1. Je kan merken dat ze snel tafels willen wisselen. Voor je het weet hebben ze je jas aangenomen, staat het eerste drankje op tafel en heb je je gerecht. Binnen 5 kwartier was een gezellig etentje dan ook ten einde. Het vlees was echt perfect en superlekker. Maar de bijgerechtjes spitskool, frietjes en komkommer zaten in minescule kleine bakjes. Je kreeg wel een 2e ronde van deze kleine bakjes maar dan was het nog veel te weinig bijelkaar. Zonde dat zo’n heerlijk vleesgerecht niet aangevuld was met een normaal portie groente. We hadden het idee enkel vlees gegeten te hebben.

1. Goedemiddag meneer Geutjes,
    Zoals u een recensie kan geven mag ik daar natuurlijk ook op reageren. We gaan even het rijtje af.
    Tafel gereserveerd om 19.30 uur. Tafel staat netjes klaar en u wordt bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid, waarbij netjes de jas wordt aangenomen en voor u opgehangen ( bij vertrek ook weer gehaald voor u) .
    Uw eerste drankje staat meestal al snel op tafel. U wilt geen kwartier wachten op uw drankje toch?! Hierbij krijgt u ook lekker stokbrood met huisgemaakte kruidenboter ( zonder berekening!)
    U had geen voorgerecht besteld, waardoor het hoofdgerecht normaal gesproken redelijk snel op tafel staat, mits u aangeeft te willen wachten, aangezien u tot sluitingstijd ( 23.00 uur) de tijd heeft om te dineren!
    Onze bijgerechten ( frites,groente,
    komkommersalade en mayonaise) worden geserveerd in normale schaaltjes voor 2 personen en kunnen bijbesteld worden ( zonder berekening).
    Het eten was volgens u gelukkig perfect en superlekker.
    U geeft aan in 5 kwartier te hebben gegeten, maar het had in uw geval toch ook 3,5 uur kunnen zijn.
    Gr.Frank