Bezorgrestaurants in de buurt van Dürüm Time

di 11:00 - 21:00

• Bezorgen

ma 11:00 - 21:00
di 11:00 - 21:00

1. Dit Turkse restaurantje hebben we een aantal jaren geleden wel eens gezien toen we de auto voor deur hadden geparkeerd en gegeten bij het Poolse restaurantje aan de overkant. Dat Poolse restaurantje is er niet meer. Maar deze gelukkig nog wel. En dat toen we met honger precies toevallig in de wijk Charlois verkeerden.

Het restaurant heeft gelijk al een leuke uitstraling met mooie terrasjes met druiven en ook binnen is het bijzonder ingericht met heel speciale sfeervolle wanddecoraties. Achter is een grote houtskooloven waar je het vuur kan zien branden. Het menu bestaat vooral uit dürüms, pizza's en schotels en de prijzen zijn laag. Er zitten ook opvallend veel (buitenlandse) jongeren te eten. Op de achtergrond klinkt zachte traditionele Turkse muziek. En daarmee voel je je hier heerlijk op vakantie in eigen land.

Het Turkse meisje dat ons bediende was niet erg spraakzaam maar verder correct. Ik had een dürüm met gegrilde kipfilet die heerlijk smaakte met zijn echte houtskoolrooksmaak. En bovendien kreeg je voor die 6.50 ook nog gewoon een hoop eten. Meer dan genoeg. Mijn vrouw had een köfte schotel en die was ook uitstekend en goed verzorgd. Er wordt geen alcohol geschonken maar dat voelde absoluut niet als een bezwaar. Tenslotte hadden we nog twee echte traditionele Turkse koffie na. En hiermee hebben we wederom een restaurantje gevonden dat absoluut de moeite waard is om vaker te gaan eten.