Een ruime gratis parkeergelegenheid met 2 invalideparkeerplaatsen.

Treinstation Driehuis ligt aan de achterzijde van de Buitenplaats. Maak een mooie wandeling over de Buitenplaats van zo'n 15 minuten en u komt uit bij de Brasserie.
    Halte Velsen-Zuid Beeckestijn stopt vrijwel voor de deur
    Halte Parkweg in Velsen-Zuid is zo'n 10 minuten lopen.

di lunch 08:30 - 18:00
wo lunch 08:30 - 18:00
do lunch 08:30 - 18:00
vr lunch 08:30 - 18:00
za lunch 08:30 - 18:00
zo lunch 08:30 - 18:00

Welkom in onze sfeervolle Brasserie waarin wij de Bourgondische Franse Brasserie in een modern jasje hebben gestoken. Zin in een heerlijke wandeling met het gezin, familie, vrienden of lekker met de hond, dan is Buitenplaats Beeckestijn de plek om lekker uit te waaien of om je even heerlijk te wanen in een oase van rust en natuur. Lekker uitgewandeld, wij verwelkomen jullie graag bij ons binnen of op het (zonnige) terras.

Vanuit de Brasserie kiezen wij bewust voor seizoensgebonden streekproducten. Wij gebruiken zoveel mogelijk groenten, fruit en kruiden uit eigen moestuin. Deze moestuin wordt bijgehouden door onze partner Natuurmonumenten. We kiezen er bewust voor om met zoveel mogelijk lokale leveranciers te werken en hebben we het Jopen Gerstebier op de tap. Echter met een eigenaar die uit Limburg komt, ontkomen we er niet aan om de vlaaien uit het prachtige Limburgse te laten komen van de bekende patissier Peter Lemmens.

Als ouders van een zoon weten we als geen ander dat een gezellige locatie ook de behoefte heeft aan een fijne kinderhoek. En wat wij zelf ervaren dat er vaak een ongezonde en beperkte keuze is voor kinderen. Wij hebben een fijne speelhoek gecreëerd waar de kleine chefs kunnen spelen met pluche en houten ingrediënten in het speelkeukentje. En buiten kunnen ze lekker rennen, ravotten en voetballen. Op de kidskaart staan ook gezonde mogelijkheden, zoals een broodje appelstroop of pindakaas. Natuurlijk ontbreekt een overheerlijke pannenkoek niet op de kaart. En heeft u een kleine Bourgondiër? Alle gerechten van de à la carte kaart zijn ook in een kinderportie te bestellen.

Reserveren kan door te bellen naar de Brasserie 0255-760002 of via de website van eet.nu

5. Betalen pin Visa Master Card

di lunch 08:30 - 18:00
wo lunch 08:30 - 18:00
do lunch 08:30 - 18:00
vr lunch 08:30 - 18:00
za lunch 08:30 - 18:00
zo lunch 08:30 - 18:00

1. F. de Groot

Mooie locatie, zeker als men buiten kan zitten. Keurige bediening en lekkere gerechten.

2. Heerlijk gegeten, mooie producten, prima service zeker een aanrader!