Leeuwarden Lounge in Leeuwarden

Voordeur (betaald tot 22:00 uur)

• OV

• Klassiek
  6. Betalen pin Visa Master Card American Express

1488002004 91

1. Hylkje Blaauw

We hadden keurig gereserveerd via eet.nu voor 11 personen. Is ook door het restaurant geaccepteerd. Maar toen we probeerden te bellen, omdat er nog meer mensen bij waren gekomen bleek het telefoonnummer niet te werken. We zijn er via via achter gekomen dat het restaurant dicht is… Konden gelukkig nog een ander restaurant vinden voor zo’n grote groep. Hele slechte service van Leeuwarden lounge!

2. Hij was dicht. Geen briefje niks, als je dicht bent laat het dan even weten, we hadden gereserveerd.

3. Albertien Zeinstra

We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke en aardige bediening. De kok was goed op de hoogte van glutenvrij eten, dat is voor onze dochter belangrijk. Echt fijn en 🔝

4. Vreselijk tegen gevallen. De sultans special was bij lange na niet onbeperkt. Naast een paar groente en aardappelgerechtjes waren er maar een tweetal bijna verkoolde vleesgerechtjes. De eigenaar er op aangesproken leverde dit wederom een verkoolde lamskarbonaadje van minieme afmetingen op. Absoluut geen aanrader.

1,5
  5. Het was gevarieerd, lekker en gezellig.

6. Erg lekker gegeten, heel vriendelijk personeel, veel verschillende soorten hapjes, en geweldig rekening gehouden met onze dieetwensen en voorkeuren.
    Goede prijzen, echt een aanrader, ik kom er zeker terug!

7. Geweldig lieve en attente bediening, erg lekker eten. Je kunt allemaal verschillende hapjes bestellen, allemaal even smaakvol. Zeker een aanrader om hier een keer te gaan eten.

8. Het was de hele avond genieten van heerlijke hapjes. De bediening was zeer aardig. Echt een aanrader.

9. Veenstra

Karig.
    6,95 Voor klein bolletje aubergine salade.
    Ook een ander koud gerechtje was een klein bolletje.
    Twee gamba’s in een gerechtje net gamba’s de rest was champignons.
    Ander vleesgerechtje was opgevuld met brood geen vlees in terug gevonden.
    Vlees gerechten waren niet aanwezig.
    Het enige gerechtje wat ruim was, was het Turks brood.

Als ik andere recensies lees dan vraag ik mij af of ik een ander restaurant ben geweest… of is het door de actie dat de gerechtjes minimaal waren?
    Om dit te proberen via sociaal deal geboekt.
    Ik kom hier niet meer terug.

1,8
  10. Anoniem

Heerlijk gegeten. Helaas werd er tot 2x toe niet goed gelet op de doorgegeven allergieën. Kreeg wel 1x een ander gerecht en extra wijn van het huis.

11. Familiare sfeer, super vriendelijke en dienstbare bediening, gezellige (ietwat harde) live-muziek. Het eten was fenomenaal; heerlijk gekruid en qua smaak erg gevarieerd.

12. Mario Keij

Als je binnenkomt denk je dat het een wat goedkope Arabische sfeer probeert mee te geven, maar niets is minder waar. Vriendelijke bediening en geweldig eten. Wij hadden de Sultans special voor 2 personen en kreeg serieus waar voor je geld. Topavond gehad met heerlijk eten.

13. S Quinn Helvrich

De bediening was uitstekend. vriendelijk en vlot.
    Het eten was uitstekend. We komen zeker hier weer terug.

14. Heerlijk eten en prima personeel

15. Eten was echt heerlijk. Verschillende gerechtjes met allemaal hun eigen uitgesproken smaak. Alleen het interieur en terras kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, vandaar wat lager bij de sfeer. Maar zou hier zeker terugkomen als we in de buurt zijn!

