Grandcafe Graaf Jan in Sassenheim

Voor de deur is een groot parkeerterein aanwezig waar u gratis kunt parkeren.

Grandcafe Graaf Jan laten bezorgen?

Online eten bestellen

za lunch 11:00 - 16:00 diner 17:00 - 00:00
zo lunch 12:00 - 16:00 diner 17:00 - 00:00

1461952845 90
1564519368 84

1. High tea gehad, personeel was erg traag met aanbieden van schoon servies.
    Toon van bepaald personeel niet klantvriendelijk en erg ongeïnteresseerd.
    Slechte airco.
    Van te voren aangegeven graag vega gerechten te bestellen voor meerdere personen, aanbod was hierin erg karig, weinig rekening houdend met allergieën en wensen.

2,9
  2. Shannon

Bij binnenkomst werden we vriendelijk naar onze tafel gewezen en werd ons vrij snel iets te drinken aangeboden. Wij zagen dat de tafels om ons heen een iPad kregen om hierop de bestelling door te geven. Echter kregen wij na een kwartier uitgelegd hoe het concept werkt en kregen wij als enige pen en papier om te bestellen. Na de eerste bestelling hebben we 45 minuten moeten wachten om vervolgens niet de juiste bestelling te ontvangen. Dit ging de hele avond zo. Na drie uur gezeten te hebben, hebben wij vier gerechtjes gehad. Terwijl er verteld werd dat wij elk kwartier konden bestellen. De kwaliteit van het eten verschilde. De sushi was lekker, maar de spareribs waren droog. Het ene dessert was heerlijk, het ander was nog bevroren (ijs maar geen ijs). Uiteindelijk 100 euro afgerekend en met trek naar huis gegaan.

3,4
  3. Uitermate teleurstellend dat ze NIET genoeg rekening weten te houden met mensen die een pinda of noten allergie hebben.
    Ik heb de avond daar als zeer onprettig ervaren.

Eerste gerecht yakitori sticks zaten dus gewoon pinda's in (en ik ben allergisch voor noten en pinda's)
    en ik heb nog speciaal de pinda en noten vrije kaart gekregen.

Vervolgens krijgen wij nog van de eigenaar van het restaurant de schult dat wij het niet goed hebben door gegeven dat er iemand met een pinda allergie zit, wat natuurlijk niet zo is.
    Bij reservering, bij aankomst en nog voordat het eerste gerecht komt HEEL duidelijk gemaakt dat er iemand aan tafel zit met een noten en pinda allergie.
    Die avond was het niet naar huis nee rondje ziekenhuis…
    ik hoop dat het restaurant hier wat mee doet voor de volgende die dezelfde allergie heeft als ik.

Goed op de verpakkingen kijken als je een nieuwe leverancier hebt 😉

slechte zaak! Je bent mensen kwijt!

4. VanderO

Besteld via Thuisbezorgd om 16.45. 18.00 gebeld om te vragen of het onderweg was. Het stond klaar, het was druk en de bezorger zou zo snel mogelijk komen. 18.45 nog steeds niets. Wederom gebeld! Sorry meneer u bestelling staat op morgen, foutje van de kok. Dus eerst staat het klaar en dan ineens niet. Jullie spreken jezelf tegen. En geld terug? Ja over drie dagen. Mag je best begrijpen dat iemand pissig wordt. En dan een bedrijfsleider die eerst niet aan de lijn wil (durft) te komen en dan blaffend de ‘ik voel me bedreigd’ bal gaat spelen als je geld terug wil. Dit is niet eens 1 ster waard. Stop met bezorgen als je het niet aan kan.

5. Het restaurant is gezellig ingericht en personeel is vriendelijk. De gerechtjes zijn heel lekker en in goede kleine porties. Er is veel keuze, ook voor vegetariërs! De ultieme kans om lekker een hele avond te tafelen en verschillende gerechtjes te proeven. Ook fijn dat je de toetjes onbeperkt kunt proeven, ook deze zijn van mini formaat waardoor je dus veel verschillende dingen kunt proberen! Zeker een geslaagde avond!

6. Heb al een paar keer gegeten bij Graaf Jan en dat was erg goed bevallen, lekker eten en leuk personeel. Om die reden een High Tea gereserveerd om een baby shower te vieren. Dit viel eigenlijk best wel tegen. Er zaten hele kleine sandwiches bij, deze waren met carpaccio (jammer dat aanstaande moeders dit niet mogen) tevens was er na onze babyshower een condoleance (ik begrijp dat je dan het restaurant leeg wilt hebben) maar meld dat dan even bij het reserveren dat we binnen 2 uur weg moesten. Nu zaten we midden in een spelletje en moesten hals over kop weg.

