Cathay in Rotterdam

Beleef een culinaire wereldreis!

0 positieve stemmen1 negatieve stem

di vanaf 11:00
wo vanaf 11:00
do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 11:00

All You Can Eat:
Wat u ook lekker vindt, bij Restaurant Cathay zit u altijd goed! Op het menu staan namelijk de heerlijkste gerechten uit alle delen van de wereld. Van de klassieke Franse keuken tot traditionele Japanse Sushi. Van een mals stuk vlees tot een heerlijk stukje vis. En wat u ook kiest, alles wordt met kakelverse producten voor u met liefde bereid. Restaurant Cathay neemt u mee op een culinaire wereldreis, waarvan u absoluut zult genieten. Met volle teugen zogezegd, want voor een vast tarief eet u ook nog eens ‘’All You Can Eat’’.

Korting voor groepen:
Op zoek naar een plek waar u met een grote groep terecht kunt voor een heerlijke avond uit? Bij Restaurant Cathay geniet u extra dankzij de aantrekkelijke groepskorting.

di vanaf 11:00
wo vanaf 11:00
do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 11:00

0 positieve stemmen1 negatieve stem

1. Ondermaats.
    Voor €16,50 ongeveer wezen bowlen.
    Bij aankomst was het uitgestorven. Wij moesten via de kelder naar binnen waar alle lichten uit waren behalve richting de toilet.
    Voor een kennismaking, eerste bezoek was het een vreemde binnenkomst en niet welkom. Vervolgens de trappen opgegaan waar wij weer naar beneden begeleid werden. Deze vrouw had duidelijk haast, omdat zij naar beneden sprintte om alle lichten aan te gooien en het bowlen snel klaar maakte, schoenen uitdeelde en vervolgens verdween.
    Inmiddels gaan installeren om te gaan bowlen kwam haar collega langs met (gelukkig) minder haast. Hij nam onze bestelling op en maakte tijd om de kinderbaan klaar te maken. Hier waar de mevrouw geen tijd aan besteedde terwijl het duidelijk was dat er een kind van 4 mee was.
    De koffie was slap, chocomel was oke maar minimaal hoeveelheid slagroom gekregen op een schaaltje (zonder lepel). Succes om dit in de chocomel te krijgen.
    De cola was waterig terwijl hier geen ijsklonten in zat. Lijkt mij cola van de tap waar alle prik uit is verdwenen. Of oude cola uit fles zonder prik.
    De bowlingbaan was ook geen succes want het had stukken waar de baan duidelijk klappen had gekregen. In veel bowlingballen waren ook flinke stukken af wat ook niet helpt te bowlen.
    De kinderhulpmiddel om te bowlen bestond uit een echte kinderglijbaan wat niet geschikt is voor bowlingballen. Dit was erg duidelijk gezien de glijbaan een flinke scheur had en naar beneden denderde zonder duidelijke richting.

Cathay krijgt een onvoldoende. De prijs van 16 euro is er ook wel naar. Er wordt consumptie verplicht waarbij het voor 5 personen uit kwam op ruim 30 euro. Helaas geen fooi want ik moest bij de mevrouw afrekenen.
    Soms is het even iets proberen om zelf te weten of het wat is.

2. B.F.Ruts

Het was weer gezellig, we kregen een gezellige plaats aangeboden, dus weer een gezellige avond geweest en ook lekker en genoeg gegeten.
    Alleen jammer dat het fruit niet zo rijp was, erg hard, maar voor de rest was het eten goed