Op dit adres zit nu: Evviva

Naast het restaurant ligt een Q-Park parkeergarage

• High-tea

1442066618 72
1471191612 72
1519733269 72
1704191566 72

1. Ik ben er nu twee keer geweest.

De eerste keer was de bediening erg slecht, ons eten werd opgenomen en ons eten was vervolgens vergeten. Uiteindelijk komt een andere man vragen of we al besteld hebben? Ja, al een uur geleden. Nou in alle vaart werd ons gerecht klaargemaakt, kipfilet (niet te moeilijk?). Ons gerecht werd na 1,5 uur geserveerd en de kip was rauw! Dit heb ik gelijk teruggestuurd en bediening gaf ons inderdaad gelijk. Gevraagd werd of je iets anders wilde bestellen maar nee sorry, dan vergaat je de zin.

Omdat onze eerste keer een misser was wilden we de hoop niet opgeven en zijn we toch nog een tweede keer gegaan, wederom slecht. Het eten was flauw, de bediening was slecht en kwam geen enkele keer vragen of het smaakte, of we nog iets wilden drinken, etc. En contact maken met de bediening als je dan toch iets wilt nuttigen lukt niet. Na het hoofdgerecht werd ons om een nagerecht gevraagd en dat wilden we wel, we hadden immers weinig van het hoofdgerecht gehad omdat het flauw was. Kregen de kaart en vervolgens werd ons niet meer gevraagd of we een keuze hadden gemaakt. We zijn maar opgestaan en hebben betaald.

De karafjes met water en munt die je vooraf erbij krijgt, tuurlijk ziet er leuk uit.. maar de karaf was helemaal vies, dus ook hier niks van genomen. Kreeg eveneens een wijnglas met de lippenstift van de vorige gast er nog op.

Eten niet lekker, bediening erg onder de maat en niet genoeg oplettend op hygiene. Ik kom hier niet meer terug!

2,4
  2. S. Regor

Goed eten voor een eerlijke prijs. Geen top restaurant maar qua prijs/kwaliteitverhouding absoluut een aanwinst voor Heerlen. De service was een beetje onervaren en er werd wat vergeten maar de oprechte vriendelijkheid maakte veel goed. De locatie is mooi echter de inrichting wat te basic naar mijn mening. Wel een nette uitstraling. Helaas was het tijdens ons bezoek erg rumoerig, hopelijk was dit een uitzondering. Een aanrader!

3. Enkele weken geleden voor het eerst geweest met 2 personen.

Van te voren recensies gelezen en we waren sceptisch. Toch gegaan.

Je kreeg aan tafel meteen een kan water met munt en citrus, heerlijk. Met olijven en brood en iets van kruiden boter ook lekker.

Gerechten waren goed en vers.

Wijn iets te waterig. Nagerecht was weer heerlijk. Bediening was netjes, wat onervaren. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Al met al waren we verrast. Alleen veel geluid om ons heen. Maar we komen zeker eens terug.

4. Heerlijk gegeten, prettige sfeer.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Komen zeker nog ns terug!

5. Na eenmaal kennisgemaakt te hebben met 'Aan tafel', kom ik er op regelmatige basis. Hetzij voor een lunch met vriendinnen, 's avonds een hapje eten met man en vrienden, maar ook met mijn dochtertje van 4. Zij was in eerste instantie sowieso gecharmeerd van het speelhoekje, speciaal voor de kleintjes. Echter ook zonder het speelhoekje vermaakt ze zich hier inmiddels uitstekend. Dit is mede te danken aan de kindvriendelijke bejegening van het personeel. Er werd zelfs 1 maal (op eigen initiatief) meegedekt voor de fantasievriendinnetjes die mijn dochter een keer bij zich had :-) Ook de smaak en presentatie van het eten is telkens erg naar tevredenheid geweest.. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is de drukte die soms ervoor zorgt dat je elkaar aan je eigen tafel moeilijk verstaat. Tot nu toe heeft dit echter nog niet opgewogen tegen alle eerder genoemde positieve zaken. Ik blijf graag terugkomen.

Joyce.

6. Gisteravond geweest, veel te lang moeten wachten tussen de gerechten, terwijl het nog niet zo druk was. Voorgerecht was geen garnalencocktail maar een slacocktail. Bij het hoofdgerecht extra frites gevraagd, veel te weinig voor vier personen. Idem voor de groenten, maar werd voor het gemak vergeten. Het was inmiddels drukker en men kon zich niet meer verstaanbaar maken, wat een kabaal. Tussendoor kwam ook niemand vragen of alles naar wens was en of er nog iets besteld moest worden. Ik kreeg eerder de indruk dat het ging om zien en gezien worden, maar ons zien ze er niet meer terug.

7. Meerdere keren wezen lunchen of dineren. Erg druk en dat is toch een goed teken. De keuken is heerlijk, van de club kip tot de heerlijke pasta's.

Mijn vriendinnen en ik komen hier elke week een paar keer. De bediening is goed en vriendelijk, ook leuk dat er wat minder ervaren jonge mensen de kans krijgen te leren.

Ga zo door AAN tafel.

8. Vorig jaar een high tea gehad daar. De broodjes waren heerlijk, maar van te voren werden er allemaal zoetigheden op tafel gezet. Terwijl we nog moesten eten.
    Toen het eten eenmaal kwam daarna geen zoetigheden meer gezien. Beetje raar...
    En het was een beetje luidruchtig.

9. Zondagavond gereserveerd voor 6 personen om 19.00 uur, na 55 minuten konden we dan eindelijk een hapje eten. Pasta met garnalen en rucola leek wel vermicelli met garnalen en de rucola was vervangen door wat perterselie. Vispannetje moest geserveerd worden met pasta, kreeg ongevraagd frites erbij.