7. Afgelopen zondag hier gegeten met 4 personen na goede ervaringen in het verleden. Na 1,5 uur hadden we slechts 2 kleine hapjes gegeten die lauw waren en liet ronde 2 lang op zich wachten. Het viel mij op dat er vaak gevraagd werd of we iets wilden drinken. Toen eindelijk ronde 2 kwam bleek mijn gerecht walnoten te bevatten terwijl ik vooraf had aangegeven een allergie voor noten en steenvruchten te hebben. Het gerecht werd terug genomen en daarna zonder walnoten geserveerd. Er zat wel iets op dat op appel leek (een steenvrucht). Nogmaals aan de serveerster gevraagd of er steenvruchten in mijn gerecht zaten. Zij ging het vragen in de keuken en kwam terug met de mededeling dat er GEEN STEENVRUCHTEN in mijn gerecht zaten. Nadat een van mijn tafelgenoten het voor mij geproefd had, bleek het wel degelijk appel (een steenvrucht dus!) te zijn. Ik ben dit gaan melden bij de bedrijfsleidster en heb nogmaals uitgelegd wat steenvruchten zijn en dat het mij niet de bedoeling leek dat ik in de ambulance afgevoerd zou moeten worden (zodanig is mijn allergie). Zij reageerde laconiek. Zij bracht opnieuw mijn gerecht, dit keer zonder noten en steenvruchten maar helaas ook zonder excuses!
    Ik meld mijn allergie niet voor niets en wij hadden daarna dan ook weinig trek meer om verder te eten omdat ik er niet op kan vertrouwen dat men rekening houdt met mijn allergie. Dat men blijkbaar bij Graaf Jan onvoldoende kennis van zaken heeft omtrent allergieën of er gewoon geen rekening mee wil houden zorgt ervoor dat ik hier nooit meer ga eten! Voeg daarbij de enorm lange wachttijd (minimaal 45 minuten!) op de gerechten (elders was in een reactie van Graaf Jan te lezen dat zij streven naar 15 minuten), het eten dat lauw was en er geen excuses werden aangeboden voor het feit dat er totaal geen rekening werd gehouden met mijn allergie, zorgen ervoor dat ik Graaf Jan aan niemand meer kan aanbevelen.

2,4
  8. Heerlijk gegeten alles was echt heel lekker. De bediening was super goed, lieve meisjes. Heerlijke Rose, alleen het water is erg duur, 2.50 Voor een flesje water, is te gek, ik vroeg om kraanwater, maar kreeg de dure kleine flesjes. Dat is een min punt vind ik, verder prima.

6,7
  9. Adriana Mendoza

Heel vriendelijke service.
    Mooi om buiten te zitten.
    Eten was lekker.

10. Saskia van Dam

Gisterenavond voor het eerst bij Graaf Jan gegeten. En het was super, vriendelijk personeel, goede tapas. Echt helemaal top.

11. Het was een vreselijke ervaring om hier te willen eten.
    Ik was er met mijn zus, zij vroeg aan de serveerster die de eigenaresse is een tosti met wit brood en dat kon maar ze deed dit met een vreselijke chagrijnige kop.
    De tosti kwam en het was maisbrood dus geen witbrood, mijn zus ging naar haar toe en zei hier wat van.
    Dat mens zei dat dit wit brood was maar dan van mais maar er zitten zaden in die mijn zus niet mag hebben toen zei ze glashard van we hebben geen wit brood dus dan eet je maar niets.
    Ik had ook mijn eten voor mij staan dus zou ik alleen moeten eten maar dit wilde ik natuurlijk niet dus ging ik naar haar toe en zei dat ze dit niet kon maken om te zeggen dat maisbrood wit brood is en dat het normaal is dat een restaurant gewoon normaal witbrood in huis moet hebben.
    Het werd een harde discussie want we gingen goed te keer tegen elkaar en toen zei ik dat ze mijn eten kon houden en dat ik de wijn zou betalen die een raar kleurtje had wat ook niet kon en dat we hier nooit meer komen.
    Dat mens is totaal niet klantvriendelijk, ik snap niet dat zo'n iemand een restaurant kan runnen.
    Ik wilde de wijn betalen met een restaurant cadeau kaart, toen keek ze mij heel vies aan en vroeg ze of er wel geld op stond, hoe durfde ze dit te vragen.
    Ik kreeg een bon en we zijn weggegaan om nooit meer bij Graaf Jan teug te komen

1,8
  12. Investeren in kundig personeel kan geen kwaad. Eten, prijs/kwaliteit prima. Bediening onzeker en onkundig.

