Leeuwarden Lounge in Leeuwarden

Geniet van onze heerlijke familierecepten!

Voordeur (betaald tot 22:00 uur)

3 min lopen

Leeuwarden Lounge laten bezorgen?

ma vanaf 17:00
di vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Welkom in een wereld die je nog niet kent.

Soms lijkt het alsof de tijd even stil staat. Laat jezelf betoveren door mystieke Oosterse sferen. Strijk neer in onze stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken die Leeuwarden Lounge te bieden heeft.

Bij een bijzondere avond horen ook hemelse tapas. Puur, vers en heerlijk om te delen. Probeer ook onze verse thee of klink op je avondje uit met een goed glas wijn.

• Buffet: € 25,00

zo vanaf 17:00

1421701951 90
1456019942 90
1593291904 89

1. Volop gezelligheid en tongstrelende gerechten. Prijs-kwaliteit is goed.

2. Saskia Henstra

Warm welkom, fijne sfeer! Heerlijk verrassingsmenu met bijzondere nieuwe smaken; aanrader.

3. Warme ontvangst, heerlijk gegeten met veel lekkere smaken.

4. Leuke ambiance en heerlijk gegeten!! Een echte aanrader!

5. Verrassing menu was fantastisch. Lekker en veelzijdig. Lekker smeersels bij het voorgerecht. Hoofdmenu was voorzien van verschillende kleine hapjes. Lekker afgesloten met goed bakje thee met lekker zoet Ballack.

6. Goede ontvangst en een goede sfeer, we hadden de tapacombo besteld en het was echt verrukkelijk, allemaal verschillende en nieuwe smaken! We komen hier zeker vaker!!

Eén vorige recensie
  7. Yvonne Kloosterman

Zag er leuk en gezellig uit, maar eten was smakeloos en eentonig, uitleg was niet te verstaan, uit proeven was niet op te maken wat het was, teveel ondefinieerbare structuurloze smakeloze prut. We waren met z'n 5en maar zeker niet voldaan en moesten noodgedwongen nog een bestelling bij de Domino's doen, toen we thuis waren.

8. Vriendelijke jonge mensen in de bediening, die echter uitblonken in onhandigheid. Heel beroerd, erg zout eten met piepkleine porties en niet herkenbare smaken. Het eten liet lang op zich wachten. De rode wijn was okay, de koffie echter niet te drinken, hoewel in Pelikaankopjes geserveerd.

9. Heerlijk eten en loungen! Vooral het gerecht van oma is heerlijk! Zeker een aanrader!

10. gert dalhuisen

11. Margriet de Ru

Het eten was heerlijk met veel variatie

12. Wytske van der schaaf

We hebben heerlijk gegeten. En de service was top. Erg leuk de kleine verhaaltjes over de gerechten. Echt familie bedrijf.

13. Tirza Schoemaker

Heerlijk eten!! De smaken waren echt super en voor een goede prijs.

14. Je komt binnen en gelijk ben je relaxt! De muziek, de heerlijke geuren die je tegemoet komen. Service with a smile. En dan het eten... Heerlijke smaken! Veel keus en alles is goed! De chef weet wat lekker is! Het is vers gemaakt. De bite, de verschillende texturen, de smaak combinaties! Poah! Wij hebben zoveel gegeten dat we er moe van werden. Moe en voldaan! Left with a smile!

15. Het personeel is erg vriendelijk. Wel stond de muziek wat aan de harde kant. Ook vond ik het eten wat prijzig. verder was het erg lekker en gezellig.

16. Ben van den Breemer

Onze eerste kennismaking met de Afghaanse keuken. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met uitstekende, zeer vriendelijke bediening.

17. Kimberley jansen

Leuke sfeervolle plek! Zeker aan te raden. Eten was goed alleen zou ik volgende keer eigen tapas uitzoeken zodat er meer diversiteit in zit.
    We hadden nu het sultan arrangement. Veel tomate sausjes en geen vis.
    De tortellini was geweldig!! Zowe vega als niet vega!!
    Eigenaar was een leuke vriendelijke man. Hij zou wat vaker langs mogen komen voor bestellen van drinken.

18. Matthijs van Loon

Heel fijne sfeer, enorm accomoderende en vriendelijke bediening, en heerlijk eten. Het eten is enorm gevarieerd en de vega opties zijn perfect.

