in Velsen-Zuid

Ontbijt, lunch en diner op een unieke Buitenplaats

1. Nathanael

We hebben hier op een zaterdagavond heerlijk gegeten! Mooie gerechten (5 gangen menu) met heerlijke bijpassende wijnen. Zowel het eten als de wijn werd met passie aan tafel toegelicht.
    Jammer dat het niet zo druk was. Daardoor een iets lagere score voor sfeer. Geen idee of dat altijd zo is, maar dit restaurant verdient een volle bak op zaterdagavond.
    We komen hier zeker nog eens terug!

1. Beste Nathanael, we hebben nog niet zo heel lang geleden besloten om diner s'avonds te serveren voor individuele gasten. Voorheen deden we dit alleen voor besloten groepen. Daardoor kan het inderdaad voorkomen dat niet alle tafels in de avond gereserveerd zijn omdat we hier nog naamsbekendheid in aan het maken zijn. We zijn daarom heel erg blij dat jullie een fantastische avond hebben gehad en onze andere gasten enthousiastmeren om ook te komen genieten van een heerlijk diner. Graag tot een volgende keer.