Op dit adres zit nu: Pata Negra

1473411949 66
1520844974 55
1625197628 64

1. Vertaal van English naar Nederlands

Terrible. We used to go there quite often and it USED to be nice. Not anymore. The service is just bad, waited for 20 minutes to get offered drinks. 15 minutes later got the menus to choose our food, another 25 minutes for the second round of ordered drinks. The food came pretty fast (must have been precooked). The portions were tiny and nothing like we remembered from before.
    And the worst was the previously used, dirty serviette that I nearly used to wipe myself onto.
    One hour and 20 minutes later and nearly 80 euro lighter we were standing outside again.

1,1
  2. Kleefstra

Er zit een nieuwe eigenaar in en dat is te merken,
    We kregen de biefstuk op tafel en pas 10 min later de bij gerechten. Alleen patat en mayonaise…
    Toen de bijgerechten er eindelijk waren was de biefstuk al koud. Personeel wauw hier niks van weten en vond het heel normaal.
    Er liep helemaal niemand rond om te vragen hoe het smaakt of voor drinken.
    Het personeel wat er wel was was niet ouder dan 18.
    Het is jaren goed geweest maar met de nieuwe eigenaar niet meer.
    Wij komen hier niet weer.

3. Fajita biefstuk was heerlijk gekruid en super mals een AANRADER!

4. Gisteren hier gegeten.
    Qua restaurant ziet het er allemaal heel gezellig en sfeervol uit. Vriendelijk personeel, behulpzaam en vlot.

Maar er is een hoop wat verbeterd kan worden.

Voorgerechten.
    Een broodplankje met smeersels... De kruidenboter keihard, Dit kwam duidelijk rechtstreeks vanuit de koeling. Toen we om nog een broodplankje vroegen, en deze ronde met wat meer kruidenboter die wel smeerbaar was, kwam er een bak aioli bij. Nou, dat is geen kruidenboter!
    De gamba's waren dusdanig pittig, zelfs degene die normaal van extreem pittig houdt, was het to much... dus misschien dat toch op de kaart vermelden.

Hoofdgerechten.
    De Rib Eye van 250 gram is geen Rib Eye, maar een entre cote. Structuur van het vlees is veel vaster, en zoals het bij een entre cote het geval is, een enorme rand vet aan de ene kant. Een Rib Eye zit een 'eye' vet in het midden, door het vlees lopen ook kleine adertjes vet, en door dit te verwarmen krijg je een extra bite aan het vlees.
    Bovendien was deze entrecote zeker geen 250 gram, maar met een beetje geluk tegen de 200 aan. Hij was zeker rood, maar aan de grauwe kleur van het vlees te zien zeker geen vers stuk vlees, maar diepvries.
    Ook de spies van biefstuk was geen lekker mals vlees.
    Jullie hebben helaas een hele matige kwaliteit vlees.
    En de pofaardappel die ik zonder kaas besteld had, zou snel na het arriveren van het eten na gebracht worden, want in eerste instantie was met kaas gemaakt, maar ze ontdekten de fout voor het opdienen.
    Maar goed, inmiddels was al het eten al op, en de pofaardappel was er nog niet. En bij het uithalen van onze tafel was de aardappel er nog niet...
    Wel aangegeven bij de bediening, ze ging het doorgeven aan de keuken, maar verder werd er nog geen sorry gezegd.
    De rijst was gortdroog, en aboluut niet vers. Proefde alsof het even beetje opgewarmd was in de magnetron.

Toetjes waren simpel maar op zich goed, maar voor dat wat je krijgt aan de hoge kant geprijsd. En in eerste instantie werd er ook nog een verkeerd toetje gebracht...

En wanneer een klant kraanwater besteld bij de wijn vind ik het wel heel bezwaarlijk om daar 1,50 voor te durven rekenen...

Hou ook de wc's goed in de gaten, geen rol in de houder om je handen af te drogen is heel lastig...

Wil je standaard eten en even gezellig zitten, kun je prima bij jullie terecht, maar wil ik echt lekkere ribeye of biefstuk eten dan kan ik 't beter thuis klaarmaken, dan eet ik beter.

155 euro voor 4 personen, is voor dat wat we gekregen hebben echt te veel geld.