Alles medegedeeld aan personeel. Kreeg kopje koffie aangeboden, leuk, maar serveer wat erop de kaart staat of communiceer met je gasten!

Ontzettend lawaaierige zaak, je kunt elkaar moeilijk verstaan aan tafel, zeker rondom de bar als het personeel met 3 man sterk het bestek sorteert.

5,7
  10. Bas Voorns

Leuke en gezellige tent.

Goed eten. Prijzen aan ruime kant.

Het heeft een leuke ligging.

Tip: Vraag een raamplaats!

11. Slecht slecht.

Bediening langzaam, borden aan de onderkant vol met etensresten.

Eten slecht. Zonder veel smaak.

Veel te rumoerig.

Acht man kunnen blijkbaar niet samen eten, kan de keuken niet aan.

1,1
  12. Waanzinnig lekker gegeten, goede vriendelijke bediening. Echt een geweldige ervaring, jammer dat het zover bij ons vandaan is! Toppie, toppie, toppie.

13. fam. Smeets

Ik heb geen goede ervaring bij Aan tafel. Ik ben hier nu 3x geweest, en iedere keer ging er wel wat mis. Zo ook de laatste keer, de bediening liet van het dienblad een groot aantal glazen vallen, de scherven kwamen op personen, tafel en in het drinken terecht. Buiten het declareren van eventuele stomerij-kosten, werd geen actie ondernomen! Alleen het drinken werd vervangen. Ook hadden er 2 mensen in het gezelschap een wondje van het glas, en er waren geen pleisters aanwezig!

Dit kan best een keer gebeuren, maar dat er zo mee omgegaan is vind ik heel jammer.

Ook was er (op een vrijdagavond) geen zoete witte wijn aanwezig, en er zijn enkele bestelde drankjes nooit gebracht.

Eten was lekker, maar door alle omstandigheden konden we er niet optimaal van genieten, heel jammer!

14. Niet goed! Eten was lauw en er was te weinig bediening voor zo'n grote zaak. Er was enorm veel herrie waardoor ik mijn partner nauwelijks kon verstaan.

Helaas.

3,7
  15. Hanr en ellen

Lekker eten hier, wij komen regelmatig lunchen of dineren. Gezellige, ervaren bediening, goede keuken. Aanwinst in Heerlen.

16. Ik heb heerlijk gegeten. De huiswijn is een aanrader.

17. Onlangs zeer slecht gegeten!

Smerige glazen, lauwe frieten, bloederig vlees.

Geen papier op de toiletten, ook niet om de handen te drogen.

Ondeskundig personeel.

Rekening klopte niet.

Zeer amateuristisch allemaal en niet voor herhaling vatbaar.

3,6
  18. Misha van Kessel

Druk bezocht, gezellig en betaalbaar restaurant op top locatie.

Bediening zeer vriendelijk!

Het eten was geweldig, had zelf een salade met carpaccio, zeer smakelijk!

19. Niet voor herhaling vatbaar. Bediening onprofessioneel en onoplettend. Eten redelijk maar niks hoogstaands. Inrichting strak maar zielloos.

20. Erg lekker gegeten. Het eten was heerlijk, de bediening was erg netjes.

21. Het eten was niet echt smakelijk, lange tijd moeten wachten voordat we werden geholpen. Meisje probeerde het goed te doen maar had amper verstand van zaken. Was ondanks alles wel vriendelijk. Maar kon het eten niet goed maken. Lange haar in de pasta. Voor ons niet echt de moeite waard om terug te komen.

1,9
  22. Leuke zaak, goede bediening, heerlijk gegeten voor een mooie prijs! Houden zo.

23. Wij hebben een half uur gewacht en toen was er nog niemand geweest om uberhaupt te vragen wat we wilden drinken. Zijn dus maar opgestapt! Het was wel druk en wij hadden niet gereserveerd. Toch zagen wij personeel "keuvelen"met (bekenden?) andere gasten. Op het moment dat wij waren klopte de logistiek totaal niet.

24. Roman 163 punten

Al een aantal keren bij AAN Tafel gegeten, zowel lunch als diner.

Sfeer is goed, bediening ook correct en een leuk, betaalbaar menu.

De prijs is in orde voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt.

We zijn wel al 2x teleurgesteld geworden omdat ze iets niet hadden in de keuken wat wij hadden besteld. Kan je positief opvatten (veel vraag) of negatief (slechte inkoop).

Toch een goed restaurant waar ik zeker vaak zal blijven komen.

25. Lekker eten, open keuken, kinderhoek, mooi ingericht en voor een betaalbare prijs.

We hebben de eerste keer een diner gehad, dat was prima in orde.

De 2e keer een high tea, (moederdag) te veel om op te noemen en op te eten, perfect geregeld.

Aanrader!

26. Opgewarmd eten. Duurt lang voordat je een tweede rondje drinken kan bestellen. Veel lawaai door de holle ruimte.

5,9
  27. Eten is Italiaans getint en lekker. Eens iets anders dan een ''gewone'' pizzeria. Karaf met water en brood is gratis en daar mag menig restaurant zich eens een voorbeeld aan nemen. Sfeer is druk en gezellig (ook dát is Italiaans), je hoeft in ieder geval niet te fluisteren en kunt lekker hardop (schater)lachen. Ramen zonder gordijnen creëert een open geheel, komt op ons heel stads over, lekker naar buiten gapen dus. En er kijkt heus niemand van buiten op je bord, voor optimale privacy kun je beter thuis eten. Aanwinst voor Heerlen.

