Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in 's-Gravenzande verdeeld zijn.

1. Internationaal 's-Gravenzande

Als we in de buurt komen, maar we rijden er ook graag voor om, gaan we hier zeker eten. Kwalitatief uitmuntend, maar ook heel gezellig!
    Voor mijn glutenvrije dieet is veel aandacht en zonodig wordt ‘n gerecht met veel kunde en creativiteit aangepast. Hulde!!
    Komen zeker terug!!

2. Internationaal 's-Gravenzande

Han Gr.

3. Internationaal 's-Gravenzande

Ellen verbaan

Het is en blijft een Top-restaurant. Geweldige bediening, heerlijk eten, top kok en super gastvrouw. Ga zo door😊👍

Vonden het niet lekker vlees niet goed gaar helaas kregen weinig aandacht van het personeel erg jammer niet voor herhaling vatbaar.

C.de graaf

Dank voor een heel gezellige avond, met een nogal druk clubje lades.

6. Chinees-Indisch 's-Gravenzande

Goede snelle afhaalchinees! Eten altijd van constante kwaliteit!

7. Chinees-Indisch 's-Gravenzande

Paul

Wat een slechte tent dit, spa rood besteld, dat ging goed. Er kwam nog een vriendin die ook een spa rood bestelde, die kwam niet en moesten we na 20 min weer om vragen. Oké, ze hadden problemen met de uitdraai van de bonnetjes, vergeven. Onze bestelling doorgegeven! Na 50 min nog niks, gevraagd waar het bleef. Ja de pizza’s komen na 15.00 uur!!! We bestelden ze om 13.15 😅. Niets gezegd!!!

Naar de buren gegaan, die kan ik iedereen aanraden! Hele terras vol en werden direct geholpen, alles liep daar wel goed!!

Bij de Pit zat het niet vol en dan lukt het al niet 😥.
    Ik ga er nooit meer heen!!

Ik frituur zelf ook weleens. Volgens mij als je goede schone olie hebt op de juiste temperatuur dat het dus niet moeilijk is iets lekkers te frituren. Hier weten ze dat wel voor elkaar te krijgen.
    3 a 4 keer iets laten bezorgen en altijd is de patat aan de donkere kant en slap. Vandaag toch echt de allerlaatste keer geweest dat ik hier heb besteld.
    Patat dit keer weer slap en vet en er zat zelfs rauwe patat in. En ik kreeg een normale patat terwijl ik een grote had besteld.
    Ik hoop eigenlijk dat de eigenaar dit goed leest en eens nadenkt over zijn zaak. Je hebt immers een erg goede concurrent zitten op het marktplein.
    Ik weet dat de eigenaar een man is. De keren dat ik in de zaak ben zie ik alleen jonge dames(scholieren) staan zonder dat er echt leiding word gegeven. Waarom eigenaar sta je zelf niet als het spitsuur is midden in het team om leiding te geven en/of een kritische blik te geven over je produkten die naar de klanten gaan? Ik ben niet de enigste die niet tevreden is als je hier leest en op facebook.
    Ik vind het mooi dat jullie als enigste papatzaak bezorgen. Maar als jullie een half uur telaat zijn en slechte produkten leveren heb ik er niks aan.

10. Internationaal 's-Gravenzande

A. de Zeeuw

Was zeer goed eten en drinken, was gezellig en gastvrij.
    Wij waren in een gezelschap die het allemaal gewaardeerd hebben.
    Een pluim voor de kok en zijn collega´s..

Jessica

Ik heb met een groepje hier gegeten & wij bestelden allemaal een broodje carpaccio (old time favourite). Carpaccio was dus niet vers meer!! Heel erg voor een restaurant! Deze gebeurtenis is ookal bij een aantal kennissen gebeurt.

Zeker weten nooit meer carpaccio hier eten!

12. Internationaal 's-Gravenzande

Marianne

Laatst een high wine gehad bij Het Galjoen. Was absoluut geweldig! Heerlijke wijnen en lekkere hapjes/gerechten. Prijs was goed, zeker voor hetgeen je er voor krijgt.
    Zeker een aanrader!

13. Internationaal 's-Gravenzande

Alweer, met twee personen, heerlijk gegeten!
    De voorgerechten zalmbonbon/garnalen waren méér dan voortreffelijk.
    Daarna éénmaal de “asperges/beenham”. Fantastisch. En dan de “zeebaars”. Da’s een aanrader waar je zelfs graag voor van buiten ‘sGravenzande naar Het Galjoen komt. Heerlijk!!
    De super vriendelijke bediening maakt ‘t feestje compleet.
    Wij komen zeker terug!!

Kathelijne

Heerlijk broodje carpaccio gegeten.
    Echter was het broodje wel aan de kleine kant. Het broodje was van kaas gemaakt en daar moet je maar net van houden.

Betty de Heer

16. Internationaal 's-Gravenzande

Een aanwinst in ‘s-Gravenzande. Gezellige ambiance, heerlijk eten met meer dan voldoende garnituren en 7 dagen in de week open. Prijs/Kwaliteit is ook prima!
    En grootste voordeel is dat de tafels niet zo dicht op elkaar zitten.
    Absolute aanrader!!!

17. Internationaal 's-Gravenzande

Jacqueline Simonis

18. Internationaal 's-Gravenzande

HéérlIjk gegeten bij Het Galjoen. Mooie timing qua snelheid. Mooie gerechten. Goed klaar gemaakt. Het appel toetje vond ik aan de kleine kant. Dat zou best iets royaler mogen. Verder een prima aanrader om eens te proberen.