13. Heel erg lekker geluncht. De geitenkaas salade is echt heerlijk!!!

14. Vooraf gemeld dat er enkelen vegetarisch eten, was geen probleem. Of we dan wel vis eten? Da's niet vegetarisch, hè. Wat ik niet had gemeld was dat één en van ons met een scootmobiel zou komen. Dat schoot de alleen werkende serveerster in het verkeerde keelgat. Excuus, dat is ook heel erg verschrikkelijk. Ze was sowieso al niet vrolijk. We kregen geen menukaart, dus pakken we dan maar één van een andere tafel. Dat bleek de verkeerde kaart te zijn. Dat hadden we moeten vragen. Sinds wanneer moet je in een restaurant vragen of je een menukaart krijgt? Er stond geen zout op tafel, dus wij op zoek. Serveerster snauwde ons toe dat als we erom hadden gevraagd..... Het arme mens liep alleen te serveren, dan konden we onszelf toch ook wel helpen. Werd niet gewaardeerd. We besloten geen toetje te nemen en te zorgen dat we snel weg konden komen. Ik weet niet of we het nog eens aandurven om naar Graaf Jan te gaan. We zijn een beetje bang van die verbaal agressieve serveerster geworden.

15. Het was gewoon prima. Lekker gegeten, vlotte vriendelijke bediening.

16. In 20 jaar restaurantbezoeken in de Bollenstreek nog nooit zo slecht bediend.

Het unlimited dining concept is duidelijk niet weggelegd voor dit restaurant.

Na 2 uur 2x2 kleine hapjes ontvangen en de 3e werd bij een andere tafel geserveerd. Daarna ging het volledig fout en werden de verkeerde gerechten geserveerd. Er werd mij geadviseerd om maar opnieuw de bestellingen in te vullen. Ik ben naar de bar gegaan om uit te leggen dat ze nu toch echt de bestelbonnetjes met tafelnummers moesten controleren en deze fout niet bij de klant moesten neerleggen.

Inmiddels was ik waarschijnlijk met de bedrijfsleidster in gesprek die geen benul heeft hoe ze fouten moet herstellen, het begrip klant is haar vreemd en sorry staat niet in haar woordenboek. Het enige wat ze kon bedenken was onze gerechten sneller te serveren. Een geste van sorry in de vorm van een drankje kwam niet in haar op. Volgens haar konden deze dingen gebeuren. Nee klantenbegrip had ze niet.

Tijdens het betalen, ging het natuurlijk ook fout. De rekening klopte niet en een fles wijn was een glas wijn op de rekening. Nadat de bedrijfsleidster dit zag, vertelde ze dit te moeten herstellen. Toen ging er plotseling een licht branden bij haar en had ze door dat ze deze waarschijnlijk gratis had moeten aanbieden voor de slechte service, wat ik haar duidelijk had laten merken. Voor mij was het te laat en ik wilde de fles betalen, wat ik ook heb gedaan.

Wat een slechte service. Voor mij nooit meer naar dit restaurant met deze bedrijfsleiding. Deze bedrijfsleidster gaat het echt niet meer leren wat een klant is en hoe daar mee om te gaan als iets fout gaat.

2,8
  17. Fam. Rutten

Hier zaterdag 29 febr met 4 mensen gegeten. We hadden vooraf de carpaccio wat wel aardig was. De kipsate en hamburger waren goed te eten maar de spareribs waren te droog. Zelf had ik als nagerecht een kaasplankje en daar lagen 2 kleine stukjes oude kaas op. Voor 9,25 euro was dat wel erg duur voor zo weinig.

4,7
  18. P. v. Tol

Graaf Jan is één van mijn favoriete restaurants. Goede prijs/kwaliteit. Nog nooit teleurgesteld. Mooi buitenterras, aardig personeel, goede stoelen. Kortom het advies, probeer het zelf.

19. Familie de Bruin

Vanmiddag op uitnodiging een High tea gehad.
    Het was super en top...het eten..de bediening.
    Wij raden iedereen zeker aan om een culinaire verrassing te ondervinden bij Graaf Jan in Sasseheim.

