• Lid sinds 5 maart 2011

1. The Bite Club

2. The Souk

3. Bistro De Bok

Nijmegen

Frank Evers heeft nog geen foto toegevoegd

1. Frank Evers's profielfoto

Goedemiddag meneer Geutjes,
    Zoals u een recensie kan geven mag ik daar natuurlijk ook op reageren. We gaan even het rijtje af.
    Tafel gereserveerd om 19.30 uur. Tafel staat netjes klaar en u wordt bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid, waarbij netjes de jas wordt aangenomen en voor u opgehangen ( bij vertrek ook weer gehaald voor u) .
    Uw eerste drankje staat meestal al snel op tafel. U wilt geen kwartier wachten op uw drankje toch?! Hierbij krijgt u ook lekker stokbrood met huisgemaakte kruidenboter ( zonder berekening!)
    U had geen voorgerecht besteld, waardoor het hoofdgerecht normaal gesproken redelijk snel op tafel staat, mits u aangeeft te willen wachten, aangezien u tot sluitingstijd ( 23.00 uur) de tijd heeft om te dineren!
    Onze bijgerechten ( frites,groente,
    komkommersalade en mayonaise) worden geserveerd in normale schaaltjes voor 2 personen en kunnen bijbesteld worden ( zonder berekening).
    Het eten was volgens u gelukkig perfect en superlekker.
    U geeft aan in 5 kwartier te hebben gegeten, maar het had in uw geval toch ook 3,5 uur kunnen zijn.
    Gr.Frank

2. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Wil toch even reageren op de naar mijn mening onterecht slechte recensie.
    Bij binnenkomst worden onze gasten altijd! ontvangen en naar de tafel begeleid. In uw geval had u om 16.00 uur gereserveerd en kwam u om kwart voor vier toen er nog niemand aan de deur stond. Wij zijn ook pas om 16.00 uur geopend en wij waren zelf nog aan het eten.
    Het eten wat u heeft retourgegeven aan de keuken was het voorgerecht Spanish Prawns, waarbij de olie volgens u niet heet genoeg was.
    Wij hebben dit in de keuken opgelost door de olie extra te verhitten ( heter kan niet) vervolgens vond u dit wederom niet heet genoeg dus nogmaals verhit. Onze gamba's komen niet uit de oven (wat misschien uw verwachting was ) maar worden in de pan gebakken. Ieder zijn manier van bereiding natuurlijk.
    De soep was naar onze mening gewoon zoals altijd uitstekend van smaak, maar om verdere discussie aan tafel uit te sluiten hebben wij deze van de rekening af gehaald. Als de soep zo slecht was geweest dan had u hem niet opgegeten maar retour gegeven aan de keuken.

Wij zijn ook verbaasd over de opmerking dat het lamsvlees te droog zou zijn.
    Nota bene heeft uw tafel de complimenten via de vrouwelijke bediening laten overbrengen aan onze kok. Toen de mannelijke bediening tijdens het eten vroeg of alles naar wens was kreeg hij dit ook te horen ( waarvan ik zelf getuige was ). Tijdens het verlaten van de zaak, waarbij wij altijd netjes de deur openhouden nogmaals gevraagd of alles naar wens was, en ook dit wordt beaamd.
    Al met al een vreemde recensie! met veel vraagtekens.
    Frank Evers

3. Nancy Van den Brande

We hebben ontzettend lekker gegeten. Heerlijke vleesgerechten, bediening allemaal erg aardig. Top!

4. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers vindt de recensie door Stephanie voor Frank's food & grill leuk

Stephanie

Eten was heerlijk, bediening super vriendelijk. Echt een aanrader!

5. Ruud en Damaris Schurink

Alles goed en zoo blij dat ze weer open waren na de vakantie. Waar je ook zit heel gezellig en mooi restaurant met top bediening maar bovenal heerlijk eten.

6. Joost de Groot

Heerlijk gegeten met een hele fijne sfeer. Je merkt dat ieder personeelslid liefde heeft voor zijn vak en aandacht voor de klanten.

In totaal wel tien keer geweest nu en iedere keer is het perfect, mijn favoriete restaurant.

7. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers vindt de recensie door Silvia voor Frank's food & grill leuk

Wil je heerlijk eten in een leuke ambiance waar ook nog eens het personeel top is? Dan moet je eens naar Frank’s toe!

8. Geweldig

Er is echt niets dat niet geweldig was!

9. Het eten was erg lekker, vlees heel mals. Er hangt een gezellige sfeer daar wat ook fijn is

10. Wendy Meerman

Wat maakt een etentje tot een moment waar je daarna nog dagen met plezier aan terug denkt. Dat was het totale team, zij zorgden voor fantastisch lekker eten, lieve en hartelijke bediening, het je graag naar de zin maakt.
    Dat was het net iets duurder zijn meer dan waard!
    Een geweldige avond gehad, alles was af!
    Hartelijke groet,
    Wendy Meerman.

11. Frank Evers's profielfoto

Hahahahahah,
    Jouw recensie slaat echt nergens op.Misschien ergens anders geweest?
    Stokbrood met kruidenboter is bij binnenkomst altijd gratis!
    Wij hebben geen Franse garnalen, maar Spaanse gamba's ( black tiger) die altijd in olijfolie met veel knoflook geserveerd worden ( over de hele wereld )
    Heb nog nergens waar buikspek als voorgerecht geserveerd wordt rijst bij gekregen.
    De zogenaamde snotterige gamba's ( wederom kwaliteit Black Tigers) bij de steak en shrimp zijn altijd gepeld ( heb nog nooit ongepelde gamba's op de kaart gehad! )
    Amoricainesaus is een klassieke saus die vergeleken kan worden met kreeftensaus. Ooit gehoord van Surf en Turf? Een hemelse combinatie!
    Bloemkool met kerriesaus is ook een van die klassieke combinatie die wij zonder extra berekening op tafel zetten. ( de een vindt het lekker en de ander heeft liever wat anders ) Als je wilt heb je de keuze uit verschillende groentes als bijgerecht.( wel met een extra berekening ) De Griekse salade die wij serveren is een Griekse boerensalade ( choriatiki ) die altijd bestaat uit grof gesneden groente zoals paprika, komkommer en tomaat vergezeld van dungesneden rode ui en feta ( geen veta! ) ( we gebruiken originele Griekse fetakaas ) voor ons niet zo moeilijk. Natuurlijk na dit alles geldt nog steeds het gezegde "ieder zijn smaak" Maar als je de volgende keer een recensie wil plaatsen doe dan even je huiswerk en denk na over wat je echt de vorige avond gegeten hebt.

12. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Sorry maar wil toch even reageren op deze recensie.
    On line geven wij duidelijk aan dat vanaf de eerste shift beginnende 17.00 of 17.30 men ongeveer 2 uur de tijd heeft om te dineren. Afhankelijk van het aantal personen is dit dus minimaal 2 tot 3 uur. Het is bij ons gebleken dat deze tijd ruim voldoende is. De keuze is aan de gast!
    Voor gasten die wat langer willen tafelen kan er telefonisch vanaf ong.19.00 uur gereserveerd worden. Heb hier netjes uitleg aan tafel over gegeven, en vervolgens wat geschoven met reserveringen, zodat je toch langer ( tot 20.15) kon blijven zitten. Het verbaast mij dan ook dat je achteraf toch nog deze recensie plaatst.
    Wij doen altijd ons uiterste best om onze gasten een fijne avond te bezorgen!

13. J. Pieters

Wederom onwijs lekker gegeten. Beijing beef, yakitori, sticky toffee pudding en Eton mess zijn enkele van mijn favorieten. Een top team in de bediening en mede dankzij hun echt weer een geslaagd etentje gehad. Top. Zeker een aanrader.

14. Erg lekker gegeten bij Frank's Food & Grill. Vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Zeker een aanrader als je in Nijmegen uiteten gaat! Helaas duurde het ditmaal allemaal iets langer dan normaal maar dat mocht de gezelligheid niet drukken.

15. Cor Sappelli

Sinds jaren niet meer zo lekker gegeten. Complimenten

16. Zeer mooi en sfeervol restaurant. Bediening lekker vlot. Zeer uitgebreide kaart en de gerechten waren heerlijk. Aanrader

17. Claudia Verkleij-Torenbeek

Overheerlijk gegeten, fijne bediening, we gaan zeker terug!

