wel doen. Hoe dan ook, we hebben genoten.

33. Prijs / Kwaliteit: heel goed.
    Sfeer erg prettig. Aangenaam is dat de tafels ruim uit elkaar staan opgesteld.
    Service prima; vlotte bediening.
    Eten en drinken: prima.
    Ga binnenkort met hele familie dineren!!

34. Leuk restaurant met nette bediening. Het eten was goed op mooi opgemaakte borden. Het enige minpuntje is dat ze niet erg flexibel zijn. We hadden met 4 personen een 3 gangen menu. We wilde geen nagerecht. Maar het diner afsluiten met een irishkoffie. Dit kon niet binnen het menu en moest apart worden betaald.
    Bij de meeste restaurants wordt hier absoluut niet moeilijk over gedaan. Een enkeling vraagt een kleine bijdrage voor de wiskey.
    Deze stugge houding is een beetje jammer.

35. Van een Fantastische high wine genoten. met ontzettend lekkere hapjes erbij en goed verzorgd.

36. Prima eten voor een mooie prijs. De bediening is vriendelijk en attent. Opmerking: op de website staat een oude menukaart. Dit zegt niets over de avond zelf, maar kan verwarrend zijn bij de keuze via de website.

37. heerlijk eten in een ruim opgezet prachtige restaurant. Opmerkzame bediening en een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Een aanwinst voor het dorp en zeker een aanrader.

38. Ad Trompert

Leuke gezellige sfeer. Vriendelijk bediening en heerlijk eten gezellig opgemaakt een lust voor het oog. TOP

39. Prima en fantastisch eten. Mooi opgemaakt. Echt tijd aan besteed.

40. Prima eten voor een zacht prijsje.

41. Gezellige sfeer, leuke bediening en lekker gegeten. Wat wil je nog meer.

42. Lekker gegeten, goeie, gezellige bediening.

43. Annette Schrama

Eergisteren samen met een vriendin bij Graaf jan gezellig een hapje gegeten. Ik vind het een mooie plek met zeer mooi terras. Het eten was zeer goed, zag er leuk uit! Leuke en vlotte bediening. Ook binnen heerst een gezellige sfeer, we dronken daar nog een heerlijke kop koffie!

44. Mylène Schrok

Gisteravond heb ik met mijn familie bij Graaf Jan gegeten. Het is een heerlijk restaurant, er hangt een fijne sfeer en het was er gezellig druk. Op de bediening niks aan te merken; alles werd gebracht met een lach. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren super, complimenten aan de kok!

45. Nieuwe formule van drie gangendiner is een voltreffer. Dit restaurant verdient meer belangstelling op donderdag. Heerlijk gegeten in een lekker ruime omgeving.

46. Top locatie. Heb lang niet zo lekker gegeten en je word niet van je tafel gekeken.