• Lid sinds 17 november 2010

3. Bumbu Bali

Deventer

1. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Franz,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan ons restaurant! Wat vervelend om te horen dat jouw vrouw een glutenaanval heeft gekregen thuis!
    Wij doen altijd ons best om al onze gasten te voorzien in hun allergie en/of dieetwensen. Ons restaurant is behoorlijk populair als het gaat om glutenvrij of lactosevrij dineren. Ook in de afgelopen jaren hebben wij zelfs een speciaal diner georganiseerd voor de Nederlandse Coeliakie Vereniging.
    Tevens heeft een van onze koks coeliakie.
    Ondanks dat vinden wij het natuurlijk zeer vervelend voor u en uw vrouw! Graag komen wij in contact met jullie. Zouden jullie ons kunnen bellen of mailen? Graag hoor ik van jullie!

Met vriendelijke groetjes,

Kerem Aykilic
    Eigenaar Kriti

2. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Kate,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan ons restaurant Kriti! Helaas komt het inderdaad afentoe voor dat gasten een aantal minuten moeten wachten voordat ze aan tafel kunnen. Dat is het mooie en onberekenbare aan ons vak; we werken allemaal met mensen.

Helaas komt het daardoor ook voor dat er fouten worden gemaakt. Wellicht zijn drankjes van een andere tafel op jullie tafel aangeslagen. Heel vervelend dat dit gebeurt uiteraard! Echter kunnen we dat meteen rechtzetten als het wordt gemeld! Op de avond zelf of de dag erna!
    Indien je hierdoor vind dat de service heel slecht is geworden vinden wij dit erg jammer om te horen. Wij doen iedere dag ons uiterste best om het al onze gasten naar hun zin te maken! Onze gasten komen natuurlijk bij ons voor het overheerlijke eten. Maar even belangrijk voor de gastvrijheid, service en gezelligheid die we bieden!

Fijn om te horen dat jullie lekker hebben gegeten! Als je contact met ons wil opnemen zijn wij bereid om je te woord te staan. Graag horen we van je!

Met vriendelijke groeten,

5. Kriti Purmerend's profielfoto
  6. Kriti Purmerend's profielfoto
  7. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Anita,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Kriti! Ik kan de avond herinneren dat jullie kwamen eten bij ons. Jullie zaten aan het raam (tafel nummer 2) en we hebben fijne gesprekken gehad. We hebben veel gelachen, jammer dat we achteraf hier te lezen krijgen dat bepaalde dingen niet naar wens waren. Op de avond zelf hadden we er iets aan kunnen doen. Hopelijk zien we jullie toch weer een keer bij Kriti om het allemaal goed te maken!

Erol

8. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste familie Dekker,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan ons restaurant. Fijn om te horen dat het eten en bediening naar wens was! Wij doen ons uiterste best daarvoor.
    De ramen worden wekelijks gezeemd, echter hebben we dubbelglazen en bij een aantal zit er vocht tussen. Hier kunnen wij niet zomaar wat aan doen omdat het een historisch pand is, maar wij zijn er mee bezig!
    Tot ziens bij Kriti!

11. Kriti Purmerend's profielfoto
    Kriti Purmerend vindt Bumbu Bali leuk

12. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Dolores,

Bedankt voor jullie bezoek aan Kriti. Wij zijn hartstikke blij dat jullie het naar je zin hebben gehad in ons restaurant. Graag tot ziens bij Kriti!

13. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Maria,

14. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Paul,

15. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste familie Wiekenkamp,

Bedankt voor jullie bezoek aan Kriti. Wij zijn hartstikke blij dat alles naar wens was bij jullie in ons restaurant. Hartelijk dank voor jullie lovende woorden over ons eten en bediening. Graag tot ziens bij Kriti!

16. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Ruud,

Bedankt voor jullie bezoek aan Kriti. Wij zijn hartstikke blij dat jullie het naar wens hebben gehad in ons restaurant. Graag tot ziens bij Kriti!

17. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Marga,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Kriti. Jammer om hier te lezen dat je ervaring minder was dan wat je gewend bent bij ons door bepaalde omstandigheden die avond. Betreft de rumoer klopt het dat het die avond druk was en de akoestiek in dit tijdelijk verblijf is ook slecht te noemen. Echter over het wisselen van tafel; jullie zaten in het midden van de zaak met zijn tweetjes. Op het moment dat er een leuker tafeltje vrij kwam bij het raam heb ik voorgesteld om te verhuizen. Volgens jullie was het absoluut geen probleem, jammer dat ik hier lees dat jullie het toch niet fijn vonden.
    We doen altijd hard ons best om het al onze gasten naar hun zin te maken. De volgende keer zullen we er weer een leuke avond van maken!
    Fijne dagen gewenst!

Hartelijke groeten,

Erol

18. Kriti Purmerend's profielfoto
    Kriti Purmerend vindt de recensie door kyra voor Kriti niet leuk

Lekker gegeten!
    prijs toch pittig!