Corona informatie

Voordeur (betaald tot 22:00 uur)

3 min lopen

Leeuwarden Lounge laten bezorgen?

di vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Welkom in een wereld die je nog niet kent.

Soms lijkt het alsof de tijd even stil staat. Laat jezelf betoveren door mystieke Oosterse sferen. Strijk neer in onze stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken die Leeuwarden Lounge te bieden heeft.

Bij een bijzondere avond horen ook hemelse tapas. Puur, vers en heerlijk om te delen. Probeer ook onze verse thee of klink op je avondje uit met een goed glas wijn.

• Buffet: € 15,00

do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1438719962 91
1533641974 78

1. Een heerlijke avond bij de Leeuwarden Lounge. Gezellige bediening. Leuke sfeer. Fijn plekje op de bank. Heerlijk eten. Bedankt!

2. Antonette

Wat een heerlijke plek. Je kunt er lekker ontspannen zitten, geweldig eten. Vriendelijke mensen en een fijne sfeer. Echt een aanrader.

3. Ookal waren we de enige in het restaurant (optijd gegeten om 17.00), het was niet ongemakkelijk. Heel gezellig, eten was er snel, en niet onbelangrijk: heerlijk! We hebben een fijne avond gehad.

4. Heerlijk eten, goede service en fijne, relaxte sfeer. Wij gaan zeker nog eens terug komen.

5. Dominique

Naar aanleiding van andere recensies gereserveerd bij dit restaurant. En hier hebben we geen spijt van gekregen. Het eten was heel erg goed en het menu dat wij hadden besteld bevatte een hoop aangename verrassingen.
    De bediening was super vriendelijk.
    Absolute aanrader.

6. D.S. van Vliet

Wij hebben het combi arrangement besteld, dat was heerlijk! Een assorti aan verschillende 'tapas' kwam voorbij (op de foto is de laatste 'gang' te zien), allemaal even smaakvol en de porties zijn zeker ruim genoeg. Vooral de Mos Kadoe en Korma Zardak zijn aanraders! Verder is er een prettige sfeer en is de bediening erg vriendelijk. We komen snel weer langs!

7. Verrassend lekker eten, goede sfeer en vriendelijke bediening.

8. Vriendelijke mensen. Goed eten!

Eén vorige recensie
  9. Martine Rietveld

Voor het eerst bij de Leeuwarden lounge gegeten na veel positieve verhalen van vrienden. Was een heerlijke avond. Eten was heerlijk, restaurant is heel sfeervol en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

10. Paul van der Erve

Verrassende en verrassend lekkere Afghaanse tapas, deels volgens het recept van de grootmoeder van de chef. Erg vriendelijke bediening, met uitleg over de gerechten. De muziek plezierig zacht. Een kleine kritische opmerking is dat sommige gerechten wel iets meer koolhydraten zouden mogen bevatten. Maar alles bijeen beslist aanbevelenswaardig.

11. Ik bezocht Leeuwarden Lounge op een rustige dinsdag met mijn vriendin, wij waren beiden erg positief. De sfeer is heel relaxed. Je kan lekker op een bankje zitten als je wil. De bediening is uitstekend. Bij ieder gerecht werd goed verteld wat het was. Er was aandacht voor iedere gast. De verschillende gerechten waren rijk aan smaken, het eten was heerlijk en goed gevarieerd. Een verbeterpuntje is de muziek: de playlist is sfeervol, maar zou uitgebreid mogen worden.

12. Dirk Jansen

In een heerlijk ontspannen sfeer bijzonder lekker gegeten. Heerlijke (verse) producten gebruikt. Fantastisch leuke bediening. Een absolute aanrader.

13. Wilfred Egbers

Goede sfeer, goede bediening. Verrassend lekkere smaak beleving

14. Nelie Soepboer

Wij hebben fantastisch gegeten.
    Erg sfeervol, mooi vol restaurant.
    Genoten met zijn 4 en!
    Dank je wel! We komen zeker es weer!