5. Zaterdag avond hier geweest om lekker te kunnen eten.
    Dat was heel erg slecht moesten 45minuten wachten op ons voorgerecht en dan het hoofgerecht ook bijna 45 minuten nagerecht ook lang en was geen goede afsluiter{aangebrande tortilla reepjes bah} helaas om ons heen gebeurde het ook dat het lang duurde en echt er zaten ongeveer 45 man in het restaurant.
    In Dearsum hebben we dit ook meegemaakt, daarom dachten wij we geven el pacho nog een kans maar helaas.

1,5
  6. We moesten na 45 min, 2× vragen om ons voorgerecht. Gamba' s overkruid, enchilada's smakeloos. Welliswaar 1 consumptie pp gekregen. Hoofdgerecht duurde 1 uur. Op zich niet ernstig. Bij het zien van de rekening werd er een glas kraanwater in rekening gebracht. Personeel op aangesproken echter onvermurfbaar. Laatste keer dat we daar gegeten hebben.

7. Anoniem

Echt heel slecht. 3 gangen menu ; 1599 wat mag je ook verwachten.. Biefstuk koud en ongekruid. Patat flauw! Ijs zelfde besteld 3 x anders gemaakt. Vies. Op tijd aangeven werd niets aan gedaan. Ook met de rekening niet.

2,2
  8. Snelle en vlotte service, gezellige bediening. Eten lekker. Bierglas niet helemaal schoon. Bier sloeg heel gauw dood.

9. Heerlijk eten, super sfeer en prima personeel. Wel prijzig maar was het waard

10. Heel erg lekker & gezellig.

11. Ron

12. F.Bleeker

Gezellig restaurant met heerlijk eten. Met z`n vieren gegeten via AH bonnen( 2e diner gratis!)
    Genoeg keuze van de speciale menukaart, een 3 gangen menu.
    Heerlijk gegeten, vlotte levering van het bestelde en lieve en aardige personeelsleden.
    Wij komen zeker nog een keer terug om ook van de andere gerechten te proeven!

13. Gisteren bij El Pacho gegeten.
    De burrito's waren goed en de spareribs Ok.
    Maar de patat en de wedges zaten geen smaak aan.
    Heb wel eens lekkerder Mexicaans eten gehad.

14. Theo Smit

15. Hier gegeten via de Albert Heijn actie, erg lekker gegeten! Vlotte bediening en het dessert was ook echt heerlijk!

16. Met 4 vriendinnen wezen eten. Wrap was niet warm en smaakloos flauw. Kwamen 1 maal vragen voor drinken. Sausflesje was erg vies wat op tafel stond, opgedroogde saus bij de opening. Moesten erg lang op nagerecht wachten en toen het er eindelijk was, was de bestelling niet juist, toen nog langer wachten.
    Bij afrekenen hadden we een bon voor 30% korting voor 2 personen, eerst wisten ze niet hoe dit geregeld moest worden, dus achter vragen, weer wachten. Toen werd ons verteld dat dit niet voor ons was, omdat wij met zijn vieren aan een tafeltje zaten. Nou zeg, hoezo kan dat niet, je kan toch 2x korting geven. De jongen bij de kassa zou ook nog een vriendin €10,00 te weinig terug betalen, dus voor ons geen El Pacho weer in Drachten.

17. Het eten kan beter. Samenwerking personeel kan ook beter. Klantvriendelijkheid / professionaliteit was erg ver te zoeken. Voor ons was het niet voor herhaling vatbaar.

18. Voorgerecht zalmwrap en carpaccio van gaasterlander varken.
    * wrap geen muntsaus, fantasieloos en weinig tot geen smaak.
    * carpaccio was gewoon rollade met veel te veel dressing en totaal verkeerde ingrediënten. Niet lekker...

Hoofdgerecht spareribs en ossenhaas spies met rode ui.
    * spareribs karig, slechts 7 botjes op het bord nadat het op was. Smaakte hetzelfde als de Lidl spareribs.
    * ossenhaas rood gebakken zoals gevraagd maar te veel marinade waardoor het erg zout was. Rode ui veel te grof.
    Salade die erbij zat nat, veel te veel rode ui en een kwak guacemole en zure room erop. Ook weer fantasieloos... goedkoopste mayonaise en knoflooksaus ever!!!

Dessert kon niet veel fout aan gaan met kant en klaar ijs maar bij de Dame Blanche werd koude chocoladesaus geserveerd.

Dit was eens maar nooit weer!!! Blij dat we 2e diner gratis hadden, was zéker geen € 29,90 p.p waard exclusief drankjes!!!