19. Gisteravond met 7 personen en 3 generaties gegeten en gedronken, alles was echt super!!!
    Een hele fijne en gezellige ervaring, tot snel!!!
    Gr. Klaas

20. Richard Tijsma

Heerlijk gegeten. Super lekkere gerechten.
    Bediening laat te wensen over. Duurt telkens lang voor er iemand aan tafel komt. Eenmaal aan tafel was het overigens prima.

21. Seva Coster

Heerlijk eten met een mooie uitleg! We hadden meer dan genoeg en het smaakte voortreffelijk. Relaxte sfeer en vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug!

22. Met 4 personen (Afghaanse) tappas gegeten. De bediening was vlot en heel vriendelijk. Het eten was heerlijk! Traditionele gerechten, vegetarisch, curry's, gamba's, calamari, het paste allemaal maar net op tafel.
    Het restaurant is van binnen sfeervol en heeft een leuke oosterse stijl.
    Ook nog een praatje met de eigenaar gemaakt, hij stond erop dat we de Afghaanse tortellini naar familierecept nog even proefden :-)

23. Heerlijk vegetarisch gegeten! Veel keuze en de gastheer is een zeer toegewijd persoon. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

24. Heerlijk gegeten bij Leeuwarden Lounge. Je kunt zien, horen en proeven dat er met veel passie heerlijke gerechten worden klaargemaakt. Zeker een aanrader! En voor ons absoluut voor herhaling vatbaar :)

25. Indra Bahadoer-Ori

Ontvangst was goed, vriendelijke bediening, sfeer was ook prima, maar dat was het ook en niet meer. Wij waren met 2 personen, drinken, voorgerecht en nagerecht besteld. Voorgerecht heeft bijna een uur geduurd voordat we kregen, maar voor 1 persoon. Daarna hoofdgerecht met 1 voorgerecht die wij nog miste. Eten was goed. Als laatste thee in een potje besteld, deze was al klein en bestemd voor 1 persoon, maar half gevuld. Was aangegeven voor anderhalf kopje, maar was een half kopje. Voor de prijs voor wat je krijgt is matig. Een prachtige zaak, concept is leuk, alleen ik mis de hygiëne ook. Vooral de wc moet schoon zijn en fris ruiken, daar moet zeker een verbetering in komen.

26. Het eten was echt heerlijk! Verbeterpunt: het enorme tempo van uitserveren. Wij namen een tapas menu… Werd in 3 gangen geserveerd. Helaas kwam de volgende gang steeds al voordat we met de vorige klaar waren. Daardoor moest er flink doorgegeten en was er weinig tijd om even rustig te genieten. Er bleef daardoor ook helaas aan het eind een en ander over… wat zonde is. Binnen een uur na binnenkomst waren we klaar… Was dus niet echt een avondje ontspannen en gezellig uit eten… Echt heel jammer, want het eten was echt heerlijk!

27. Erg lekkere gerechten in tapas stijl. Afghaanse keuken heeft vleugje Marokkaans, Grieks en toch een heel eigen smaak. Leuke formule, alles apart te bestellen of een gevarieerde “schotel”. Wij zaten op terras in het mooie oude centrum van Leeuwarden, helaas wat fris, waardoor het vrij leeg bleef (zie foto). Prijs kwaliteit erg gunstig.

28. Nog nooit zo lekker gegeten! We hebben nieuwe kruiden ontdekt en mooie verhalen over Afghanistan gehoord. Kortom uiteten zoals het hoort. Een belevenis!

29. Michelle Bottema

Het is geen goed restaurant. Het eten duurt zeer lang. Wij waren met vier man uit eten en drie van ons hadden een kwartier lang het eten al op en toen pas kwam het eten voor de vierde persoon. Meerdere keren heb ik aangegeven waar alles blijft en waarom het zo lang duurt en ze waren niet netjes. Veel te duur voor wat we er voor terug hebben gekregen. Op ronde twee hebben we een uur moeten wachten. Om 21:30 moesten we dat nog op eten (en het was niet lekker). Ook de patatjes die we er voor erbij hadden besteld kwamen drie kwartier nadat we het eten op hadden… geen goede ervaring gehad dus. Erg jammer.

30. Wij hadden de gecombineerde tapas en alles was super lekker. De eigenaar is heel vriendelijk en het team doet z'n best het iedereen naar de zin te maken. Echt een aanrader!