15. Het eten is uitermate lekker, je zit lekker relaxed en de bediening is zeer vriendelijk.

16. Van der Zee

Heerlijk gegeten, fijne bediening: aanrader.

17. Erg prettige locatie.
    We hebben er heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen en ons laten verrassen bij het voorgerecht. Pakte heel goed uit.
    Leuke gastheer!
    Erg aan te bevelen om eens lekker te gaan eten!

18. Zeer lekkere tapas gegeten, vriendelijk personeel, hartelijke ontvangst, kortom een aanrader!
    Wij komen hier zeker terug!

19. Heerlijk gegeten op het terras. Gezellige sfeer en vriendelijke en enthousiaste medewerkers. We kozen een vegetarisch en een gemengd tapas menu. Beide waren lekker en gevarieerd. De porties waren best groot, wij hadden geen ruimte meer voor een nagerecht.

20. Heerlijk gegeten, zeer smaakvol, verrassende gerechten, aanrader.

21. Maureen crijns

Bijzonder lekker gegeten, met een hele sympathieke bediening. De wijnkaart wordt momenteel herzien dus die was klein, maar goed genoeg.
    Terug naar het eten. Zaaaaaaaaalig. Echt hele bijzondere en heerlijke smaken. Hou eigenlijk niet van aubergine, toch besteld als test. Fantastisch!
    Voor gluten - en lactose intolerantie mensen is uit eten gaan lastig, maar hier geen enkel probleem.
    Voor dit restaurant alleen al zouden we teug naar Leeuwarden komen.

22. Goed eten, keer echt wat anders. Qua corona maatregelen zou beter kunnen, bijv desinfectie pomtp (stond wel handpoppen maar gebruikte bijna niemand). En tafels stonden vrijwel aan elkaar, dat is nog verbeterpunt. Verder prima!

23. Eten was erg lekker. Wij hadden het combi arrangement. Het was er echter niet echt schoon en de serveerster was er niet bij met haar hoofd of met haar interesse. We kregen een niet helemaal schone vork. Ze vergat een doekje te brengen omdat mijn vrouw geklaagd had dat haar schoenen helemaal plakten omdat er onder de tafel een plakkerige vlek zat). De vloer op de mannen WC plakte zo mogelijk nog erger. Jammer, de mannelijke bedrijfsleider was heel aardig en deed het goed en het eten was echt lekker, maar dat sneeuwde toch wat onder bij de andere ervaringen.

24. Een heerlijk Oosters sfeertje, met verschillende mogelijkheden om te zitten (laag, lounge of gewoon aan een tafel). Je waant je in het oosten :)
    En het eten was heerlijk! Voor ons verrassend, omdat we dit normaal niet snel zouden kiezen! Leuke variatie tussen koud en warm. Vriendelijke bediening! Kortom, echt een aanrader als je eens heel wat anders wilt!

25. Miranda

Zeer sfeervol. Heerlijk gegeten, door de kleine porties veel van het afghaanse eten kunnen proeven. Prijs/ kwaliteit goed. Echt een aanrader.

26. Heerlijk eten, mooi terras. Super relaxed.

27. Zeer gezellig en ontspannen gegeten. Duidelijke uitleg over de gerechten. Zeer goed en harmonieus van smaak. Een aanrader.

28. Superlekker en een relaxte sfeer, aanrader!

29. Lekker gegeten, door de Corona was het erg rustig, maar daardoor wel de volledige aandacht van het bedienend personeel 😛
    Aanrader

30. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Het tapas combo menu is echt een aanrader!

31. Heerlijk gegeten, het was niet druk, want het was net voordat alles ging sluiten ivm corona dus de sfeer was een beetje gek, maar daar kan het restaurant niks aan doen. Service prima, niet heel snel.

32. Monique

Als je een keer wat anders wil dan standaard is dit absoluut een aanrader! Heerlijk gegeten. Alles was goed op smaak, mals en heerlijk gekruid. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Uitleg bij gerechten was top. Gezellige lounge stijl dus ook qua ambiance een fijne plek! Ga er gewoon heen als je in Leeuwarden bent en laat je verrassen!

