Brasserie Beeckestijn in Velsen-Zuid

Ontbijt, lunch en borrel op een unieke Buitenplaats

Corona informatie

We hebben op maandag en dinsdag TO GO vanuit onze TO GO raam. De brasserie en het terras zijn dan gesloten.
Woensdag t/m zaterdag is de Brasserie geopend met beperkte zitplaatsen binnen en een groot terras van 9:00 - 21:00 uur en op zondag van 9:00 - 19:00 uur.

We vragen onze gasten thuis te blijven wanneer zij zich niet zo lekker voelen en hiermee hun eigen verantwoordelijkheid te nemen. We vragen ons personeel ook naar hun gezondheid waardoor wij aan tafel mogen uitserveren. Tussen alle tafels zitten ruime (minimaal 1,5 meter) afstand. We willen u vragen om de tafels en stoelen niet te verplaatsen, ook als u daardoor net even lekkerder in het zonnetje zit. Alles is goed uit gemeten en heeft dus effect als er met tafels en stoelen geschoven wordt. We hebben tafels voor 2 personen of als u met meer bent is het mogelijk als u uit één huishouden bestaat.

Een ruime gratis parkeergelegenheid met 2 invalideparkeerplaatsen.

Treinstation Driehuis ligt aan de achterzijde van de Buitenplaats. Maak een mooie wandeling over de Buitenplaats van zo'n 15 minuten en u komt uit bij de Brasserie.
    Halte Velsen-Zuid Beeckestijn stopt vrijwel voor de deur
    Halte Parkweg in Velsen-Zuid is zo'n 10 minuten lopen.

ma lunch 09:00 - 18:00
di lunch 09:00 - 18:00

In tijden van de lockdown hebben we een TO GO waar je heerlijke warme dranken kunt bestellen met huisgemaakte lekkernijen.
De TO GO is dagelijks geopend van 10:00 - 17:00 uur.

Voor als we weer open mogen:
Welkom in onze sfeervolle Brasserie waarin wij de Bourgondische Franse Brasserie in een modern jasje hebben gestoken. Zin in een heerlijke wandeling met het gezin, familie, vrienden of lekker met de hond, dan is Buitenplaats Beeckestijn de plek om lekker uit te waaien of om je even heerlijk te wanen in een oase van rust en natuur. Lekker uitgewandeld, wij verwelkomen jullie graag bij ons binnen of op het (zonnige) terras. Ook is het mogelijk om dagelijks (maandag t/m zondag een kopje koffie TO GO te bestellen, u krijgt alles in disposable materialen mee).

Vanuit de Brasserie kiezen wij bewust voor seizoensgebonden streekproducten. Wij gebruiken zoveel mogelijk groenten, fruit en kruiden uit eigen moestuin. Deze moestuin wordt bijgehouden door onze partner Natuurmonumenten. We kiezen er bewust voor om met zoveel mogelijk lokale leveranciers te werken.

Als ouders van twee zoons weten we als geen ander dat een gezellige locatie ook de behoefte heeft aan een fijne kinderhoek. (in tijden van corona niet in gebruik) Gelukkig kunnen ze buiten lekker rennen, ravotten en voetballen. Op de kidskaart staan ook gezonde mogelijkheden, zoals een broodje appelstroop of jam. Natuurlijk ontbreekt een overheerlijke pannenkoek niet op de kaart. En heeft u een kleine Bourgondiër? Alle gerechten van de à la carte kaart zijn ook in een kinderportie te bestellen.

Reserveren kan door te bellen naar de Brasserie 0255-760002 of via de website.

Op feestdagen hebben we speciale arrangementen. Kijk voor meer informatie op de website, onder het kopje 'Menu'.

