in Klijndijk

Genieten bij Thijs & Aafke.

1. Jo 879 punten

Op een vrijdag gegeten bij dit buffet restaurant, we waren vrij vroeg om de grote mensen massa voor te zijn.

Op het moment van arriveren was de parkeer plaats nagenoeg leeg en het restaurant ook.
    We zijn bekend in dit restaurant en zijn ook vrij snel het buffet ingedoken.

Het buffet is gewoon goed en weinig op aan te merken, de keuze is ruim genoeg en de bediening erg vlot.

Het toetjes buffet was veranderd sinds het laatste bezoek en deze is daardoor meerdere keren in keuze verdubbelt.
    Het toetjes buffet is ook erg goed (ik neem me iedere x voor om bij een buffet te beginnen met een toetje maar op de 1 of andere manier is dat nog steeds niet gebeurd).

Het is in de loop van de avond toch goed druk geworden maar dat hebben we niet aan de bediening gemerkt en zijn correct en snel door hun geholpen, mijn tafelgenoot was dorstig (gewoon frisdrank) en dat had de bediening door en ze liepen daarom volgens mij iets vaker langs onze tafel om de glazen te vullen.

Het nadeel is dat het van Groningen toch een aardig stukje rijden is anders zou ik daar zeker vaker aan het buffet deelnemen.

Bij het afrekenen was er niemand om ons te helpen.... na even gewacht te hebben ...maar aan iemand van de bediening gevraagd en bleek dat de kassier de bediening aan het bijspringen was.

Al met al was dit een geslaagd buffet.