33. Ben al vele keren bij Leeuwarden Lounge geweest en raadt het bij iedereen aan! Ook dit keer weer via Laatste Tafeltje geboekt. Wat opviel is dat de prijs wat hoger is en het aantal gangen minder. Dat is jammer, maar zal ongetwijfeld aan hun succes liggen en het is het nog steeds waard! Wat wel tegenviel was de portie grootte, we waren met z'n 3en en kregen voor mijn beleving dezelfde porties als met 2 personen. Er werd wel gevraagd of we meer brood wilden dus dat was fijn maar je vraagt niet of er nog meer pittige kip kan komen (omwille van tijd en beleefdheid). Het was allemaal nét te weinig helaas.

34. Eelkje van der Linden

Heerlijk gegeten samen met een vriendin. Alle gerechtjes waren heerlijk. De sfeer is relaxed en de bediening was zeer gastvrij. De prijs kwaliteit was prima. Kortom een heerlijke relaxte avond. Zeker voor herhaling vatbaar.

35. Een culinaire ervaring en top personeel!

36. Gonnie Dijkman

Eten was goed. We moesten op alles wel lang wachten. Toetje hebben we daarom maar geskipt.

37. Jivan en Helene

Wij hebben gister heerlijk gegeten bij de Lounge. We hebben gekozen voor een verrassing menu, waarbij we diverse smaakvolle, oosterse kleurrijke gerechten opgediend kregen.
    Bij elke gang wordt netjes uitgelegd wat je opgediend krijgt en je voelt je echt echt even in de watten gelegd. Ook de heerlijke zachte lounge banken met kussen is relaxed en de sfeervolle muziek. In dit restaurant kun je goed een aantal uren vertoeven. Zeker voor herhaling vatbaar.

38. Heeeerlijk zoals altijd!
    Hele smaakvolle en originele gerechten, zeer vriendelijke bediening en een fijne gemoedelijke omgeving.

39. Heerlijke eten, leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

40. Wat hebben mijn vriendin en ik hier heerlijk gegeten. Een echte aanrader. Smaakvol!!!!!

41. We waren al eerder geweest en hebben een mix gehad van verschillende gerechten.
    Warm en koud, erg lekker.
    We blijven terug komen!

42. Wij hebben verrassend lekker gegeten! Arrangement menu, met allemaal verschillende koude en warme gerechten. Echt een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug

43. familie H.

We zochten "iets anders" en dat hebben we zeker gevonden bij Leeuwarden Lounge.
    In de loungebanken/stoelen genieten van de oosterse sfeer en lekker eten dat met veel enthousiasme gepresenteerd wordt door de eigenaar. Niet alleen de ingrediënten, maar ook een beetje het hoe en waarom van de Afghaanse / Oosterse cultuur vonden we erg leuk. Gekozen voor een arrangement (vlees en vlees/vegatarische arrangementen hebben we voor gekozen). Met name de vlees/vegatarische combo is een aanrader wil je in aanraking komen met verrassende tapas-gerechten uit oa. Afghanistan. Met toetje na en natuurlijk de drankjes tussendoor kwamen we met z'n drieën net over de 100 euro. Dus niet het goedkoopst, maar zeker bijzonder, lekker en sfeervol!

44. Laura van Adelberg

Heerlijk gegeten bij Leeuwarden Lounge! We kregen een uitgebreide uitleg over hapjes, onze gastheer kon hier vol passie over vertellen. Een hele leuke ervaring en een absolute aanrader!

45. Ieder gerecht had z'n eigen karakteristieke smaak. Ingredienten waren vers en goede kwaliteit. Je ziet dat de gastheer er plezier in heeft en trots is op wat hij serveert. Echt een aanrader.