• High tea: € 25,00

1605892076 88
1608920652 88
1611949229 88

1. Niels Reinbergen

Wij hebben met een bevriend echtpaar een aangeklede borrel sessie genoten.
    Dat betekent, behalve de drank, een plateau met een heel uitgebreid assortiment van alles en nog wat. Echt héél uitgebreid. Fantasierijk. Smakelijk. Een gezellige presentatie. Kortom, top!

Eén vorige recensie
  2. We hebben heerlijk gegeten, volledig corona proof. Volop ruimte gemaakt om dat echt veilig te doen. De sfeer was gemoedelijk, de bediening attent zonder opdringerig te zijn. Een aanrader!

3. We hebben heerlijk gegeten van het verrassingsmenu met fijne smaken (echt een aanrader)! Ook de koffie/thee wordt mooi geserveerd op een plankje met wat lekkers erbij. De verse boterkoek is om te smullen. Ik vind het een fijne omgeving om te zitten, sfeervol met natuurlijk een prachtig uitzicht. Ook de bediening was TOP! En het is ook nog eens een fijne plek om met je hond te komen.
    We gaan hier zeker vaker terugkomen!

4. M.L.A. Alkemade

Een ton aan sfeer, goede producten, mooie gerechten in een idyllische setting van Landgoed Beeckesteijn.

5. Edwin Bach

In deze 1,5 meter tijd een uitstekende ruime indeling, die goed voelt, ook voor meerdere huishoudens die samen zijn, het voelt gewoon goed.
    Enthousiaste medewerkers, een leuke kaart, en heerlijke maaltijden, echt goed.

Eén vorige recensie
  6. Heerlijk eten, prima bediening en goede sfeer. Tafels staan ruim uit elkaar (coronaproof) en toch is het knus.

7. Linda Langeler

Gastvrije ontvangst, welkomstbordje met je naam op je gereserveerde tafel.
    Heerlijk geluncht, gerechten zijn smaakvol opgediend en de bediening is vriendelijk.
    Prachtige locatie!

8. Zeer leuke ambiance wordt goed rekening gehouden met de regels nu maar ondanks die regels was de sfeer echt super! Zeker een aanrader.

9. We hadden aangegeven bij de reservering direct met Susanne dat we verrast wilden worden, Dat vinden wij leuk. Dat waren ze niet vergeten. Goede ontvangst en er was voor ons een fijne tafel gereed en gereserveerd. Persoonlijk met een naambord op tafel. We hoefden niets te doen. Michel kwam elke gang serveren en uitleggen. Hij schonk bij iedere gang een passende wijn, ook met uitleg. We hebben heerlijk gegeten en hadden een top avond. Ze weten wat ze doen en gastvrijheid is top. De omgeving en ambiance is natuurlijk ook leuk, maar die kenden we al, want we komen wel vaker. Eerste keer diner en echt aan te raden.

10. Prachtige locatie, gezellige sfeer, goed eten met uitstekende service! Wij komen hier altijd graag!

11. Hele leuke mooie locatie, goede tafels en stoelen. Ceasar salade met wijntje was heerlijk. Krokante frietjes erbij. Koffietje leuk geserveerd met 3 kleine zoete hapjes en glaasje water. Wij komen snel weer.

12. Annemarie

Ontzettend mooie locatie. Tip: kom wat eerder en maak eerst even een wandeling over het prachtige landgoed.
    Vanwege de corona moet je je eerst melden bij de entree. Dat duurde nogal lang, maar verder werden we de hele avond adequaat geholpen. De bediening was professioneel en ontspannen vriendelijk en behulpzaam. Het interieur oogde wel wat kaal, doordat er erg veel tafels en stoelen waren verwijderd i.v.m. de corona, de verlichting was wat somber, maar was voldoende om menukaart goed te kunnen lezen.
    Het eten zag er prachtig verzorgd uit. De smaak en kwaliteit was goed. Misschien als aandachtspunt: een duidelijke identiteit en smaak van het hoofdproduct, tilt een gerecht extra op. Bijv. geen ijs bij de tiramisu, maar wel duidelijk proefbare koffie en marsala.
    Al met al een aangename avond voor een betaalbare prijs.

