Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Neckerstraat 3, 1441 KT, Purmerend

1. Wij zijn vanavond met 2 personen uit eten geweest bij Kriti Purmerend. Ondanks dat we beiden in Purmerend wonen, hadden wij hier nog nooit gegeten en wij verheugden ons er erg op.

Bij binnenkomst stond het voltallige personeel achter de bar naar ons te kijken en het duurde een goede minuut voor er iemand op ons af kwam om ons welkom te heten en de tafel te wijzen.

Het hoofdgerecht was prima. Wij hadden de Kriti Piato. Echter vroeg de bediening ons naar ons (2e) drankje, voerde dit in in de kassa maar kwam dit vervolgens nooit brengen. Ook de andere ober die onze borden kwam weghalen liet het na om te vragen of wij nog iets wilden drinken. Gemiste kansen!!

Toen wij het hoofdgerecht op hadden werd ons niet gevraagd of wij überhaupt interesse hadden in een dessert. De kaart werd ons simpelweg onder onze neus geschoven met de vraag welke we wilden. Het dessert (de baklava met ijs en slagroom) was ronduit teleurstellend te noemen. De baklava was lauw en taai. Ook leek dit niet "eigen maak" De slagroom kwam uit een spuitbus. Dit is in principe niet erg, maar in combinatie met de eerder genoemde dingen. Jammer..

Toen wij besloten geen koffie/thee te doen en direct over te gaan op afrekenen, werd er aan de kassa raar gereageerd toen wij meldden dat de 2e ronde drinken nooit was aangekomen. Een vluchtige sorry, maar de irritatie was zichtbaar. Al met al.. viel het erg tegen. Op service valt er in onze ogen een hoop te verbeteren.

Tijdens het eten viel het ons op dat een van de personeelsleden (de eigenaar?) druk was met zijn mobiele telefoon en niet met de klanten. Ook dit kwam storend over.

3,1

1. Hallo beste Susan,

Hierbij wil ik graag reageren op de door u geschreven recensie. Ik heb getracht om contact met u op te nemen via eet.nu maar helaas heb ik vernomen dat u hier niet open voor stond. Mijn bedoeling was om samen tot een oplossing te komen. Wij vinden het erg jammer dat uw ervaring minder was dan u had verwacht. Als gastheer doen wij ons best om al onze gasten tevreden te stellen. Echter komt het wel eens voor dat wij natuurlijk ook fouten maken of dingen vergeten, zoals dat bij u het geval was. Het klopt inderdaad dat uw drankje door een misverstand niet is aangekomen op uw tafel, maar toch aangeslagen is in het systeem. Hiervoor bieden wij oprecht onze excuses aan.

Wij werken bij Kriti volgens een bepaald systeem. Onderdeel hiervan is ook dat we normaliter niet om een dessert vragen bij het uithalen van borden. Dit om u geen gehaast gevoel te geven. Vervolgens komen we het dessert kaart brengen zodat u in alle rust uw keuze kunt maken. Vervolgens is uw keus uitgegaan voor de Baklava Pagota, dit is dus een keus die u zelf heeft gemaakt. U geeft aan dat het dessert teleurstellend was, de stukjes baklava's waren naar uw mening lauw en taai. Erg jammer dat u het niet meteen heeft aangegeven voordat u het bord helemaal had leeggegeten.
    Baklava's horen lauw/warm gegeten te worden en niet koud. Het klopt inderdaad dat we de baklava's en de slagroom niet zelf maken, dit geven wij ook niet aan. Echter neemt dit niet weg dat wij onze baklava's kopen bij de best beoordeelde Baklava bakkerij, die ons drie maal per week de baklava's komt bezorgen. Per week gaan er ongeveer 600 stuks baklava de keuken uit. Wij organiseren zelfs baklava proeverijen en we weten waar we het over hebben.

Wat betreft het afrekenen. Toen wij u een kop koffie/thee van het huis kwamen vragen, had u kunnen aangeven dat uw eerder bestelde drankjes niet waren aangekomen. Dit deed u bij het afrekenen, echter klopt het niet dat er sprake was van irritaties. Integendeel vonden wij het erg vervelend voor u dat wij dit vergeten waren en boden we oprecht onze excuses aan. Ook geeft u aan dat er volgens u een hoop te verbeteren valt aan de service. Ik kan u eerlijk zeggen dat onze gasten het eten heerlijk vinden en vooral de service uitstekend ervaren!

Zoals eerder gezegd, wij maken natuurlijk ook fouten. Maar dit willen wij dan liever goedmaken als er een fout is gemaakt door ons. Tot slot wil ik even vermelden dat ik inderdaad een momentje mijn telefoon in mijn handen had. Dit was om een foto te maken van onze gasten die jarig waren. Het is ook zo dat de telefoon tegenwoordig als pc dient en vooral als eigenaar moet ik alles bijhouden, zoals online reserveringen van mijn gasten.

Hierbij wil ik u uitnodigen voor een kopje koffie en graag zien we u snel bij Kriti!

Met vriendelijke groeten,

Erol Savur