19. Super lekker gegeten, snel weer.

20. Gryt Sybesma

Bij Binnenkomst kwam er iemand op ons af voor een welkom en naar een tafeltje geleid, direct drinken besteld en gebracht met nacho's erbij , heerlijk zo'n welkom. de bediening was prima ,vriendelijk en snel reageren. Eten tour encheladas en Black Angus: 1e prima van smaak, de black angus was goed. Al met heel tevreden.

21. Dacht lekker te kunnen genieten van een pannetje met kip en groente, ik kreeg 5 stukjes kip en de rest was bedekt met gebakken ui. Geen smaak, erg flauw. Koolsalade ook geen smaak, simpel en flauw. Veel te duur voor een patatje en 5 stukjes kip. De excuses die ze gaven is dat ze een leerling kok in bedrijf hadden. Compensatie een bakje nacho's bij volgende bezoek bij een hoofdmenu, als je deze bestelt. Dus geen volgende keer.

2,8
  22. Erg lekker gegeten en vriendelijk personeel. Aanrader!

23. Lekker gegeten. Bediening was erg aardig.

24. We hebben met onze ouders en kinderen hier heerlijk gegeten. We hadden de mixed grill en spareribs, zelfs de kinderen hebben alles opgegeten. Daarna zelfs nog een heerlijk nagerecht. Helemaal goed! Enig minpuntje vond ik de stoelen, die zijn zwaar en zitten niet echt lekker. Maar dat is zeker geen reden om hier niet te gaan eten, want wij hebben genoten. Dankjewel!

25. Al met al vonden mijn man en ik het etentje bij El Pacho een 7 waard. Het eten was erg zout en de bediening redelijk. Na afloop wilden we gaan pinnen. De medewerkster die ons hielp liet per ongeluk het pinapparaat vallen. Daardoor werd onze pas niet geaccepteerd. Moesten we een heel eind lopen om ergens contant geld te pinnen. Toen we daarna contant betaalden, bleek dat het inderdaad aan het apparaat lag.

5,7
  26. Welmoed

Vandaag heerlijk gegeten! Echt een top bediening en gast vrijheid! Desserts zijn echt jammie! Dus zeker er naar toe gaan!

27. Farielle

Super lekker eten en hele aardige bediening. Ook sfeervol ingericht. Ik heb het all you can eat menu gedaan en dat beviel heel goed. Goede kwaliteit eten voor een relatief lage prijs. Aanrader!

28. Jorben

Heerlijk gegeten, goede sfeer. Niks op aan te merken, echt perfect!

29. Afgelopen zaterdag avond hier gegeten in het grill gedeelte. Omdat we er vroeg waren was het eerst nog rustig maar tegen achten was het gezellig druk. Het eten was voortreffelijk, klaar gemaakt door Kai de kok. De bediening was ook goed tot zeer goed. We komen hier zeker wel weer.

30. Super gezellig, goede kok, spontane bediening en heerlijk gegeten. Een echte aanrader!!

32. We hebben een gezellig etentje gehad. In het gedeelte waar wij zaten wat het niet druk. De bediening was vlot en vriendelijk.

33. Vorige week heerlijk gegeten bij El Pacho! Eten stond vlot op tafel. Echt een aanrader.

34. Zetten actie in de krant over 4de persoon gratis.Over gebeld of ook met kerst was, er werd luid en duidelijk "ja" gezegd. Kom je daar wordt glashard met afbetalen gezegd met afreken dat het niet met kerst geld. En dat terwijl er zelfs bij het artikel niet staat "met uitzondering van kerst".
    En dan ook nog terwijl hun fout is que bellen en zelfs hun artikel in de krant, geen tegemoetkoming en de volle pond reken.

Dus bij deze uitkijken voordat je zo meer betaald dan dat er besproken is, en ze aangegeven met een actie.

1,6
  35. Thea Kingma

Voor de verandering een keer op de zondagavond naar El Pacho gegaan, een aanrader. Het was er niet druk, gewoon gezellig druk waardoor de bediening duidelijk minder stress had.

Eten was verder prima, echter werd ons een T Bone aangeboden die niet op de kaart stond. Toen we achteraf de prijs zagen, was dat het geld helaas niet waard. Te duur voor zo'n stuk vlees.

Verder was bediening, sfeer en eten goed!

36. Marcel Helfferich

In nieuw grill en bbq deel van restaurant gegeten. Goede keuze uit salades en heerlijke diverse soorten vlees aan tafel gereserveerd. Vriendelijke bediening en goede ambiance.