16. Familie G.

Dit restaurant zit in het centrum van de stad.
    Het menu biedt een grote verscheidenheid aan heerlijke en watertandende gerechten. Als gezin hebben wij gekozen voor de Sultan's Special. Bij de beschrijving staat: "Onbeperkt genieten van onze meest luxe gerechten. Koude en warme tapas, gegrilde vlees en vis gerechten, een proeverij van desserts, koffie of thee met een likeur naar keuze of een stukje baklava. Genieten tot u niet meer kunt!" Dat hebben ze zeker waargemaakt.
    Ook was het mogelijk om ipv visgerechten te kiezen voor vega gerechten.

Alles wat we aten was vers en heerlijk. Je proeft dat men de beste kwaliteit ingrediënten gebruikt om gerechten te maken die gewoon verrukkelijk zijn.
    De bediening gaf uitleg over de verschillende gerechten. De eigenaar/kok kwam nog even langs om onze ervaring te checken. Wij hebben genoten van de gastvrijheid!

17. Annigje S

Heerlijk gegeten en altijd zeer vriendelijke bediening. Interieur ietswat verouderd maar dat mag de pret niet drukken. Aanrader!

18. A. de Haan

Heerlijke gerechten en een top bediening. Aanrader en we gaan er zeker vaker heen. Complimenten aan al het personeel. Top!

19. A. de Bruin

Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant. Bediening was vriendelijk en attent. Voor herhaling vatbaar!

20. Bediening was ver, ver, ver beneden pijl. Anderhalf uur moeten wachten op de tapas. Niet 1x vragen hoe het was. Vragen die we vroegen, werden verkeerd beantwoord. Kortom een zooitje. Meubilair was 10hans.
    Ons zie je er nooit meer terug.
    1 positief iets, de smaken waren okay.
    Maar voor het lange wachten kregen we 1 euro korting. Schaamteloze bedoeling.

5,7
  21. Folkert Kelderman

Heerlijk gegeten, fijne sfeer. Uitleg over gerechten af en toe wat moeilijk te verstaan.

22. Mooie inrichting, heerlijk eten! Mocht naar mijn smaak nog wel wat pittiger, maar de smaken waren top.

23. Het eten was overheerlijk en de bediening was erg vriendelijk. We hebben genoten. Het enige minpuntje was dat het vrij koud was in het restaurant, vandaar 'slechts' 4 sterren bij sfeer. We komen ongetwijfeld terug voor een goede maaltijd in dit sfeervolle restaurant.

24. Heerlijk gegeten, fijne ontspannen sfeer.
    Een aanrader.

25. Heerlijk eten, zeer vriedelijk en gezellige gastheer.

26. Ondanks het ernstige personeelsgebrek was het weer fantastisch lekker eten, fijne warme sfeer.

27. Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening!

28. We hebben een hele gezellige avond gehad, sfeer prima, heel lekker gegeten, ook de bediening heel vriendelijk en enthousiast, kortom top! Wij komen zeker terug :-)

29. Familie Drost

Lekker gegeten in gemoedelijke sfeer.
    Vriendelijke bediening.

30. Fantastische, smaakvolle gerechten. Mooi gevarieerd aanbod, voor ieder wat wils. Zeer vriendelijke en attente bediening!

31. Een ontvangst waar je je gelijk thuis door voelt, een sfeer waarop je hoopt, eten wat je zeker niet teleur stelt. Een aanrader voor iedereen die in een intiemere sfeer een super avond wil verbrengen.

32. Era Pirenne

Prima eten. Heel gevarieerd. Vriendelijke bediening.

33. Pietje Horjus

Zeer sfeervol, wat een vriendelijk personeel, heerlijk eten, gezellig zitten! Super goed en grote aanrader!

34. Met 4 personen daar gegeten. Vegetarisch arrangement was lekker, goede smaken en genoeg gekregen. Vleesarrangement daarentegen zeer teleurstellend. Veel te weinig vlees, ieder had 1 kipsspies, 1 dunne gehaktspies, 4 blokjes kipfilet in saus en 1 klein gehaktballetje. En wij waren niet de enigen in het restaurant die daar zo over dachten. Erg jammer, en zeker de 25 euro pp niet waard. Sfeer was leuk, bediening attent en legde ook alles uit. Toetje was ook lekker.