28. Raymond

29. Geweldig goede keuken! Reeds vaker hier gegeten.

Personeel wordt echter in het bijzijn van gasten de les gelezen! Iedere keer als we er gaan eten dan is bijna de gehele de bediening vervangen.

Daarnaast moet er iets gedaan worden aan de aankleding van het restaurant. M.n. zou men de ramen iets moeten aankleden. Komt erg kil en ongezellig over. Lijkt wel of je op straat zit te eten. Als er overigens iets aan de ramen hangt, dan wordt het geluid iets gedempt. Is erg rumoerig.

Met Kerst overigens hier ook gegeten. Totaal geen Kerstsfeer!

30. Ondertussen al tich keer in dit restaurant geweest. Elke keer heerlijk, met name de visgerechten! Gezellige sfeer en heerlijk tafelwater! Een aanrader!

31. Hebben helaas heel slechte ervaring. Met partner wezen lunchen.

09-02-2010, tostie-kip was verbrand, dus niet bruin maar zwart.
    Boterham met zalm van partner was niet kompleet, men was het ei vergeten. Wat ook irritant was, is dat de bediening probeerde dit goed te praten.

Niet voor herhaling vatbaar en niet aan te bevelen bij anderen.

32. Wij zijn bij AAN tafel gaan eten en het was echt heel lekker.

Personeel was vriendelijk. Je jas wordt aangenomen en opgeborgen in de garderobe en na het eten werden deze ook weer gehaald.

De kaart vond ik bijzonder, anders dan bij andere restaurants..

De zaak was helemaal vol, we hadden geluk dat we nog een plaats kregen, dat beloofde dus veel goeds...
    Nog voordat we bestelden kregen we een karaf met water en brood met kruidenboter en olijven.

Het eten was verrukkelijk, ik had het vispannetje met scampi's coquilles en zalm...mmmmm.

Ik vond de sfeer heel goed en heel kindvriendelijk.

Tekentafel en heel veel knuffels voor de kleintjes.

Het enige minpuntje vond ik dat er geen verschoontafel voor de kleintjes was.

Maar voor de rest echt toppie joppie!

Ik ga zeker snel weer terug, maar voor de zekerheid eerst reserveren want de gasten staan in de rij voor een plaatsje.

Groetjes,

Melanie.

33. Harrie - personeelsetentje

We hadden met een groot gezelschap van het werk de zaal in de kelder gereserveerd. Het personeel ontving ons heel vriendelijk, niet alleen het meisje dat ons de weg wees, maar ook het personeel dat we onderweg tegenkwamen en ons bediende.

De kelder was op zich wel mooi ingericht, maar gaf toch nog steeds erg het gevoel in een ´kelder´ te zitten. Dat was wel jammer.

Het buffet dat klaar stond was lekker, hoewel niet speciaal. Vlees en vis waren goed warm. Er stond een karaf water met citroen en munt op tafel; heel prettig. Er werd geregeld gevraagd of we nog iets nodig hadden en of het smaakte. Na afloop kwam de kok nog een praatje maken, wat erg vriendelijk en geinteresseerd overkwam. Iedereen leek erg tevreden en we hadden een gezellige avond.

Ik wil het restaurant ook nog wel eens op eigen gelegenheid uitproberen.

34. Lekker gegeten, prijs-kwaliteit prima. Wel veel rumoer en personeel dat dingetjes vergeet.

35. Gisteren bij Aan tafel geweest met mijn ouders die 60 jaar getrouwd waren. Ze zijn zeer gastvrij ontvangen. We waren met een groep van 13 mensen en we konden allemaal à la carte eten. De sfeer was prima, het bedienend personeel erg vriendelijk. Het eten was lekker en er was voldoende keuze.

De aankleding was ook erg gezellig. Prima idee, de flessen water op tafel, i.p.v. duur tafelwater te laten kopen. De wijn was prima qua prijs en kwaliteit. Hetzelfde geldt voor het eten.

Mijn ouders hebben genoten, ze zijn 85 jaar en hadden dit niet meer verwacht. De rekening viel ze ook mee. Jullie hebben er een echt feest van gemaakt door de attente bediening. We komen zeker een keer terug. Het was gezellig druk voor een dinsdagavond.

36. Hallo. Vorige week vrijdag heerlijk gegeten. Ik was met mijn collega's van het werk. Er waren 2 collega's die vegetarisch waren. We waren bang dat dat een probleem zou worden. Maar niets was minder waar. De collega's keken hun ogen uit. Wat een keus. Ieder een megaschotel, en zoveel variatie. Super. Ook de andere dames vonden het heerlijk. Dames hadden de varkenshaas en waren hier zeer over te spreken. Eentje had de rosbief en ikzelf had de t-bone. Heerlijk, en alles geserveerd met heerlijke frietjes en salade. We hebben allemaal al gezegd dat we zeker nog eens terug komen met de rest van onze eigen gezinnen. Een echte aanrader voor wie lekker wilt eten, voor een redelijke prijs en lief personeel. Top Bedankt.

37. Op de 2e kerstdag zijn wij spontaan binnen gelopen met 3 kinderen, we werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen.

We hebben heerlijk gegeten, niets op aan te merken. Wij komen hier graag terug.

38. Ik heb al diverse keren prima gegeten bij jullie! Is idd wel rumoerig maar dat krijg je bij een goedlopende zaak.

Het eten (presentatie en porties) en de aankleding zijn perfect! Evenals de prijs-kwaliteit verhouding! Ook het feit dat jullie tafelwater zonder te vragen serveren is super!

