Op dit adres zit nu: Chique

Wij liggen direct naast een q-park garage. Ook kunt u in de diverse straten na 18:00u gratis parkeren (met uizondering op donderdag, dan pas na 21:00u)

Wij zijn gelegen in het centrum van Heerlen alwaar ook het bus- en treinstation gelegen is. Ook in de omliggende straten zijn bushaltes te vinden.

1351196474 85
1418172046 80
1503751944 82
1511193675 82

1. Een update van mijn eerdere review van 12-06-2014. Enkele maanden geleden Evviva een nieuwe kans gegeven en gerefereerd aan mijn eerdere review hier, waar de directie professioneel op reageerde.

Evviva heeft alles goed gemaakt. Erg netjes te woord gestaan door de bedrijfsleidster op dat moment. Zeer vriendelijk, bood nogmaals haar excuses aan voor de misstanden in de bediening destijds en gaf aan dat het stagaires betrof die inmiddels ook gestopt waren met hun opleiding. Een goed besluit van de heren in kwestie. Het eten was destijds voortreffelijk en is dat eigenlijk nog altijd.

Nu de bediening een stuk beter geworden is eigenlijk niets meer aan te merken op dit restaurant. Mooie kaart, mooie zaak, prijzig maar het zeker waard en inmiddels prima personeel.

Ga zo door, we komen binnenkort weer eens langs!

2. Samen met vriendinnen heb ik hier gegeten. We waren alleen iets te vroeg aanwezig en blijkbaar stootte dat tegen het hoofd van de bediening. We werden nogal koel ontvangen waardoor onze zin al ver te zoeken was. Vervolgens zijn we tijdens het eten van onze gerechten telkens aangekeken door bediening en koks. Dit maakt het erg ongemakkelijk en een van ons is ook verplaatst zodat ze hier minder last van had. Daarnaast hebben we ook steeds het gevoel gehad dat er over ons gesproken werd.

Het eten was echter heerlijk. Jammer dat de service zoveel te wensen overliet. Wij zullen hier niet snel meer terug komen.

3. Regelmatige gast bij Evviva. Personeel; top. ambiance; super. Eten; heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. Zeker een aanrader! Mijn favoriet is het zeker.

4. Afgelopen week Evviva bezocht. Dit keer met bonnen van social deal. We hebben ook nu prima gegeten! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Verder zat er voldoende tijd tussen de gerechten en de bediening kwam regematig even langs. Enig nadeel van het restaurant is het rumoer.

5. J. Janssen

Zeer zeker geen aanrader!

We zijn op 22 juni 2014 bij Evviva komen eten (hadden de social deal geboekt). Het eten was matig, met name het hoofdgerecht. Een veel te vettige ham, het moest beenham voorstellen maar dit was het zeer zeker niet. Het leek eerder op "ijsbeen" (een goedkoop stuk vlees dat veel in Duitsland wordt gegeten).

De frieten waren veel te lang gebakken en super vettig, doordat ze waarschijnlijk meerdere keren opgebakken waren. Daarbij kregen we met 3 personen een klein bakje frieten (erg jammer om daarop te bezuinigen). Een groep mensen (4 personen) die tegenover ons zaten kregen 2 bakjes.

Tevens zeer jong en onervaren personeel. Ze kunnen geen antwoord geven op vragen die je stelt en vragen ook niet of het eten smaakt en/of er nog drinken besteld moet worden.

Toen we na het eten aangaven dat het vlees niet het vlees was dat het zou moeten zijn, werd er aangegeven dat ze ons de verpakking zouden laten zien. Toen de "manager" (als het al de manager was. misschien was het wel de oudste die aanwezig was) de verpakking ging vragen bij de kok, was de verpakking helaas niet meer vindbaar.

En daarbij zaten ze dom naar elkaar te lachen. Zeer respectloos naar de klanten.

Voor ons nooit meer!

6. kick 15 punten

Aanrader!

Afgelopen week hebben mijn vrouw en ik onze trouwdag gevierd met een etentje bij Evviva. We hadden geen betere keuze kunnen maken. Het eten was zonder meer uitstekend. En qua prijs een verrassing., Voor zo'n bedrag zulk kwalitatief uitstekend eten.

En ook over de bediening niets dan goeds. We werden meteen naar ons tafeltje gebracht, dat ik had gereserveerd. De medewerkster verzorgde ons prima, was ontzettend vriendelijk en toen ik terloops opmerkte dat wij onze trouwdag vierden, kregen we een glas wijn van de zaak aangeboden.
    Chapeau voor bediening en keuken van Evviva.

Een echte aanrader voor als je gezellig en goed wilt eten in Heerlen.