35. Leuk om eens iets anders te eten. Het ontvangst is vriendelijk, het eten prima. We hebben gekozen voor een arrangement obv vlees. Helaas was weinig van de voorgeschotelde gerechtjes met vlees. Dit werd naderhand goedgemaakt met een extra vleesgerechtje. Al met al een beetje rommelig maar lekker gegeten voor een nette prijs.
    Voorgerecht, bijgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en 2x drinken totaal € 75,- voor twee personen. Een volgende keer zou ik zelf een aantal losse gerechtjes kiezen ipv. het geboden arrangement.

36. Een heerlijk relaxte sfeer. Na jaren weer terug. Het was heerlijk, vriendelijk personeel. Kom zeker terug alleen afgesproken dat het eten volgende keer iets warmer kan. De warme gerechten waren erg lauw.

37. Heerlijk gegeten, alles was lekker en ruim voldoende. Fijne sfeer en vriendelijke servicegerichte bediening. We komen graag nog eens terug!

38. Jacoba Van der Schaaf

We werden hartelijk onvangen in een gezellige warme oosterse ambiance. Wij hebben de 5 gangen gekozen. Voortreffelijke smaken en kleuren. Uitgebreide uitleg mbt gerechten en kruiden. Voortreffelijke avond gehad mbt sfeer en smaak vh eten & bediening.. Echt een aanrader.

39. Fijne sfeer, vriendelijke bediening en lekker en bijzonder eten. Het tapasmenu is echt aan te bevelen

40. Verrassende ervaring! Alles meer dan prima. Geen enkele aanvulling.
    Ga zo door!

41. Eten was heerlijk, bediening erg vriendelijk. Wij komen zeker terug.

42. Bij binnenkomst stap je in een heel andere sfeer dan "Leeuwarden Lounge" doet vermoeden. Een Oosterse sfeer, met lekkere loungebanken.
    Het eten hebben wij a la tapas gedaan, met allerlei kleine gerechtjes van m.n. de Afghaanse en Libanese keuken. Heel leuk om kennis te maken met die keukens. Enkele gerechtjes en drankjes waren helaas niet op voorraad, maar dat mocht de pret niet drukken.
    De bediening hield duidelijk van zijn werk, heel vriendelijk en met een lach.
    Het eindbedrag was ook heel netjes.

43. Heerlijk gegeten en hele aardige bediening, zeker voor herhaling vatbaar

44. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit prima. Op zondagavond en toch heel rustig.

45. We hebben heerlijk gegeten! Bediening heel attent en vriendelijk.
    Prijs/kwaliteit prima, een aanrader!

46. Monique Flinkert

Super gezellige avond gehad, uit eten met 8 mensen. De mixed tapas gehad, heerlijk al die verschillende gerechten en smaken.
    We verbaasden ons erover dat het niet drukker was.
    Lag in ieder geval niet aan het eten en de fijne bediening.
    Ik kan zelf ook best een lekker potje eten maken, dus als ik uit eten ga, dan eet ik graag iets wat ik zelf nog nooit gemaakt heb. Nu we hebben volop inspiratie opgedaan, en kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.

47. Frans Veenstra

Heerlijk eten en fijne bediening

48. Christiaan

De bediening is vlot en zeer vriendelijk. De kok zelf neemt de bestelling op en vertelt uitvoerig over de Afghaanse gerechten. Wij hadden een keur aan kleine gerechten, allemaal buitengewoon smakelijk. We komen graag weer.

49. Astrid van Kampen

We hebben heerlijk gegeten bij de Leeuwarder Lounge! We hebben gekozen voor het vegetarische tapasmenu en dat is ons zeer goed bevallen. Nog wel twee gerechtjes bijbesteld, niet omdat het anders niet genoeg was, maar omdat we die dingetjes ook nog wilden proeven. Met name de met prei en gevulde tortellini, met heerlijk tomatensausje en yoghurt en kruiden was verrukkelijk! Misschien neem ik dit de volgende keer wel als hoofdgerecht!
    Ook het Turks brood met de verschillende toppings neem ik volgende keer zeker weer. De Turkse yoghurt was niet echt lekker, deze zou ik niet aanraden. Ik hou persoonlijk meer van de romige Griekse yoghurt.
    Alles bij elkaar een aanrader voor wie lekker en gevarieerd vegetarisch wil eten. Waarom medeverantwoordelijk zijn voor dierenleed als je ook heerlijk vegetarisch kunt eten?