13. Brasserie Beeckestijn is een prachtige plek met een sfeervolle inrichting (oude staldelen), erg klantvriendelijk en prijs/ kwaliteit is uitstekend in balans.

14. Lekker eten in een ruim opgezet restaurant. Mooie omgeving

15. De horeca op buitenplaats Beeckestijn is voor ons al 41 jaar een begrip. In de huidige locatie waarin Brasserie Beeckestijn gehuisvest is vierden wij destijds ons huwelijk. Nu verheugden wij ons gisteren op een gezellige culinaire avond om een 25 jarig lidmaatschap te vieren. En niet alleen hadden wij iets te vieren. De huidige eigenaren vierden hun vierjarig bestaan. Onze verwachtingen waren groot en wij werden niet teleurgesteld. Het werd een bijzondere avond met prachtige gerechten. Mooi opgemaakte borden met verrassende composities. De kreeftensoep was fantastisch, de risotto was zalig en verliefd zijn wij geworden op de Limburgse stoofschotel. En dan de desserts. Vaak een verplicht nummer van de keuken, maar de hangop met gemarineerde ananas en chocolade en de warme peren strudel waren top.
    Kortom een aanrader

16. Heerlijke borrelplank gehad met allerlei heerlijke hapjes! Goed wijntje, goede sfeer en leuke bediening.

17. Wij vonden het erg gezellig. Goed geholpen en vriendelijk personeel. Wij hebben er van genoten. Mooie locatie.

18. Carla Vendel Harsveld

Heerlijke verrassingslunch besteld. Was super.
    Fijn om daar een paar uurtjes door te brengen in een rustige sfeer met vriendelijke bediening.

19. Ellen Jansen

Het eten was heerlijk en de service was prima.

20. Fijn dat dit restaurant naast ontbijt en lunch sinds kort ook geopend is voor diner. De kaart is veelzijdig en heel smakelijk en wijzigt per 2 maanden. Mooie lekkere producten voor een goede prijs. De bediening is top en zo fijn dat ons hondje welkom is.

21. Genoten van een lekkere high tea bestaande uit 2 hartige en 1 zoete ronde. Mooie ambiance en gelegen in een prachtig park.

Wat betreft de zoete ronde hadden wij het lekker gevonden om nog een wat frissere gebaksoort erbij te hebben. Nu was het veel chocolade. De kwaliteit was overigens wel goed en leuk dat er veel ingrediënten voor verse thee bij zaten.

22. Fred van Assema

Omgeving en ligging van het restaurant is uniek. Lunch was van goede kwaliteit. Bediening vriendelijk en netjes. Vandaar een goede score van 8+.

23. I. de Jong-Huizinga

We werden vriendelijk ontvangen. De bediening was prima en snel. Het eten was heerlijk bereid.

24. zoals altijd: het eten is waanzinnig en de service nóg beter. Ik ervaar het als een super-service als men weet wie je bent en zelfs de voorkeuren weet te onthouden. Vanwege de Corona maatregelen boet de sfeer iets in, maar wordt ruimschoots overtroffen door de service van de bediening en de kwaliteit en opmaak van de gerechten. Fantastisch!

25. Wat een leuke ervaring ! Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en attent ! Wij komen zeker terug :-)

26. Origineel en zeer gevarieerde lunch. Plezierig en heel rustig gegeten.

27. Weer genoten en gedineerd bij Michel en Susanne.
    De langere openingstijden zijn een uitkomst.
    De kaart zou tijdelijk beperkt zijn maar daarvan heb ik niets gemerkt. Keuze genoeg.
    Een adres om steeds weer terug te komen en te genieten.

Eén vorige recensie
  28. Heerlijk gegeten. Prachtige ambiance. Zeer vriendelijke bediening. Het was echt genieten.