31. Eten was prima! Diverse gerechten van het menu niet verkrijgbaar en prijzen waren niet correct. Veel jong onervaren personeel welke erg hun best deden, terwijl eigenaar wat zit toe te kijken en niets doet.
    Tafels niet schoon en interieur verouderd en kapot.

32. Eten was goed maar in verhouding zeer aan de prijs.
    Aankleding van de ruimte was sober. Ook de menukaart was niet volledig. Zo was de vis die op de kaart stond niet aanwezig. Ook waren de prijzen nog niet aangepast.

33. Patrick

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Vriendelijke bediening en prima betaalbaar.
    We komen zeker weer terug.

34. Kasper en Sonja

Heerlijke en verrassende Tapas. Vooral de “combotapas” is super. De gastheer neemt alle tijd voor zijn gasten en is erg enthousiast. Mijn moeder (90) kreeg spontaan bosje rozen en was zo trots als een Pauw. Restaurant is aanrader door het heerlijke eten en de relaxte informele sfeer. Komen zeker terug!!!

35. Prettige verrassing. Hele tafel vol met schaaltjes lekker. Meerdere gangen. Fijne witte wijn. Aardige gastheer, niet opdringerig, denkt mee met de gerechten. We zaten buiten, helaas wat veel autoverkeer. Aanrader, zeker ook met gezin!

36. Een heerlijke avond bij de Leeuwarden Lounge. Gezellige bediening. Leuke sfeer. Fijn plekje op de bank. Heerlijk eten. Bedankt!

37. Antonette

Wat een heerlijke plek. Je kunt er lekker ontspannen zitten, geweldig eten. Vriendelijke mensen en een fijne sfeer. Echt een aanrader.

38. Ookal waren we de enige in het restaurant (optijd gegeten om 17.00), het was niet ongemakkelijk. Heel gezellig, eten was er snel, en niet onbelangrijk: heerlijk! We hebben een fijne avond gehad.

39. Heerlijk eten, goede service en fijne, relaxte sfeer. Wij gaan zeker nog eens terug komen.

40. Dominique

Naar aanleiding van andere recensies gereserveerd bij dit restaurant. En hier hebben we geen spijt van gekregen. Het eten was heel erg goed en het menu dat wij hadden besteld bevatte een hoop aangename verrassingen.
    De bediening was super vriendelijk.
    Absolute aanrader.

41. D.S. van Vliet

Wij hebben het combi arrangement besteld, dat was heerlijk! Een assorti aan verschillende 'tapas' kwam voorbij (op de foto is de laatste 'gang' te zien), allemaal even smaakvol en de porties zijn zeker ruim genoeg. Vooral de Mos Kadoe en Korma Zardak zijn aanraders! Verder is er een prettige sfeer en is de bediening erg vriendelijk. We komen snel weer langs!

42. Verrassend lekker eten, goede sfeer en vriendelijke bediening.

43. Vriendelijke mensen. Goed eten!

Eén vorige recensie
  44. Martine Rietveld

Voor het eerst bij de Leeuwarden lounge gegeten na veel positieve verhalen van vrienden. Was een heerlijke avond. Eten was heerlijk, restaurant is heel sfeervol en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

45. Paul van der Erve

Verrassende en verrassend lekkere Afghaanse tapas, deels volgens het recept van de grootmoeder van de chef. Erg vriendelijke bediening, met uitleg over de gerechten. De muziek plezierig zacht. Een kleine kritische opmerking is dat sommige gerechten wel iets meer koolhydraten zouden mogen bevatten. Maar alles bijeen beslist aanbevelenswaardig.

46. Ik bezocht Leeuwarden Lounge op een rustige dinsdag met mijn vriendin, wij waren beiden erg positief. De sfeer is heel relaxed. Je kan lekker op een bankje zitten als je wil. De bediening is uitstekend. Bij ieder gerecht werd goed verteld wat het was. Er was aandacht voor iedere gast. De verschillende gerechten waren rijk aan smaken, het eten was heerlijk en goed gevarieerd. Een verbeterpuntje is de muziek: de playlist is sfeervol, maar zou uitgebreid mogen worden.

47. Dirk Jansen

In een heerlijk ontspannen sfeer bijzonder lekker gegeten. Heerlijke (verse) producten gebruikt. Fantastisch leuke bediening. Een absolute aanrader.

48. Wilfred Egbers

Goede sfeer, goede bediening. Verrassend lekkere smaak beleving

49. Nelie Soepboer

Wij hebben fantastisch gegeten.
    Erg sfeervol, mooi vol restaurant.
    Genoten met zijn 4 en!
    Dank je wel! We komen zeker es weer!

