Uit passie en liefde voor koken is voortgekomen een unieke Indiaas Restaurant in Rolde. Opgericht voor hun die iets nieuws maar ook iets bekends willen.

1478019217 88
1520242686 76
1542082412 73

1. Freek Sweers

We hebben ontzettend lekker gegeten.De sfeer en de bediening waren erg goed.Goede uitleg wat je te eten kreeg.We komen vast wel een keertje terug

2. Het eten was lekker maar niet bijzonder. We verwachtten curry,s maar dat was het niet. De bediening was prima. Duidelijke uitleg.

3. Fam. Emmerich

2e kerstavond genoten van het speciale menu. Het was heerlijk. Ga zo door!!

4. Goede bediening en service. De inrichting is prima maar zou iets gezelliger (of intiemer) kunnen.

5. Het eten was heerlijk en goed verzorgd maar ik vroeg om een klein bloemetje op tafel en dat werd een plastic roostakje... dat voelde als ondermaatse zorg!

6. We hebben heerlijk gegeten in een relaxte omgeving.

7. We hebben erg lekker gegeten. Omdat we vooraf hadden afgesproken dat we een proeverij wilde doen, was het voor de kok gemakkelijker om voor te bereiden. Het eten was lekker. De bediening was vriendelijk en attent. Kortom, het was goed vertoeven en prima voor elkaar.

8. Dirk van den Bosch

Afgelopen vrijdag gegeten bij Jamra, zeer gastvrij ontvangen en prima bediening. Prijs/kwaliteit verhouding was prima.

9. Natascha de Groot

We zijn geweldig ontvangen en hebben zeer gevarieerd gegeten. Aan ieders wensen is voldaan. Sterk aan te raden.

10. Bepaald geen aanrader. Ten eerste moesten we erg lang wachten op onze bestelling. Ook het eten was culinair gezien bepaald geen hoogtepunt. Het geheel was nogal klef, de afzonderlijke ingrediënten waren niet waarneembaar en de kruiden waren niet in balans. We hebben het eten uiteindelijk dan ook maar gelaten voor wat het was. De inrichting van het restaurant zou eigenlijk al een voorteken voor voornoemde ervaring kunnen zijn, alhoewel we wel vaker in minder gezellige c.q. kneuterige eetgelegenheden zijn geweest die achteraf verrassend uit de hoek kwamen en waar we naderhand nog vaak terug zijn geweest, maar hier komen we zeker niet meer terug.

1,3
  11. Dinsdagavond voor het eerst bij Jammra in Rolde gegeten, ook nog eens voor het eerst vegetarisch. De bediening was in orde maar ze waren veel in de keueken of op het terras, nu hoeft het van mij ook niet dat ze om de 5 minuten vragen of alles naar wens is maar had wel iets vaker even mogen komen kijken. Ik kom vast nog een keer terug maar dan ga ik niet vegetarisch, dat is het gewoon niet voor mij. Ik raad exht iedereen aan Jammra in Rolde een keer te proberen. “Een keer wat anders”

12. Met de familie hier wezen eten. Onze ervaring in drie woorden: man, man, man!
    Vriendelijk personeel, maar daar is het dan ook mee gezegd. Drie kwartier moeten wachten op ons eten, terwijl maar vijf tafeltjes bezet waren. Mensen die na ons waren gekomen kregen eerder eten op tafel dan wij. Toen we uiteindelijk op het punt stonden om onze drankjes maar af te rekenen en naar een ander restaurant te vertrekken, kwamen het eerste deel van de bestelling dan toch, de rest kwam vijf minuten later(!) het naanbrood, waar de ober bij de bestelling nog expliciet om vroeg of we dat ook wilden hebben, is nooit gekomen. We hebben er later ook maar niet meer om gevraagd, want we waren inmiddels al klaar met het eten. Hadden vegetarische gerechten besteld, maar dit was één grote teleurstelling. Mijn dochter merkte direct al op: "Pap, dit lijkt wel zo'n diepvriesmenu uit zo'n zak van… [het merk met die kapitein], wat ze in de pan gekwakt hebben". Nou, hetgeen wij hadden was kwalitatief nog verre van dat. De enige overeenkomst was dat het beide uit de diepvries kwam, want dat was het zeker. Dit was te merken aan de structuur (alles was slap) en de smaak (alle ingrediënten hadden dezelfde smaak). De temperatuur van het eten was lauw. Onze conclusie is dat men blijkbaar de gerechten in grote hoeveelheden maakt en als porties invriest, omwille van gemak en tijdwinst. Beste mensen, met alleen klantvriendelijkheid red je het niet in de horeca. De klant betaald tot een behoorlijk bedrag en wil in eerste instantie graag lekker eten, maar dat was in dit geval een grote teleurstelling. Verbeter de kwaliteit door vers en lekker eten te serveren, of anders gewoon sluiten deze tent!