29. Jeannie Broersma Hemelaar

Wat een mooie plek! We hebben heerlijk geluncht. Het personeel was erg attent en vriendelijk.

30. 1 jarig huwelijk gevierd. Wederom in de watten gelegd.

Heerlijk Gegeten, je merkt dat het vers is. Kwaliteit is goed en het is een enthousiaste team wat kwaliteit belangrijk vindt.

Ondanks de ruime opzet vanwege covid nog steeds gezellig.

31. Prima, we werden prima geholpen. Ondanks de covid was het met elkaar heel gezellig. Een prachtige locatie en goede sfeer.

32. We hebben ondanks de regels van t ver uit elkaar moeten zitten, heerlijk gegeten; de sfeer was prima! We werden heel persoonlijk geholpen.
    We moesten even wennen omdat de afstand verder was dan normaal maar we hebben toch goed kunnen bijpraten! Zeker een aanbeveling waard!

33. Gezellige ontvangst. We waren met 6 dames en werden per 2 aan 3 schuin geplaatste tafeltjes gezet. Daardoor was de 1,5 m gewaarborgd en konden we met elkaar praten zonder onze stem te verheffen. We zaten buiten.

We waren zéér tevreden over de vissalade. Het zag er leuk uit, royale portie vis, sla en saus, heel smaakvol. We hadden er liever een broodje bij gehad, maar we kregen frietjes want "dat staat op het menu" zei de serveerster. Die frietjes waren veel te donker en dus te hard en bitter. Jammer.

Omdat het erg warm was, wilden we een kan water. Die kwam, zonder ijsblokjes, dus hebben we daarrnaar gevraagd. De glaasjes erbij waren erg klein. Het meisje dat ons bediende, was misschien voor het eerst; zij leek veel niet te snappen en kwam niet doorstastend over. Nog een kan water gevraagd en die kwam, weer zónder ijsblokjes.

Al met al een leuke gelegenheid om te lunchen. Gezellig en sfeervol.
    De bediening had een stuk attenter gemogen.

34. In een hele bijzondere ambiance 2x de veruit beste patat stoofvlees gegeten! De bediening is uiterst correct en zeer gastvrij. Ik ben hier nu 2x in korte tijd geweest en ben heel blij deze bijzondere, culinaire plek te hebben ontdekt.

35. Restaurant is prachtig gelegen in Park Beeckestijn.
    Binnen sfeervol en veel ruimte ivm corona.
    Goede begeleiding naar onze tafel, waarop een schoolbordje staat met welkom en naam van de gasten, zeer attent.
    Goede en correcte bediening.
    Eten zeer smaakvol, portie van het hoofdgerecht had iets meer mogen zijn.
    Prijs/kwaliteit prima!
    Aanrader!
    Wij komen zeker terug en zijn benieuwd naar de high tea en het ontbijt dat ook tot de mogelijkheden behoort.

36. De coronaregels werden goed nageleefd.
    We moesten ruim 10 min wachten voordat er iemand bij ons kwam om de bestelling op te nemen. Toen de drankjes er waren bleek dat ze de appeltaart waren vergeten. De bediening kwam wat chaotisch en rommelig over. De koffie was niet lekker, slappe bak.

37. Het eten was uitstekend. In een prettige en gezellige omgeving. Daarom gaan we er komende zondag weer heen.

38. G.M.J. Nolet - Nijssen

Prima verzorgd en lekker

39. 1 van de weinige restaurants die zich aan de Corona maatregelen houden.
    We hebben met 8 dames van een heerlijke high tea genoten. Was top verzorgd.
    Het contact vooraf wil ik ook even vermelden, wat een enthousiasme en vriendelijkheid aan de telefoon. Je voelt je hier echt welkom!

40. Marianne Schillemans

Subliem, heerlijk, gastvrij, ontspannen, persoonlijk & een waar genot.

2 vorige recensies
  41. Ruim, schoon, vriendelijk, met aandacht en lekker.