46. Bennie Mellies

Omdat wij een heerlijke avond hebben gehad hier en lekker hebben genoten had ik reeds besloten dat ik een goede review wilde achterlaten. Het reserveren verliep erg simpel en was snel geregeld dmv een bevestiging. De sfeer is erg goed en wat mij in het bijzonder aansprak was de passie vd eigenaar die elk gerecht aan ons toelichtte en met trots over de Afghaanse geschiedenis en herkomst vertelde. Service was top en het eten was heerlijk. Oosters aangekleed wat bijdraagt aan een chill en lounge gevoel. Al met al een top avond gehad en drie uur gelounged. Thx en we komen zeker nog een keer. Groet, Bennie Mellies

47. Heel lekker eten. Kwa hoeveelheid had het wel wat meer gemogen omdat het vrij prijzig is als je buiten een arrangement besteld.

48. We hebben hier met z'n tweëen gegeten. Prima eten, leuk geserveerd en vriendelijk personeel.
    Leuk om eens Afghaanse tapas te eten.
    En voor de cultuurbarbaren onder ons; het zijn gewoon dagelijkse ingredienten, die op een originele wijze worden bereidt.

49. Bart & Aukje

Vriendelijke bediening. Het eten is niet heel bijzonder en verrassend.

50. Fijn restaurant waar je niet alleen heerlijk kunt eten, maar ook erg fijn kunt zitten. Het restaurant doet de smaak van het Midden Oosten eer aan. Vriendelijke en vlotte service. Aanrader.

51. Lennard

Meer dan voortreffelijk Afghaans gegeten, in centrum Leeuwarden dicht bij Post Plaza. Goed concept met kleine hapjes tegen gunstige prijs.

52. Een heerlijke verassend leuke en lekkere plaats om te eten.

53. Het eten was smakelijk, maar de 6 gangen op de menu bleek in praktijk maar 3 gangen te zijn. Dat was jammer.

54. Fokko

55. Gisterenavond heerlijk gegeten. De gerechten waren allemaal heel verrassend qua smaak. Goed op elkaar afgestemd en fijne bediening. Kortom helemaal goed.

56. Met z'n drieën (samen met vrouw en zoon van 14) warm ontvangen in dit knus ingerichte etablissement met oosterse mystieke uitstraling. Omdat we hier voor het eerst zijn en geen idee hebben wat we kunnen verwachten, hebben we gekozen uit een van de mixen die op de menukaart staat. Een verrassende mengeling van gerechten wordt geserveerd in een rustig tempo zodat alle tijd aanwezig is om je in de oosterse sferen onder te dompelen. Zowel bediening als het eten waren klasse! We komen zeker terug!

57. Prima ontvangst, correcte en vlotte bediening.
    Goede uitleg bij de kaart.
    Gezellige sfeer.
    Lekker eten.

58. Wederom lekker lekker! Heerlijke Afghaanse gerechten en goede vriendelijke service, en bediening, we waren na het lezen van de recensies op eet.nu en zeker meer dan te vrede, 1 van de betere tenten hier in Leeuwarden!

59. Ik werd weg gestuurd door de bediening omdat ze vonden dat ik niet gepast was gekleed. Heel onbeschoft was het.

60. Marinka

Erg sfeervol restaurant waar je ook heerlijk kan eten.

61. R.IJdema

Tapas gegeten het is heerlijk wat een smaken alles is met heerlijke kruiden klaar gemaakt.
    Gastvrijheid hoog in het vaandel dit is toch een super restaurant.
    Wij komen zeker weer terug.

62. rein reidsma

Heerlijk gegeten. Verfijnde smaken en ook een prima bediening

63. Afgelopen weekend hebben wij hier heerlijk gegeten. Bedankt voor de gastvrijheid. Het is een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. De Leeuwarden Lounge heeft een interessante kaart met specialiteiten uit de Afghaanse keuken. Prijs-Kwaliteit is een dikke 10. Wij komen hier zeker terug :)

64. Wij (mijn vrouw en ouders) hebben afgelopen zaterdag hier GEWELDIG gegeten! Sfeer, het eten en gastvrijheid is super te noemen. Op advies van de gastheer lieten wij ons verrassen. Wij zouden dan een tour maken door het Afghaanse menu. Mijn vrouw is vegatarisch en werd zeker niet teleurgesteld en genoot enorm van o.a. worteltapanade. Mijn pa en ik houden zeker van een stuk goed vlees en dat beviel ons ook zeer prima. Vooral het gehakt smaakte heerlijk! Hebben het avond afgesloten met een heerlijk kopje thee (vers naar keuze).

