Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in 's-Gravenzande verdeeld zijn.

1. Lekkere biefstuk, ze hebben ook altijd wat om de kinderen te vermaken. Goede service ... mooi ingericht.

2. Familie Deurloo

Ontzettend gastvrije ontvangst en perfecte bediening. Lekker informele sfeer, de kinderen konden er lekker "aanrommelen". Het eten was erg smakelijk en goed verzorgd. Toen één van ons een glas wijn omstootte werd er meteen zout aangedragen en voorgesteld om een gevlekt kledingstuk uit te spoelen. Dát noem ik nog eens service!
    Complimenten!

3. Nico Dijkhuizen

Op 18 feb 2012 hebben we ons 40-jarig huwelijk gevierd bij Pure Passie met circa 30 gasten. We hadden het restaurant volledig ter beschikking. Samen met Leonard en Claudia hadden we de avond voorbesproken en het menu samen gesteld. Voorgerecht en dessert als buffet en het hoofdgerecht werd uitgeserveerd. De avond is perfect verlopen. Het eten was bijzonder goed en de uitleg die door zowel Leonard als de bediening bij de gerechten werd gegeven was goed en prettig. De filosofie om zoveel mogelijk lokale (Westlandse!) als seizoengebonden producten te gebruiken werd in de praktijk waargemaakt. Iedereen heeft het erg naar de zin gehad, lekker gegeten en gedronken en kennis gemaakt met nieuwe gerechten en bereidingswijzes.
    Voor ons was de avond een groot succes.

4. Met groep ondernemers de Viersprong bezocht: gegeten, gedronken, gelounged. Het was super. Een aanrader.
    Komen er zeker nog eens terug!

5. Super gezellige buurt snackbar.

Eten en drinken is heerlijk en de sfeer is top!

Zekers 's zomers buiten op het terras.

6. Eten bij pure passie is een smaakbeleving. Het personeel weet hoe het moet en de tussengerechtjes van het huis zijn bijzonder en verrassend. Opvallend is de ruimte aan en tussen de tafels, dat is bij andere restaurants vaak anders. Een heerlijk gevarieerde kaart met een geweldig verrassingsmenu, maar ook de gerechten van de kaart bevielen ons gezelschap heel erg. We komen zeker terug.
    Voor rokers.. door de keuken word je naar het dartcafé geleid waar je mag roken. Van de ene wereld naar een andere..

7. Op 15 januari waren wij te gast bij Pure Passie vanwege een 60 jarige verjaardag. Dus ook voor iets anders is Pure Passie goed in te zetten. Heel bijzonder, mooi en lekker waren de met zorg gemaakte amuses. Ik had er al eens eerder gegeten en ook toen was het goed. Pure Passie is beslist een aanrader.

8. Met de Kerst hebben wij er met z'n vieren gegeten. Zoals altijd was het eten verrukkelijk. Smaak en presentatie is geweldig. De bediening is zeer behulpzaam en vriendelijk. Er waren ook 3 gasten in een rolstoel en dat ging ook prima. De prijs is ook netjes. Voor mensen die lekker en gezellig willen eten is De Herberg een aanrader!
    Team Herberg; Ga zo door!

9. In de Viersprong gegeten als jaarlijks kerstuitje met onze vriendengroep. Vooraf gezellig geborreld in de mooie lounge. Het was erg goed verzorgd allemaal, aardige en attente dames in de bediening en we vonden het hapjesmenu superlekker. Hier komen we terug.
    Fred en Suzan Jansen

10. arno tazelaar

Een super zaak waar wij afgelopen vrijdag onze bruiloft hebben gevierd.
    Wij hebben genoten van onze dag in dit sfeervolle bedrijf.
    Het eten en de bediening waren top.

Ruud en Anne Tazelaar

11. brigitte de bruijn

Heerlijk wildbuffet gegeten en de wijn paste uitstekend bij de gerechten.
    Fantastisch grand dessert.
    Goede en vriendelijke bediening.

12. Een restaurant wat een sterretje verdient! Een genot voor de smaak papillen en de ogen, zeer veel aandacht aan besteed!
    Zowel voor het heerlijke eten, als voor de gasten, super kok in de keuken en goede bediening. Wij genieten elke keer weer van ons eten. Een aanrader!

13. Bijzonder ervaring gisteren bij de Herberg.
    Heerlijk gegeten; spareribs zijn top!
    Echter... er kwamen wel 20 personen per uur een bestelling afhalen. Deze staan gewoon midden in de zaak, jawel; gewoon naast het tafeltje waar je zit te eten!!
    Is dit een afhaalturk? Is dit een cafetaria? Of is dit een restaurant? Ook krijgen de afhalers zoveel aandacht, dat het personeel gewoonweg vergeet dat je als gast wat te drinken wil. Telefoon gaat continu, keuken is open; door het vele werk voor de afhalers lijkt het wel een keuken van een chinees: wat een drukte! Afrader om er uit eten te gaan eten, aanrader om het ook maar af te gaan halen ;-) Nogmaals; eten was goed!