50. Bob Jongsma

Heerlijk gegeten, jammer genoeg erg rustig.
    Was wel erg fris/ koud in restaurant.

51. Het Afghaanse karakter is afwezig bij de tapas. Kleine porties. Krokante calamari is iets anders dan te ver doorgebakken calamari. Gevulde Mantu met gehakt en groentes is lekker ondanks het bijna gebrek aan gehakt. Middle of the Road.

6,1
  52. Leuke oosterse sfeer, vriendelijk personeel en de gerechten zijn heerlijk!

53. Paul van der Beek

Geweldig eten! Bijzonder aardige mensen en een heel relaxede omgeving.

54. Fijne plek, vriendelijke mensen en heerlijk eten

55. Op mijn verjaardag kwamen mijn moeder, zus en zwager en ik 10 minuten te vroeg aan in de Leeuwarder Lounge, een Afghaans restaurant waardoor ik een belofte aan de ouders van dat restaurant heb ingelost. Wij werden hartelijk welkom geheten en als eerste gasten mochten wij kiezen uit een aantal tafels. De gastheer, een broer van de eigenaar, gaf ons de tijd. Nadat wij ons 'geïnstalleerd' hadden, kregen wij de menukaart in een klembord, die ik thuis via de site al had bekeken en de keus in principe al gemaakt. We voelden ons op ons gemak. Het was knus en gezellig ingericht met lekker zittende banken en zitjes, sprekende schilderijen en vrolijk bontgekleurde borden/lampen.

Op de vraag of wij eerder waren geweest en/of bekend zijn met de Afghaans keuken, hebben wij dat moeten ontkennen. Vervolgens vertelde ik dat het mijn verjaardag was en vanwege mijn werk kennis heb gemaakt met zijn ouders. Hun kinderen blijken zeer ondernemend te zijn met een nagelstudio en diverse restaurants. Ik heb ze beloofd een restaurant aan te doen.

Hoewel wij met 4 waren mochten wij de Sultans special voor 3 personen krijgen want er was begrip voor het feit dat onze 86-jarige mams weinig eet. Toch werden alle hapjes voor 4 personen geserveerd. Niks was te veel moeite en was het geen probleem om de heerlijke gerechtjes en rijst bij te bestellen. Sterker, er werd ons gevraagd of we misschien nog kip en rund wilden proeven. Dat wilden wij graag en we vonden het heerlijk. De kip was goed gekruid en de biefstuk heerlijk mals.
    Als nagerecht was het geen probleem om niet voor de baklava te kiezen en in plaats daarvan kokosijs te krijgen. Gelukkig werden er 3 goed gevulde bordjes aan zoete lekkernij gebracht zodat zus en mams een bord konden delen want ze waren reeds zeer verzadigd. We hadden nog 'recht' op koffie/thee alleen doordat wij zo vol zaten van al dat lekkers, hebben wij daarvoor bedankt.

Ondanks dat de horeca een moeilijke periode achter de rug hebben, werd er zoals afgesproken voor 3 personen de Sultans special gerekend.

Hoewel ik uitgebreid werd gefeliciteerd miste ik een kleine attentie (zoals een ijsfontein of 'gefeliciteerd' van chocola op het bord). Maar na er ruim 3 uren te hebben gezeten, voelden wij ons alle 4 uiteindelijk allemaal jarig doordat wij zo in de watten werden gelegd.

Reactie van zus die ik alleen maar kan beamen:
    Bedankt voor de heerlijke traktatie.
    Het was heel gezellig, heerlijk, verassend en nieuw.

Ina Marcel

56. Heerlijk gegeten in een sfeervolle zaak. Bediening was erg vriendelijk. We hadden een vega- arrangement. En kregen allerlei soorten hapjes en curry's. Heerlijk! Ik was getipt door iemand. Mijn verwachtingen zijn waargemaakt. 😊

57. FM Sijtsma

Het was lekker, een hele etapas aan eten met smaaksensaties. Echter was er wat verwarring over de arrangementen. Maar dit is prima opgelost, door extra eten (kosteloos), te serveren. De volgende keer ga ik voor de losse hapjes om de verwarring te voorkomen. Service was goed en het personeel was vriendelijk!