Ik kom in elk geval graag terug!

Groetjes,

Miriam.

39. We zijn hier nu enkele keren geweest, waarvan 3x voor de lunch en vanavond eerste keer voor diner. We hadden gereserveerd en de tafel was netjes gedekt toen we binnenkwamen. Toen we net aan tafel zaten kregen we een kan water met citroen, een mandje brood en een schaaltje met olijven, kruidenboter, etc. Dit kom je nog maar zelden tegen. Mijn man had gekozen voor de lamscarre en ik voor de penne carbonara. Originele Penne Carbonara wordt gemaakt zonder room en met rauwe eieren, maar bij de meeste restaurants waar je gaat krijg je Penne/Spaghetti Carobanara met roomsaus en spekjes, zo ook hier. Nu moet ik zeggen dat dit een van de lekkerste Penne Carbonara is die ik gegeten heb met room. Mijn man vond de lamscarre op zich heel lekker alleen was het jammer dat er iets in de saus is gegaan wat uit een pakje komt en net datgene zorgt ervoor dat de smaak van de saus en de lamscarre een beetje verpest wordt, maar ondanks dat vond hij het toch lekker. Je krijgt bij je vlees een grote kom friet, en niet zoals bij de meeste restaurants een klein hoopje frietjes op je bordje. Ik vroeg een mandje brood voor bij mijn Penne en mijn man mayonaise voor bij zijn friet. Beiden zijn meteen gebracht en NIET in rekening gebracht, wat ik vrij uniek vind en zeeeer klantvriendelijk, want normaal gesproken moet je voor zoiets altijd betalen. Als dessert had mijn man het dagdessert, dat waren gebakken appelstukjes met bruine suiker en calvados eroverheen met een bolletje ijs. Hij vond het zo lekker dat hij dit absoluut een blijvertje voor op de dessertkaart vind. Ikzelf had een Parfait van witte chocolade met kersen, deze was ook echt heerlijk te noemen, de smaak van de chocolade was absoluut niet overheersend. Ondanks het feit dat de zaak zo goed als vol zat hebben we niet lang hoeven te wachten op ons eten. De bediening was wederom erg vriendelijk, en Sebastiaan...volgens mijn man zet je de lekkerste ristretto die hij tot nu toe geproefd heeft in Heerlen en omstreken!

Wij gaan hier zeker nog vaak terugkomen!

40. Ik ben hier nu 3 keer geweest. Alle drie de keren was het eten erg lekker, vooral de penne carbonara was heerlijk en ook was de bediening erg vriendelijk. Ik heb het als heel prettig ervaren dat de bediening niet meteen aan je tafel staat zodra ze zien dat je de laatste slok uit je glas neemt. Ik vind het een zeer mooie zaak met lekker eten, vriendelijke bediening en ontzettend leuke bedrijfsleiding.

41. Bij deze wil ik nog even mijn grootst mogelijke compliment uiten naar kok Mikel. Je bent super!

42. Wat een afknapper! Op zondagavond wilden we gezellig wat gaan eten, maar ik kom hier nooit meer! Sfeerloze, rumoerige zaak. Bediening een ramp, werk zelf al 12 jaar in de horeca en weet zeker dat de bediening nog veel moet leren. Actief verkopen is hen niet geleerd. Meerdere malen moeten vragen of we aub nog iets mochten drinken. Mijn voorgerecht, carpaccio werd geserveerd met ijsbergsla?! En zonder peper, zout, balsamico of olie op tafel. Hoofdgerecht pasta met rucola sla. Helaas werd ook deze geserveerd met ijsbergsla met mayonaise dressing?! Zout en kruiden? Nooit van gehoord blijkbaar. Ook de maaltijdsalades met ossehaas, die mijn tafelgasten besteld hadden was zonder enige smaak. Bedrijfsleidster heeft haar best gedaan om nog iets te redden na mijn klacht. Maar helaas vult een kop koffie niet de maag!

43. Ik voel me hier niet thuis. Geen sfeer, een grote ruimte met allerlei kakelende mensen om je heen.

De menukaart is er een zoals er al zovelen zijn.

Geen aanrader, (volgens mij) sfeerloos, misschien alleen geschikt voor jonge en kakelende yuppen of dewelke er graag voor doorgaan.

5,5
  44. Als alles makkelijk was, zou ik alles alleen doen. Maar net omdat dingen ook moeilijk kunnen zijn, ga ik graag uit eten. Hoef dan nergens voor te zorgen, geen inkopen, geen voorbereiding, geen koken, geen afwas. Alleen maar genieten. En ik weet dat er dan soms dingen niet helemaal verlopen, zoals ik zelf graag zou willen, maar nog altijd beter dan ik zelf misschien zou kunnen.

En wat ik dan zeker NOOIT zou/zal doen........ is hier mijn ongenoegen uiten.

Voor de negatieve ervaringen die sommigen blijkbaar in dit restaurant ervaren hebben, daar heb ik maar één antwoord op........... "ik zou hier nooit meer terugkomen"............... des te meer en vaker hebben wij dan de mogelijkheid om hier te genieten.

Mochten de "negatievelingen" hun mening willen herzien, dan laat je heerlijk verwennen door dat wat de koks met heel veel plezier in een open keuken voor je klaar maken, tegen een wel zeer schappelijke prijs. En ben je dan niet tevreden met het resultaat............... roep meteen de eigenaar erbij............... vertel van je ongenoegen en ik weet zeker dat je dan op je wenken bedient wordt.

In elk geval blijf ik in dit restaurant genieten.