20. Ria de Bruin

Vandaag weer de high tea gehad en we hebben er van genoten. Zeker een herhaling waard!
    Een heerlijk soepje en warm broodje. Bedankt.

21. Marco en Yvonne

Van voorgerecht tot en met nagerecht genoten. Lekker, genoeg en ook leuk opgediend. Vriendelijke bediening. Niet opdringerig maar wel oplettend. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Zeker een aanrader.

22. Het was voor ons een Sinterklaas kado, wij hebben genoten wij vonden alles heerlijk. Een aanrader. Wij vinden uw restaurant erg sfeervol.

23. E.W. Sessink

Voorgerecht was zeker oké. Van het hoofdgerecht klopte helemaal niets. In plaats van Supreme filet van parelhoen met een zuurkoolstampot, stoofpeer, wildbitterbal en een wildsaus lag er op mijn bord: droge partjes filet, groene asperges, een klein kluifpootje, appel en een te dikke saus. 2× overleg gehad met de bediening terwijl de kok niet uit de keuken durfde te komen. Antwoord was: druk weekend gehad en te weinig op voorraad. Uiteindelijk het gerecht voor 50% betaald. Zo kun je je klanten niet afserveren.

3,7
  24. Lekker gegeten op een leuke plek.
    Er was vertraging in de bediening. Werk daaraan en het komt goed!

25. Heerlijke high tea gehad

26. Op 1ste Kerstdag zijn wij te gast geweest bij Graaf Jan. 4 Volwassenen en twee grote kleinzonen. Heerlijk, die culinaire hapjes en ook het hoofdgerecht. Maar toch… de tijden tussen de voorgerechtjes vonden wij allen te lang… en 1 tip; de menukaart uitgebreider beschreven.
    Beschouw dit als opbouwende kritiek Graaf Jan!
    Het eten was voortreffelijk. Onze dank nogmaals.

27. Leuke gezellige avond.
    Prima driegangen diner voor een kleine prijs.

28. Familie Nieuwenhuis

Sfeervol maar toch verrassend ruim. Eten fantastisch. Bediening vriendelijk. Aanrader. We komen zeker terug!

29. Eten is heel lekker, maar daar is ook alles mee gezegd.. Bediening niet attent, ongezellig, lang wachten..

30. We hebben erg lekker gegeten bij Graaf Jan in Sassenheim

31. Jacqueline

Topzaak, goede vakkundige bediening.
    Eigenaars weten waar ze mee bezig zijn, attentvol en super vriendelijk.
    Kortom op naar Sassenheim, naar Graaf Jan.

32. Mijn vader is in Sassembourg komen wonen, zodat hij binnendoor naar Graaf Jan kan. Ideaal voor hem. Vrijdag 15 dec. met z'n viertjes daar gegeten. Je kunt daar rustig met elkaar converseren, ook als het drukker wordt. Gezellige (kerst)-sfeer. Aardige bediening. We hadden alle vier verschillende gerechten, en alle vier waren we zeer te spreken over de kwaliteit. Zelfs vader (89) was zeer lovend over de slibtongen die hij had besteld. Hij vond het eten net zo goed als in één van de beste restaurants die hij kent, en waar hij ons vroeger mee naar toe nam. En terecht. De presentatie van de gerechten is mooi en de smaak is uitstekend. Hetzelfde geldt voor de nagerechten. Ik ervaar het prijsniveau als heel redelijk voor wat je er voor krijgt. Aangezien ik geen enkel punt van kritiek heb, kan ik ook niets van de 10-en afdoen. Graaf Jan heeft er een vaste klant bij.

33. Het was uitstekend, voor herhaling vatbaar.

34. jp van steijn

We hebben lekker gegeten en het is een sfeervol restaurant.
    Het restaurant was goed gevuld met mensen maar je kreeg er alle aandacht, vriendelijke bediening.
    Het is fijn dat je er ruim zit, er is voldoende ruimte naar een ander tafeltje toe.
    De stoelen zitten ook lekker.
    Wij voelden het echt als een avondje uit!

35. Dieneke Slaat

We hebben erg lekker gegeten en het is een gezellige plek, lekker open maar wel sfeer!
    De bediening is erg vriendelijk maar moet zeker meer oplettend zijn. Veel moeite moeten doen om de aandacht te trekken omdat we graag wilden bestellen. Het eten kwam wel vrij vlot. Prima locatie om lekker te eten.

