• Lid sinds 10 maart 2011

Plaisant

Den Haag

Vader Jacob

Rotterdam

Carla heeft nog geen foto toegevoegd

1. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Jammra

Duurde wel erg lang… na 3 kwartier het voorgerecht en daarna nog een uur wachten op het hoofdgerecht. Wij hadden gekozen voor de proeverij voor 2 pers. Waarvan er 1 geen vlees eet. Duidelijk aangegeven maar bij het voorgerecht ging het al mis. 2 Dezelfde 'vlees'gerechtjes en 2 dezelfde visgerechtjes waardoor er dus niet veel te kiezen viel. Toen de proeverij eindelijk arriveerde bleek dat álles vegetarisch was terwijl de ene best graag vlees eet… Afgezien daarvan vonden wij het eten niet zo lekker. Alles smaakte hetzelfde alsof overal dezelfde kruidenmix in verwerkt was.
    Personeel vonden wij overigens vriendelijk. Ik denk dat ze het gewoon niet goed snapten.

3,4
  2. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Abel
    Internationaal Poortugaal

Carla

Twee keer achter elkaar pech. Eerst bitterballen besteld waar geen vulling in zat ( is na klacht niet in rekening gebracht). De laatste keer een wijntje besteld, maar zo zuinig heb ik het nog nergens gekregen, ik denk net 100 ml.De ober was het met mij eens, nam mijn glas mee en bracht hem terug met jawel! bijgevuld met een druppel... Beetje jammer.

3. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Vader Jacob

Gisteravond met een Groupon voucher gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst. Begonnen met een overheerlijke droge witte huiswijn, toppertje! Daarna keuze gemaakt uit het menu en ik moet zeggen dat wij het een schot in de roos vinden. Zowel het heerlijke brood, voorgerecht en hoofdgerecht vielen prima in de smaak. Afgesloten met een eenvoudige, maar lekkere ijscoupe. Gezellige bediening in een sfeervolle entourage, over gedateerd kun je discussieren, wij vonden het leuk ingericht, een verademing in een verder droevige buurt. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor China Tuin
    Chinees-Indisch Ommen

Een paar weken geleden tijdens vakantie beland bij dit restaurant, via een toeristisch krantje. Eerst even op de recensies gekeken en ook wij zijn na het bezoek heel positief. Mooie ambiance, geen kitscherige Chinese troep en o heerlijk, geen Chinees gejengel op de achtergrond. Prima buffet met uitgebreide keus, alleen een wokafdeling hebben wij niet gezien. Superschoon toilet.

5. Carla's profielfoto
    Carla is Chinees restaurant China Town gaan volgen.
  6. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Plaisant

Carla

Afgelopen vrijdag prima gegeten. Begonnen met overheerlijk warm brood. De gamba's in het voorgerecht waren te klein, maar ontzettend lekker. Veel zorg besteed aan de opmaak van de borden, de risotto was een beetje aan de flauwe kant, maar de rouleau van kip en de roodbaars waren overheerlijk. Prettige bediening, jammer dat het zo stil was.

7. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor Hof van Charlois

Eind 2010 2 x lekker gegeten met de Grouponvoucher. 1 x het verrassingsmenu en 1 x tapas en er was niets mis mee. Hier in ieder geval eens niet het gevoel gekregen dat je met een voucher een 'aparte''behandeling krijgt. Amicale bediening, beviel ons wel. Achter het restaurant een verrassend terrasje.