47 positieve stemmen1 negatieve stem

Online bestellen bij Brasserie Beeckestijn

Afhalen Bekijk de menukaart en bestel makkelijk je maaltijd online.
Afhaalmenu

Corona informatie

Momenteel hanteren we het "To Go"principe. Kom langs en maak een mooie wandeling door de tuinen/park onder het genot van een koffie, thee, frisdranken enz to go. Bestel bij onze buitenbar en neem de producten meteen mee.

Een ruime gratis parkeergelegenheid met 2 invalideparkeerplaatsen.

Treinstation Driehuis ligt aan de achterzijde van de Buitenplaats. Maak een mooie wandeling over de Buitenplaats van zo'n 15 minuten en u komt uit bij de Brasserie.
    Halte Velsen-Zuid Beeckestijn stopt vrijwel voor de deur
    Halte Parkweg in Velsen-Zuid is zo'n 10 minuten lopen.

Momenteel zijn we inzake het coronavirus To Go geopend. Elke dag van 9:00 - 16:00 uur. We hebben koffie, cappuccino, espresso, warme chocomel, thee, enz. Daarnaast ook soep, saucijzenbroodje, croissants, gebak, enz.

We merken dat de behoefte er is om even een frisse neus te halen. We vragen u wel om uw eigen verantwoordelijkheid te nemen:
- kom niet in groepsverband
- houd 1,5 meter afstand van elkaar
- gooi afval in de prullenbak (en zeker niet in de natuur)
- voel je je niet zo lekker, stel dan je bezoek nog even uit

Als we weer open mogen wanneer alles weer "normaal" is:
Welkom in onze sfeervolle Brasserie waarin wij de Bourgondische Franse Brasserie in een modern jasje hebben gestoken. Zin in een heerlijke wandeling met het gezin, familie, vrienden of lekker met de hond, dan is Buitenplaats Beeckestijn de plek om lekker uit te waaien of om je even heerlijk te wanen in een oase van rust en natuur. Lekker uitgewandeld, wij verwelkomen jullie graag bij ons binnen of op het (zonnige) terras.

Vanuit de Brasserie kiezen wij bewust voor seizoensgebonden streekproducten. Wij gebruiken zoveel mogelijk groenten, fruit en kruiden uit eigen moestuin. Deze moestuin wordt bijgehouden door onze partner Natuurmonumenten. We kiezen er bewust voor om met zoveel mogelijk lokale leveranciers te werken en hebben we het Jopen Gerstebier op de tap. Echter met een eigenaar die uit Limburg komt, ontkomen we er niet aan om de vlaaien uit het prachtige Limburg te laten komen van de bekende patissier Peter Lemmens.

Als ouders van twee zoons weten we als geen ander dat een gezellige locatie ook de behoefte heeft aan een fijne kinderhoek. En wat wij zelf ervaren dat er vaak een ongezonde en beperkte keuze is voor kinderen. Wij hebben een fijne speelhoek gecreëerd waar de kleine chefs kunnen spelen met pluche ingrediënten in het speelkeukentje. En buiten kunnen ze lekker rennen, ravotten en voetballen. Op de kidskaart staan ook gezonde mogelijkheden, zoals een broodje appelstroop of pindakaas. Natuurlijk ontbreekt een overheerlijke pannenkoek niet op de kaart. En heeft u een kleine Bourgondiër? Alle gerechten van de à la carte kaart zijn ook in een kinderportie te bestellen.

Reserveren kan door te bellen naar de Brasserie 0255-760002 of via de website.

Op feestdagen hebben we speciale arrangementen. Kijk voor meer informatie op de website, onder het kopje 'Menu'.

1. Personeel

1516200661 90
1518620992 90
1525881984 90

1. P. van Kempen

Gisteren heerlijk geluncht. Zomaar op goed geluk uitgezocht op onze reis naar de kust en meteen schot in de roos. Lunch was fantastisch en vooral lekker. Bediening vriendelijk en het allerfijnste: de hond was welkom. Het gebouw oogt heel chique van buiten maar de ontvangst binnen is voor mensen van alle rangen en standen.

2. Hier een borrel gedaan na een bedrijfsuitje. Super bediening en service, lekker geborreld en goede bitterballen. Aanrader!