36. René van Kesteren

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

37. Heel goed eten, fijne akoustiek, ruim opgezet en vriendelijke bediening.

38. High Tea gehad maar ik vond het te duur voor het eten wat we kregen (€ 16,95 pp). Heel veel zoet. Zelfs in het hartige gedeelte zat veel zoet erbij. Dat vind ik zelf niet zo fijn. Ik vond de complete High Tea overdreven zoet. Vorige week ook een High Tea gehad op een andere locatie en daar veel meer hartig en betere verdeling van zoet (zoals bijv soesjes erbij wat niet exreem zoet maakt.

39. Patricia Faket

Heerlijke avond gehad. Qua sfeer mis je enige intimiteit. Beetje kantine gevoel.

40. Albert Dorrestein

Heerlijk gegeten met prima bediening in een ontspannen sfeer. Eindelijk een restaurant waar je elkaar goed kan verstaan.

41. Hansduiven

We hebben op Vaderdag met ons vieren heerlijk gegeten bij Graaf Jan. Het was schitterend weer en konden op het terras eten. We hadden opnieuw het € 25,00 keuze menu en waren allemaal zeer tevreden met onze keuzes, we hadden allemaal de proeverij als voorgerecht, geweldig.

1 van ons had als dessert de kaasplank. Dat was een teleurstelling, het betrof een assortiment van 5 Hollandse kaasjes. Van elk soort 3 minuscule blokjes. De bijbehorende compote en fruit was meer dan de kaas. Een opmerking daarover werd met schouder ophalen afgedaan.

Ook bij het afrekenen, werd mijn reactie of het allemaal naar wens was geweest, nee de kaasplank was onvoldoende, met schouderophalen afgedaan.
    We gaan zeker nog weer terug, maar dit moet verbeteren.

42. van Tongeren

we hebben heerlijk en gezellig gegeten, de zalm was zeer goed en van de cheesecake hebben we genoten, het zou wel iets sneller kunnen.

43. Nathalie

Super gegeten!!! Voor een betaalbare prijs! Heerlijk buiten op terras.

44. jaap.verbeek

nieuwe kaart met goede nieuwe items. alleen porties wat karig. jammer dat geen rauwkost aanwezig was. de visschotel was overigens heerlijk, maar wel wat klein.

45. Corrie en Joop

Wat hebben wij heerlijk gegeten.

Regelmatig komen wij hier voor de lunch. Daarom dachten wij, laten we ook eens dineren.
    Het torrendje vis is echt een aanrader voor de visliefhebber. Ook de asperges en het grand dessert was perfect. Wij komen zeker nog eens terug.

46. Esther Spijker

Heerlijk gegeten en super vriendelijk ontvangen! We waren vrij laat en wisten niet of we voor sluitingstijd klaar zouden zijn, maar daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Daarnaast kwam de bedieningen regelmatig checken of alles naar wens was. Het eten was echt goed gemaakt, mooi gepresenteerd en goed te betalen! Een aanrader!

47. Super gegeten!

48. M.v.Hoof

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs!

49. Driegangenmenu met aspergegerecht was prima van smaak. Bediening vlot en vriendelijk.
    De rekening is wat onlogisch opgesteld, want je ziet niet de prijs voor het 3- gangenmenu, maar delen ervan apart. Da's even puzzelen.

50. Wij hebben wederom voortreffelijk gegeten bij Graaf Jan. Wij komen hier geregeld en hebben nooit te klagen. In tegendeel. Het eten is perfect (geen probleem als het gerecht vanwege bijvoorbeeld een allergie of overgevoeligheid moet worden aangepast), de bediening is vlot, vriendelijk en oprecht geïnteresseerd, de sfeer in de zaak is optimaal en tot overmaat van ramp is de akoestiek ook om over naar huis te schrijven. En dan ook nog voor een vriendelijke prijs. Misschien is het een beetje overdone om alles een 10 te geven maar ik kan niet anders... Kortom: zeker de moeite waard! Tot de volgende keer.

51. R van Beelen

Heerlijk gegeten in gezellig restaurant met goede bediening. We komen zeker nog terug. Prachtige locatie.

52. bediening prima,

spareribs uitstekend.

Kip met kersen: de kipfilet was erg droog, voor zo'n recept moet je kippendijen gebruiken.
    Mijn menu was daardoor onder de maat , jammer.

53. Joke van der Veer

Het was weer super, hele goede prijs kwaliteit verhouding en je zit er heerlijk.