45. Ella en Babs

- Ontvangst : goed, ondanks dat we niet gereserveerd hadden én het druk was.

- Voor het drankje kwam werden er meteen brood, olijven, tapenade en boter op tafel gezet.

- het personeel drong zich niet op en wij kregen tijd om gezellig bij te kletsen en rustig de kaart door te nemen.

- Hoofdgerecht : visschotel en ossehaas (rare) met gorgonzola.

- Nagerecht : lieten we aan de keuken over.

Aan tafel kregen we uitleg van het moois wat op het bord lag. Witte en bruine chocolade mousse, chocolade soufflé, panacotta, vanille ijs, slagroom, aardbeitjes en een glaasje warme appeltjes met een scheutje alcoholico.

We sloten af met een espresso.

Attent en alert personeel dat inspeelt op de vraag van de gast. Wel binnen het kunnen van de keuken, natuurlijk.

Kortom we hebben hier vanavond met plezier Aan Tafel gezeten!

46. Meerdere malen gegeten, eerste keer was veel van aanbod niet aanwezig...andere malen echt complimenten! Leuke bediening, snel goedkoop en erg lekker. Ook met kinderen is het hier een feest..

Top!

47. Ik heb een aantal malen hier geluncht en dat was prima.

Het eten werd goed verzorgd en in prima porties.

In het menu staan genoeg keuzes en variatie.

Ik heb hier nog niet gedineerd en ben er dan wel nieuwsgierig naar.

48. Shirley Born

Wij hebben zaterdag 19 september voor het eerst gegeten bij Aan Tafel. Ik ben ook er ook wel eens gaan eten toen het restaurant nog La Goccia heette en toen vond ik het aan de stijve c.q. chique kant voor Heerlen.

We waren met z'n vieren en waren allemaal erg te spreken over de keuze qua gerechten, de bediening (erg vriendelijk, namen veel tijd om zaken uit te leggen, etc.). De gerechten zagen er goed uit en waren prima van smaak.

Minpuntje vind ik dat het restaurant een beetje koud aandoet qua inrichting. Er mag wel wat meer stoffering worden aangebracht. Nu hangt er niets voor de ramen en ligt er niets op de tafels. Ik vind dat persoonlijk erg jammer. Het interieur mag best wat hipper en sfeervoller worden. Ook de menukaart die erg klein is en een beetje versleten oogt, doet afbreuk aan het geheel.

Over het eten waren we echter allemaal zeer te spreken en ook de prijs was prima.

Eindelijk een goed restaurant in Heerlen. We gaan er beslist nog eens terug!

49. Beste mensen,

Ik ben 3x gaan eten aldaar.

Mijn complimenten over de prijs en de kwaliteit van het eten, de sfeer en de service. Door de ongedwongenheid van het personeel geeft het mij een gevoel van huiselijkheid. Ik vind het personeel zeer alert en bijzonder vriendelijk.

Ik vind het een aanwinst voor Heerlen.

Ik heb een aantal gerechten gegeten en de smaak hiervan was zeer goed.

Dit restaurant is een echte aanrader.

Met vriendelijke groet Caritha.

50. De afgelopen weken ben ik meermaals, zowel zakelijk als prive, te gast geweest bij 'aan tafel '.

Ik ben zeer te spreken over de doordachte aanpak van de eigenaren.

De gegeten gerechten hebben bij ons tot positieve exclamaties in de superlatief aanleiding gegeven.

Ik kan iedereen dit semi-chique doch laagdrempelige restaurant aanbevelen omdat de prijs in goede verhouding staat tot de kwaliteit.

51. L. Bonten

Hmm..smaken verschillen blijkbaar.
    Ik heb hier nu 2 keer gegeten, met een groep van 12 en met 6 personen, maandagmiddag en maandagavond.
    Beide keren heb ik mooi gepresenteerde, simpele, smakelijke gerechten gezien en geproefd.

Uit eigen ervaring: de geitenkaassalade is heerlijk, de vissoep, carpaccio, 'boterhammen', pasta, alles vers, geen pakjes geproefd.
    Oké, de (truffel)risotto vond ik ook iets minder. Er zat truffel in, niet zoveel, maar ja, voor 7,50...
    Ik vond hem iets te zout en het mocht wat smeuiiger, misschien wat minder kaas.

Wel lekker: verse muntthee, met een mini chocoladecakeje, en de koffie.

Duur vind ik het niet, 8,50 voor een salade, iets van 8,- voor een bord pasta met zalm. Vleesgerechten rond de 15,-.

De bediening was ook prima, de inrichting top en het terras moet nog een beetje opgefleurd.

52. Ik ben hier niet zo over te spreken. Een aantal dingen vielen mij op:

- Onnoemelijk veel spelfouten op de menukaart (Rissotto, tagliatele, vitello tonato, op het bord buiten cappuchino, en nog een aantal anderen). Geen doodzonde, maar komt niet echt professioneel over. Doe je research. Je menukaart en borden buiten zijn nota bene je visitekaartje, als daar al niets van klopt..

- Het gerecht 'risotto met truffel' bevatte gewoon simpele champignons. Niet erg, maar noem het geen truffel.

- De crepe suzette was steenkoud.

- Nadat er iets fout was gegaan in de bediening en dit gemeld werd, kwam er 0 reactie van het bedienende meisje. Had toch wel iets meer verwacht. De bediening lette in zijn geheel niet echt op.

- De porties waren veel, maar kwaliteit niet verfijnd.

Daartegenover staat wel dat de inrichting op zijn manier wel vernieuwend en leuk bedacht is, maar als je zoals ons enige klant bent, komt het nogal hol en ongezellig over.

