Op dit adres zit nu: Pata Negra

1. van der hoek

U ziet het al aan mijn toekenning van sterren.. gewoon niet goed genoeg. Personeel wat niet is geinteresseerd, onverschillig is, totaal niet capabel..

Bestel je bv een kleine bier krijg je een grote, zeg je er iets van, wordt het glas van tafel gegrist, vervolgens in een kleiner glas overgeschonken, bier inmiddels dood, terug op tafel gezet zonder boe of bah... en ook nog vergeten om het bedrag op de rekening aan te passen.. kinderlijk amateuristisch.. laat dan het grote glas staan en pas de rekening aan.. zo blijf je het niet volhouden op den duur.

En wat er uiteindelijk op het bord terrecht komt is ook niet om over naar huis te schrijven. Te weinig voor zo veel geld, miezerig ziet het eruit.. gewoon telang in de magnetron/oven gestaan.. is nu al de derde keer dat zoiets ons daar overkomt. Conclusie; heel erg jammer, maar ik ga daar niet weer naar toe, jammer omdat er nu ook weer niet zoveel keuze is in goede eetgelegenheden in Drachten.. povertjes.

Dit was niet bedoeld om de zaak af te kraken maar om de mensen daar eens wakker te schudden.. want aan de top blijven is moeilijker dan er te komen (en daar waren ze nog niet eens).