13. Het is zo ontzettend lekker eten bij Jammra!! Dat moet iedereen proberen. Bediening is ook heel erg vriendelijk, dienstbaar en correct. De entourage zou wat mij betreft wat sfeervoller en meer Indiaas/Sri Lankaans mogen. Maar desalniettemin super gegeten!!

14. Op een onopvallende plaats in Rolde staat een prima restaurant in Rolde. Ook voor vegetariërs een goed restaurant! Puntje van aandacht. Als het binnen druk is… moet je buiten iets langer wachten op de bediening.

15. Patricia

Wij hebben er heerlijk gegeten. De pittigheid van het eten kun je zelf bepalen, wordt goed rekening mee gehouden. De bediening was vlot en heel vriendelijk. Wij hoefden niet lang op ons eten te wachten. Gezellig terras.
    Nadeel was dat er niet met creditcard betaald kan worden en de keuze in nagerechten was zeer klein doordat er diverse desserts geschrapt waren maar nog niet aangepast in de menukaart. Er bleef daardoor niet veel keuze over. Maar een kop koffie na is ook een toetje toch! Zeker een aanrader.

16. Heerlijk, even niet op de tijd letten en genieten van het heerlijke eten.
    Goed advies, vriendelijke bediening.
    Zeker de moeite waard!

17. Moesten erg lang wachten. Kleine porties ten opzichte van de prijs. Eten was aan de flauwe kant. Jammra wist ons niet te verassen. Geen aanrader.

18. We hebben echt heerlijk gegeten! Prettig bediening: hulpvaardig bij het maken van keuzes uit de menulijst, checken of de pittigheid naar wens is, etc.
    Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat het lang duurde voordat het eerste drankje op tafel stond, dat was jammer.

Al met al een absolute aanrader, we komen zeker terug!

19. Luurt Wiersum

Hoewel het op een woensdagavond natuurlijk niet vol was, was de sfeer zeker ruim voldoende. Dit kwam mede door de ontwapenende bediening door de ongeveer 25-jarige dochter van de uitbaters. Enige vrijmoedigheid in de vragen en opmerkingen van ons vieren werden met charme gevat beantwoord door de dochter, waardoor een mooie, gezellige wisselwerking ontstond. Het eten en drinken werd door ons zeker gewaardeerd, ook van het voor- en nagerecht. Kortom was het een heerlijke avond in restaurant Jammra in Rolde. En ook de toelichting van de chefkok en zijn kokkin was uitermate vriendelijk.

20. We werden hartelijk ontvangen en geadviseerd door het personeel. En we waren blij verrast door de heerlijke, pure, oorspronkelijke met liefde bereide gerechten. Een aanrader voor als je een keertje wat nieuws wilt proberen. Ook met kinderen goed te doen aangezien er ook een kindermenu is met o.a. gewone Hollandse frietjes.

21. Het eten is heerlijk. Vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
    We komen zeker een keer terug.

22. Verrassingsmenu was echt overheerlijk. Jammer genoeg waren er geen andere gasten.

23. Richard Busscher

Leuk restaurant. Zeer nette en vriendelijke bediening. Gevarieerde kaart. Zelfs meerdere verschillende vegetarische gerechten. Wij zullen hier zeker nog eens vaker gaan eten. Echte aanrader.