Nee, eens maar nooit meer.
    Ieder restaurant heeft zo zijn eigen kwaliteit en gang van zaken, maar koppel daar wel de juiste prijs en 'attitude' aan vast.

53. Kris 15 punten

2 weken terug hier eens gaan eten.
    De inrichting is modern en de sfeer is goed.
    Ook op het buitenterras was het gezellig en aangenaam vertoeven.
    Ondanks dat er geen cola meer was om 7 uur 's avonds (was hard gegaan die dag... te weinig inkoop misschien?) en de bediening wel een beetje jong en amateuristisch over kwam, hebben we hier uitstekend gegeten.
    De kabeljauw met remoulade was voortreffelijk en mijn tafelgenoten hadden ossenhaas die ook erg lekker was.

De prijs/kwaliteit verhouding was in orde.
    Hebben goed gegeten, maar we hadden wel meer verwacht, afgaande op de uitstraling van dit restaurant.

54. Een keer en nooit meer.

Laatst gaan eten bij 'Aan tafel'.
    Van vrienden al wat gemengde verhalen gehoord, maar toch : proberen.
    Eten duurde lang, was koud en smaakte slecht.

Prijs/ kwaliteit-verhouding totaal scheef.
    Ik geef iedereen een kans, maar had ik maar geluisterd.

1,1
  55. Arno 11 punten

Gewoon een aanwinst voor Heerlen.

Ongedwongen sfeer, leuke mix van stijl en gezelligheid.
    En waar het uiteindelijk om draait, het eten, was prima.
    De carpaccio met truffelcreme was heerlijk fris en de aansluitende pasta met garnalen was heerlijk.

De dame die ons bediende (blond meisje, ong. 20 jr) moest nog wel het een en ander leren maar maakte dit ruimschoots goed door haar openheid, vriendelijkheid en natuurlijke charme.

Ik wens deze zaak alle succes toe want dat verdient ie!

56. Pascal & Nicolle

Een leuke opfrisser in hartje Heerlen...

Goed eten, aan een eerlijke prijs.

Dit kan wel eens de HOTSPOT van Heerlen gaan worden.

Aanrader!.

57. Gereserveerd voor 16 personen op donderdagavond 25 juni.

Ondanks dat er voor ons de tafel binnen was klaargemaakt konden we buiten nog lekker van een drankje genieten en werd de bestelling opgenomen.

De vriendelijk eigenaresse kwam ons halen voor aan tafel te gaan. (we hadden dus niet lang te hoeven wachten)

Eenmaal binnen heben we genoten van een heerlijk avondje eten. Het eten was SUPER.

Allemaal tegelijkertijd het eten(16 pers.)

Vriendelijke bediening.

Menukaart voor elk wat wils.

Prachtige ambiance.

Prijs/kwaliteit niets op aan te merken.

We komen zeker nog een keer terug.

En wat ons betreft verdienen jullie een dikke 10.

Castelijnmode Beek.

58. Reservering van 19.00 uur

Sorry hoor, maar moet toch effe kwijt dat we waardeloos zijn bediend. Het eten mmmm... tja kon beter. Jammer, we hadden ons iets anders van deze mooi ingerichte tent voorgesteld. Doe eens iets aan dat holle geluid en heel snel iets aan de bediening.

3,2
  59. Op zaterdag 13-06-09 niet gereserveerd maar toch nog een tafeltje kunnen bemachtigen voor 2 personen. Even proefeten vanwege de slechte recensies. Vriendelijk ontvangen. Wij mochten zelfs nog net kiezen tussen buiten en binnen, was mooi weer, dus buiten. Wij hadden extra erop gelet dat wij telkens verschillende dingen aten zodat wij bij elkaar konden proeven en oordelen. Zelfs het nagerecht was voortreffelijk zelf had ik Crepe Suzette genomen. Moet zeggen op iets te weinig saus na bij het vlees en de salade dressing iets te zoet ( kon iets meer azijn of citroensap hebben) was het echt perfect. De bediening vriendelijk, maar op het buitenterras wist niemand de juiste tafel indeling. Men moest op een grootvel papier kijken hoe het ook alweer zat. Ziet niet echt professioneel uit maar goed klein minpuntje. Wat misschien ook handig zou zijn geweest als men een office tabel ergens bij het buitenterras hadden, eentje die op wielen staat en zodoende makkelijk op te ruimen is, dat is voor het personeel wat gemakkelijker. Maar voor de rest geen klachten, ondanks de topdrukte. Wij hebben dus ook meteen gereserveerd voor de week erna. Even voor de vermelding, ben zelf al 38 jaar kok en heb zelfs in een sterrenzaak gewerkt van de Guide de Michellin. Kan dus ook de slechte recensies niet thuisbrengen eerlijkgezegd zou graag van deze mensen willen weten wat hun beweeg redenen daarvoor is geweest. Met vriendelijke groeten Conny Penders en Nico Schaapkens.

60. Ja,

Afgelopen zaterdag lege zaak, om 16.00 uur.

Graag had ik een tafeltje genomen aan het raam,

Maar zonder dat het erop stond mocht ik er niet plaats nemen men zij die zijn allemaal gereserveerd.

(geen klant in de zaak te bekennen)

Alleen 5 man personeel die uit hun neus stonden te eten!

Deze zaak waar ik eerst een ander idee van had,

Gaat ook net als zijn vorige eigenaars,

Die ook zoveel bravoure hadden, maar ook geen zakelijk inzicht. Deze zaak gaat ook naar de knoppen!

Ook zal ons bedrijf, uw zaak nooit meer bezoeken.

