Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Rijen

Heerlijk gegeten hier met vrienden, fijne bediening en in één woord: super lekker
    Zeker voor herhaling vatbaar!

2. Internationaal Rijen

Top! Zoals altijd. We komen hier zeker 1× per maand. We worden er altijd aardig en goed geholpen. Het is er schoon en vooral lekker eten. Volop keus echt voor elk wat wils. Waar voor je geld! 👍👍👍🙏🏼

3. Nederlands Rijen

Goed ontvangen, eten was goed en de noodles zelfs uitstekend van smaak. Vriendelijke bediening en er werd diverse keren gevraagd of alles naar wens was. Prettige sfeer, voor herhaling vatbaar.

4. Chinees-Indisch Rijen

Claudia van Linder-Klijmij

Weer prettig als altijd!

Erg lekkere friet, voor een goede prijs!

6. Chinees-Indisch Rijen

Lekker gegeten tafel was netjes gereserveerd op de afgesproken tijd, goede bediening.

7. Pizzeria Rijen

Een zeer prettige pizzaria, kom er regelmatig eten! (Sfeer stond perongelijk op 5 op mijn vorige recensie vandaar deze tweede poging

Niet lekker, niet aardig. Al reeds koud geworden gebakken friet, werd nogmaals in het vet gegooid en dat kreeg ik mee... Bah! Nooit meer!

10. Nederlands Rijen

Fijneman

3 Dames,

Als gast wordt je door de rumoerige stamgasten op een dubbelzinnige manier aangesproken. Ober neemt de bestelling schriftelijk op en vergeet dan aan de Kok de soep door te geven, (heeft het te druk met de stamgasten) als gevolg dat het hoofdgerecht plotseling voor je neus staat en het niet meer mogelijk is om nog soep te bestellen anders moeten er nieuwe hoofdgerechten worden bereid. Frites te hard gebakken, geen warme groente en vis te droog.
    Kortom het was een waardeloze ervaring zoiets nog nooit ergens meegemaakt.

11. Chinees-Indisch Rijen

Erg lekkere en goede gerechten voor een prima prijs, een aanrader dus!

12. Chinees-Indisch Rijen

Yvonne Kuipers

Welkome binnenkomst. Te kleine tafels met te weinig beenruimte. Fijn personeel in nette kleding. Personeel maakt een praatje wanneer dat gewenst is en haalt op tijd de borden weg. Voldoende keuze in het vlees en vis. Ruime keuze overigen. Teveel knoflook bij het wokken. Tevreden!

13. Chinees-Indisch Rijen

We komen er regelmatig, worden altijd keurig ontvangen. Het eten is van goede kwaliteit en de entourage is mooi. Kortom wij komen er graag, geen klachten!!

Mechelien

Na 2 uur wachten, drie telefoontjes, geen eerlijk advies qua wachttijd en bestelling, zelf maar de frituur aangezet!! En weet je, binnen 15 minuten klaar!! Was nog lekker ook, zelf gebakken friet, met een hamburger die we nog hadden liggen!!
    Advies: gewoon zelf bakken, hoef je ook niet zolang te wachten!!

15. Aziatisch Rijen

Goed eten. Kom vaker alles naar wens laten maken.

16. Chinees-Indisch Rijen

Lekker gegeten a la cart. Prima restaurant met vriendelijk personeel

17. Chinees-Indisch Rijen

oww hoeveel goede ervaringen willen jullie horen .
    wij worden er op dewenken bediend die wij graag willen
    het eten is Super
    De medewerkers zijn geweldig zelfs ZOOO GOED dat als wij komen eten nooit hoeven te zeggen welke saus wij willen . wij heten daar de famielie 5 hahahaha, wij komen vanavond ook weer .en krijgen Altijd een ronde tafel omdat ik geen fijn gevoel heb met een zespersoonstafel
    dus tot zometeen
    groetjes nel schuncken

18. Chinees-Indisch Rijen

Fam. Land

Prima ontvangst en uitleg. Het eten was buitengewoon lekker en heel veel variatie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gertjan spierings

Wordt prima geholpen door vakkundig personeel en door de eigenaresse Jessica en haar man.

20. Pizzeria Rijen

Ik ben er al jaren klant en iedere keer leveren ze weer goede kwaliteit eten met een super snelle bezorgservice.

Telefonisch bestelling plaatsen gaat super vlot met een nette medewerker aan de hoor. Je krijgt een uitgebreide leverbon met je bestelling, prijs, gegevens en geschatte duur. Wat overigens ook tot service behoort ben ik van mening.

Het personeel is klantgericht en erg vriendelijk.

Je betaalt wel wat meer dan bij overige zaken, alleen krijg je hier standaard veel beleg, een betere smaak en als laatst een betere service ervoor terug zoals vermeld in mijn review.

Verbetering:

Na jaren mag Jaffa wel eens wat veranderingen doorvoeren in hun restaurant. Wat sfeervoller, wat gezelliger en/of een terrasje. Zou dat geen leuk idee zijn Jaffa?

Geen een zaak in Rijen kan het opnemen tegen Jaffa, dat is wat ik zeg en vind.

21. Chinees-Indisch Rijen

Prima restaurant. Zaak is netjes, het personeel beleefd en sociaal en het eten is van een hele goede kwaliteit. We komen hier dan ook graag eten.

Kevin. Debby, Damian, Yoëll, Deavon en Angel

Het eten is niet alleen heerlijk, maar de service maakt het helemaal af :)
    Wij gaan nergens anders heen (tenzij jullie op vakantie zijn dan :P )

23. Nederlands Rijen

M. Peeters

We hebben net het gouden huwelijk van mijn vader en moeder achter de rug en gevierd bij 't Boerke. Een overheerlijk koud/warm buffet hebben we op met de fam. met als toetje ijs met geflambeerde kersen. Overal was voldoende van.

's Avonds een super feestavond gehad. Fijn dat eigen wensen in overleg met eigenaar Hans in vervulling konden gaan. De bediening was goed.

Mensen deze locatie is zeker een aanrader voor een groot/klein feest.

Hans en de bediening bedankt!

De friet is lekker gebakken en je krijgt ook veel mee voor je geld. Bij de meeste friettenten krijg je veel minder mee. De satésaus is ook heerlijk echt een aanrader. De service is prima als je friet gaat halen en het thuis op gaat eten, echter is het wel zo als je daar in het restaurantje gaat zitten, wordt de friet voor je neus neer gezet en krijg je niet eens een "Eet smakelijk" te horen of komt er niemand vragen of het heeft gesmaakt. De sfeer vind ik persoonlijk niet al te fijn, meestal staat er een tv met sport op en voor de rest is het een aardig saaie bedoeling. Hieraan zou wel iets verbeterd mogen worden. Maar over het eten zelf valt niks te klagen.

Nooit meer bestellen!! Je moet 2 uur op je eten wachten voor ze het komen brengen en dan zeggen ze aan de telefoon het duurt een klein uurtje.

26. Chinees-Indisch Rijen

cees voermans

Het was goed.

27. Chinees-Indisch Rijen

Rob hennevelt

Als zeer regelmatige gasten, toch weer lekker en gezellig als altijd!
    💐

28. Chinees-Indisch Rijen

De wok en bakplaat is prima te eten.
    Maar de gerechten die al klaar liggen in de bakken zijn koud en oud. Ga nooit meer terug!

Ben altijd vaste klant geweest maar kom er nooit meer terug. Bah wat een vieze tent, het is erg achteruit gegaan.

30. Nederlands Rijen

Stefhan