54. Genoten van een 3-gangenmenu; vlotte en prettige bediening.
    Aangenaam is dat de indeling van de restaurant, met voldoende ruimte tussen de tafels.
    Komen zeker weer terug!

55. Klasse, verwachting te boven. De bediening was vriendelijk, het drie gangen menu was prima, prijs kwaliteit verhouding klasse. Voor herhaling vatbaar, lekker avondje uit in een mooi restaurant.

56. A. Apperloo-Lieffering

We hebben heerlijk gegeten. Het warme gerecht werd opgediend op goed verwarmde borden. Gezellige presentatie. Mijn nagerecht van mandarijn (weet niet meer de naam) mocht iets zachter. Komt dan denk ik de smaak meer ten goede. Vriendelijke bediening.

57. B.M.Bergstra

Goed verzorgd, het eten was smakelijk.

58. Op de specialiteitenkaartkaart (zowel op de site als ter plaatse) stonden wildpaté als voorgerecht en wildspecial (wekelijks wisselend wildgerecht) als hoofdgerecht. Beide waren er echter niet. Dit was een lelijke tegenvaller De voorgerechten die we toen hebben genomen waren heerlijk, het hoofdgerecht viel wat tegen.

59. Het eten was heerlijk. Mijn man en ik zijn op eerste kerstdag geweest bij Graaf Jan. Een dikke 10!!

60. Wij hebben heel erg lekker gegeten, en vriendelijke bediening. Alleen een opmerking en dit is geen kritiek, had misschien leuk geweest als het Kerstmenu op de site was geplaatst, nu kregen wij dit aan tafel! Wat wel een heerlijk menu was!

Wij komen zeker weer!!

61. Annemieke Sluymer

Gezellige ambiance, goede bediening. Lekker eten maar mag hier en daar iets verfijnder zijn.

62. Jacintha van ruiten

Wij hebben heerlijk gegeten en komen graag weer eens terug. Er was een maar, mijn spareribs waren eigenlijk niet warm genoeg. Iedereen had eten dus heb ik er geen melding van gemaak, dat zou ik de volgende keer wel doen. Hoe dan ook, we hebben genoten.

63. Leuk restaurant met nette bediening. Het eten was goed op mooi opgemaakte borden. Het enige minpuntje is dat ze niet erg flexibel zijn. We hadden met 4 personen een 3 gangen menu. We wilde geen nagerecht. Maar het diner afsluiten met een irishkoffie. Dit kon niet binnen het menu en moest apart worden betaald.
    Bij de meeste restaurants wordt hier absoluut niet moeilijk over gedaan. Een enkeling vraagt een kleine bijdrage voor de wiskey.
    Deze stugge houding is een beetje jammer.

64. Wilma vd werff

Van een Fantastische high wine genoten. met ontzettend lekkere hapjes erbij en goed verzorgd.

65. Prima eten voor een mooie prijs. De bediening is vriendelijk en attent. Opmerking: op de website staat een oude menukaart. Dit zegt niets over de avond zelf, maar kan verwarrend zijn bij de keuze via de website.

66. heerlijk eten in een ruim opgezet prachtige restaurant. Opmerkzame bediening en een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Een aanwinst voor het dorp en zeker een aanrader.

67. Ad Trompert

Leuke gezellige sfeer. Vriendelijk bediening en heerlijk eten gezellig opgemaakt een lust voor het oog. TOP

68. Prima eten voor een zacht prijsje.

69. Gezellige sfeer, leuke bediening en lekker gegeten. Wat wil je nog meer.

70. Lekker gegeten, goeie, gezellige bediening.

71. Annette Schrama

Eergisteren samen met een vriendin bij Graaf jan gezellig een hapje gegeten. Ik vind het een mooie plek met zeer mooi terras. Het eten was zeer goed, zag er leuk uit! Leuke en vlotte bediening. Ook binnen heerst een gezellige sfeer, we dronken daar nog een heerlijke kop koffie!

72. Mylène Schrok

Gisteravond heb ik met mijn familie bij Graaf Jan gegeten. Het is een heerlijk restaurant, er hangt een fijne sfeer en het was er gezellig druk. Op de bediening niks aan te merken; alles werd gebracht met een lach. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren super, complimenten aan de kok!

73. Nieuwe formule van drie gangendiner is een voltreffer. Dit restaurant verdient meer belangstelling op donderdag. Heerlijk gegeten in een lekker ruime omgeving.

74. Top locatie. Heb lang niet zo lekker gegeten en je word niet van je tafel gekeken.