5,9
  61. We hebben afgelopen vrijdag bij 'Aan tafel' gegeten en we zijn ondanks de drukte vriendelijk ontvangen. Het eten was super en ook de bediening heel gastvrij. Een aanrader, we komen zeker weer.

62. Medewerkers van de Rabo

26-05-2009: Wij hebben met 11 personen aan 1 tafel gezeten en wij hebben een gezellige avond gehad.

Het eten was oké, de pasta met zalm en de gebakken zalm zijn zelfs aanraders. De bediening was vriendelijk en de eigenaren van de zaak waren erg aardig. Wij hebben niet lang moeten wachten op ons eten, in tegendeel.

Tip voor de chocolate lovers: probeer de parfait. HEERLIJK!

63. Shirley

Eigenlijk ben ik verbaasd over de lage punten bij bepaalde recensies, maar ok smaken kunnen verschillen.

Zelf heb ik een top avond gehad met lekker eerlijk eten. Alles vers en mooi gepresenteerd. Het is natuurlijk geen sterren restaurant en de bediening zou alerter kunnen zijn, maar ik vond dat ze het prima deden.

Echt een aanwinst voor Heerlen.

64. Erik Kersemakers

Afgelopen vrijdag zijn mijn zakenpartner en ik even snel wezen lunchen. Wat mij hier opviel was de snelle service tevens vertelde ze mij dat er binnenkort een HOTSPOT komt wat ik heel prettig zal vinden. Eten was lekker en snel dus zeker voor herhaling vatbaar.

65. monique

Het is een leuk en gezellig restaurant waar je heelijk in een huiselijke sfeer kunt dineren.

We hebben heerlijk gegeten en het personeel is erg aardig.
    En behulpzaam.
    De prijs kwaliteits verhouding is erg goed, als je een gezellige avond wilt hebben met wat lekkers toe ben je op het juiste adres bij hun.

Kortom het was een geslaagde avond en we zullen beslist nog vaker terugkomen.

66. Tom Thijsen

Nou, ik weet niet waar al die lage cijfers vandaan komen. Maar ik ben dik tevreden over AAN tafel. Niet te duur zeer lekker eten en super leuk personeel dat echt voor je klaar staat!

Ik kan alleen maar roepen; Deze tent is top!

67. Dhr. Ghijsen

Jammer, had hier meer van verwacht. Smaakloos en slechte bediening.

4,3
  68. Leon Theunissen

Deze tent is TOP! Lekker eten, leuke bediening, Goede prijs kwaliteit verhouding en een fantastische sfeer!

69. Jacqueline

Vorige week vrijdag wezen eten met een stel vriendinnen. De tafel die we kregen aangewezen stond vrij dicht op de tafel achter ons met als logisch gevolg: geen beweginsvrijheid m.a.g. Dat de gasten achter aan ons aan tafel bijna in onze nek zaten.

Tenslotte kwam er na 20 minuten wachten iemand van de bediening op zijn hurken de bestelling opnemen. Na veel te lang te hebben gewacht op het lauwe hoofdgerecht(smakeloze beenham, slecht bereide salade) was voor iedereen de avond een regelrechte afknapper en niet meer voor herhaling vatbaar.
    Als klap op de vuurpijl werd ons 15 minuten na onze dessertbestelling doodleuk meegedeeld dat er toch geen ijs was....

Zonde van de tijd en het geld.

3,9
  70. Mw. verhoof

Wij zijn in het weekend bij jullie komen eten.

Het duurde allemaal wat erg lang en het eten was lauw. De bediening was wisselend en daardoor ging er het een en ander fout.

Wij zijn niet zo te spreken, maar 'n tweede kans krijgen jullie.

3,4
  71. Het eten is van goede kwaliteit, de prijs is niet te duur voor de porties die je krijgt, en de bediening is super.

72. raymond

Vandaag 3/4/09 restaurant bezocht.
    Bediening is vriendelijk. Wel wisselende bediening.
    Eten is goed evenals prijs/kwaliteit.
    Locatie is uitstekend.

Doorlooptijd keuken is voor mij wat traag.
    Bij lage bezetting restaurant (vroeg in avond) heeft de keuken toch 40 minuten per gang nodig.

Interessante menukaart dus we komen nog een keer.

73. b.theeuwen

De uitstraling van het restaurant is aangenaam. Een van de eigenaren kwam ons persoonlijk welkom heten.

De bediening maakte enige schoonheidsfoutjes, o.a. Veroorzaakt door wisselende personen die je bedienden-> dit verdient zeker aandacht, vooral gezien het feit dat het nog niet heel druk was.

Het eten was voldoende, nog geen aanrader. De prijzen zijn aan de hoge kant, zeker in relatie tot de kwaliteit.

5,3
  74. Na de opening op 28 maart ben ik zelf afgelopen zaterdag en zondag bij Aan Tafel geweest.

Voor degene die het nog niet weten: De nieuwe eigenaars zijn koks uit van der Valk en Terworm, en hun partners. Deze heren weten dus wat koken is en het vasthouden van kwaliteit.

Uiteraard heeft elke nieuwe zaak hier en daar een schoonheidsfoutje, maar tot nu toe ben ik enkel vol lof.

