Van der Valk in Akersloot

1319827002 74
1332096978 74
1422076798 61
1512056619 60

1. kreeg kabeljauw die helemaal koud was, excuses en ik kreeg nieuwe, dit was precies dezelfde want t was al aan stukken gesneden, nog niet t ergste , maar nu was t verbrand!! zwart ook gewoon, excuses, ondertussen waren mijn tafelgenoten uitgegeten en ik had niks. ....Daarna nog een mail gestuurd waarin werd vermeld dat ze blij zijn dat ik t heb vermeld zodat ze nog scherper moeten zijn, en de chef wist van zijn fout, maar wat heb ik er allemaal aan, ik moest betalen voor 4 personen, wij waren met zijn 4 en ons etentje was verpest.
    Daarna weer een mail gestuurd, maar ik krijg niets te horen.....dat is toch vreemd gewoon geen ene vergoeding voor deze grote fout, en nu ook wetende dat er gedraaid wordt met alleen maar leerling koks en misschien 1 chef kok.

2. We waren met een groepje aangekomen in Akersloot om bij restaurant van der Valk , gezamenlijk de lunch te nuttigen . We betaalde een eenheids prijs en daarvoor kon je nemen wat je wilde . Na twee uur stapte we voldaan naar buiten .

3. Akersloot, 10 september 2017,

Goeden avond,
    We zijn uitgenodigd door een paar goede vrienden om te gaan eten in uw zaak. Ik nam Boeren kippensoep en Haas Biefstuk du chef met stroganoffsaus. Helaas heb ik wat kritiek punten te melden.

De kippensoep was bremzout dus niet lekker. De kipblokjes komen uit de diepvries maar dat gebeurt wel vaker.
    De haas-biefstuk was zwart aan-gebraden en de saus was erg saai!

De patat was gevuld met lucht, ze leek dat. We hebben maar één soort groente gehad. Al met al vind ik het geheel nauwelijks 5 punten waard! Ik heb niets gezegd omdat wij getrakteerd zijn. Wij allen vonden het geheel geen opwindende belevenis. Ik hoop op een goedmakertje door ons uit te nodigen nog eens bij u te eten maar dan wel veel beter!!! Uiteraard voor uw rekening!

4. tg 25 punten

Afgelopen weekend doorgebracht in Hotel Akersloot.

Driegangendiner voorgerecht: gebakken champignons, volgens mij waren ze gekookt vond het smakeloos gerecht.
    Hoofdgerecht: varkenshaas, was zo doorbakken dat ik met een steakmes er amper door kon komen, smaakte meer naar een te droge kipfilet en het geheel dreef in de champignonsaus, die overigens niet eens naar champignon smaakte.
    Het saladebuffet is een zielige vertoning, stukken tomaten, sla, stukken komkommer en plakjes augurk.
    Dessert: klassieke sorbet, bolletje ijs met fruitcocktail met aardbeiensaus en slagroom, ook geen hoogstandje.
    Tweede dag weer driegangendiner.
    Voorgerecht carpaccio, was goed. Hoofdgerecht Schnitzel van de chef, een zielig dun smakeloos stukje vlees met een laag slappe paneer vol vet. Mocht de naam schnitzel eigenlijk niet dragen. Advies is om de Chef op cursus te sturen naar Duitsland om daar een training Schnitzel bakken te leren, knapperig en met citroenschijfje.
    O ja men was ook vergeten te zeggen dat er nog een saladebuffet was, maar dat was ons de eerste keer
    gelukkig verteld.
    Dessert: vers fruit, op de sinaasappelstukjes en melige appel na, redelijk.

Ook gebruik gemaakt van het live cooking buffet, dit was zeer goed!

Het ontbijtbuffet is ook zeer goed!

Tip, indien mogelijk ga voor het live cooking buffet, incl. drankjes.

5. van maaskant

Vanavond gegeten bij van der Valk Akersloot. Helaas een slechte ervaring. Omdat ik alleen was kreeg ik eerst al een klein tafeltje in de doorgang en zeer slecht verlicht aangewezen. Zelf maar een wat ruimere tafel op een gezelliger plek uitgezocht. (er was nog volop plek). Het eten was zeer teleurstellend. De varkenshaas dreef in de champignonroomsaus, dus eerst maar een extra bord gevraagd, zodat niet al mijn eten in de saus terecht zou komen. Het vlees smaakte vissig (in dezelfde pan als vis gebakken ?) en de saus was van een zeer vreemde samenstelling en vrij smakeloos. Er dreven 3 kleine stukjes zwartige champignon in. De patat was lauw en de witlof was overgoten met een niet te definiëren substantie en uiterst onsmakelijk. De salade van het saladebuffet was gelukkig wel smakelijk. Het was overigens dat ik dit op de kaart had zien staan, want door de bediening werd ik er niet op gewezen dat je hier gebruik van kon maken. Het was mijn eigen keuze (mede ingegeven door de tijd) om het eten niet terug te sturen. Wel heb ik, na de vraag of het gesmaakt had, aangegeven dat ik het eten niet smakelijk vond. De serveerster bood hierop onmiddellijk een gratis kopje koffie aan,wat op zich keurig was.(dit gebeurde overigens ook al bij de tafel achter mij, dus er waren blijkbaar nog meer klachten) De koffie was verder lekker. Ook bij het afrekenen was de serveerster vriendelijk. Al met al geen goede ervaring met van der Valk Akersloot. Jammer!

6. Fam van Oost

Wij verblijven nu al 2 dagen bij Hotel Akersloot en hebben hier 2 maal ontbijt gehad en 2 maal diner. Het is hier in 1 woord geweldig👍👍

Alles wat we hier gegeten hebben was gewoon héél erg lekker, smakelijk en super vers.

