Op dit adres zit nu: Evviva

1. We zijn hier nu enkele keren geweest, waarvan 3x voor de lunch en vanavond eerste keer voor diner. We hadden gereserveerd en de tafel was netjes gedekt toen we binnenkwamen. Toen we net aan tafel zaten kregen we een kan water met citroen, een mandje brood en een schaaltje met olijven, kruidenboter, etc. Dit kom je nog maar zelden tegen. Mijn man had gekozen voor de lamscarre en ik voor de penne carbonara. Originele Penne Carbonara wordt gemaakt zonder room en met rauwe eieren, maar bij de meeste restaurants waar je gaat krijg je Penne/Spaghetti Carobanara met roomsaus en spekjes, zo ook hier. Nu moet ik zeggen dat dit een van de lekkerste Penne Carbonara is die ik gegeten heb met room. Mijn man vond de lamscarre op zich heel lekker alleen was het jammer dat er iets in de saus is gegaan wat uit een pakje komt en net datgene zorgt ervoor dat de smaak van de saus en de lamscarre een beetje verpest wordt, maar ondanks dat vond hij het toch lekker. Je krijgt bij je vlees een grote kom friet, en niet zoals bij de meeste restaurants een klein hoopje frietjes op je bordje. Ik vroeg een mandje brood voor bij mijn Penne en mijn man mayonaise voor bij zijn friet. Beiden zijn meteen gebracht en NIET in rekening gebracht, wat ik vrij uniek vind en zeeeer klantvriendelijk, want normaal gesproken moet je voor zoiets altijd betalen. Als dessert had mijn man het dagdessert, dat waren gebakken appelstukjes met bruine suiker en calvados eroverheen met een bolletje ijs. Hij vond het zo lekker dat hij dit absoluut een blijvertje voor op de dessertkaart vind. Ikzelf had een Parfait van witte chocolade met kersen, deze was ook echt heerlijk te noemen, de smaak van de chocolade was absoluut niet overheersend. Ondanks het feit dat de zaak zo goed als vol zat hebben we niet lang hoeven te wachten op ons eten. De bediening was wederom erg vriendelijk, en Sebastiaan...volgens mijn man zet je de lekkerste ristretto die hij tot nu toe geproefd heeft in Heerlen en omstreken!

Wij gaan hier zeker nog vaak terugkomen!