3. Roy Pesik

Heb er kunnen lunchen op zaterdag met mijn dochter. Mooie sfeer en locatie (wist ik al, maar was leuk voor haar). Heb wel gereserveerd en dat bleek wel handig. Slim ook met de bordjes op de tafels. Extra kudo's voor het personeel, zeer vriendelijk, oplettend en keurig verzorgd.

4. Een verrassing van mijn lief, een 8 gangen Valentijnsdiner, bij de mooie locatie Brasserie Beeckestijn.
    Het ontvangst was voor iedereen 19.00. Ik kan me voorstellen dat je met zo’n diner met veel gangen iedereen op hetzelfde tijdstip wilt laten beginnen.
    Wel jammer dat we zeker een half uur hebben moeten wachten voordat er iemand aan onze tafel verscheen om de drankjes op te nemen.
    Hoewel het een (kostbaar) Valentijnsdiner was, was er van Valentijnsaankleding nauwelijks sprake.
    Bij het diner kon je een wijnarrangement nemen, inclusief water en koffie, voor de prijs van 50,00. Wij dachten dat dit per stel was, maar dit bleek per persoon. Dat is toch een flink bedrag, bij een zeker niet goedkoop diner.
    Vooraf kregen we een paar toast met een heerlijk sausje. Mijn lief had voor mij lactosevrij besteld, en we kregen glutenvrije toast. Ik heb nogmaals doorgegeven dat ik alleen maar lactose arm hoefde, en verder geen speciale dieetwensen. Wel aangegeven dat ik niet zo gek op vis ben. Het gevolg hiervan is dat ik een volledig vegetarisch 8-gangen menu heb gekregen, zonder enkel sausje. Kennelijk kon de kok als alternatief voor vis alleen vegetarisch bedenken en kent hij alleen sausjes mét lactose. Tussendoor heb ik nog aangegeven dat ik echt geen vegetarische maaltijd hoef, maar ik bleef vegetarische gerechten krijgen. Die lekker smaakten, maar niet erg vindingrijk waren: pompoenmoes, courgette mousse en bietensalade. Alle gerechten van mijn lief, die wel het gewone menu kreeg, waren erg lekker, alleen die gingen aan mijn neus voorbij. Soms zat daar een klein theelepeltje saus op, waarschijnlijk mét lactose, waardoor de hele gang bij mij werd vervangen door een vegetarische gang.
    Het toetje voor mij bestond uit een summier bolletje met fruit ijs, zonder verder iets erbij. Erg weinig, terwijl op het bord van mijn lief wel 4 bolletjes met verschillende dingen lagen.
    De avond eindigde pas om 23.30. En ik moet zeggen, dat we beiden thuis een paar crackers heb genomen, want na 8 gangen hadden we nog echt honger!!
    Nogmaals, het eten smaakte goed, de bediening was zeer vriendelijk, maar voor een flink bedrag (115,00 pp incl. drank) ongevraagd een vegetarisch menu te krijgen en met honger naar huis te gaan, vind ik een slechte balans.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  5. Wij hebben een fantastische valentijnsavond gehad, het diner (8 gangen) was super, net zoals de sfeer. Ook de ontvangst was zeer gastvrij evenals de bediening. Kortom, we hebben een topavond gehad.

6. Liesbeth & Theo

Heerlijk gegeten en fantastische service, heerlijke avond gehad.

7. H van den Broek

Spontane bediening, uitstekende lunch.
    Aanbevolen!

8. Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Gaan we daar vaker doen. Bediening was 👌

9. Trudy ter Haar-Olgers

Heerlijk geluncht! Letterlijk aangenaam “verrast” door het 3-gangen verrassingsmenu! Een aanrader voor een wat een uitgebreidere lunch! Top!

10. Om drie uur aan de lunch… ja heel laat maar lekker rustig. En die paddenstoelen risotto was goddelijk.

11. Super lekker geluncht bij Beeckestijn. Heerlijke smaken, leuke locatie, relaxt super vriendelijk personeel. Een aanrader dus! Ook voor heerlijke broodjes of een borrelplankje (die zagen we voorbij komen en zagen er heerlijk uit 😉)

12. Yvonne en Jeroen

Wederom erg lekker! Zijn hier nu in korte tijd drie keer wezen lunchen… en elke keer waren het eten en de service en de klein details super!