37. Heerlijk gegeten en service aan tafel was prima.

38. We hebben heerlijk gegeten bij jullie!

39. wv otto ebbens

Goede service. Lekker eten. Lieve serveersters. Top avond.

40. We hadden gereserveerd voor 10 personen. Er was dus op ons gerekend. Toch moesten we ruim anderhalf uur op ons eten wachten.

Een van de serveersters liet een bord met eten vallen waardoor 1 persoon nog langer op zijn maaltijd moest wachten.

Het eten zelf viel ook tegen. Er is een hoop teruggegaan naar de leuken. Wij komen zeker niet terug. Helaas.

Meer personeel inzetten zou beter zijn. Het is ook niet leuk om te zien dat de kleinere tafeltjes om je heen, waarvan de mensen later kwamen, eerder eten kregen.

3,6
  41. Dit is niet een restaurant om terug te komen. Het eten is niet lekker en het meeste vlees is aangebrand. Er is weinig keus. Wij hadden het grill/barbecue arrangement. De service was wel oke.

42. Gretha Venema

Gezellig restaurant, lekker eten en leuk gastvrij personeel.
    Ik kom graag een keer terug!

43. Mijn vriend en ikzelf gingen voor het afhaalmenu en stonden versteld van de hoeveelheid die we meekregen.
    In het restaurant zelf, was het erg druk toen we onze bestelling door kwamen geven, dus keken we vanuit het barstation toe hoe de Keukenbrigade stond te werken en de gasten hun eten genoten.
    De sfeer is door de aankleding van het restaurant wel gezellig te noemen. De keuken is open, dus je kunt precies zien waarnaar allemaal gebeurt.
    Minpunt tijdens het wachten, was dat er niet even werd gevraagd of we iets te drinken wilden bestellen, want van al dat eten wat zo her en der werd rondgebracht, kregen we toch wel trek in iets.
    Enfin, krap 20 minuten na binnenkomst kregen we 2 volle tassen mee en thuis aangekomen begon het uitpakken; tacoschelpen, maïs, salade, nacho's, sausjes, rijst, gehakt, spare ribs... Het kon niet op. Helaas was niet alles meer even warm, maar desondanks nog prima te eten. Je moet wel van het tex mex gebeuren houden, want ik zat al snel vol, omdat de smaken erg op elkaar lijken. En dat was gezien de hoeveelheid eten die overbleef erg zonde. Het was toch wel ruim genoeg voor 3 grote eters.

6,5
  44. el Pacho

45. Vorige week telefonisch contact opgenomen met el pacho Drachten. Wij hebben heel lekker gegeten met prima service totdat we ons dessert bestelden. Ons dessert (ijs met warme chocoladesaus) was w.s. per ongeluk niet geserveerd. Uiteindelijk kwam de (w.s.) manager van de zaak en bracht ons het voor een deel al gesmolten ijs met daarop de al gestolde chocola. Meneer was duidelijk "boos" dat het dessert ons niet was geserveerd. Wij waren upset over deze gang van zaken,maar daar wij het etentje cadeau kregen durfden wij er op dat moment niets van te zeggen. Vandaar mijn telefoon naar el pacho de volgende dag. De manager bleek niet aanwezig. Ik zou teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd. Wij hebben niets meer van el pacho vernomen.

46. Ronald 322 punten

Bij aankomst constateerden wij direct een aspect wat ik hekel: klassering van de bezoeker. Wie het all you can eat concept verkiest, dient achterin de zaak in een soort zaal plaats te nemen. Op zich geen probleem, ware het niet dat je dan je eten niet krijgt van de (waarschijnlijk van origine Zuid-Amerikaanse) kok maar van een 18- of 19-jarige scholier. De grill wordt bediend door deze jongeman op een toch typische dag om uit eten te gaan. Op zich ook geen probleem, maar dat het geen kok is merk je aan de kwaliteit van het eten. Vrijwel niks is voldoende gaar, een klein biefstukje is na 10 minuten nog taai en rauw terwijl ik het thuis na een minuut al gaarder heb. Een en ander zal waarschijnlijk ook met de verkolingsgraad van de grill te maken hebben, waardoor ie niet meer optimaal zijn bereidingswarmte geleid. Zoals genoemd zijn de stukjes bief en lam erg klein en (bij lange na) niet van Zuid Amerikaanse kwaliteit. Jammer, want daar kwamen we toch voor. Alleen de voorgegaarde spareribs waren goed (zwart). De aubergines en andere te grillen groenten die erbij lagen waren ingevallen.