Echt een aanrader!!

7. Gingen regelmatig hier uit eten. Was altijd goed, gaat nu met stappen achteruit. Koud vlees en de bediening staat met de gerechten bij de foute tafels (niet alleen bij ons helaas). Voorlopig de laatste keer geweest.

8. Wij waren met de kinderen en kleinkinderen en iedereen heeft zo genoten, niet alleen van het eten maar ook alles eromheen, zoals het vriendelijke personeel en de kinderbioscoop. Niets is te veel.

9. Ik heb laatst Live Cooking samen met mijn gezin gedaan en kan alleen maar in een woord zeggen; geweldig! Wat was het heerlijk eten. Goede kwaliteit, goede prijs, je drinken wordt regelmatig bijgevuld en alles smaakte verrukkelijk! Het was er erg druk, maar daar had je totaal geen last van. Wij komen zeker weer terug!

10. Ester

11. Prima adres voor een snelle en smakelijke hap onderweg. Vriendelijke bediening en niet duur.

12. Zondags keertje gebruncht voor de rest lekker. Maar het is niet meer wat het geweest is.. Helaas

13. A la Carte heb ik hier diverse malen uitstekend gegeten.
    Het lekkerste wat ik hier heb gehad, was de chateaubriand.
    Deze werd door een Indische mevrouw aan tafel gebracht. Zij bediende in het 'wijkje' waar wij zaten en niets dan lof. Supergemotiveerd en kundig hoe zij het diner verzorgde.
    Het familiediner daarentegen viel enorm tegen. Het was leuk om een keer te doen, maar dit soort aanbiedingen trekt over het algemeen mensen van een bepaalde sociale klasse aan, waar ik mezelf liever niet mee vergelijk. Veel rumoer, ladingen lege wijnflessen op diverse tafels en enorm hinderlijk rondrennende kinderen, die bovendien respectloos en onbegeleid de etenswaren te lijf gingen, met een ravage tot gevolg. Veel in warmhoudbakken,waardoor de kwaliteit niet om over naar huis te schrijven was. Bovendien werden de duurdere gerechten niet tijdig bijgevuld of geherschikt voor de presentatie van het geheel. Wel voldoende gegeten, maar niet voldaan. Ik gruwelde ook van het moeten opscheppen uit de door anderen veroorzaakte rotzooi om 'het beste stuk' te krijgen.

14. Martin

15. Vorige week en deze week er gegeten. En de komende acht weken ook. Mijn ervaring? Sterk wisselend. Van redelijke kwaliteit tot liefdeloos in elkaar georganiseerd voer. Van betrokken bediening tot hopeloos geknutsel. Geen constante kwaliteit en geen gedegen opleiding. Friet van zouteloos tot heel zout. Nooit mayonaise. Een saladebar die deze naam niet mag dragen. Vanavond kabeljauw gegeten. Echt verknoeid. Gisteren de visserstrio. Echt goed om te eten. Fantasieloos garnituur. Ondanks alle voordelen ga ik mijn werkgever vragen om een andere locatie om te overnachten. Hier wordt niet gelet op de kwaliteit van de werknemer.

16. Meerdere keren gegeten, erg lekker eten en de bediening is goed !

17. Deze week gegeten met 4 personen. Vooraf brood met kruidenboter besteld. Dit waren 8 stukjes brood voor 4 personen a 3 euro. Daarna heel lang wachten op een drankje. Voorgerecht was ok. Voor dat de laatste hap doorgeslikt was kwam het hoofdgerecht al. Hierbij nog een drankje besteld dat pas kwam toen we bijna uitgegeten waren. Hoofdgerecht vistrio was dramatisch slecht. De zalm dreef van het vet en de kabeljauw was zo waterig dat het meer pangafilet oid was. Al met al een slechte ervaring.

18. Rosa 184 punten

Altijd al goed gevonden maar dan nu een recensie, kom hier al sinds 1982 regelmatig (5 x per jaar).
    Prijs /kwaliteit geweldig.
    Lekker thee met plakje cake, heerlijk gebak.
    Maar ook goede gerechten.
    Het geld zeker meer dan waard.

19. Voor zo'n grote eetschuur fantastisch eten de sfeer is misschien niet geweldig maar het eten maakt een hoop goed.

20. T.M.M. van Wilsem

Afgelopen zondag 12 febr. met vieren bij jullie gegeten.
    o.a. het valentijnmenu .
    Het salade buffet werd aanbevolen.
    Maar dit salade buffet sloeg nergens op.
    Te grote stukken tomaat, komkommer en nog andere groenten.De sla zag er niet meer fris uit en het was niet van diverse soorten sla alleen ijsbergsla.
    U zou eens een keer moeten gaan kijken bij het saladebuffet in Hengelo!!!! Geweldig en veel soorten kant en klare fijn gesneden salades en aparte goed gesneden groenten ed.
    Ik mag hopen dat U hier wat mee doet.
    Het eten op zich was een 7,5 waard de bediening een 6.
    Te lang wachten.Met vriendelijke groeten T.M.M. van Wilsem

21. Op de laatste zondag van de zomer met ouders en partner gegeten bij Van der Valk in Akersloot, ondanks dat het erg druk was bleek er vrij snel een plek beschikbaar aan de zijkant van het restaurant. Hoewel Van der Valk het interieur van het restaurant flink heeft opgeknapt, blijft de ruimte helaas nog steeds te groot en massaal aanvoelen. Gelukkig wordt dit gecompenseerd met heerlijke maaltijden (pangafilet, cordon bleu, schnitzel en kipreepjes) en vallen de dame blanche en mont blanc als dessert ook altijd in de smaak. De prijs-kwaliteit verhouding is daarmee prima in orde.