7. Vandaag komen eten met mijn vriendin, echt een super ervaring. We hadden wat vroeg gereserveerd (half 5) maar dat was geen probleem. De bediening was heel erg vriendelijk, de sfeer binnen was super, en het eten was subliem. De lamsschenkel was echt botermals en de risotto was geweldig. Ook de pasta met scampi's was super, en de witte chocolade parfait met warme saus van rood fruit was echt een topper. Wij waren zeer tevreden en komen zeker nog eens terug! Nogmaals hartelijk bedankt, team van Evviva!

8. Wezen eten bij Evviva. Zeer vriendelijke bediening en erg lekker gegeten. De biefstuk was botermals en ook de pasta die ik had was erg lekker en ruim voldoende.

9. Peter Kuhnen

Zijn afgelopen zaterdag bij Evviva geweest met onze dochter-schoonzoon en kleinkind geweest. Het was echt super, ook de bediening. We hadden ook het geluk om een beetje kennis te maken met de charmante eigenaresse. Ook het andere personeel was geweldig goed en vriendelijk. De rode wijn was voortreffelijk en heb diezelfde wijn ook gehad met tennisvrienden tijdje terug. We zullen zeker nog eens terug komen.

Bedankt! Fam. P.J. Kuhnen.

10. Afgelopen week met mijn vriendin de eerste keer hier gegeten. Stond al lang op ons verlanglijstje om er eens te gaan eten. Van binnen een gezellige uitstraling en de menukaart is afwisselend opgesteld. Ook de opmaak van het eten ziet er goed uit. Carpaccio lekker mals, maar bij het ander voorgerecht en ook bij het hoofdgerecht (bief) was de kok waarschijnlijk de kruiden vergeten! Gewoon smaakloos, en redelijk doorbakken (hoewel rood gevraagd). Wel een lekkere saus bij het vlees maar voor de prijzen die erbij staan voldeed het zeer zeker niet aan de verwachtingen. Ook de portie van het eten mocht wel wat groter. Weinig groenten erbij en uiteindelijk niet met een vol en voldaan gevoel naar huis gegaan. Jammer!

11. Erg lekker gegeten hier. 1e keer dat we hier waren en ondanks de drukte konden we toch nog een tafeltje krijgen. Moesten wel binnen bepaalde tijd weer gaan ivm een andere reservering, maar dat was ook totaal geen probleem! Waren al blij dat er een plekje voor ons was!
    Ik had als hoofdgerecht de wild trio met een heerlijke rode kool! Mijn man had de tarbot die was op t graatje na ook helemaal op. Wij zijn vrij kieskeurige eters dus dit zegt veel haha. De bediening was erg vriendelijk en de sfeer gezellig. Weliswaar onze eerste keer hier, maar zeker niet de laatste! Evviva top bezig en tot de volgende keer!

12. Laatst voor het eerst gaan eten bij Evviva. En meteen voor het laatst helaas. Bij binnenkomst was nog niet eens de helft van de zaak gevuld. We werden vrij koeltjes ontvangen. Toen wij (2 personen) vroegen of we bij het raam mochten gaan zitten, kregen we als antwoord dat die tafels voor 4 personen waren, we mochten tegen de muur gaan zitten (ook 4 persoons-tafels).

Voorgerecht, mijn partner had de Bruschetta's besteld. Dit waren gewoon stukjes geroosterd stokbrood, met alleen blokjes tomaat erop. Geen olie, peper, zout, knoflook of andere kruiden. Heel smaakloos. Ik had de carpaccio als voorgerecht. In het begin denk je nog, het zal wel per ongeluk allemaal zijn, dus dan laat je het daar bij. Maar bij het hoofdgerecht werd het ook niet beter. Mijn partner had de mixed grill besteld. Het stuk biefstuk was gewoonweg bedorven, het smaakte zuur en gewoonweg vies! Dit hebben we meteen teruggestuurd naar de keuken, waarop we een nieuw stukje krijgen. Opzich positief, maar we kregen wel nog een sneer dat 'ze het hadden geproefd in de keuken en er was niks mis mee'. Behalve dat 2 personen (wij) het allebei meteen hadden uitgespuugd, zo vies was het... Ik had als hoofdgerecht de grainfed-biefstuk met rode wijn jus. Ook dit was weer niet gekruid, en smaakte zelfs met de opzich lekkere saus, helemaal naar niks. Al met al dus geen voldoende!

