1. A la Carte heb ik hier diverse malen uitstekend gegeten.
    Het lekkerste wat ik hier heb gehad, was de chateaubriand.
    Deze werd door een Indische mevrouw aan tafel gebracht. Zij bediende in het 'wijkje' waar wij zaten en niets dan lof. Supergemotiveerd en kundig hoe zij het diner verzorgde.
    Het familiediner daarentegen viel enorm tegen. Het was leuk om een keer te doen, maar dit soort aanbiedingen trekt over het algemeen mensen van een bepaalde sociale klasse aan, waar ik mezelf liever niet mee vergelijk. Veel rumoer, ladingen lege wijnflessen op diverse tafels en enorm hinderlijk rondrennende kinderen, die bovendien respectloos en onbegeleid de etenswaren te lijf gingen, met een ravage tot gevolg. Veel in warmhoudbakken,waardoor de kwaliteit niet om over naar huis te schrijven was. Bovendien werden de duurdere gerechten niet tijdig bijgevuld of geherschikt voor de presentatie van het geheel. Wel voldoende gegeten, maar niet voldaan. Ik gruwelde ook van het moeten opscheppen uit de door anderen veroorzaakte rotzooi om 'het beste stuk' te krijgen.