58. Lekker eten en goed service :)

59. Relaxt, gemoedelijke sfeer.
    Vriendelijke bediening.
    Heerlijk gegeten, komen zeker weer eens eten.

60. We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen een mooie plek bij het raam. De stoelen zaten top. We kozen voor de combo omdat je dan van alles wat krijgt zonder keuze stress. De nieuwe curries en de bekende waren heerlijk. Een aanrader.

61. A.de Jong

Het was rustig maar we hebben heerlijk gegeten en hadden vriendelijke bediening.

62. Ten Cate

Deze jongens hebben net de zaak overgenomen begrepen wij, en wat doen ze het goed! Erg lekker en vriendelijk, en de huisgemaakte baklava door de moeder is echt een aanrader! Zeker voor herhaling vatbaar.

63. Erg enthousiaste vriendelijke bediening, heerlijk en voldoende eten.

64. Bas Dijkman

Heerlijk gegeten. Hadden met ons vieren de Vega tapas gekozen.
    Het was rustig, dat hielp erg in de wachttijd.
    Het eten was erg smaakvol en viel bij ons alle 4 zeer goed in de smaak.

65. Met de volleybalmeiden heerlijk gegeten en gezeten. We hebben het arrangement gekozen, dan krijg je van alles wat. Een persoon wilde ivm allergieën eigen keuzes maken wat prima opgelost werd. Lekkere thee en wijn en fris erbij, heerlijke avond gehad!

66. De eigenaren hebben echt hart en passie voor hun zaak. Dat merk je in de bediening en in het eten. Alles keurig verzorgd.
    Het eten is heerlijk en iets unieks. Altijd vers en de smaken zijn zó goed op elkaar afgestemd. Wat ons betreft een dikke 10!

67. M. van der Vaart

Bediening vlot en medewerkers erg aardig. Het tapas arrangement was gevarieerd en de prties erg ruim. Ik heb heerlijk gegeten.

68. Anja Verbeek

Superleuke Valentijnsavond gehad met zeer lekker verrassend eten en super vriendelijke bediening!
    Gezellige ontspannen avond!

69. Don Giorgio

Slechte ervaring. Restaurant was koud, het eten was koud. Zeer lange wachttijden.
    Bij de tapas vlees krijg je uiteindelijk 2 hele kleine stukjes vlees.
    Soort zuinigheid terwijl je er best veel voor betaald.
    Personeel liep zonder mondkapjes en QR code werd niet gevraagd.
    Wij komen hier dus niet weer.

70. Eten was heerlijk en zeker niet duur, wel viel ons op dat alle gerechten rijkelijk met koriander waren gekruid maar dat hoort waarschijnlijk in de Afghaanse keuken. Wat wij wel vervelend vonden was de temperatuur in het restaurant. Doordat de grote ramen enkel glas hadden waaide het binnen en raakten wij al snel verkleumd heel jammer!

71. Heerlijke tapas/mezze’s in een mooie combinatie van veggie en vleesgerechtjes. En… heerlijke pasteitjes (gehakt in deeg).

72. Afgelopen zaterdag voor het eerst sinds tijden weer in LL gegeten. Helaas was het er een chaos: ten eerste werd er geen QRcode gescand, liepen personeel en gasten zonder mondkapje rond en zaten tafeltjes zeker geen anderhalve meter uit elkaar.
    Daarnaast was de logistiek ver te zoeken: eten werd niet op tijd geserveerd of verkeerde bestelling werd gebracht. Kortom een chaos. Of dit nu kwam door onervaren personeel dan wel onervaren nieuwe eigenaren?
    Jammer, want het eten was nog steeds lekker. Dus aan de koks lag het zeker niet.

73. Wat een teleurstelling! We hadden om 18.00 Gereserveerd en waren wat te vroeg, rond 17.40. Het restaurant was nog leeg, we mochten een plekje uitzoeken en vroegen of we aan een 4 persoons tafel mochten gaan zitten. Dit was geen probleem, drinken en eten besteld, maar het drinken kwam niet, 3× om moeten vragen.