14. Aan hetzelfde mooie plein als De Witte en de Spaansche Vloot. De Buren positioneert zich tussen deze beide in zowel qua uitstraling, eten en prijs/kwaliteit.

Met mooi weer is het op vrijdag als er markt is toch heel sfeervol op het zij-terras.

Eten, gewoon goed, bediening attent en niet te snel, maar zeker niet te traag.

15. Gewoon een gezellig, ongedwongen en prettig eetcafe.

Goed eten, nette prijzen al de bediening is altijd gezellig en attent.

Toplocatie aan het mooiste marktplein van Nederland.

Sinds de opening van de ijssalon ook een perfecte coupe als dessert.

Spareribs zijn absoluut van topklasse.

16. Wij gaan regelmatig bij de Spaansche Vloot eten. De bediening is altijd top. Het eten is heerlijk en zeker niet duur.

Altijd goede sfeer en een fraaie, niet té, uitstraling.

Voor ons de topper in het Westland.

17. Heel simpel: gewoon goed. Zeer vriendelijke bediening. Keurig alles "op tijd" (niet te snel, niet te traag).

Heerlijk gegeten. Eten was van goed kwaliteit.

Gezellige sfeer.

Echt een aanrader.

18. Probeerde telefonisch te reserveren, maar telefoon werd maar niet opgenomen. Jammer dat ze geen bandje inspreken dat ze wegens verbouwing gesloten zijn....

19. Ze zijn gesloten voor een verbouwing. Voor niets langs gegaan. Het zou wat professionele zijn om het hier en op eigen website even te vermelden.

20. Gisteren avond ervaring.

Eten is lekker en goed opgediend. De KABELJAUW was bijzonder lekker. Misschien iets te veel zout bij het carpaccio en een te donker frituur. Kindermenu kan beter. Bediening is vriendelijk.

Wat absoluut onacceptabel was voor een niet stampvol restaurant is bijna 3 uur wachten om twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en een kindermenu te eten.

De prijzen zijn iets aan de hoge kant. De keuken moet absoluut een tandje hoger werken en wat minder spelen. Maar goed voor een 22 jarige kok geen slechte prestatie indien wat sneller de gerechte geserveerd worden.

6,3
  21. Jos

De kwaliteit van het eten en de bediening is super, de koks weten waar ze mee bezig zijn en verrassen ons steeds weer.

Mogen alleen wel iets aan het interieur doen.

Verder toppie hoor.

22. Jos

Lekker eten vooral de spareribs kijk ik weer naar uit.

Super bediening, de betere eetcafe/bistro van het westland.

23. Jos

Slecht gekookte varkenshaas saté leek wel kauwgum.

Bestek was vies, en de salade was oud.

En als je er een opmerking over maakt wordt er niets aan gedaan.

1,3
  24. Zaterdag 11/6 hebben wij met zijn vieren bij Pure Passie gegeten was helemaal top van ontvangst tot einde was perfect en de uitleg over het menu en waar het vandaan komt en hoe het gehouden is groeten king.

25. Een leuk, gezellig eetcafé.

Een vegetarisch menu besteld.. Helaas kwam de serveerster ons vertellen dat de groente helaas op was. Dus dat een vegetarisch menu er niet in zat.

Het enige gerecht wat ze ons kon bieden was friet en soep.. Geen groente in een eetcafé? Een beetje vreemd!

4,9
  26. Jolanda

Heel goed en gevarieerd gegeten.

Vriendelijke bediening.

Is zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan.

27. Gewoon fantastisch.

Telkens weer een feest om bij de Herberg te gaan eten.

We zijn dol op de carpaccio en de spare-ribs.

Een prima no nonsense restaurant met leuke vlotte bediening.

Wij kijken er al weer naar uit om hier te gaan eten.

28. Gezellig. Lekker eten. Leuke friet. Snelle bediening.

Voor de kinderen een kleurplaat. Kinderporties mogen iets kleiner; 2 frikandellen voor 1 kind is te veel.

29. Fj

Ik heb er zeker 7 maal gegeten, mooi restaurant, aardige bediening.

Maar na vanavond is het de laatste keer.

De porties eten die je nu krijgt zijn zeer goed van kwaliteit, maar veel te weinig, te weinig waar voor zoveel geld.

30. Jan van der Bogaard

Prijs/kwaliteit verhouding is hier ver te zoeken. € 4,00 voor een glas huiswijn is veel te duur. Zeker voor deze huiswijn!

Eten was goed, maar niet bijzonder.

4,7