13. Mooie en fijne gerechten. Fijne bediening en prima ambiance.

14. Heerlijk gegeten in een mooie omgeving.
    Vooral de rust was (naast het eten) erg fijn!

15. Lekker gegeten, wijnen vielen wat tegen maar service was uitstekend door andere wijnen te laten proeven. Gezellige sfeer in mooie omgeving.

16. Heerlijk gegeten.
    Fijne sfeer.
    Top bediening.

17. Prima bediening, lekker eten, uitstekend sfeer in en prachtige ambiance, kortom: prima.

18. Gisteren geluncht met zes mensen. De grooteters durfden het verrassingsmenu aan. De slanke dames gingen voor salade varianten.
    De ene helft van het gezelschap met vlees, de andere helft koos vegetarische gerechten.
    Eindoordeel: heel goed. De keuken kan vegetarische wensen perfect aan. Alles was ook heel mooi op het bord gepresenteerd, het oog wil immers ook genieten. Er zat voldoende ruimte tussen de gangen, niet te snel, niet te langzaam.
    Houd er rekening mee dat in het weekend er ook families met kinderen komen, en dat het dan wat rumoerig zal zijn.

19. Een aanrader om heerlijk te ontbijten! Fijne sfeer, aardige en attente bediening, goede (gratis) parkeergelegenheid en schone toiletten. Alles kan nog zo goed zijn, maar als dat laatste niet goed is, kan je daar heel chagrijnig van worden.

20. Bij het reserveren was er geen high tea mogelijk, maar..... de borrelplank was een geweldig alternatief en eigenlijk nog lekkerder! Wij hadden een bijzondere dag met onze familie en mede door de ambiance en het heerlijke eten was dit een zeer waardevolle afsluiting. Hulde en voor iedereen een aanrader!

21. Zowel de koffie als de lunch waren klasse en geserveerd door gastvrije bediening.
    De brasserie is smaakvol en stoer ingericht. Kortom: het was erg plezierig verpozen in Brasserie Beeckestijn.

22. Fijne sfeer en héérlijk gegeten.
    En óók glutenvrij was top!

23. Elisa Van Cant

Super gezellige brasserie, vriendelijk personeel, kindvriendelijk, bieden glutenvrij aan en het eten is gewoon fantastisch goed👌🏻
    We komen zeker nog terug.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  24. Zondag 14 juli mijn 82e verjaardag gevierd met een lunch met mijn kinderen en kleinkinderen. We kwamen met 2 personen meer, dat was totaal geen probleem. Het personeel was vriendelijk en voorkomend, het eten was heerlijk. Wij zijn heel tevreden en komen zeker nog eens terug.

25. Elisa Schoorl

Heerlijk eten (tijdens het Vaderdag BBQ ontbijt) in een prachtige omgeving. Hier komen we zeker nog terug!

26. Astrid Buur

Heerlijk met oud collega s ontbeten.
    Een aanrader.

27. Marianne

Heerlijke locatie. Vriendelijke mensen & heerlijk eten.

28. Fam. Vink

Lekker verwend worden met een heerlijke lunch in een fraaie ambiance.
    Uitstekende bediening. Echt een aanrader!!

29. Bjorn van der Kaa

We zijn hier regelmatig te vinden. De borrelplank voor 2 personen is een aanrader evenals de oesters. Heerlijk! Afgelopen weekend de high wine gedaan als moederdag arrangement, top wijnen, goede bijpassende gerechten, gezellige bediening en de kinderen (4 en 7) kunnen lekker hun gang gaan zowel binnen als buiten.

30. Wat een prachtige plek, zowel de sfeer en inrichting binnen als het mooie uitzicht, door de grote ramen, op de tuin! Prettige ontvangst, alles voelt heel professioneel. Leuk dat je ook kunt komen ontbijten. Op de kaart staan heerlijke en originele gerechten, helemaal 'van nu', prachtig en met aandacht geserveerd. Prijs/kwaliteit/kwantiteit is ook prima in orde. Ook fijn dat er rekening gehouden wordt met dieetwensen. Zelfs mijn redelijk lastige wens, geen suiker/zuivel/graan, werd fantastisch uitgevoerd en ik heb heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!