Ons voorgerecht kwam na een uur, lekker, maar allemaal voor die tijd bereid, dus waarom het een uur moest duren? Vervolgens kregen we een 2e gang, zonder bestek, de ober zou dit komen brengen maar dat gebeurde niet, uiteindelijk zelf maar heen gelopen voor bestek maar ons gerecht was ondertussen al koud geworden. 2 uur verder en nog geen hoofdgerecht, zijn we even naar buiten gegaan om te roken, de ober kwam ook naar buiten om een tafel en 2 stoelen te halen, en er werd ons gevraagd of we misschien van plek wilden wisselen omdat ze onze tafel nodig hadden. Nou vooruit, maar wel aangegeven dat we dan vanaf nu beter en sneller bediend wilden worden.

Toen we binnen kwamen werden we aan een ijskoude vieze tafel gezet van buiten, in een hoek naast de wc. Dit was de druppel, we hebben onze spullen gepakt en wilden graag betalen. We kregen niet eens een excuus en de jongeman die met ons afrekende deed niks anders dan zuchten en ongeïnteresseerd kijken, gewoon onbeschoft en onfatsoenlijk! Tegelijkertijd met ons gingen er nog 3 tafels met gasten weg zonder te hebben gegeten.

Wat een ergenis en teleurstelling! Wij komen hier nooit weer.

3,5
  74. Volop gezelligheid en tongstrelende gerechten. Prijs-kwaliteit is goed.

75. Saskia Henstra

Warm welkom, fijne sfeer! Heerlijk verrassingsmenu met bijzondere nieuwe smaken; aanrader.

76. Warme ontvangst, heerlijk gegeten met veel lekkere smaken.

77. Leuke ambiance en heerlijk gegeten!! Een echte aanrader!

78. Verrassing menu was fantastisch. Lekker en veelzijdig. Lekker smeersels bij het voorgerecht. Hoofdmenu was voorzien van verschillende kleine hapjes. Lekker afgesloten met goed bakje thee met lekker zoet Ballack.

79. Goede ontvangst en een goede sfeer, we hadden de tapacombo besteld en het was echt verrukkelijk, allemaal verschillende en nieuwe smaken! We komen hier zeker vaker!!

80. Yvonne Kloosterman

Zag er leuk en gezellig uit, maar eten was smakeloos en eentonig, uitleg was niet te verstaan, uit proeven was niet op te maken wat het was, teveel ondefinieerbare structuurloze smakeloze prut. We waren met z'n 5en maar zeker niet voldaan en moesten noodgedwongen nog een bestelling bij de Domino's doen, toen we thuis waren.

2,9
  81. Vriendelijke jonge mensen in de bediening, die echter uitblonken in onhandigheid. Heel beroerd, erg zout eten met piepkleine porties en niet herkenbare smaken. Het eten liet lang op zich wachten. De rode wijn was okay, de koffie echter niet te drinken, hoewel in Pelikaankopjes geserveerd.

2,4
  82. Heerlijk eten en loungen! Vooral het gerecht van oma is heerlijk! Zeker een aanrader!

83. gert dalhuisen

84. Margriet de Ru

Het eten was heerlijk met veel variatie

85. Wytske van der schaaf

We hebben heerlijk gegeten. En de service was top. Erg leuk de kleine verhaaltjes over de gerechten. Echt familie bedrijf.

86. Tirza Schoemaker

Heerlijk eten!! De smaken waren echt super en voor een goede prijs.

87. Je komt binnen en gelijk ben je relaxt! De muziek, de heerlijke geuren die je tegemoet komen. Service with a smile. En dan het eten... Heerlijke smaken! Veel keus en alles is goed! De chef weet wat lekker is! Het is vers gemaakt. De bite, de verschillende texturen, de smaak combinaties! Poah! Wij hebben zoveel gegeten dat we er moe van werden. Moe en voldaan! Left with a smile!

88. Het personeel is erg vriendelijk. Wel stond de muziek wat aan de harde kant. Ook vond ik het eten wat prijzig. verder was het erg lekker en gezellig.