50. Het eten is uitermate lekker, je zit lekker relaxed en de bediening is zeer vriendelijk.

51. Van der Zee

Heerlijk gegeten, fijne bediening: aanrader.

52. Erg prettige locatie.
    We hebben er heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen en ons laten verrassen bij het voorgerecht. Pakte heel goed uit.
    Leuke gastheer!
    Erg aan te bevelen om eens lekker te gaan eten!

53. Zeer lekkere tapas gegeten, vriendelijk personeel, hartelijke ontvangst, kortom een aanrader!
    Wij komen hier zeker terug!

54. Heerlijk gegeten op het terras. Gezellige sfeer en vriendelijke en enthousiaste medewerkers. We kozen een vegetarisch en een gemengd tapas menu. Beide waren lekker en gevarieerd. De porties waren best groot, wij hadden geen ruimte meer voor een nagerecht.

55. Heerlijk gegeten, zeer smaakvol, verrassende gerechten, aanrader.

56. Maureen crijns

Bijzonder lekker gegeten, met een hele sympathieke bediening. De wijnkaart wordt momenteel herzien dus die was klein, maar goed genoeg.
    Terug naar het eten. Zaaaaaaaaalig. Echt hele bijzondere en heerlijke smaken. Hou eigenlijk niet van aubergine, toch besteld als test. Fantastisch!
    Voor gluten - en lactose intolerantie mensen is uit eten gaan lastig, maar hier geen enkel probleem.
    Voor dit restaurant alleen al zouden we teug naar Leeuwarden komen.

57. Goed eten, keer echt wat anders. Qua corona maatregelen zou beter kunnen, bijv desinfectie pomtp (stond wel handpoppen maar gebruikte bijna niemand). En tafels stonden vrijwel aan elkaar, dat is nog verbeterpunt. Verder prima!

58. Eten was erg lekker. Wij hadden het combi arrangement. Het was er echter niet echt schoon en de serveerster was er niet bij met haar hoofd of met haar interesse. We kregen een niet helemaal schone vork. Ze vergat een doekje te brengen omdat mijn vrouw geklaagd had dat haar schoenen helemaal plakten omdat er onder de tafel een plakkerige vlek zat). De vloer op de mannen WC plakte zo mogelijk nog erger. Jammer, de mannelijke bedrijfsleider was heel aardig en deed het goed en het eten was echt lekker, maar dat sneeuwde toch wat onder bij de andere ervaringen.

59. Een heerlijk Oosters sfeertje, met verschillende mogelijkheden om te zitten (laag, lounge of gewoon aan een tafel). Je waant je in het oosten :)
    En het eten was heerlijk! Voor ons verrassend, omdat we dit normaal niet snel zouden kiezen! Leuke variatie tussen koud en warm. Vriendelijke bediening! Kortom, echt een aanrader als je eens heel wat anders wilt!

60. Miranda

Zeer sfeervol. Heerlijk gegeten, door de kleine porties veel van het afghaanse eten kunnen proeven. Prijs/ kwaliteit goed. Echt een aanrader.

61. Heerlijk eten, mooi terras. Super relaxed.

62. Zeer gezellig en ontspannen gegeten. Duidelijke uitleg over de gerechten. Zeer goed en harmonieus van smaak. Een aanrader.

63. Superlekker en een relaxte sfeer, aanrader!

64. Lekker gegeten, door de Corona was het erg rustig, maar daardoor wel de volledige aandacht van het bedienend personeel 😛
    Aanrader

65. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Het tapas combo menu is echt een aanrader!

66. Heerlijk gegeten, het was niet druk, want het was net voordat alles ging sluiten ivm corona dus de sfeer was een beetje gek, maar daar kan het restaurant niks aan doen. Service prima, niet heel snel.

67. Monique

Als je een keer wat anders wil dan standaard is dit absoluut een aanrader! Heerlijk gegeten. Alles was goed op smaak, mals en heerlijk gekruid. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Uitleg bij gerechten was top. Gezellige lounge stijl dus ook qua ambiance een fijne plek! Ga er gewoon heen als je in Leeuwarden bent en laat je verrassen!

