• Lid sinds 23 mei 2018

Beoordelingen

1. Brasserie Beeckestijn

Velsen-Zuid
Nieuwe recensie

Susanne Ammerlaan heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste W.R. Fruijtier, bedankt dat u tijd heeft genomen om u ervaring met ons en andere te delen. Echter kunnen wij ons niet helemaal vinden in uw recensie. Het zou gek zijn als een goed lopend restaurant op zaterdag tijdens de lunch niet helemaal vol zou zitten, hierdoor kan het uiteraard wat rumoeriger worden.

Wat betreft uw dieetwens. Onze tosti's zijn inderdaad niet glutenvrij te bestellen, dat komt omdat wij de tosti's eerst besmeren met een bechamelsaus (dit bevat gluten). En vervolgens beleggen. Hierdoor wordt onze tosti extra lekker en niet alledaags. Daarnaast is er naar onze mening voldoende te bestellen. Er is keuze uit 2 soepen, 3 salades (waarbij bij de vissalade de gamba inderdaad vervalt omdat deze is gepaneerd, hierdoor wordt de salade rijkelijker gevuld met makreel en zalm), 4 luxe belegde broodjes en 3 prachtige specials. En het verrassingsmenu van de chef kan zeker gluten vrij besteld worden.

2. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan vindt Brasserie Beeckestijn leuk
  3. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Els, dank voor deze mooie beoordeling. Graag geven we een korte reactie op het kraanwater. We serveren in de Brasserie geen normaal kraanwater. We hebben gekozen voor een ECO Tap systeem. EcoTapwater is het duurzame alternatief voor mineraalwater in flessen. De tapkraan filtert en koelt het kraanwater en tovert deze om in heerlijk fris plat of bruisend tafelwater. Op deze manier hebben we geen flessenmineraal water, minder vervoer, minder afval etc. Daarnaast is kraanwater in het algemeen niet gratis, iedereen betaalt een bijdrage aan water. Ook moeten we ons personeel, het glaswerk en de schoonmaak bekostigen van een glas water. Die bedragen verwerken wij niet in andere kosten om zo transparant mogelijk te werken.

4. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Wilma, heel fijn te lezen dat je genoten hebt van onze proeverij.

5. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Nico, wij vinden dat niet eentonig hoor ;) Maar juist een groot compliment.

6. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Jennie, goed te lezen dat ook het tweede bezoek goed is bevallen. Tot de volgende reservering.

7. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Nico, heel veel dank voor deze mooie review en dat u andere enthousiasmeert voor deze bijzondere locatie.

8. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Ilse, wat heerlijk om te lezen dat jullie genoten hebben met de kinderen.
    En wat fijn dat jullie kinderen ook zo genieten van onze kaart. Heel graag tot een volgende keer.

9. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

We worden eigenlijk een beetje stil van deze mooie review. Heel veel dank voor deze mooie worden en heel graag tot een volgende keer.

10. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Jolanda, wat fijn te lezen dat jullie wederom genoten hebben. Een beoordeling waarop we trots zijn met het team.

11. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Marina, wat fijn te lezen dat u genoten heeft van het eten. Onze excuses dat u langer heeft moeten wachten op het drinken, dit is inderdaad niet zoals het wenselijk is. We hebben qua opstelling gekozen voor de "baksteen" opstelling, oftewel 5 personen tegenover 4 personen en zo dat aan de kant van 4 personen er altijd 2 tegenover zitten. Heel graag tot een volgende keer.

12. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Hartelijk dank voor deze review. Graag tot de volgende keer.

13. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Lily, wat leuk om wederom een mooie review van jou te mogen ontvangen. Hier worden we heel blij van en stimuleert ons om door te blijven gaan met wat we doen.

14. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Pim, wat heerlijk te lezen dat u zo heeft genoten van het Chef's menu. Onze chef's zijn zo gepassioneerd dat zij elke maand weer een fantastisch menu weten samen te stellen. Dus graag tot de volgende keer.

15. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Meneer Greuter, wat fijn te lezen dat u geniet met uw klanten bij ons. Zeg het voort.

16. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Michael, wat fijn te lezen dat jullie wederom genoten hebben.

17. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Alicia, dank u wel voor de uitgebreide review. Het is fijn om telefonisch contact te hebben zodat we meer uitleg kunnen geven dan dat we in deze reactie kwijt kunnen, maar we gaan het zo goed mogelijk proberen om het goed te verwoorden. De chef creeërt de gerechten zo dat ze per persoon te bestellen zijn. Daarbij houdt hij bijvoorbeeld ook rekening met de prijsverhouding. Wanneer gasten gerechten gaan delen kloppen deze verhoudingen niet meer. Denk bijvoorbeeld aan extra bord, mes en vork en personeelskosten, want het inzetten hiervan door personeel, het afwassen, het bord weer uithalen etc etc. Kosten die in een gerecht verwerkt zitten echter niet meer in verhouding zijn wanneer gasten gaan delen. Daarbij blijft er van een soep die we delen in hetzelfde kom vrij weinig over. Het is qua communicatie naar de keuken niet mogelijk om te vragen of de soep in een andere kom te serveren, we halen hiermee de chef uit zijn concentratie. De jongens in de keuken doen daar topsport. Gerechten optijd meegeven, waarbij er combinatie is van koude en warme gerechten aan 1 tafel. Alle ruis proberen we zoveel mogelijk te vermijden. Een gerecht gaat altijd hetzelfde mee, op het zelfde bord. Enige exta communicatie die nodig is is voor de allergieën. Vandaar dat wij geen voorstanders zijn van gerechten delen die per persoon bedoeld zijn. We hebben op de kaart bijvoorbeeld wel een heerlijke proeverij die zo is samengesteld, juist om te delen. Het heeft hierbij niet met klantvriendelijkheid te maken. Het delen van gerechten is waar wij niet achter staan om zo de kwaliteit in de Brasserie te kunnen waarborgen.
    Helaas is décafe cappuccino inderdaad duurder dan een "normale" cappuccino. De bonen zijn vele malen duurder qua inkoop dan de normale koffiebonen. Mogelijk dat u dit zelf ook gemerkt heeft bij het boodschapen doen. Fijn te lezen dat u vriendelijk bent geholpen. We hopen dat na het lezen van de uitleg u wederom zin krijgt om weer te genieten van de Brasserie. Wanneer aanvullende informatie gewenst is vernemen we dit ook graag dan bellen we hier over.

18. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Marjolein, fijn te lezen dat jullie een leuke traditie hebben opgebouwd. Dat vinden wij natuurlijk erg leuk. Spijtig te lezen dat de keuken iets te gulzig is geweest met het zout. Graag tot de volgende keer.

19. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Rob, wat spijtig te vernemen dat u de hoeveelheid van het eten te weinig vond. We hebben uw feedback uiteraard met de keuken gedeeld. Hopende dat deze ervaring niet in de weg staat om nog eens te komen genieten van het 6gangen diner om dan hopelijk een andere ervaring te krijgen.

Meer updates