13. Rob 2563 punten

De prijzen zijn zeker redelijk in dit leuke restaurant in Heerlen, echter is de kwaliteit van het gebodene maar krap aan voldoende. Voorgerechten vielen nog redelijk in de smaak, hoewel de Ceasar Salade saai, slecht opgemaakt en laf van smaak was. Vooral de kwaliteit van het vlees en de wijze van bereiden laat te wensen over. De steak is droog en niet mooi gegrild, de gorgonzolasaus is lekker van smaak, maar klopt niet qua substantie. Ook het vlees van het wild trio is alles behalve mals en smeekt om een saus, die er helaas niet bij zit. Het konijn op Italiaanse wijze bevalt wel prima. Al met al zeker niet heel slecht, maar vooral door de kwaliteit van het vlees toch geen goede ervaring.

14. Ik heb afgelopen zondag zeer lekker gegeten en zeker genoten bij restaurant Evviva. Als hoofdgerecht is de lente trio zeker aan te raden, en ik en mijn vriendin zijn tevreden en met goed gevulde maag weer naar huis gegaan. De sfeer was prima en omdat wij aten rond 16:45 was het ook lekker rustig. Overigens ben ik vaker gaan eten bij Evviva en ga ik altijd tevreden de deur uit.

15. Top restaurant met werkelijk super service! Bediening is erg vriendelijk en denkt overal aan. Eten is erg lekker en de porties goed. Er hangt een gezellig sfeertje. Al met al een toprestaurant en ik kom zeker terug!

16. Gisteren hier met z'n 4en gegeten. We hadden een tafel vlakbij de deur tegen een pilaar aan.

Het kwam de bewegingsvrijheid niet ten goede en het tochtje van de deur die af en toe openging zorgde ook niet voor een fijn gevoel.

Het eten was gelukkig wel heel goed en lekker en ook de tijd tussen de gangen was in orde. We hebben allemaal genoten!

Het was af en toe wel lastig om de bediening te pakken te krijgen, vooral toen het wat drukker werd.

Verder heerlijk genoten en ik kan dit restaurant aanraden!

17. Rik Peters

Gister met mijn vriendin gaan eten bij Evviva. Was eigenlijk al vol maar ze konden nog wat schuiven. Beetje rumoerig maar het eten en de bediening maakten dit ruimschoots goed! Super kwaliteit voor een top prijs. Ga zo door!

18. van Buren

Heerlijk eten, goede bediening, zelden zo'n lekkere osso buco gehad. Voor mij misschien wel het beste restaurant in Heerlen.

19. Vrijdagavond bij Evviva gegeten. Gekozen vanwege de goede recensies op het web en de keus in Heerlen is mager. Echter, na een tegenvallend voorgerecht (bruchetta's met een vreemde groentencombinatie inclusief zure kappertjes) kreeg ik een veel te zoute tagliatelle waarin een enkele garnaal terug te vinden was en die smaakte niet eens meer naar garnaal vanwege de veel te zoute saus. We vroegen om een glaasje prosecco maar kregen een hele fles (die dan wel weer redelijk smaakte, ook al om het zoute eten weg te spoelen). Het toetje, een cafe sorpresa was daarentegen prima. Kleine chocoladetaart, mini creme brulee en een toefje slagroom bij de espresso. Mijn tafelgenote had overigens een lekkere carpaccio, een matige pasta met truffel en een vreselijke tiramisu, geserveerd in een aardewerken bloempotje. Het enige dat niet tegenviel was de rekening. Het menu is prima geprijsd. En de bediening doet goed zijn best. Ik kom hier echter nooit meer terug.

20. Prima gegeten bij Evviva. Gewoon lekker, niet meer en niet minder. De bediening is uitermate attent en vriendelijk. Het restaurant is leuk ingericht. Wel jammer van die grote 'blote' ramen....dat geeft het een beetje een lunchroom-uitstraling.

21. Die Italiaanse twist is top! Ondanks de drukte alles mooi op tijd en alles geweldig van smaak. Gerechten niet te complex maar juist lekker in balans. Vriendelijk en kundig personeel. Als we in Heerlen zijn komen we zeker terug!

22. Al een paar keer gegeten bij Evivva! Echt heerlijke gerechten en goede service.
    Zeker een aanrader!

Tot snel

23. Victoria

Via vrienden kennisgemaakt met dit restaurant en Inmiddels een van onze lievelingsrestaurantjes in Heerlen. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Meerdere gerechten uitgeprobeerd (salades, pasta's, spareribs, vis) en was iedere keer top. Gisteren een tapas-schotel gegeten. Erg bijzonder en lekker, dessert had iets zachter mogen zijn (semifredo) maar de smaak was verder voortreffelijk. Zijn best kritische eters en hebben vorige week nog in een "sterrenzaak" gegeten maar dat kon niet tippen aan Evviva. Ook leuk om een etentje bij Evviva cadeau te doen! (b.v. met vaderdag).

