• Lid sinds 23 mei 2018

3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Nieuwe recensie

Susanne Ammerlaan heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Susanne Ammerlaan's profielfoto

Beste Niels,
    In deze bijzondere tijd is het extra fijn als we mooie berichten mogen ontvangen van onze service en gerechten. Heel fijn te lezen dat jullie genoten hebben. Graag tot aan onze TO GO raam (dagelijks geopend van 10 tot 17 uur) en hopelijk tot ziens in de Brasserie als we weer open mogen.

2. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Linda. Ben je ook al eens komen ontbijten of dineren bij ons?

3. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Monique, fijn te lezen dat je het knus bij ons vindt, de natuur helpt daar natuurlijk ook bij.

4. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Edwin, dank je wel dat je onze inzet in deze tijden waardeerd. Heb je gezien dat we inmiddels ook een mooie wijnkaart hebben? Nu we s'avonds open zijn is het voor ons ook belangrijk om een ruimere keuze in wijnen te kunnen presenteren.

5. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel voor deze mooie review. Heel fijn om te lezen dat ons werk gewaardeerd wordt. En de schoonheid van de natuur, bijgehouden door Natuurmonumenten.

6. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Wat leuk dat jullie op deze manier kennis hebben gemaakt met ons diner en heel fijn om te lezen dat jullie hebben genoten. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze recensie te schrijven en ons dit mooie cijfer te geven. Heel graag tot ziens.

7. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Super leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn, dankjewel voor je cijfer en recensie!

8. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Fijn dat je de ambiance en sfeer als goed hebt ervaren Anne. Wij houden ons graag aan de regels zodat het voor iedereen verantwoord en gezellig blijft. Graag tot een volgende keer

9. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dankjewel voor je mooie cijfer en recensie. Heel graag tot de volgende keer

10. Susanne Ammerlaan's profielfoto

Dank je wel Corine.

11. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Thomas, graag reageer ik op je review en dank je wel voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven.

Vanuit de Brasserie is het onze uitdaging om onze gasten in de watten te leggen. Dit betekend dat de olijven die jullie bij het eerste drankje hebben gekregen van het huis zijn. Deze zouden dan ook niet terug mogen komen op jullie rekening. Wanneer dit wel zo is verneem ik dat heel graag. Op onze menukaart staan wel olijven voor €5,- echter zijn dat grote en gevulde olijven, deze zijn apart te bestellen en dus anders dan de olijven die jullie van het huis aangeboden krijgen.

Ons kassasysteem is zo ingericht dat deze automatisch combinatieprijzen maakt wanneer er een voor-, hoofd- en nagerecht wordt besteld. Zelfs zo dat wanneer er twee personen komen dineren en persoon a besteld, voor- en hoofdgerecht en persoon b besteld hoofd- en nagerecht u alsnog 1x een menukorting voor een 3 gangen menu krijgt aangeboden.
    Ik herken uw commentaar dan ook niet dat we expres bonnen aanpassen zodat het voordelig voor ons uit komt.

Wanneer u de bon heeft neem ik deze graag met u door om de onduidelijkheden te verhelpen en eventuele misverstanden aan te passen.

12. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Laura, wat leuk dat je de moeite hebt genomen om foto's te posten bij de review! Fijn te lezen dat je genoten hebt.

13. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Cees, wederom bedankt voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. Wij genieten ook ontzettend van de avonden en we zijn blij je daar ook te mogen ontvangen.

14. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Cathrien, denk je wel voor je review. Wist je dat we ongeveer om de 6 weken van kaart wisselen? Zo kunnen we goed inspelen op de seizoenen en blijven we jou als gast verrassen.

15. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Stephanie, 4 x een 10! daar worden we natuurlijk heel blij van. We kijken uit naar je volgende komst.

16. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Mevrouw de Jong-Huizing, dank u wel voor uw tijd om deze review te schrijven. Hiermee helpt u niet alleen ons maar ook potentiele gasten! We kijken er naar uit om u wederom te mogen ontvangen in de Brasserie

17. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Deborah, dank je wel voor je mooie beoordeling. We blijven vooruitkijken en genieten van dit soort berichten.

18. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Bedankt Fred voor het nemen van de moeite om deze mooie recensie te schrijven. Fijn dat alles naar wens is geweest en graag tot ziens.

19. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Jeannie, wat een enthousiast bericht. Dank je wel voor de complimenten.

20. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Wat fijn te lezen Michel. Ontzettend leuk dat jullie het 1 jarig huwelijk bij ons hebben gevierd. Op naar nog meer mooie jaren!

21. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank voor je mooie beoordeling Petra. Graag tot een volgende keer.

22. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank u wel voor uw review. We hopen uiteraard ook dat we op kort termijn weer de tafels wat dichterbij mogen plaatsen als u met meer dan 2 personen bent. Fijn dat ondanks de RIVM maatregelen u alsnog heeft genoten in de Brasserie. Graag tot een volgende keer.

23. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Nora, dank je wel voor deze uitgebreide review. Fijn te lezen dat jullie over het algemeen tevreden zijn geweest over jullie bezoek. En goed voor ons om te lezen waar de kennis van het personeel nog niet 100% is. Wat betreft de ijsblokjes, zowel mensen zoveel wensen. We serveren deze inderdaad standaard zonder ijsblokjes omdat niet iedereen de ijsblokjes kan waarderen. Oplettend oog van het personeel had bij het opnieuw vragen van een kanwater dat zij/hij direct had gevraagd of wederom ijs wenselijk was. Hopelijk tot een volgende keer en dan gaan we de uitdaging aan dat de bediening attenter is ;)

24. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Wat fijn te lezen dat we jullie 2 keer in een korte tijd mogen ontvangen. Zijn jullie er ook van op de hoogte dat we ongeveer om de 6 weken van kaart wisselen? Zo kunnen we jullie als vaste gast blijven verrassen.

Meer updates