42. Robert Prins

We hebben met onze hele oude (schoon)vader op de late zondagochtend heerlijk gezeten in de brasserie. Sowieso een perfect park om met de oude baas in zijn rolstoel een rondje om de fontein en door de kruidentuin te gaan; daar geniet hij zichtbaar van. Daarna perfect licht geluncht in een goede sfeer met perfecte bediening. Een echte aanrader Beeckestijn!
    Ook de complimenten voor het uitmuntende coronabeleid. Niet onbelangrijk als je met een kwetsbaar persoon op stap bent. Tegelijk doet dit beleid niets af aan de sfeer. Top!

43. Marjolijn Betel

Brasserie Beeckestijn is een leuke locatie, de High Tea was heerlijk, lekker vers en kwalitatief erg goed! Prettige bediening!
    Voor herhaling vatbaar!

44. Corine de Graaff

Geweldige omgeving, heel mooi en sfeervol pand. Goed eten ziet er allemaal prachtig uit op je bord, veel kennis en heel erg gastvrij. Je voelt je echt welkom.

45. A.P. Mokveld

Gastheren en dames zijn erg alert op de Coronavoorschriften. Daar kun je van alles van vinden maar geeft een veilig gevoel. Daardoor prima locatie voor jong én oud! Eten is prima, royale porties, leuke kleine verrassinkjes bij de koffie. Aanrader voor of na een wandeling door het prachtige park.

46. Mooie omgeving maar eenmaal aan tafel werd er gevraagd naar wat we wouden drinken. Een fles water was het antwoord. Toen de fles gebracht werd werd er ook een glaasje met 4 olijven op tafel gezet. Daar hebben wij niet om gevraagd maar werd wel 5 euro in rekening voor gebracht zagen wij achteraf. Hiernaast werd ook voor een miezerige 1.50 Euro verschil een van de hoofdgerechten gewisseld op de bon zodat het duurdere gerecht buiten de vaste prijs voor 3 gangen viel. Dit zijn onnodige en vervelende dingen die ervoor zorgen dat er geen 2e bezoek komt van ons. Of je communiceert dat allemaal duidelijk op de menu of via de ober maar niet zomaar om de bon van alles aanpassen zonder te zeggen.

47. Het was zeer gezellig met het aanstaande bruidspaar. Bediening en lunch erg goed, sfeer geweldig!!

48. Heerlijk gegeten op het terras, mooie plek. Hadden een lunchplank, wel veel hoor, maar lekker. Een dikke 8. Ook aardig meisje voor de bediening.

49. Gert en Manon Rietveld

Alles klopte perfect. Het eten was heerlijk, de sfeer was goed en de bediening ook. Er is een goede invulling gegeven aan de Corona-maatregelen.

50. Prachtige locatie, vriendelijke en attente bediening. Ideaal voor honden met hun baas. Eerst wandelen, dan lekker eten.
    Niet heel spectaculaire kaart maar daarom ook redelijk geprijsd.
    Lekkere verse zalm en bavette.
    Kreeftensoep beetje aan de zoute kant.

51. Super vriendelijke serveerster! We voelden ons welkom, ook het hondje. Lekker gegeten en heerlijk buiten gezeten in de groene omgeving :)

52. ankie Padt

Buiten geluncht met 5 personen.
    Een heerlijke plek en goed mogelijk de juiste afstand te bewaren.
    Een aanrader!

53. De plek is echt fantastisch, vooral op een mooie, zwoele zomeravond. De hond kon lekker naast de tafel in het gras liggen.
    De kaart is niet heel erg spannend, maar wat op tafel komt is van prima kwaliteit. De bediening is super vriendelijk en attent. We komen zeker terug.

54. Keuken vonden wij middelmatig, zeker wat prijs/kwaliteit betreft. Wel een zeer gastvrij ontvangst, en heel vriendelijk personeel. We vonden het er verder, mooi, netjes en schoon.

