• Lid sinds 5 maart 2011

1. The Bite Club

2. The Souk

3. Bistro De Bok

Nieuwe recensie

Frank Evers heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je recensie Ivy! Fijn dat de gerechten hebben gesmaakt en de service naar wens was. Wat vervelend dat jullie plek in het restaurant niet helemaal beviel, excuses hiervoor. Wij zitten vaak helemaal vol gereserveerd en schuiven in tafels is helaas niet mogelijk door de coronamaatregelen die wij hanteren. Desondanks hopen we dat we je nog eens mogen verwelkomen.

2. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je recensie Andre!

3. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je complimenten Rob! Altijd leuk om te horen wanneer wij iemand een top avond hebben kunnen bezorgen. Kom je binnenkort weer langs voor een avondje Frank's?

4. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je lovende recensie David! Wij zij erg blij te horen dat je ervaring ook deze keer weer uitstekend was. Zien we je binnenkort weer?

5. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor deze positieve recensie! We zien je graag nog eens terug in ons restaurant.

6. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je mooie complimenten Samuel! Kom je binnenkort weer langs bij het gezelligste restaurant van Nijmegen?

7. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Leuk dat je er weer was! Bedankt voor je review en graag weer tot ziens!

8. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je recensie Bart! Goed om te horen dat alles helemaal naar wens was en jullie zo lekker hebben gegeten.

Smakelijke groet,

9. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat fijn dat deze aan jullie verwachtingen voldeed en zo'n gezellige avond hebben gehad. Hopelijk zien we jullie binnenkort weer!

10. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je recensie en complimenten Jacqueline! Goed om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad en het eten en de service naar wens waren. Leuk dat je nog eens van plan bent terug te komen.

11. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Leuk om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad in ons restaurant Gerrie! Kom je binnenkort nog eens langs?

12. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je beoordeling Erwin, dit waarderen we enorm. Fijn dat je zo te spreken bent over je ervaring in ons restaurant. Hopelijk mogen we je binnenkort nogmaals verwelkomen!

13. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je complimenten Henk! Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van onze gerechten tijdens een onbezorgde avond uit. Kom je binnenkort de rest van onze menukaart proeven?

14. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je recensie en wat leuk dat jullie weer een bezoekje hebben gebracht aan ons restaurant. Jammer dat de reservering niet helemaal is doorgekomen, excuses hiervoor. Desondanks hopen we jullie snel nog eens terug te zien!

15. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je beoordeling Trudy en leuk dat je er weer was! Wanneer zien we je weer? Dan zetten wij de wijn alvast voor je koud.

16. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je recensie Leon! Vier keer een tien, daar zijn wij ontzettend blij mee. We zien je graag nog eens terug in ons restaurant.

17. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je lovende woorden en natuurlijk je komst! Wij zijn blij te horen dat we jullie zo'n top avond hebben kunnen bezorgen. Graag tot ziens!

18. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je recensie Pieter! Goed om te horen dat de kipspiesjes en biefstuk in de smaak vielen. Kom je binnenkort de rest van onze menukaart proeven?

19. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je complimenten Robin! Wat leuk om te horen dat we bij jou in je top 3 staan. Fijn dat alles naar wens was je hebt genoten van een avondje uit. Wanneer zien we je weer?

20. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je complimenten Rick! Gezellig dat je er weer was. Kom je binnenkort de rest van onze gerechten proeven?

21. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor jullie leuke recensie Henny en Geerlia! Dat ziet er erg gezellig uit op de foto. Fijn dat onze gerechten in de smaak vielen en de wijn naar wens was. Graag tot een volgende keer!

22. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor het schrijven van een recensie Andre! Graag tot ziens!

23. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je complimenten Debora! Vier keer een 10, daar maak je ons erg blij mee. Wat fijn dat je zo hebt genoten van je avondje uit in ons restaurant. We zien je graag nog eens terug!

24. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Wat leuk dat jullie er weer waren Marloes! Dankjewel voor je recensie. Fijn dat je opnieuw hebt genoten van je avondje uit bij ons. We zien je graag nog eens terug.

25. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor jullie komst en de recensie! Graag tot ziens bij Frank's!

26. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Erg bedankt voor de positieve recensie! Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn over jullie bezoek. We zien je graag nog eens terug in ons restaurant! Groet, Team Frank's Food & Grill

27. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je recensie en voor jullie komst Krystel! Fijn om te horen dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad in ons restaurant. Kom je snel nog eens langs om de rest van onze menukaart te proeven?

28. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je complimenten Jessie! Fijn om te horen dat je bezoek naar wens was en je een positieve ervaring hebt gehad. Hopelijk tot ziens!

29. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je lovende woorden Mariëlle! Fijn om te horen dat onze gerechten in de smaak vielen en de service naar wens was. Kom je binnenkort nog eens langs voor een gezellig avondje uit?

30. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Erg bedankt voor je recensie Ursula! Leuk om te lezen dat je opnieuw een fijne ervaring hebt gehad in ons restaurant. Kom je binnenkort weer eens langs voor een avondje steaks bij Frank's?

Meer updates