Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Renswoude verdeeld zijn.

1. Met het hele gezin heerlijk gegeten en genoten.
    Een echte aanrader.

2. Internationaal Renswoude

Heerlijke pizza's.

3. Eea van geerenstein

Heel goed om er te gaan eten Het is super heel lekker

4. Nederlands Renswoude

H P J van Buul

Heel gezellig en lekker gegeten. Vanwege mijn verjaardag bij dessert extra verassing!

5. Alex van haaren

Op eerste kerstdag met de familie wezen eten (11 volwassenen en 3 kinderen). Een warm welkom gehad. Met zijn allen een lange tafel achterin gekregen met genoeg ruimte dat de kinderen zich vrij kunnen bewegen zonder alle gasten lastig te vallen.

Het eerste uur ging geweldig snel geholpen. Carpaccio was niet verkeerd. De wildbouilion was een verkeerde keus van mezelf, had wat anders in m'n hoofd. Vond het zelf niet lekker, maar goed smaken verschillen. Tot dan had ik ook nog geen verkeerd woord over de Dennen. Gewoon goed naar mijn zin.

Een mede gast vond dat het hoofdgerecht wat lang duurde. Het antwoord wat we kregen kon ik ook nog begrip voor opbrengen. Wat er toen gebeurde, was rond uit belachelijk en tevens funest voor dat wij daar ooit nog komen! Ruim een half uur later kwam de serveerster ons vertellen dat onze bon was misplaatst.

Dan neem ik aan dat toen er de eerste keer werd gevraagd waarom het zo lang duurde, mevrouw het blijkbaar niet nodig vond om er achter aan te gaan en naar mijn idee dat ze ons zeikerds vond. Anders had je in de keuken gevraagd waar het eten blijft.

Wel met haar excuses en of we een drankje van het huis wilden, prima. Netjes.

Vervolgens kregen we na het tussengerecht 1.5 uur later het hoofdgerecht, het was toen inmiddels al 9 uur geweest en we zaten er al vanaf 6 uur. Eindelijk genieten. 7 van de elf gerechten waren gelijk goed. Bij de 3 gevulde varkenshaas bestond de vulling uit enkel champignons. De kattenspek en de bospaddestoelen zaten er niet op. Bij de 11e kwam er zeebaars ipv een stoofpotje. Stoofpotje zou een kwartiertje duren. Na 3 minuten kwam het potje stomend van de magnetron, aardappelpuree kruimig geworden en aan stoofvlees zat weinig smaak. Het halve potje zat vol met vet!

Weer de serveerster erbij en weer een sorry. Wilt u nog wat anders. WTF, ga je het nu wel goed doen. Vervolgens om stoofpeertjes gevraagd. En ze waren gewoon vies zuur. Terwijl mijn buurman wel goeie kreeg. Dat was bij mij de druppel en dat heb ik haar goed laten weten. Mijn excuses als ik je beledigd heb, maar je was nu eenmaal het aanspreekpunt. En er is gewoon te veel in een korte tijd verkeerd gegaan.

En snappen doe ik het niet, 15 jaar geleden altijd met veel plezier gegeten daar.

Mvg Alex van Haaren.

4,5
  6. fam Pijlman

Vandaag kerstbrunch... Heerlijk gegeten, zeer uitgebreid warm/koud buffet, super gezellig en voor hele leuke kerstprijs. Kortom: gaan we vaker doen.

7. Heerlijke wildavond gehad met verrukkelijke gerechten.

8. Kees en Annet

Heerlijk culinair wildgerechten gegeten!!

9. Nederlands Renswoude

Op een prachtige zonnige dag op een gezellig terras bij De Hof.
    genoten van een voortreffelijk diner! Vriendelijke en voorkomende bediening!
    Dus geweldig genoten!

10. Afgelopen week 2 keer heerlijk gegeten. Prima service en bediening.

11. G.v.d.Hoef

Smakelijk, ruim voldoende en keurig verzorgd.