24. Afgelopen weekend voor het eerst bij Evviva gaan eten. Leuke avond gehad. Enige minpuntje: door de drukte soms langer moeten wachten op bediening (met name bestellen). Verder goed gegeten, top!

25. Stefanie

Al een aantal keer heerlijk gegeten met kleinere en grotere groepen. Bediening is top. Goed menu met ruime keus (ook voor vegetariërs), fijne bediening en mooie prijs kwaliteit verhouding. Ga zo door, jullie doen het super!

26. ed en anita

Gezellige sfeer, lekker eten en drinken en een vriendelijke bediening maakten ons moederdag-etentje tot een heel geslaagde avond.

27. Het eten is niet om over naar huis te schrijven. Voorgerecht: carpaccio met pesto.. nergens pesto te zien. Bediening knikt verontwaardigd en er wordt een lepel pesto op gedaan.. Vegetarische tagliatelle had weinig smaak.. en de tiramisu leek net een pap van mascarpone met een stuk cappucino cake in het midden. Er is wel een Hele leuke ambiance. Mijn advies is een ander menu met smaakvoller eten.

28. P.Palmen

Hebben er zondag jl.uitstekend gegeten met een groep. Op het eten viel niets op aan te merken. Bediening was zeer vriendelijk. Komen hier zeker terug, alle lof.

29. Rob Kempen

Vandaag een koffietafel gehouden bij Evviva in Heerlen en ik moet zeggen niets dan lof.
    Een mooie sfeervolle zaal, mooi gedekte tafels en een goede bediening.
    Heerlijke luxe broodjes, belegd met ham, kaas, salami, brie, tonijn en wat rucola salade erbij.
    Dat alles voor een schappelijke prijs.
    Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar en we hebben gezien dat het restaurant er ook gezellig uitziet, dus gaan we er binnenkort zeker ook eens een hapje eten.

30. Eet.nu is ook voor de wat mindere vermeldingen. Wij zijn nu al een aantal keer gaan eten bij dit restaurant wat ons altijd super bevalt. Nu dachten wij, na op hun website gezien te hebben dat je onbeperkt spareribs kunt eten voor 15,95 p.p dit ook te gaan doen!

Dit dus ook zonder de kaart gezien te hebben doorgegeven aan de bediening. Het was weer verrukkelijk en de bediening verder ook weer oke. Al met al dus een fijne avond gehad totdat het bleek dat volgens de bediening (iedereen op de hoogte zou zijn van hun nieuwe kaart) de spareribs voor ons 4 met 12 euro omhoog ging....(3 euro pp.) nu wil ik niet zeuren om de prijs maar het feit dat wij netjes aangeven dat op hun website 15,95 staat werden wij als gast gewoon met de volle prijs naar huis gestuurd zonder enig overleg mogelijk.

Wij vinden het jammer dat ze standvast bleef en voor iedereen, ga maar niet uit van de website want daar houdt niemand zich mee bezig, en om teleurstellingen die wij helaas hebben gehad te voorkomen altijd beter om te informeren blijkbaar.....

Toch zullen we niet wegblijven want verder hebben wij nooit iets te klagen ;)

31. Onlangs voor het eerst bij Evviva gegeten en ik zou het anderen echt aanbevelen!
    Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, fijne ligging en vriendelijk personeel.
    Hier komen we zeker terug.

32. Vanmiddag gaan lunchen bij evviva.
    Onze dochter kon niet direct iets vinden op de lunchkaart.
    We vroegen of ze een broodje met salami kon krijgen.
    Geen probleem zei de bediening.
    Wij hadden ciabatta carpaccio.
    Heerlijk. Prima prijs kwaliteit verhouding.
    Maar voor de ciabatta met een paar schijfjes salami moesten we 5.95 euro betalen.
    Evenveel als voor een ciabatta carpaccio.
    Jammer!