18. Claudia Kuiper - Prick van Wely

Heerlijk gegeten, gezellige bediening. Lekker wat tijd tussen voor- een hoofdgerecht, genoten.

19. Bij binnenkomst werden we eerst aan een wat luidrugtige tafel geplaatst. Dit werdt al snel opgelost. Na 1 uur en een kwatier kwam de eerste gang op tafel. Ik had Carpaccio.
    Het vlees was mals de smaak was er amperen dan lag het ook nog op ijsbergsla waardoor de smaak nog meer verwaterd werd. Er werd voor truffelmayo een euro extra gevraagd. Waarom snap ik niet. De ingedienten voor zelfgemaakte pesto die standaard is en de mayo zijn even duur. Weer een uur later kwam het hoofdgerecht. Ik had Tagliata. Mooi vlees, mals en een goede smaak. Echter was het ongeveer 40 graden warm/koud. Daar klaagde ik over. De reactie, " het vlees ligt op de sla waardoor het afkoelt ". Er lagen inderdaad 2 blaadjes ruculo onder. Dat het bord koud was werd niet vermeld. Ik vermoed dat het hele bord een minuut of 10 al klaar stond en dat daardoor het gerecht koud is geworden.
    Of ik iets anders wou bestellen? Nee dank u, dan zijn mijn disgenoten al uitgegeten.
    En er was niets mis met het gerecht behalve de temperatuur. Het bord kwam weer terug, 4 minuten kouder. Ze hoefden het alleen maar wat op te warmen! Ik heb het laten staan en het kwam ook niet op de rekening. Maar wel zonde van het vlees en van het dier dat hiervoor gestorven is. De rest van ons gezelschap heeft heerlijk gegeten.

20. Dominique

Franks is het beste restaurant in Nijmegen! Altijd geweldige kwaliteit qua eten, hele goede en vriendelijke bediening, fijne sfeer en prachtig ingericht! Kortom wij zitten er heel graag en het liefst iedere week!

21. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je recensie Roni! Fijn dat het eten naar wens was. Wij hopen dat we snel weer open mogen, zodat we je kunnen verwelkomen in ons restaurant.

22. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je leuke woorden Linda! Fijn om te horen dat je een bezoek aan ons restaurant als een feestje ervaart. Wij hopen dat we snel weer open mogen, zodat we je kunnen verwelkomen in ons restaurant. Tot die tijd kun je een bestelling plaatsen via 024-360 2000.

23. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je komst en je positieve woorden Roland! Wij zijn blij te horen dat je zo hebt genoten van je etentje in ons restaurant. Wij hopen dat we snel weer open mogen, zodat we je kunnen verwelkomen in ons restaurant. Tot die tijd hoef je ons niet te missen en kun je een bestelling plaatsen via 024-360 2000.

24. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je recensie Anita! Graag tot een volgende keer wanneer wij weer geopend zijn.

25. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je mooie woorden Caroline! Vooral in deze tijden zijn we blij met je komst. Wij hopen dat we snel weer open mogen, zodat we je kunnen verwelkomen in ons restaurant. Tot die tijd hoef je ons niet te missen en kun je een bestelling plaatsen via 024-3602000.

26. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Bedankt voor je complimenten Alex! We verwelkomen je graag weer in ons restaurant als wij weer open mogen. Hopelijk tot binnenkort!

27. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je recensie! Fijn dat de kogelbiefstuk in de smaak viel en de service naar wens was. Graag tot ziens bij Frank's!

28. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je komst en complimenten Kees! Wat fijn dat alles naar wens was en hopelijk tot ziens!

29. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je complimenten Nick! Fijn om te horen dat de wagyu beef in de smaak viel. Kom je binnenkort weer langs?

30. Frank Evers's profielfoto
    Frank Evers heeft gereageerd op een recensie van Frank's food & grill

Dankjewel voor je recensie Cor! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over je bezoek. Kom je binnenkort de rest van onze menukaart proeven?

Meer updates