12. Nederlands Renswoude

J van D

Op 4 juni j.l. een reünie met 30 personen gehad in de gezellige bovenzaal.met airco, bar, audio/video beamer en toilet.

Op de ontvangst, bediening en het koude/warme buffet was niets op aan te merken. Gewoon top!

13. Nederlands Renswoude

Leuke locatie, leuk en goed personeel, bij het eten zat geen / onvoldoende smaak aan het vlees.

14. Nederlands Renswoude

Dagmenu genoten en de prijs kwaliteit was bijzonder goed. Mooie producten en goede porties. Zeer verzorgde opmaak, goed op smaak en goede bediening. In alle rust op het terras kunnen dineren.

15. Nederlands Renswoude

Heel vriendelijk ontvangen, goede bediening en heerlijk gegeten! Attend personeel! Komen zeker terug.

16. Nederlands Renswoude

Christien Diepeveen Bochane

Het was weer geweldig, zoals altijd. Jullie maken voor mij wat ik vraag klaar.
    gr Christien

17. Nederlands Renswoude

Geweldig, al jaren alles altijd top. Wij vinden het een geweldig restaurant met een hele goede sfeer. En ook de bediening is geweldig. Het eten is erg heerlijk.

18. Het eten is geweldig, ik kom er bijna 2 keer per week. Een paar dingen zijn aan de dure kant, maar dat heb ik er wel voor over.

19. 2 echtparen

Heerlijk gegeten. Sfeervolle uitstraling. Perfecte bediening. We komen zeker nog een keer terug

20. Fam van Tuijl

Gezellige en goede bediening, sfeervol en mooi gelegen restaurant, heerlijk en fraai opgediend eten. Kortom het juiste adres voor een geslaagd etentje! Tot de volgende keer!

21. whpoot

22. Nederlands Renswoude

We genoten met z'n vieren van de high tea 3.0. Het was fantastisch! Zeer uitgebreid en er was veel zorg besteed aan het eten. Alles was goed! In de toekomst gaan we dit zeker nog een keer doen!

23. Nederlands Renswoude

A. Aarnoutse

Op zaterdag 27 juni hebben we met een familie-dinch ons 50-jarig huwelijksfeest gevierd. Wat opviel was de flexibiliteit van de medewerkers om op sommige punten af te wijken van wat gebruikelijk is, de vriendelijkheid en bescheidenheid. Het steeds vragen of het gesmaakt had bleef achterwege en dat is als prettig ervaren. Dat wil niet zeggen dat het niet smaakte! Het eten was heerlijk en er was meer dan genoeg. De manier waarop het voedsel wat niet geconsumeerd was werd bewaard en ingepakt verdient een pluim. Dit was de vierde keer dat we er een feestje vierden en als zich weer een gelegenheid voordoet dan volgt nummer vijf!

24. Eline

25. Nederlands Renswoude

Eline

26. Nederlands Renswoude

We hebben hier 27 mei gegeten. Prettige ontvangst, prima bediening en voortreffelijk eten. Wat wil een mens nog meer. Prijs/kwaliteit is dik in orde!

27. Bas de Vooght

Heerlijk gegeten in een goede ambiance. Fijne bediening.

28. Wij vonden het heerlijk en uitstekend goed, en dat allemaal voor een mooie prijs, ga zo door!

29. Klantvriendelijjke ontvangst. Wij waren met drie personen en hadden gevraagd bij de reservering om een tafel bij het raam, was prima geregeld. Bediening was uiterst klantvriendelijk en klantgericht. Eten en drinken uitstekend en de prijs/kwaliteitverhouding heel goed. Wij komen hier vaker en dit Restaurant is zeker een aanrader.

Jan en Judith

30. Nederlands Renswoude

P. Wattel

Lekker gegeten, vriendelijke ontvangst lief voor de hond