1. Vanaf boeking tot afrekenen even goed als verrassend.

Met vier personen een culinair verrassende avond gehad, de overeenkomstige aankondiging op de website werd voor wat ons betraft helmaal waargemaakt. Ook een pluim voor de bediening, erg service gericht bij elk gerecht wordt het netjes en geduldig toegelicht.

We hadden gekozen voor het 6 gangenmenu, voor slechts €15,- de verwachting werd meer dan overtroffen en dat voor dit geld.... In vrijwel elk gerecht staat een smaak centraal, dit maakt dat je na elke gang weer een nieuwe belevenis krijgt en dat je het niet allemaal tegelijk op tefel hebt te staan, even prettige als smakelijk en gezellig avondvullend.

Op een gegeven moment ging het even mis met het serveren van een drankje dat deels over mijn colbert ging. Werd correct op gereageerd en opgelost.

Wat mij betreft echt een aanrader voor wie wel eea gewend maar toch ook eens wat anders wil dan een klassiek voor-hoofd-na menu.