89. Ben van den Breemer

Onze eerste kennismaking met de Afghaanse keuken. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met uitstekende, zeer vriendelijke bediening.

90. Kimberley jansen

Leuke sfeervolle plek! Zeker aan te raden. Eten was goed alleen zou ik volgende keer eigen tapas uitzoeken zodat er meer diversiteit in zit.
    We hadden nu het sultan arrangement. Veel tomate sausjes en geen vis.
    De tortellini was geweldig!! Zowe vega als niet vega!!
    Eigenaar was een leuke vriendelijke man. Hij zou wat vaker langs mogen komen voor bestellen van drinken.

91. Matthijs van Loon

Heel fijne sfeer, enorm accomoderende en vriendelijke bediening, en heerlijk eten. Het eten is enorm gevarieerd en de vega opties zijn perfect.

92. Gisteravond met 7 personen en 3 generaties gegeten en gedronken, alles was echt super!!!
    Een hele fijne en gezellige ervaring, tot snel!!!
    Gr. Klaas

93. Richard Tijsma

Heerlijk gegeten. Super lekkere gerechten.
    Bediening laat te wensen over. Duurt telkens lang voor er iemand aan tafel komt. Eenmaal aan tafel was het overigens prima.

94. Seva Coster

Heerlijk eten met een mooie uitleg! We hadden meer dan genoeg en het smaakte voortreffelijk. Relaxte sfeer en vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug!

95. Met 4 personen (Afghaanse) tappas gegeten. De bediening was vlot en heel vriendelijk. Het eten was heerlijk! Traditionele gerechten, vegetarisch, curry's, gamba's, calamari, het paste allemaal maar net op tafel.
    Het restaurant is van binnen sfeervol en heeft een leuke oosterse stijl.
    Ook nog een praatje met de eigenaar gemaakt, hij stond erop dat we de Afghaanse tortellini naar familierecept nog even proefden :-)

96. Heerlijk vegetarisch gegeten! Veel keuze en de gastheer is een zeer toegewijd persoon. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

97. Heerlijk gegeten bij Leeuwarden Lounge. Je kunt zien, horen en proeven dat er met veel passie heerlijke gerechten worden klaargemaakt. Zeker een aanrader! En voor ons absoluut voor herhaling vatbaar :)

98. Indra Bahadoer-Ori

Ontvangst was goed, vriendelijke bediening, sfeer was ook prima, maar dat was het ook en niet meer. Wij waren met 2 personen, drinken, voorgerecht en nagerecht besteld. Voorgerecht heeft bijna een uur geduurd voordat we kregen, maar voor 1 persoon. Daarna hoofdgerecht met 1 voorgerecht die wij nog miste. Eten was goed. Als laatste thee in een potje besteld, deze was al klein en bestemd voor 1 persoon, maar half gevuld. Was aangegeven voor anderhalf kopje, maar was een half kopje. Voor de prijs voor wat je krijgt is matig. Een prachtige zaak, concept is leuk, alleen ik mis de hygiëne ook. Vooral de wc moet schoon zijn en fris ruiken, daar moet zeker een verbetering in komen.

99. Het eten was echt heerlijk! Verbeterpunt: het enorme tempo van uitserveren. Wij namen een tapas menu… Werd in 3 gangen geserveerd. Helaas kwam de volgende gang steeds al voordat we met de vorige klaar waren. Daardoor moest er flink doorgegeten en was er weinig tijd om even rustig te genieten. Er bleef daardoor ook helaas aan het eind een en ander over… wat zonde is. Binnen een uur na binnenkomst waren we klaar… Was dus niet echt een avondje ontspannen en gezellig uit eten… Echt heel jammer, want het eten was echt heerlijk!

100. Erg lekkere gerechten in tapas stijl. Afghaanse keuken heeft vleugje Marokkaans, Grieks en toch een heel eigen smaak. Leuke formule, alles apart te bestellen of een gevarieerde “schotel”. Wij zaten op terras in het mooie oude centrum van Leeuwarden, helaas wat fris, waardoor het vrij leeg bleef (zie foto). Prijs kwaliteit erg gunstig.

Volgende pagina