Kade 87 in Rotterdam

• do 10:30 - 00:00
  • vr 10:30 - 00:00
  • za 10:30 - 00:00
  • zo Gesloten

Onder het genot van een wijntje en een hapje, uitgebreide lunch of diner kunt u bij ons genieten van een warm huiskamer-gevoel in een stijlvolle ambiance. De openslaande deuren naar het terras bieden u een fantastisch uitzicht op het kleine haventje aan de Admitaliteitskade. De hoge eettafels waar u gezellig aan kunt borrelen of dineren en de prachtige eethoeken geven een knus en huiselijk gevoel. Op ons verwarmde en overdekte terras is het ook in de wintertijd heerlijk genieten.

Met meer dan 50 verschillende wijnen en champagnes, waarvan er meer dan de helft ook per glas worden geschonken, hebben wij bij ieder gerecht een passende wijn. Naast de klassieke wijnen van de traditionele wijnhuizen als Louis Jadot uit Frankrijk presenteren wij een breed scala van wijnen uit alle werelddelen.

Door de jarenlange ervaring en expertise van horeca-paar Tanja en Karel de Romijn die hun liefde en passie voor het vak delen met het keukenteam Dennis Verwey en Kelvin de Pijper kan het niet anders dat service en gastvrijheid bij Kade 87 in een hoog vaandel staan. Koken en bedienen met hart en ziel, pure en eerlijke producten voor onze gerechten en een ontspannen sfeer maken een bezoek aan Kade 87 tot een ware beleving.

Diëten Vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in RotterdamFoto van Kade 87 in Rotterdam

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water en in het centrum
Ambiance
Hip, luxe en nostalgisch