Een aanwinst voor Leeuwarden en komen zeker terug.

65. Woensdag 24 januari gereserveerd voor zaterdag 27 januari, daarna een bevestiging gekregen met dat we konden komen om vervolgens die zaterdag ter plaatse van het restaurant achter te komen dat de reservering was geannuleerd. Later keken we op de mail en zagen we dat ze ons om 16.38 een mail hadden gestuurd met dat we niet hoefden te komen. Nog geen anderhalf uur voor de gereserveerde tijd van 18.00

Dan kan je nog zo lekker eten hebben, maar als je geen manieren hebt houdt het op. Wij komen er niet meer. Schandalig.

66. 10 gangen tapas proeverij gehad met 2 personen binnen 1 uur. Eindigend met 2 gerechtjes brood en groente is een rare afsluiter. De smaak van alles is prima, de hoeveelheid echter heel teleurstellend. We waren nog lang niet voldaan, en hadden een gevoel zeker nog een keer 10 gerechtjes op te kunnen. Na ons bezoek hebben we daarom in een ander restaurant nog een uitgebreid hoofdgerecht genuttigd om aan een volwaardige maaltijd toe te komen. Hier komen we niet terug.

67. M van der Werf

We hebben heerlijk gegeten bij Leeuwarden Lounge. Heel vriendelijke ober een dikke 10.

68. Natasha Sodirijo

Met z'n vijven gister verassend kennisgemaakt met de Afghaanse keuken en allerlei bekende tapas gerechtjes. Het was een geslaagde avond. Vooral voor mijn broertje, want het was een verassing voor zijn verjaardag!

69. Superverrassend restaurant in Leeuwarden. Authentieke gerechten die bol staan van de smaak, heerlijk! Ook de gastvrijheid en de uitleg bij de gerechten maken dat je eerder het gevoel krijgt ergens op visite te zijn, dan "gewoon" uit eten. Absolute aanrader, hier rij je voor om!

70. We hebben hier met z'n tweeën gegeten en zijn er zeer positief over. Eten is erg lekker, de bediening heel vriendelijk en de prijs-kwaliteitverhouding prima. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de lamp boven onze tafel stuk was, waardoor het een beetje aan de donkere kant was, maar dat is natuurlijk een kleinigheidje. Aanrader!

71. Heerlijke smaken, oosterse fijne sfeer. Goede prijs kwaliteit, diversiteit aan lekkere hapje. Ook heerlijk vegetarische tapas. Een streling voor de tong. Zeker voor herhaling vatbaar.

72. Wij hebben hier mijn babyshower gevierd. Het eten was om vingers bij af te likken. Er werd rekening gehouden met Vega-mensen onder ons. Wij lieten ons uit het nieuwe menu verrassen en dat beviel uitstekend! De gastheren waren super! Prijs/kwaliteit=TOP! Wij komen hier dus heel snel terug en zullen Leeuwarden Lounge dan ook zeker aanraden.

De nieuwste recensie
  73. Heel gezellige avond gehad met mijn vriendinnen. We hadden alle tijd voor elkaar in een gemoedelijke sfeer. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Echter was het soms lastig om hun aandacht te trekken (voor een nabestelling of nieuwe drankjes), ook al (of juist doordat) de zaak vrij leeg was. We waren minder dan €25 kwijt pp en gingen toch vol weg. Hier komen we nog eens terug!