12 Jaar geleden hebben wij hier ons trouwfoto gemaakt omdat het zo'n prachtige omgeving is. Daarna nooit meer terug geweest, totdat ik er achter kwam dat er een brasserie was gekomen. Dat voelde dus heel bijzonder voor ons, en nog steeds een prachtige plek.

55. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en omgeving geweldig.

56. Lekker gegeten, prachtige plek; we zaten buiten en de corona regels werden goed gerespecteerd.
    Aardige bediening!

57. Mooie ambiance - goed eten - goede wijnen - gezellig gezeten

58. Marco Dolieslager

Heerlijk buiten zitten in een ontspannen sfeer. Het eten was goed van smaak en er werden goede adviezen gegeven voor passende wijn bij het eten. Ik wil hier zeker nog een keer eten.

59. Ankie van Bijnen

Heerlijke lunch op een mooie plek en erg vriendelijke benadering, gastvrij.

60. Leuk restaurant, lekker gegeten en goede bediening. Wij kwamen voor lunch om 12:30 en hadden de lunchplank gekozen (ze noemden het een lunchplank stond niet op de kaart). Dit was alleen geen lunch plank, maar een borrelplank met bittergarnituur, friet, kaasjes etc. Met een lunchplank zie ik verschillende soorten broodjes voor mij met een soepje oid. Het smaakte goed, maar noem het geen lunchplank meer :)

61. Heerlijk geluncht en erg vriendelijk personeel!

62. Service, eten en ambiance waren precies goed. We komen zeker terug. Succes

63. Marieke

Geweldig restaurant; fantastischs setting in het park, mooi interieur, goede service en heerlijk eten!

64. Sinds kort kun je ook dineren in de Brasserie. Ondanks de corona maatregelen is het restaurant nog gezellig (en op ruim anderhalve meter) ingericht.
    Zoals we gewend waren werden we erg vriendelijk ontvangen en was de bediening weer dik in orde. De kaart is niet erg groot maar wel gevarieerd en we konden er dan ook beiden gemakkelijk een lekker driegangendiner uit samenstellen.
    Alle gangen waren dik in orde en we komen er dan ook graag nog eens terug. Ook omdat de prijzen netjes zijn, de wijnen en bieren erg lekker en de gehele ambiance erg plezierig.
    Het toetje: een heerlijke wandeling in het mooie park Beeckestein.

65. H.P. de Leeuw

Heerlijk gegeten in één van de mooist gelegen restaurants in Nederland.

66. Wat fijn, nu ook diner bij Brasserie Beeckestijn! Een erg leuke kaart en heel goede, attente service. We waren met onze familie en zoon (11 jr), ook de laatste voelde zich echt verwend en gezien. We hebben heerlijk gegeten!

67. Stheeman

Een prima locatie met prachtig weer, buiten op 11/2 m afstand. Ook de tuin was zeer de moeite! Komen hier graag nog eens terug.
    De menukaart was wat beperkt, vond ik, maar de kwaliteit was goed. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.

68. Heerlijk ontspannen kunnen eten, de enige opmerking die wij willen maken is dat de porties eigenlijk te groot zijn.

69. Petra vd voorn

Het eten was prima. Leuke bediening. En absoluut coronaproof. We komen er vast nog eens.

70. Gezellige sfeer, prettige en snelle bediening. Uitstekende kwaliteit van het eten. Een prachtige locatie midden in het landgoed!

71. Brussee

Er zijn weer diners beschikbaar bij brasserie Beeckestijn, en ze zijn goed! Voor een pakketprijs heb je een mooi 3-gangen menu. Prachtig opgemaakt.
    Wel wat rustig, omdat er minder plekken beschikbaar zijn. De bediening is snel en ruim voldoende, soms een lepel vergeten.