31. Heerlijk, gezellig en ongedwongen. Op een historische plek in een prachtig park én om de hoek, top!

32. 1e paasdag genoten van een paasontbijt.
    Het ontbijt was zeer goed verzorgd. Ruim voldoende en alles heel erg vers.
    Personeel ook op zijn paasbest maar dat zijn ze eigenlijk altijd.
    We komen hier regelmatig, voor een drankje met wat lekkers of voor een ontbijt. Het is nog nooit tegengevallen.

33. Het was super lekker en honden vriendelijk.

34. Ger Bakker

Fijne ontvangst, gezellige plek, heerlijk verrassingsmenu en plezierige mensen. Wat wil je nog meer?

35. Een late lunch met 10 personen.
    Prima eten (assortiment op een plank).
    Uitstekende service en prettige ambiance.

36. Bjorn Lourenburg

Tussenpauzes tussen de gerechten duurde erg lang, waardoor de avond wat lang duurde…
    Personeel uiterst vriendelijk en correct. De dame die ons hielp was zeer peofessioneel.

37. Heerlijk gelunched. Lekkere salade.
    Latte met sojamelk. Fijn dat ze dat hadden!

38. Superfijne verjaardagsbrunch voor 12 personen bij Brasserie Beeckestijn. Eigenaresse dacht mee en was flexibel in wensen en mogelijkheden. Mooie Beeckestijnplanken met variatie aan hapjes en lekkernijen, echt een gezellige, sfeervolle, zorgeloze verjaardag gehad. Uiterst vriendelijke bediening. Ook leuk om alleen een koffietje te drinken na een andeling in het park. Je krijgt kleine lekkernijtjes bij je koffie/thee. Net dat beetje extra.

39. Bijzonder vriendelijke ontvangst en bediening. Lekker hapjes. De plank met alles van de kaart is een aanrader! Niet goedkoop, maar het geld zeer waard.

40. Van der meij

Wij hebben gister een gezellige familielunch gehad bij brasserie Beeckesteijn. Het drie gangen verrassingsmenu was perfect verzorgd. Ook de vegetarische variant viel prima in de smaak. Wij komen hier zeker terug! Bedankt voor de gastvrije ontvangst! Ook onze twee golden retrievers 🐶🐶 hebben het naar hun zin gehad.

41. Persoonlijke aandacht, sfeervolle en ontspannen ambiance en heerlijke gerechten die mooi opgediend worden. Kortom, een perfecte locatie voor een feestelijke 3-gangen lunch.

42. Ron van't Schip

Vrijdagmiddag een prima lunch genoten bij Brasserie Beeckestijn met zes man. Uitstekende bediening in een goede ambiance. Prijs/kwaliteit uitstekend in balans.

43. Heerlijk geluncht, gezellige sfeer.

44. We zochten een gezellig restaurant om met vrienden te ontbijten. Per toeval vonden wij de Brasserie. We hebben daar erg genoten. De locatie is schitterend, het personeel erg vriendelijk en behulpzaam en het eten lekker. Een echte aanrader.

45. Inez de Boer

Fijne middag gehad. Na wandeling door de tuinen heerlijk “hapjes” gegeten. Alles prachtig geserveerd / verse en goede producten. Bediening kan niet beter. Kortom een aanrader.

46. nelleke stam

Van de week heb ik met een gezelschap geluncht en het eten was top. Wij hebben voor een verrassingsmenu gekozen en de 3 gangen klopten. De smaak en de opmaak, het was oog- e tongstrelend. Een aanbeveling meer dan waard.

47. Heerlijke middag gehad met n high wine.
    Goed eten, heerlijke wijn en vooral n prettige sfeer.
    We zijn echt verwent en voor herhaling vatbaar.

48. Caroline Vlietstra

Heerlijke sfeer in de brasserie in een mooie omgeving. Nederland op z'n best!

49. F. de Groot

Mooie locatie, zeker als men buiten kan zitten. Keurige bediening en lekkere gerechten.

50. Heerlijk gegeten, mooie producten, prima service zeker een aanrader!