74. We waren vroeg maar werden vriendelijk ontvangen. Heerlijke wijn, heerlijk eten (lekker vers, origineel en duidelijk huisgemaakt!) en een super aardige bediening. Ook toen het later wat drukker werd, was er alle tijd voor uitleg over de tapas of een persoonlijk praatje.
    We hadden samen genoeg aan één voorgerecht van verschillende koude tapas. Als hoofdgerecht 3 warme tapasgerechten besteld en ook dat was genoeg. Geen tijd meer voor een toetje, maar wij komen zeker nog eens terug! Oh ja, voor het eten, inclusief wijn en kan water waren we nog geen 37 euro kwijt. Prima prijs/ kwaliteitverhouding dus! ;-)

75. Voor de tweede keer in dit restaurant gegeten. Het was weer gezellig en leuk. Vind wel dat dit een restaurant is waar je heen gaat om lang en gezellig te zitten en een hapje te eten. Het eten komt eigenlijk een beetje op de tweede plaats, veel kleine hapjes en weinig vlees. Service en bediening zijn dik in orde!

76. Gisteren voor het eerst bij de Leeuwarder Lounge gedineerd. Heerlijk gegeten! Zelf het menu samengesteld mbv het zeer vriendelijke personeel. Echt een aanrader.

77. Chris Hiemstra

Prima eten voor een zeer schappelijke prijs.

78. anton en sylvia

Wij hebben vanavond heerlijk gegeten. Prima eten, vriendelijke bemanning. Echt een aanrader, we komen zeker terug.

79. A. van Staveren

Heerlijk gegeten, leuke bediening, goede uitleg van de hapjes, leuk geserveerd,
    gezellig ingericht, goede prijs/kwaliteit verhouding, kortom een aanrader!

80. johan van polen

Hele gezellige sfeer, super lekker eten. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed. Uitleg is leuk en wij zien zeker uit naar de eerst volgende keer dat we hier weer gaan eten.

81. W.Visser

Gisteravond, woensdag, hier wezen eten met mijn vriendin. Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen en we hebben lekker op de loungestoelen gezeten, sfeer was zeer aangenaam en het publiek divers. Heerlijk gegeten en gedronken, bij elk gerecht werd uitleg gegeven over het gerecht en uit welk land het kwam. Ik kan een ieder dit restaurant aanbevelen en wij komen in ieder geval weer terug.

83. A.G. de Vries

We hadden hier al een keer gegeten, dat was goed bevallen en nu was het weer erg lekker. Prima bediening. En de prijs/kwaliteitverhouding is ook erg goed. Veel keuze voor vegetariërs.

84. jerien van den haak

Een gastvrije ontvangst. Lekkere loungebanken. Een mediterrane sfeer. Lekker eten met toelichting. Gezellig. En niet duur. Goed ook voor vegetariërs.

85. Je kan er heerlijk zitten, het ziet er leuk uit binnen, toen ik er was was het niet druk. Het eten is perfect, de presentatie van het bord was zeer efficient, echt de moeite waard om naar leeuwarden lounge te gaan, ik moet zeggen de ligging is iets minderomdat er 2 coffeeshops in dezelfde straat zitten waar mensen af en aan komen. Maar voor de rest een aanrader.

86. Bianca (collega's afdeling schade)

Super gezellige avond gehad met collega's. Ongedwongen sfeer, goede bediening en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot snel!

87. Erg lekker gegeten in een ongedwongen oosterse sfeer en voor een prima prijs. De wortel tapenade is een aanrader. Met visgerechten op de kaart zou het voor mij helemaal perfect zijn.

88. Erg lekker gegeten in een prima sfeer en voor een prima prijs.

89. Annet Soede

Lekker gegeten! Ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening! Aanrader

90. Afgelopen zaterdag mijn verjaardag hier gevierd. Wat een aanrader zeg! De hapjes waren om je vingers bij af te likken, vooral de geitenkaas tapenade en de wortel tapenade (moeders receptje, ik houd helemaal niet van wortel maar vond dit heerlijk!). Eigenaren en personeel zijn echte gastheren/dames. In overleg is alles mogelijk. Ik maakte me lichtelijk zorgen over de 'moeilijke eters' hoe die zouden reageren op de tapas. Ook vanuit die hoek niets dan lof! Mijn oom overweegt zelfs zijn 25 jarig jubileum van de zaak hier te gaan vieren! En voor de kinderen kwamen patatjes op tafel. Ik ga hier zeker vaker eten. Zeer geschikt voor groepen maar ook om romantisch met je partner of gezellig met wat vrienden een avond door te brengen. Kortom: sfeervol, gastvrij, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en een aanwinst voor de stad en provincie!

