• Lid sinds 17 november 2010

3. Kriti Purmerend's profielfoto
  4. Kriti Purmerend's profielfoto
  5. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Anita,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Kriti! Ik kan de avond herinneren dat jullie kwamen eten bij ons. Jullie zaten aan het raam (tafel nummer 2) en we hebben fijne gesprekken gehad. We hebben veel gelachen, jammer dat we achteraf hier te lezen krijgen dat bepaalde dingen niet naar wens waren. Op de avond zelf hadden we er iets aan kunnen doen. Hopelijk zien we jullie toch weer een keer bij Kriti om het allemaal goed te maken!

6. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste familie Dekker,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan ons restaurant. Fijn om te horen dat het eten en bediening naar wens was! Wij doen ons uiterste best daarvoor.
    De ramen worden wekelijks gezeemd, echter hebben we dubbelglazen en bij een aantal zit er vocht tussen. Hier kunnen wij niet zomaar wat aan doen omdat het een historisch pand is, maar wij zijn er mee bezig!
    Tot ziens bij Kriti!

9. Kriti Purmerend's profielfoto
    Kriti Purmerend vindt Bumbu Bali leuk

10. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Dolores,

Bedankt voor jullie bezoek aan Kriti. Wij zijn hartstikke blij dat jullie het naar je zin hebben gehad in ons restaurant. Graag tot ziens bij Kriti!

11. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Maria,

12. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Paul,

13. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste familie Wiekenkamp,

Bedankt voor jullie bezoek aan Kriti. Wij zijn hartstikke blij dat alles naar wens was bij jullie in ons restaurant. Hartelijk dank voor jullie lovende woorden over ons eten en bediening. Graag tot ziens bij Kriti!

14. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Ruud,

Bedankt voor jullie bezoek aan Kriti. Wij zijn hartstikke blij dat jullie het naar wens hebben gehad in ons restaurant. Graag tot ziens bij Kriti!

15. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Marga,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Kriti. Jammer om hier te lezen dat je ervaring minder was dan wat je gewend bent bij ons door bepaalde omstandigheden die avond. Betreft de rumoer klopt het dat het die avond druk was en de akoestiek in dit tijdelijk verblijf is ook slecht te noemen. Echter over het wisselen van tafel; jullie zaten in het midden van de zaak met zijn tweetjes. Op het moment dat er een leuker tafeltje vrij kwam bij het raam heb ik voorgesteld om te verhuizen. Volgens jullie was het absoluut geen probleem, jammer dat ik hier lees dat jullie het toch niet fijn vonden.
    We doen altijd hard ons best om het al onze gasten naar hun zin te maken. De volgende keer zullen we er weer een leuke avond van maken!
    Fijne dagen gewenst!

Hartelijke groeten,

16. Kriti Purmerend's profielfoto
    Kriti Purmerend vindt de recensie door kyra voor Kriti niet leuk

Lekker gegeten!

19. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Dennis,

20. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Judith,

Bedankt voor je lovende woorden. Wij doen altijd hard ons best om het al onze gasten naar hun zin te maken. Het is dan natuurlijk heel fijn om terug te lezen dat dit ons ook lukt.

21. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Elly,

22. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Roxanne,

Wat leuk om te horen dat jullie hebben genoten in ons restaurant. Wij doen altijd hard ons best om het al onze gasten naar hun zin te maken!

23. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Linda,

24. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Marco,

Bedankt voor jullie bezoekjes aan Kriti. Wij zijn hartstikke blij om te horen dat alles naar wens is bij ons in het restaurant.

25. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Marco,

26. Kriti Purmerend's profielfoto

Hallo vriend,

Bedankt voor jullie bezoek aan Kriti. Wij zijn hartstikke blij met fijne gasten zoals jullie! Bedankt voor je lovende woorden!

27. Kriti Purmerend's profielfoto

Lieve Bianca,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Kriti! Fijn om te horen dat alles naar wens was. Graag tot ziens in jullie favoriete restaurant!

28. Kriti Purmerend's profielfoto

Lieve familie Koenders,

Nogmaals gefeliciteerd met jullie 34 jarig huwelijk! Wat fijn om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten. Wij zijn dankbaar dat wij onderdeel mochten zijn van jullie gezellige groep.

29. Kriti Purmerend's profielfoto

Beste Frans,