1. bediening prima,

spareribs uitstekend.

Kip met kersen: de kipfilet was erg droog, voor zo'n recept moet je kippendijen gebruiken.
    Mijn menu was daardoor onder de maat , jammer.

1. goedendag meneer/mevrouw Verbaas,

Erg vervelend om dit te horen, wel vinden we het jammer dat we dit niet op de avond zelf hebben vernomen van u. Dan hadden we dit op een gepaste manier kunnen oplossen.

Vriendelijke groet,

Brian
    Grand cafe Graaf Jan

2. ik wilde dit niet tijdens die avond zeggen het restaurant zat helemaal vol en wilde niet dat andere mensen hierover hoorden.

we hebben toch een fijne avond gehad en mijn man heeft het grootste deel van mijn menu opgegeten

3. ik vind trouwens de 5,8 te laag heb ik toch niet goed ingevuld dat zou toch een 7 moeten zijn

4. Bedankt voor uw reactie, we hadden het totaal geen probleem gevonden om uw gerecht opnieuw te bereiden (of iets anders). Ondanks dat het zo druk was had het gewoon goed moeten zijn, dus nogmaals excuus hiervoor; gelukig heeft u verder wel een leuke avond gehad!

5. Hoi C.Verbaas,

Uit jouw reactie maak ik op dat je een 7 verwacht als gemiddeld cijfer. Het gemiddelde wat wij berekenen is echter geen gewoon rekenkundig gemiddelde, maar een gewogen gemiddelde. Zo telt het cijfer voor eten/drinken bijvoorbeeld zwaarder mee dan de andere onderdelen. Voor meer info, zie https://www.eet.nu/richtlijnen-voor-berichten onderaan bij "Weging recensies".

Hopelijk is het met deze uitleg wat duidelijker waarom het gemiddelde een 5.8 is. Als je graag de cijfers in jouw recensie wilt aanpassen, geef gerust een seintje en dan breng ik dat voor je in orde!

Met vriendelijke groet,
    An