91. In deze uitgaansgelegenheid tellen de drie V's. Vlotte bediening, Vieze wc's en een Vlotte babbel om t allemaal goed te praten. Eerlijk gezegd het was niet mijn ding en zeker niet mijn eten, tafelgenoot was milder maar toch. De tapas 6 gangen is een herhaling maar dan in andere zakken. Deeg deeg en nog eens deeg. Geitenkaas en geitenkaas. Jammer want de rode wijn was een goede keuze. Verder was de vloer erg koud en zelfs ik als man vond het onaangenaam. Duidelijk aangegeven dat het mij niet smaakte en dat de wc's vies waren. De enige reactie: Goh u bent de enige klant die zo klaagt want alle recensies zijn zo goed! Say no more.

92. Amanda Deters

Super lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel super klantvriendelijk, en snelle service! Echt een aanrader!

93. karin van eis

Buikje vol en rond en tevreden naar huis, leuke bediening mooie entourage!

94. Afgelopen weekend hier wezen eten met mijn vriendin. We werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen! We hebben lekker in een lounge bank gezeten, waar we heerlijk hebben gegeten en gedronken. Bij elk gerecht werd uitleg gegeven wat het was en uit welk land het kwam. We zijn hier ruim 3 uur aan het tafelen geweest!
    Ik kan een ieder dit restaurant aanbevelen! Wij komen in ieder geval weer terug!

95. Heerlijk gegeten en genoten van de tapas gemaakt van familie recepten, alles was zeer smaakvol en super lekker, de borden waren zorgvuldig en in mooie porties netjes opgemaakt opgediend, bij elk gerechtje kregen we een goede uitleg van wat het was, er hing een gezellige en gemoedelijke sfeer en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam! Voor herhaling vatbaar! Het is een echte aanrader!

96. Thiska & Simone

We hebben ruim 5 uren getafeld! Heerlijke tapas met goeie wijn. Het was erg gezellig, we komen hier graag terug!

97. Arno Niehof

Uitstekend. Heerlijk gegeten. Mooie porties en allen zeer smakelijk, helemaal het wortelrecept.
    Ook de zoete witte wijn dronk heerlijk door. Aanrader en we komen zeker weer is.
    Bedankt!

98. Superlekker eten & enorm gastvrije en vriendelijke bediening. Keus uit verschillende kleine hapjes zodat er voor iedereen wel wat tussen zit, veel nieuwe en onbekende smaken. Heerlijk getafeld!

99. Vanaf boeking tot afrekenen even goed als verrassend.

Met vier personen een culinair verrassende avond gehad, de overeenkomstige aankondiging op de website werd voor wat ons betraft helmaal waargemaakt. Ook een pluim voor de bediening, erg service gericht bij elk gerecht wordt het netjes en geduldig toegelicht.

We hadden gekozen voor het 6 gangenmenu, voor slechts €15,- de verwachting werd meer dan overtroffen en dat voor dit geld.... In vrijwel elk gerecht staat een smaak centraal, dit maakt dat je na elke gang weer een nieuwe belevenis krijgt en dat je het niet allemaal tegelijk op tefel hebt te staan, even prettige als smakelijk en gezellig avondvullend.

Op een gegeven moment ging het even mis met het serveren van een drankje dat deels over mijn colbert ging. Werd correct op gereageerd en opgelost.

Wat mij betreft echt een aanrader voor wie wel eea gewend maar toch ook eens wat anders wil dan een klassiek voor-hoofd-na menu.

100. Lia Paulusma

Prima eetgelegenheid. Gezellig restaurantje. Ze hebben een leuk arrangement voor maar € 15,--. Voldoende tapas gegeten. Rode wijn is ook goed van smaak. Erg geschikt ook voor vegetariërs. Bediening is zeer vriendelijk en erg netjes. Absolute aanrader!

Volgende pagina