Zaterdagmiddag een heerlijk broodje gegeten. Het wachten hierop duurde wat lang, maar dit hebben wij aangegeven. Als je tussen het winkelen door even wat wilt eten is 1 uur tafelen erg lang. Als je alle tijd hebt is dit geen probleem hoewel het natuurlijk niet al te lang op zich moet laten wachten. De kaart ziet er goed uit. Pastagerechten onder 10,- maar ook vleesgerechten van 18,50. Daarnaast nog allerlei andere leuke dingen zoals Fish & Chips en High Tea. Je kunt verschillende kanten op. Ook zijn er diverse koffies o.b.v. Het Coffee Lovers principe in Maastricht. Hier serveren ze cheesecakes, (heeeeerlijke) brownies of andere lekker zoete zaken bij. Ook voor de lunch een leuke uitgebreide lijst aan lekkers.

Ik kan maar 1 ding zeggen. Geef ze een kans. Ook als je voorheen net als ik bij La Goccia bent geweest en daar niet tevreden over was. Het gaat enkel nog om de zelfde locatie maar het eten vind ik in elk geval goed voor zover ik nu kan beoordelen. Ik zal het komend weekend zeer waarschijnlijk eens in de avond proberen maar ben tot nu toe vol lof. Ook over de bediening. Erg aardig!

Beide dagen kwam een van de heren vragen of alles naar wens was. Duidelijk erg geïnteresseerd naar de mening van de gasten zoals het hoort. Prettig om te zien.

Ik gun ze het allerbeste en hoop dat ze net als gistermiddag een hoop drukke dagen tegemoet gaan!

75. Op 28 maart met een goede vriend gaan eten in dit restaurant net nadat de 27e maart de opening was voltrokken voor genodigde gasten.

De eerste indruk bij aankomst was niet geheel positief.
    Bij binnenkomst is er een ontvangsthal waar je normaliter een gastheer/gastvrouw zou verwachten die je kan opvangen maar die zagen we niet en ook niet nadat we even hadden gewacht.

Toen maar even door het restaurant gaan lopen om te vragen of we een tafel voor 2 mochten hebben en dat was uiteraard geen probleem.

Na het bestuderen van de kaart namen we beide de carpaccio die we daarna geserveerd kregen. Kwaliteit was normaal maar de carpaccio was wel nog aan de koude kant en ja, ik weet dat deze koud (bevroren) gesneden moet worden, maar op het bord mag die dan toch wel op kamertemperatuur zijn! De witte huiswijn was zeker niet onaardig.

Wat mij verder opviel was dat zowel de glazen als het bestek niet gepoleerd waren en dat vind ik een minpunt! (poleren is het “poetsen” van bestek en glazen zodat geen kalkresten zichtbaar zijn en alles blinkt).

Als hoofdgerecht een gegrilde ossenhaas besteld met gepofte aardappels. Bij de opname van de bestelling werd gevraagd hoe de ossenhaas gebakken moest worden (blue, medium, bien cuit, etc.).

Ik bestelde deze goed doorbakken (bien cuit) en de gastvrouw maakte een opmerking dat dit het vlees zou verpesten. Ik vertelde daarop dat ik zelf een x-aantal jaren in het vak gezeten heb (Hotelschool/kok) en ik dit toch echt het lekkerst vond m.a.w. Deze uitspraak NOOIT je gast vertellen immers als gastvrouw/heer bepaal je toch zeker niet wat je gast het lekkerst vind?

Na 45 minuten te hebben mogen wachten (het restaurant was zeker nog niet voor de helft bezet) kregen we de ossenhaas, die trouwens niet bien cuit was, maar medium, en de gepofte aardappel was vervangen door frites zonder ons dit te vertellen. Nu vind ik frites lekker, maar vertel je gast weld at je frite i.p.v. aardappelen krijgt.

De groentegarnituur was een bergje sla en een halve, in de oven gebakken, knoflookstronk. De rode huiswijn was niet slecht maar het eerste glas werd wel heel zuinig ingeschonken in de mooie kristallen glazen van Spiegelau.

Het interieur was stijlvol aangekleed alleen hadden wij boven een tafeltje van 2 een lampje (hallogeen) hangen die behoorlijk warm werd en ter hoogte van het wijnglas hing.

Ook de TL-buizen aan de raamkant bovenin zou ik vervangen door sfeervoller licht.

Al met al niet heel erg indrukwekkend en als ze dit restaurant zo verder in de markt blijven zetten ben ik bang dat de levensvatbaarheid van korte duur zal zijn.

Tip: kleinere menukaart, oog voor detail, vaste gastheer/vrouw per tafel, kundig personeel en prijs/kwaliteitsverhouding aanpassen.

Trouwens de dame die op het einde van de avond onze gastvrouw was deed het prima!

4,9
  76. Carolien

Na het ongezellige Superlativo is dit restaurant zoals het volgens mijn mening zou moeten zijn. Sfeer, warmte, vriendelijke en goede bediening en zeker goed eten. Het openingsfeest was al een echt spektakel, met alles erop en eraan. Alvast een dikke pluim voor AanTafel. Mijn restaurant bezoek de dag daarna was in een woord 'genieten'. Als echte Bourgondier kan ik alleen maar zeggen: mensen voor een lekkere lunch of avonddiner kun je hier terrecht. In een ongedwongen sfeer lekker genieten.

Prijs/kwaliteit is prima, porties groot genoeg en je kunt altijd bij bestellen. Niet te groot, lekker knus wat wil een mens nog meer, Super!.

77. Wat een geweldige styling/ambiance! Na de kilheid van Superlativo is hier duidelijk iets bijzonders gebeurd. Ik raad iedereen aan om hier eens een kijkje te nemen om te genieten van het heerlijke eten op de kaart.

Wij werden bijzonder vriendelijk welkom geheten en voelden ons echt te gast. Kregen de privacy maar ook de aandacht die wenselijk was. Het eten....was werkelijk verukkelluk.