Naast de grill kan de all-you-can eter kiezen uit de producten die zijn geëtaleerd onder een overkapping waar op staat: Casa del Brazil. Dit zijn een paar schotels met te koude rijst, nasi, saté en nog wat ander spul wat hier niet past en een schaal met vulling wat wel op een taco zou passen. De saladeonderdelen zijn redelijk vers maar niks bijzonders. Winkeltacoschelpjes en zeer kleine, taaie tortillas complementeren het aanbod, uitgezonderd het dessert wat bestaat uit room en ijs.

Geen verse lekkernijen uit de Latijnse keuken dus. Daarvoor moet je á la carte eten, en de gasten die dat doen zijn aanzienlijk beter geplaatst en kijken verrukter om zich heen bij het nuttigen van hun maaltijd, die bij hun wordt gebracht vanuit een keuken met, en door een bediende met een Zuid Amerikaans uiterlijk. Voor bijna 30 euro per persoon exclusief drinken verwacht ik niet zo een verschil in kwaliteit en behandeling.

2,4
  47. sasja

48. fam Bosma

Wij komen hier geregeld en genieten steeds weer van al dat lekkere eten,zowel van de kaart als van het buffet.
    Steeds weer worden we verrast door de kookkunsten van ,,kok Alex.
    Hier kun je voor een redelijk bedrag nog lekker een avondje uit!
    Ga zo door allemaal.

49. Ferdi D.

Vrijdag met collega's van de grill gegeten. Waren hier al eerder geweest en omdat het goed beviel wederom een bezoek gebracht.

Vleesgerechten waren goed gekruid en mals, bijgerechten eveneens lekker.

Ook kort met de manager gesproken, jonge enthousiaste kerel die ons een likeurtje van het huis aanbood, waarvoor nogmaals dank!

Wat ons betreft: toppie!

50. van der hoek

U ziet het al aan mijn toekenning van sterren.. gewoon niet goed genoeg. Personeel wat niet is geinteresseerd, onverschillig is, totaal niet capabel..

Bestel je bv een kleine bier krijg je een grote, zeg je er iets van, wordt het glas van tafel gegrist, vervolgens in een kleiner glas overgeschonken, bier inmiddels dood, terug op tafel gezet zonder boe of bah... en ook nog vergeten om het bedrag op de rekening aan te passen.. kinderlijk amateuristisch.. laat dan het grote glas staan en pas de rekening aan.. zo blijf je het niet volhouden op den duur.

En wat er uiteindelijk op het bord terrecht komt is ook niet om over naar huis te schrijven. Te weinig voor zo veel geld, miezerig ziet het eruit.. gewoon telang in de magnetron/oven gestaan.. is nu al de derde keer dat zoiets ons daar overkomt. Conclusie; heel erg jammer, maar ik ga daar niet weer naar toe, jammer omdat er nu ook weer niet zoveel keuze is in goede eetgelegenheden in Drachten.. povertjes.

Dit was niet bedoeld om de zaak af te kraken maar om de mensen daar eens wakker te schudden.. want aan de top blijven is moeilijker dan er te komen (en daar waren ze nog niet eens).

51. Wow,..verrassend goed en heerlijk!
    Zaterdagavond binnengevallen zonder reserveren, erg benieuwd wat ons te wachten stond,... nou,..er stond ons een hooop lekkers te wachten:))
    Gezellig druk, niet te veel maar zeker ook niet te weinig mensen,..en, ook niet onbelangrijk; gelukkig eens géén Celine Dion als achtergrondmuziek, maar echte salsa-muziek, zoals je stiekum ook verwacht van zo`n restaurant,..
    We zijn echt verwend, leuke bediening, heerlijk eten en een hoop ervaring opgedaan wat Grillvlees betreft,.. de kok kon ons e.e.a. vertellen over de verschillende vlees soorten die we kregen,..wow,..we zijn onder de indruk! ( zelfs het rundvlees van de grill was écht lekker mals,.)
    Dikke complimenten en we komen snel weer terug!!

52. Heerlijk gegeten, we waren met een groepje van 7 personen.

Het was ruim voldoende, we zaten helemaal vol. Zeker voor herhaling vatbaar.