72. Het eten was heerlijk en prachtig gepresenteerd. Goede wijn en prettige bediening.

73. Marianne

Eten was goed en smaakvol. Het is alleen erg gehorig en als je dan 2 meter uit elkaar zit (door corona) wordt t lastig met elkaar communiceren. De bediening vonden wij een beetje boers.

74. We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Het personeel was heel vriendelijk.

75. R. Van der Voorn

Ik heb hier zakelijk gezeten voor een kop koffie. Bediening was uitstekend, goed ontvangen en de sfeer in het restaurant is prima.

76. Heerlijk gegeten op deze fantastische locatie! En Limburgs stoofvlees is een topper. Daarnaast vriendelijk personeel. Aanrader!

77. Heerlijk gegeten, prettige ambiance en een goede service.

78. Manuela

We hebben heerlijk geluncht. Lekker buiten kunnen zitten.
    Zoals altijd vriendelijke bediening en het eten heerlijk.

Eén vorige recensie
  79. We kwamen, even met familie om na te praten na een crematie. Klein groepje, koffie/thee en gebak. Hoe de thee geserveerd werd vond ik al bijzonder (voor de koffie zijn we het al gewend) en het gebak was bijzonder lekker.

Als ik dan 1 klein puntje van aandacht mag noemen dan is dat de slagroom. Als die vers zou zijn en niet uit een spuitbus was het af geweest. Nu werd de slagroom te waterig en dat is jammer bij een echt overheerlijke appeltaart.

80. Linda Wolfs

We waren mer z'n drieën, keurig opgelost ivm covid. Leuk ook de naambordjes! Met koffie begonnen toen heerlijk geluncht met een lekker wijntje! Ik vroeg er 3 (kleine) glaasjes water bij, bleek er op de bon 0,75ct per glas gerekend te zijn! Dat vindt ik wel een puntje, als je toch diverse dingen besteld waarom dan geen (gratis) karaf water geven! Dit vond ik niet klantvriendelijk, verder niks dan lof.

81. Liesbeth

Het was weer gezellig om na een wandeling weer te kunnen borrelen.
    Er werd goed op de Corona regels gelet wat prettig was.

82. J frenkel frank

Goed gegeten, mooie plek, fijn personeel

83. Ik kom sowieso graag, al is het om de heerlijke koffie die altijd met 3 heerlijke kleine snoeperijtjes gebracht wordt.
    Maar gisteren heerlijk gelunchet ondanks de kleine kaart ivm covid. De aandacht voor het eten en voor ons maakte die regenachtige dag toch tot een feestje!

84. P. van Kempen

Gisteren heerlijk geluncht. Zomaar op goed geluk uitgezocht op onze reis naar de kust en meteen schot in de roos. Lunch was fantastisch en vooral lekker. Bediening vriendelijk en het allerfijnste: de hond was welkom. Het gebouw oogt heel chique van buiten maar de ontvangst binnen is voor mensen van alle rangen en standen.

85. Hier een borrel gedaan na een bedrijfsuitje. Super bediening en service, lekker geborreld en goede bitterballen. Aanrader!

86. Roy Pesik

Heb er kunnen lunchen op zaterdag met mijn dochter. Mooie sfeer en locatie (wist ik al, maar was leuk voor haar). Heb wel gereserveerd en dat bleek wel handig. Slim ook met de bordjes op de tafels. Extra kudo's voor het personeel, zeer vriendelijk, oplettend en keurig verzorgd.