68. Ben al vele keren bij Leeuwarden Lounge geweest en raadt het bij iedereen aan! Ook dit keer weer via Laatste Tafeltje geboekt. Wat opviel is dat de prijs wat hoger is en het aantal gangen minder. Dat is jammer, maar zal ongetwijfeld aan hun succes liggen en het is het nog steeds waard! Wat wel tegenviel was de portie grootte, we waren met z'n 3en en kregen voor mijn beleving dezelfde porties als met 2 personen. Er werd wel gevraagd of we meer brood wilden dus dat was fijn maar je vraagt niet of er nog meer pittige kip kan komen (omwille van tijd en beleefdheid). Het was allemaal nét te weinig helaas.

69. Eelkje van der Linden

Heerlijk gegeten samen met een vriendin. Alle gerechtjes waren heerlijk. De sfeer is relaxed en de bediening was zeer gastvrij. De prijs kwaliteit was prima. Kortom een heerlijke relaxte avond. Zeker voor herhaling vatbaar.

70. Een culinaire ervaring en top personeel!

71. Gonnie Dijkman

Eten was goed. We moesten op alles wel lang wachten. Toetje hebben we daarom maar geskipt.

72. Jivan en Helene

Wij hebben gister heerlijk gegeten bij de Lounge. We hebben gekozen voor een verrassing menu, waarbij we diverse smaakvolle, oosterse kleurrijke gerechten opgediend kregen.
    Bij elke gang wordt netjes uitgelegd wat je opgediend krijgt en je voelt je echt echt even in de watten gelegd. Ook de heerlijke zachte lounge banken met kussen is relaxed en de sfeervolle muziek. In dit restaurant kun je goed een aantal uren vertoeven. Zeker voor herhaling vatbaar.

73. Heeeerlijk zoals altijd!
    Hele smaakvolle en originele gerechten, zeer vriendelijke bediening en een fijne gemoedelijke omgeving.

74. Heerlijke eten, leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

75. Wat hebben mijn vriendin en ik hier heerlijk gegeten. Een echte aanrader. Smaakvol!!!!!

76. We waren al eerder geweest en hebben een mix gehad van verschillende gerechten.
    Warm en koud, erg lekker.
    We blijven terug komen!

77. Wij hebben verrassend lekker gegeten! Arrangement menu, met allemaal verschillende koude en warme gerechten. Echt een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug

78. familie H.

We zochten "iets anders" en dat hebben we zeker gevonden bij Leeuwarden Lounge.
    In de loungebanken/stoelen genieten van de oosterse sfeer en lekker eten dat met veel enthousiasme gepresenteerd wordt door de eigenaar. Niet alleen de ingrediënten, maar ook een beetje het hoe en waarom van de Afghaanse / Oosterse cultuur vonden we erg leuk. Gekozen voor een arrangement (vlees en vlees/vegatarische arrangementen hebben we voor gekozen). Met name de vlees/vegatarische combo is een aanrader wil je in aanraking komen met verrassende tapas-gerechten uit oa. Afghanistan. Met toetje na en natuurlijk de drankjes tussendoor kwamen we met z'n drieën net over de 100 euro. Dus niet het goedkoopst, maar zeker bijzonder, lekker en sfeervol!

79. Laura van Adelberg

Heerlijk gegeten bij Leeuwarden Lounge! We kregen een uitgebreide uitleg over hapjes, onze gastheer kon hier vol passie over vertellen. Een hele leuke ervaring en een absolute aanrader!

80. Ieder gerecht had z'n eigen karakteristieke smaak. Ingredienten waren vers en goede kwaliteit. Je ziet dat de gastheer er plezier in heeft en trots is op wat hij serveert. Echt een aanrader.

81. Bennie Mellies

Omdat wij een heerlijke avond hebben gehad hier en lekker hebben genoten had ik reeds besloten dat ik een goede review wilde achterlaten. Het reserveren verliep erg simpel en was snel geregeld dmv een bevestiging. De sfeer is erg goed en wat mij in het bijzonder aansprak was de passie vd eigenaar die elk gerecht aan ons toelichtte en met trots over de Afghaanse geschiedenis en herkomst vertelde. Service was top en het eten was heerlijk. Oosters aangekleed wat bijdraagt aan een chill en lounge gevoel. Al met al een top avond gehad en drie uur gelounged. Thx en we komen zeker nog een keer. Groet, Bennie Mellies

82. Heel lekker eten. Kwa hoeveelheid had het wel wat meer gemogen omdat het vrij prijzig is als je buiten een arrangement besteld.