Heerlijk eten, wat een leuk /gezellig/vriendelijke bediening 😍
    Jammer 1 helft van bovenverdieping beetje klein en zat dus tegen muur aan te kijken, maar doet niets af aan kwaliteit 😍

Gisterenavond samen met mijn vrouw Annie, uit eten geweest bij De Buren. Het eten was grandioos en erg lekker, de sfeer was ongedwongen en relaxed. Mensen in een woord geweldig. Hartelijk bedankt voor een fijne avond, Marion, Roland, Yvonne, Frank, en Mike en het overige personeel. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor een ieder.

Helemaal super geluncht. Samen met vrouwtje heerlijk genoten van een uitsmijter en een saté met brood. Was heerlijk, niet duur en de meiden waren weer geweldig. Ga zeker nog eens.

Gisteren weer eens heerlijk geluncht. We namen een heerlijke kipsalade en een baguette De Buren. Het smaakte weer heerlijk. Als je zulk lekker eten serveerd is het ook logisch dat je voldoende klanten hebt. Voldoende en leuk personeel. Ga zeker weer terugkomen

Ik vind het een racistische snackbar en ik ga daar nooit meer heen. P.S. als je een broodje besteld is het broodje helemaal hard terwijl dat niet zo hoort te zijn. Ik vind het jammer dat je niet minder dan 1 ster kan beoordelen want zelfs die ene ster is die snackbar niet waard.

En voor de mensen die zich af vragen waarom racistisch: Ik kom binnen met een pet op en ik bestel. Zit op het terras te eten en voor ik weg ga doe ik mijn capuchon op. Mevrouw van de snackbar maakt de opmerking of ik haar wil overvallen en wat voor ding ik niet meegenomen zou hebben. Plaatste dus van dat soort onvolwassen opmerkingen, maar wat nog het ergste is dat er een (blanke) man was die ook iets op z'n hoofd had, maar daar werd niks tegen gezegd.

Gisteravond onverwachts hier gegeten.
    Zeker komen we hier terug.
    Vriendelijke bediening.
    Gezellig om op het terras te zitten aan het plein.
    Erg lekker gegeten.

Anders dan verwacht.

Gisteren hier geluncht, plaats genomen op terras. Waar een vriendelijke jongenman onze drinken op nam. Wij kozen voor de verse jus. Het duurde eventjes voordat ze er waren (kan een keer zo zijn). De jus zat in een heel klein glaasje. In de tussentijd hadden wij de keuze voor het eten gemaakt dus de kaart een beetje van ons af op de tafel gelegt. Werdt niet gevraagd of wij een keuze hadden kunnen maken dus zelf gevraagd of we kunnen bestellen. Wij bestelde de tomatensoep en wouden hier graag wat brood bij, geen probleem. Onze soep was er vrij snel alleen was hij niet helemaal goed warm en vrij waterig. Bij het brood met kruidenboter zat geen mesje om te smeren. Toen wij na lange tijd weer een medewerker zagen probeerde we contact met hem te krijgen. Dit lukte pas na vele pogingen terwijl hij in de tussentijd de tafel naast ons gewoon geholpen had. Mesje daarna snel gekregen. Hierna geen medewerker meer gezien. Dus geen mogelijkheid gehad om nog wat te drinken te bestellen terwijl we toch wel dorst kregen, niet gevraagd of alles smaakt etc. Uiteindelijk maar naar binnen gelopen om af te reken. Het was trouwens ook helemaal niet druk en binnen was minstes 5 man bedienend personeel aanwezig.

26. Chinees-Indisch 's-Gravenzande

Marijke

Heel erg jammer dat ze zoo super moeilijk doen als je 3.90 wil afrekenen met de pin. Of ik de volgende keer maar even langs de bank wil gaan voor contant geld!!

Heel jammer dat na al die jaren dat wij er al komen wij vandaag tot 2 x toe worden geacht om de tafel vrij te maken voor anderen. We waren bereid om de eerste keer te veranderen maar dat was niet meer nodig. We drinken voor 75 Euro met zijn drieën en moeten dan verkassen naar de bar. We zijn er klaar mee. Jaren vaste klant en dan zo niet relaxed kunnen zitten....heel jammer..wij komen hier niet meer. Ik ben gewoon boos nu.

Wij hebben pas geleden hier gegeten. Het leek wel of de aardappels voor een 2e keer gebakken zijn. Kille bediening, met foute humor. Te duur voor hetgeen je krijgt. Hoe kan zoiets bestaan.

Goedenavond,

Afgelopen weekend hier gegeten met de Albert Heijn zegel spaaractie. Fijne actie, zodat iedereen eens uit eten kan! Ik had een lekker voorgerecht met gehakt. Mijn vrouw had een wat simpeler voorgerecht chips met saus.

Als hoofdgerecht had ik een pannetje met groenten en kipfilet en mijn vrouw enchieladas. Dit waren beide heerlijke gerechten. Als nagerecht hadden wij allebei smaakvol ijs.

Het minpuntje deze avond vonden wij de bediening. Erg jonge, onpersoonlijke meisjes. Ze hadden het druk met elkaar waardoor wij lang moesten wachten op onze drankjes. Storend. Maar voor het eten komen wel absoluut nog eens terug!

Gr. Fred.

Het was geweldig, goede bediening, super lekker eten en lekker sfeertje.