53. Gezellig restaurant, maar daar blijft het ook bij! We moesten erg lang wachten op ons eten. Er was gevraagd om één ingredient achterwege te laten in verband met allergie, deze zat wel gewoon door het eten. Tevens nog een extra schaaltje friet besteld, deze hebben we nooit gekregen! Personeel was onvriendelijk en had weinig begrip. Voor ons was dit één keer en nooit weer!

3,3
  54. Ik vond de zaak erg gezellig..maar toen we het eten kregen...
    Zo weinig voor zoveel...

Sorry, maar wij komen hier never nooit meer..

3,7
  55. Vlotte bediening. Aardig personeel. Lekker gevarieerd eten.

Mooie ambiance. Vooral als er van die Braziliaanse danseresjes zijn ;)

Éénmaal heb ik een keer kip gekregen die nog rood was van binnen.

Maar goed, dit kan een keer gebeuren natuurlijk.

56. Ooit namen vrienden ons mee naar El pacho, in Heerenveen. Wat moest ik eten, er was veel keuze. Probeer fajittas Pollo, kip in een gloeiende pannetje. Ik kan u melden, het was liefde op het eerste gezi… eeuh eerste hap. Fajittas Pollo en ik hadden van af dat moment dikke verkering. We namen gelijk een kortingskaart, want dit restaurant was in onze ogen een hit. Kunt u zich voorstellen hoe blij ik was toen ik hoorde van de eigenaar (grote imposante man) dat hij in Drachten een El Pacho ging openen.

Als je ergens vaak eet, merk je elke verandering aan je eten en het restaurant, mede omdat ik bijna altijd Fajitas Pollo neem.
    Bij grote drukte in Drachten kan het gebeuren dat je iets minder kip (pollo) kreeg, als je dat dan vroeg aan de grote imposante baas kreeg je een vriendelijke glimlach en nam hij met een excuus je pannetje mee naar de keuken, waar hij volgens mij een donderpreek gaf aan de koks. Niet veel later was alles zoals het moest zijn, goede kwantiteit en kwaliteit, ronduit lekker. Koffie van huis was ook bijna gewoonte geworden.

Je kan er zelfs Braziliaans buffet doen, voor degene die allemaal hapjes wil proberen zeker een aanrader. Bij mooi weer is het dak open en eet je in de openlucht, heeft zeker iets. Alsof je op vakantie bent.

Maar de tijden zijn veranderd, de grote imposante baas zien we de laatste tijd niet meer op zijn vaste stekje in Drachten. Zijn strakke leiding is er niet meer en ik merk het. Onlangs gegeten en het was er niet druk, gewoon stil, dat kan gebeuren. Het ging mis met de bestellingen, niet alleen bij ons aan tafel maar ook rondom ons heen. De altijd vrolijke serveersters met blonde staart, ik hou daar van, haalden het eten net zo snel weer weg als dat ze het brachten. Hier gaat duidelijk wat mis.
    Normaal is het eten er snel, zelfs bij grote drukte, maar de laatste keer dat we er waren moesten we onredelijk lang wachten, gevalletje vergeten? Ok, kan gebeuren maar zeg dan niet dat het over 10 minuten komt als je dat niet kan waarmaken. Toen het kwam was het het verkeerde eten, ai weer wachten….

Of ik er nu nooit meer ga eten? Ja, ik ga vast wel weer heen, maar ik mis de strakke leiding van de grote imposante baas.
    Ziet u (als ik me niet vergis) een grote dure BMW op de stoep, dan is hij er. Dan weet u zeker dat niks u in de weg zal staan van een heerlijke avond.
    Als u gelooft in het toeval hebben wij gewoon pech gehad op de dagen dat we gingen eten, maar die vrienden waar ik over sprak delen mijn mening.

Oordeelt u zelf, eet smakelijk.

57. Gezellig restaurant en vlotte bediening, het eten smaak er heerlijk. Echt een aanrader!

58. S. P. 22 punten

Het zit er altijd gezellig en over het algemeen is het eten er prima! Bediening kan iets professioneler.

59. Jildau 990 punten

El pacho was vorig jaar nog een van onze favoriete restauranten: smakelijk en helemaal niet duur. De laatste twee keer dat we er gegeten hebben viel het echter tegen. De gerechten waren wat flauw en niet erg lekker. Helaas! Het is er vrijwel altijd druk (althans de keren dat wij er geweest zijn) en wel erg sfeervol.

6,7