33. Zondagmiddag eindelijk tijd voor Evviva. Stond al een tijdje op de agenda. Het was heerlijk rustig om 14:30 uur en we konden een tafeltje aan het raam kiezen. De kaart is geweldig. Zelden dat we meerdere keuzes vinden in de voor- én hoofdgerechten. Dat krijg je als je wat verwend raakt. Dus kiezen werd een probleem. Er waren wild keuzes zoals wild zwijn en hert, maar ook mooie vissen zoals een zwaardvis of een dorade. Uiteindelijk kozen we als vooraf de carpaccio van hert en een vitello tonato. Twee prachtige borden waarbij alleen de hoeveelheid preiselbeeren het enige puntje van kritiek was bij het hert. Het was wat veel compote en dat hebben we gewoon aan de kant geschoven omdat we dus wel vooral het hert wilden eten. De groente chips (niet alleen mooi qua kleur) waren een mooie smaak aanvulling bij het gerecht. Na een pauze de kaart opnieuw gevraagd en als hoofdgerechten de gegrilde steak van australische grainfed rund gekozen, maar wel verhoogd naar 300 gram, plus de gebakken entrecote van het la Roche rund, en deze ook verhoogd naar 300 gram. Van beide hoofdgerechten de cuisson op medium bepaald en erbij afgesproken dat wanneer het de producten ten goede komt, dat we de eventuele rusttijd voor het vlees na het braden, graag erbij nemen en dus geen probleem vinden. Twee prachtige borden met geweldige producten. De groentjes waren hartstikke vers en de wijnjus bij de entrecote was fantastisch net zoals de smaak en geur van de pepersaus bij de grainfed. De structuur van de 2 stukken rund waren stevig maar heerlijk mals. Als nagerecht namen we de caffe sorpresa. Een mooie cappucino met stevig schuim en een sterke koffie verkeerd, beiden aangevuld met allerlei lekkernijen zoals een kleine crème brulee, een glaasje amaretto, hazelnootbonbon, nougat, amandel koekje, apart toefje slagroom enz. U begrijpt en merkt, we hebben genoten. De jongeman in de bediening zorgde voor een correcte vertaalslag naar de keuken. De enige opmerking die wij bij ons zelf bij binnenkomst plaatsten was, de niet ingedekte tafels. Het had op dat moment geen goede sfeer. In de namiddag tegen 16:30 uur werden wel langzaam de tafels ingedekt en was zo’n 50% van alle tafels al gereserveerd. Team Evviva bedankt. Groetjes Rob en Els

34. heerlijk gegeten, carpaccio, met de juiste verhouding rucola en truffel.
    Hoofdgerecht hert, 1x rare 1x med well, echt top gebakken! leuke klassieke presentatie!
    dessert kaas, ietwat saaie kaasjes.... maar wel lekker!

kortom! een top restaurant!!!!!

35. Desiree

36. Al 2x bij Evviva gaan eten en wij zijn zeer tevreden.
    Behulpzame en vriendelijke service en erg lekker eten.
    Enige minpuntje zijn de enorme porties bij het hoofdgerecht.
    De hoeveelheid eten zou hier wat minder kunnen.
    (bij het voorgerecht waren de porties normaal).

37. Gister gegeten bij Evviva, het eten was top!! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.. Prachtig ambiance!! Top service.. Dit restaurant is pas geopend maar draait nu al als een tierelier!! Ga zo door jongens!!!

Tot snel..

Gr. Ashleigh&Kenny

38. Mooi restaurant, eerlijke verse producten en mooie balans tussen prijs en kwaliteit. Vriendelijke bediening die graag een stapje extra zetten, een aanrader dus!

39. Vanavond gaan eten bij Evviva. Wist niet dat er al weer een nieuw restaurant op deze locatie zat, maar het is wel een verbetering van de vorige! Het zat helemaal vol maar er werd toch meteen een tafeltje voor ons klaargemaakt. Personeel heel vriendelijk en leuke sfeer. Eten was erg lekker en hebben niet lang hoeven te wachten ondanks de drukte! Voor de prijs van een menu krijg je genoeg te eten!
    Zeker een aanrader en wij komen snel weer terug!

40. Echt een prachtige zaak! Vind het alleen jammer dat ze zich een Italiaans steak house noemen want het Italiaanse is heel ver te zoeken.De pasta was niet gaar,en zoutloos net zoals het eten want kruiden waren er zeker niet gebruikt! De saus was niet verkeerd maar daar valt ook niet veel aan fout te doen. Had echt meer van het eten verwacht maar helaas! De bediening was top, zeer gastvrij en begaan met de gasten! Hoop alleen dat ze in de keuken zich eens wat meer gaan verdiepen in de Italiaanse keuken dan zou het hele
    totaal plaatje kloppen! Succes Evviva!

41. In een vrij korte tijd 2 maal hier gegeten. Beide keren was de prijs-kwaliteitverhouding absoluut goed. De diverse gerechten zijn smakelijk, de porties meer dan voldoende. Een a la carte 3-gangenkeuzemenu start al vanaf nog net geen 22,- euro (pasta als hoofdgerecht), met vlees/vis net geen 25,-. Een leuk (ver)nieuw(d) adres in Heerlen erbij!

42. Dave van Uden