87. Een verrassing van mijn lief, een 8 gangen Valentijnsdiner, bij de mooie locatie Brasserie Beeckestijn.
    Het ontvangst was voor iedereen 19.00. Ik kan me voorstellen dat je met zo’n diner met veel gangen iedereen op hetzelfde tijdstip wilt laten beginnen.
    Wel jammer dat we zeker een half uur hebben moeten wachten voordat er iemand aan onze tafel verscheen om de drankjes op te nemen.
    Hoewel het een (kostbaar) Valentijnsdiner was, was er van Valentijnsaankleding nauwelijks sprake.
    Bij het diner kon je een wijnarrangement nemen, inclusief water en koffie, voor de prijs van 50,00. Wij dachten dat dit per stel was, maar dit bleek per persoon. Dat is toch een flink bedrag, bij een zeker niet goedkoop diner.
    Vooraf kregen we een paar toast met een heerlijk sausje. Mijn lief had voor mij lactosevrij besteld, en we kregen glutenvrije toast. Ik heb nogmaals doorgegeven dat ik alleen maar lactose arm hoefde, en verder geen speciale dieetwensen. Wel aangegeven dat ik niet zo gek op vis ben. Het gevolg hiervan is dat ik een volledig vegetarisch 8-gangen menu heb gekregen, zonder enkel sausje. Kennelijk kon de kok als alternatief voor vis alleen vegetarisch bedenken en kent hij alleen sausjes mét lactose. Tussendoor heb ik nog aangegeven dat ik echt geen vegetarische maaltijd hoef, maar ik bleef vegetarische gerechten krijgen. Die lekker smaakten, maar niet erg vindingrijk waren: pompoenmoes, courgette mousse en bietensalade. Alle gerechten van mijn lief, die wel het gewone menu kreeg, waren erg lekker, alleen die gingen aan mijn neus voorbij. Soms zat daar een klein theelepeltje saus op, waarschijnlijk mét lactose, waardoor de hele gang bij mij werd vervangen door een vegetarische gang.
    Het toetje voor mij bestond uit een summier bolletje met fruit ijs, zonder verder iets erbij. Erg weinig, terwijl op het bord van mijn lief wel 4 bolletjes met verschillende dingen lagen.
    De avond eindigde pas om 23.30. En ik moet zeggen, dat we beiden thuis een paar crackers heb genomen, want na 8 gangen hadden we nog echt honger!!
    Nogmaals, het eten smaakte goed, de bediening was zeer vriendelijk, maar voor een flink bedrag (115,00 pp incl. drank) ongevraagd een vegetarisch menu te krijgen en met honger naar huis te gaan, vind ik een slechte balans.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  88. Wij hebben een fantastische valentijnsavond gehad, het diner (8 gangen) was super, net zoals de sfeer. Ook de ontvangst was zeer gastvrij evenals de bediening. Kortom, we hebben een topavond gehad.

89. H van den Broek

Spontane bediening, uitstekende lunch.
    Aanbevolen!

90. Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Gaan we daar vaker doen. Bediening was 👌

91. Trudy ter Haar-Olgers

Heerlijk geluncht! Letterlijk aangenaam “verrast” door het 3-gangen verrassingsmenu! Een aanrader voor een wat een uitgebreidere lunch! Top!

92. Om drie uur aan de lunch… ja heel laat maar lekker rustig. En die paddenstoelen risotto was goddelijk.

93. Super lekker geluncht bij Beeckestijn. Heerlijke smaken, leuke locatie, relaxt super vriendelijk personeel. Een aanrader dus! Ook voor heerlijke broodjes of een borrelplankje (die zagen we voorbij komen en zagen er heerlijk uit 😉)

94. Yvonne en Jeroen

Wederom erg lekker! Zijn hier nu in korte tijd drie keer wezen lunchen… en elke keer waren het eten en de service en de klein details super!

95. Mooie en fijne gerechten. Fijne bediening en prima ambiance.

96. Heerlijk gegeten in een mooie omgeving.
    Vooral de rust was (naast het eten) erg fijn!

97. Lekker gegeten, wijnen vielen wat tegen maar service was uitstekend door andere wijnen te laten proeven. Gezellige sfeer in mooie omgeving.

98. Heerlijk gegeten.
    Fijne sfeer.
    Top bediening.

De nieuwste recensie
  99. Prima bediening, lekker eten, uitstekend sfeer in en prachtige ambiance, kortom: prima.

Volgende pagina