24. Keurig net restaurant vriendelijke en goede bediening.
    Een aanbeveling waard het was onze eerste bezoek aan het restaurant.
    Maar we komen hier zeker nog eens terug.

25. Hele vriendelijke bediening maar erg slordig. We hadden Naam brood besteld en ondanks herhaaldelijk verzoek niet geserveerd. Halverwege eten maar gezegd dat niet meer hoeft. Bleek achteraf wel gewoon op de rekening te staan.
    Porties waren aan de kleine kant. Dessert was niet lekker. Vooral veel slagroom met wat ijs. Het eten op zich was heel smakelijk. Inrichting beetje sfeerloos met plastic rozen in een vaasje.

26. E. E Bosscher

Zijn er nu voor de 3de keer geweest, maar viel ons dit keer toch echt wel tegen, waren met z'n 3en, 2 voorgerechten kwamen, al eerder besteld, was dit keer aanzienlijk minder qua hoeveelheid.
    Het voorgerecht van onze 3de man kwam toen de andere 2 het voorgerecht al op hadden. Verder hadden we bij het hoofdgerecht naanbrood besteld, dit kwam na vragen toen we de maaltijd bijna op hadden. Verder was de bediening ook niet goed, we moesten overal om vragen, onervaren bediening. De bediening gaf aan dat er maar 1 man/vrouw in de keuken stond (hebben wij niets mee te maken, we hadden toch gesereveerd?)
    Prijs vonden we aan de te hoge kant voor wat we kregen. Zullen er niet snel weer heen gaan.

27. We hebben heerlijk gegeten daar afgelopen zaterdag. De bediening was ook niets op aan te merken. De inrichting van het restaurant zou wel iets warmer mogen, maar we komen er natuurlijk voor het eten haha. De prijs/kwaliteit verhouding was ook erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Slechtste India aller tijden.

Niet te happen. Vreselijke smaak. Een verrassingsmenu met een rundvleeskroket als voorgerecht en een mango shake als nagerecht en een paar smakeloze bakjes als hoofdgerecht en dat voor 26 euro pp. Belachelijk. Klagen bij de bediening helpt ook niet. Die snappen er niets van. Gauw sluiten deze toko. Een schande voor de Indiase keuken.

2,1
  29. Vrijdag weer eens gegeten bij Yammra. Het was weer heerlijk. De garnalen waren lekker knapperig. Daarna had ik de groentencurry. Vijf kleine bakjes met kousenband, aubergine, ladies fingers, linzen en biertjes. Allemaal even smaakvol klaargemaakt! Ook mijn vriend heeft genoten van zijn rundercurry. En de mensen van Jammra zijn super vriendelijk. We komen graag weer eens terug.

30. Rika de Rover

Ik heb eten afgehaald bij jullie. Heerlijk was het!

31. Heeeeeerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!

32. Derek Struik

Als voorgerecht hebben we enkele voorgerechten genomen en samen gedeeld. Zo was de runderrol erg lekker, de verschillende ingrediënten in de rol vulden elkaar goed aan. Ook de gefrituurde ui was een oase van diverse smaken.

Het hoofdgerecht bestond uit drie verschillende groenten, de spinazie en kouseband waren verrukkelijk gekruid. Hoofdgerecht was rundvlees met groenten waaronder pompoen, nog niet eerder deze combinatie geproefd (wel erg lekker).

Het eten wordt geserveerd in Srilankaanse kleding, wat sfeer verhogend werkt.

De service van het bedienend personeel is prima, al kun je het gebrek aan horecaervaring wel een beetje merken. Door hun persoonlijke inzet wordt dat meer dan goed gemaakt. De kok is erg goed en alle gerechten die wij geproefd hebben waren erg lekker.

Uiteindelijk waren we voor de voorgerechten, hoofdgerechten en de nagerechten en 5 consumpties slecht €78 verschuldigd, voorwaar geen slechte deal!!