83. We hebben hier met z'n tweëen gegeten. Prima eten, leuk geserveerd en vriendelijk personeel.
    Leuk om eens Afghaanse tapas te eten.
    En voor de cultuurbarbaren onder ons; het zijn gewoon dagelijkse ingredienten, die op een originele wijze worden bereidt.

84. Bart & Aukje

Vriendelijke bediening. Het eten is niet heel bijzonder en verrassend.

85. Fijn restaurant waar je niet alleen heerlijk kunt eten, maar ook erg fijn kunt zitten. Het restaurant doet de smaak van het Midden Oosten eer aan. Vriendelijke en vlotte service. Aanrader.

86. Lennard

Meer dan voortreffelijk Afghaans gegeten, in centrum Leeuwarden dicht bij Post Plaza. Goed concept met kleine hapjes tegen gunstige prijs.

87. Een heerlijke verassend leuke en lekkere plaats om te eten.

88. Het eten was smakelijk, maar de 6 gangen op de menu bleek in praktijk maar 3 gangen te zijn. Dat was jammer.

89. Fokko

90. Gisterenavond heerlijk gegeten. De gerechten waren allemaal heel verrassend qua smaak. Goed op elkaar afgestemd en fijne bediening. Kortom helemaal goed.

91. Met z'n drieën (samen met vrouw en zoon van 14) warm ontvangen in dit knus ingerichte etablissement met oosterse mystieke uitstraling. Omdat we hier voor het eerst zijn en geen idee hebben wat we kunnen verwachten, hebben we gekozen uit een van de mixen die op de menukaart staat. Een verrassende mengeling van gerechten wordt geserveerd in een rustig tempo zodat alle tijd aanwezig is om je in de oosterse sferen onder te dompelen. Zowel bediening als het eten waren klasse! We komen zeker terug!

92. Prima ontvangst, correcte en vlotte bediening.
    Goede uitleg bij de kaart.
    Gezellige sfeer.
    Lekker eten.

93. Wederom lekker lekker! Heerlijke Afghaanse gerechten en goede vriendelijke service, en bediening, we waren na het lezen van de recensies op eet.nu en zeker meer dan te vrede, 1 van de betere tenten hier in Leeuwarden!

94. Ik werd weg gestuurd door de bediening omdat ze vonden dat ik niet gepast was gekleed. Heel onbeschoft was het.

95. Marinka

Erg sfeervol restaurant waar je ook heerlijk kan eten.

96. R.IJdema

Tapas gegeten het is heerlijk wat een smaken alles is met heerlijke kruiden klaar gemaakt.
    Gastvrijheid hoog in het vaandel dit is toch een super restaurant.
    Wij komen zeker weer terug.

97. rein reidsma

Heerlijk gegeten. Verfijnde smaken en ook een prima bediening

98. Afgelopen weekend hebben wij hier heerlijk gegeten. Bedankt voor de gastvrijheid. Het is een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. De Leeuwarden Lounge heeft een interessante kaart met specialiteiten uit de Afghaanse keuken. Prijs-Kwaliteit is een dikke 10. Wij komen hier zeker terug :)

99. Wij (mijn vrouw en ouders) hebben afgelopen zaterdag hier GEWELDIG gegeten! Sfeer, het eten en gastvrijheid is super te noemen. Op advies van de gastheer lieten wij ons verrassen. Wij zouden dan een tour maken door het Afghaanse menu. Mijn vrouw is vegatarisch en werd zeker niet teleurgesteld en genoot enorm van o.a. worteltapanade. Mijn pa en ik houden zeker van een stuk goed vlees en dat beviel ons ook zeer prima. Vooral het gehakt smaakte heerlijk! Hebben het avond afgesloten met een heerlijk kopje thee (vers naar keuze).

Een aanwinst voor Leeuwarden en komen zeker terug.

100. Woensdag 24 januari gereserveerd voor zaterdag 27 januari, daarna een bevestiging gekregen met dat we konden komen om vervolgens die zaterdag ter plaatse van het restaurant achter te komen dat de reservering was geannuleerd. Later keken we op de mail en zagen we dat ze ons om 16.38 een mail hadden gestuurd met dat we niet hoefden te komen. Nog geen anderhalf uur voor de gereserveerde tijd van 18.00

Dan kan je nog zo lekker eten hebben, maar als je geen manieren hebt houdt het op. Wij komen er niet meer. Schandalig.

Volgende pagina