• Lid sinds 23 mei 2018

3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

1. Brasserie Beeckestijn

Velsen-Zuid

Susanne Ammerlaan heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Ron voor deze mooie beoordeling. Fijn dat jullie genoten hebben met elkaar.

2. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Bedankt voor het nemen van de tijd om een review te schrijven en dan is het natuurlijk extra leuk dat jullie zo genoten hebben van het verrassingsmenu.

3. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Wat zijn de tuinen mooi he, deze worden onderhouden door Natuurmonumenten. Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben in de Brasserie

4. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Wat ontzettend leuk om te lezen Jana. Hopelijk mogen we jullie vaker ontvangen in de Brasserie

5. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Caroline, dank je wel voor je mooie review. We zijn ook heel blij dat de Brasserie in zo'n prachtige omgeving staat. Elk seizoen een nieuw decor.

6. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Marianne, dank je wel voor je mooie review. Wij hebben het ook erg leuk gevonden om deze high wine voor je te verzorgen.

7. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan vindt Brasserie Beeckestijn leuk