• Lid sinds 23 mei 2018
Van restaurant:

1. Brasserie Beeckestijn

Velsen-Zuid

Susanne Ammerlaan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Mevr. van der Zwet, Bedankt voor de mooie recensie. Graag tot de volgende keer.

2. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Mevr. Beelen, Bedankt voor uw mooie recensie. Graag tot een volgende keer.

3. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Gusta Seegers, Bedankt voor de mooie recensie. Graag tot de volgende keer.

4. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Anne Marie, Bedankt voor de mooie recensie. Graag tot de volgende keer.

5. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Erna, Bedankt voor de mooie recensie. Graag tot de volgende keer.

6. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Hanny, Bedankt voor de mooie recensie. Graag tot de volgende keer.

7. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Marijke, Bedankt voor de mooie recensie. Graag tot de volgende keer.

8. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Endema, Bedankt voor de mooie recensie. Graag tot de volgende keer.

9. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Sandra, Bedankt voor de mooie recensie. Het diner is echt een aanrader. Graag tot de volgende keer.

10. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Karlijn, Bedankt voor de mooie recensie. Graag tot de volgende keer.

11. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste W.R. Fruijtier, bedankt dat u tijd heeft genomen om u ervaring met ons en andere te delen. Echter kunnen wij ons niet helemaal vinden in uw recensie. Het zou gek zijn als een goed lopend restaurant op zaterdag tijdens de lunch niet helemaal vol zou zitten, hierdoor kan het uiteraard wat rumoeriger worden.

Wat betreft uw dieetwens. Onze tosti's zijn inderdaad niet glutenvrij te bestellen, dat komt omdat wij de tosti's eerst besmeren met een bechamelsaus (dit bevat gluten). En vervolgens beleggen. Hierdoor wordt onze tosti extra lekker en niet alledaags. Daarnaast is er naar onze mening voldoende te bestellen. Er is keuze uit 2 soepen, 3 salades (waarbij bij de vissalade de gamba inderdaad vervalt omdat deze is gepaneerd, hierdoor wordt de salade rijkelijker gevuld met makreel en zalm), 4 luxe belegde broodjes en 3 prachtige specials. En het verrassingsmenu van de chef kan zeker gluten vrij besteld worden.

12. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan vindt Brasserie Beeckestijn leuk
  13. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Els, dank voor deze mooie beoordeling. Graag geven we een korte reactie op het kraanwater. We serveren in de Brasserie geen normaal kraanwater. We hebben gekozen voor een ECO Tap systeem. EcoTapwater is het duurzame alternatief voor mineraalwater in flessen. De tapkraan filtert en koelt het kraanwater en tovert deze om in heerlijk fris plat of bruisend tafelwater. Op deze manier hebben we geen flessenmineraal water, minder vervoer, minder afval etc. Daarnaast is kraanwater in het algemeen niet gratis, iedereen betaalt een bijdrage aan water. Ook moeten we ons personeel, het glaswerk en de schoonmaak bekostigen van een glas water. Die bedragen verwerken wij niet in andere kosten om zo transparant mogelijk te werken.

14. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Wilma, heel fijn te lezen dat je genoten hebt van onze proeverij.

15. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Nico, wij vinden dat niet eentonig hoor ;) Maar juist een groot compliment.

16. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Jennie, goed te lezen dat ook het tweede bezoek goed is bevallen. Tot de volgende reservering.

17. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Nico, heel veel dank voor deze mooie review en dat u andere enthousiasmeert voor deze bijzondere locatie.

18. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Ilse, wat heerlijk om te lezen dat jullie genoten hebben met de kinderen.
    En wat fijn dat jullie kinderen ook zo genieten van onze kaart. Heel graag tot een volgende keer.

19. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

We worden eigenlijk een beetje stil van deze mooie review. Heel veel dank voor deze mooie worden en heel graag tot een volgende keer.

20. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Jolanda, wat fijn te lezen dat jullie wederom genoten hebben. Een beoordeling waarop we trots zijn met het team.

21. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Marina, wat fijn te lezen dat u genoten heeft van het eten. Onze excuses dat u langer heeft moeten wachten op het drinken, dit is inderdaad niet zoals het wenselijk is. We hebben qua opstelling gekozen voor de "baksteen" opstelling, oftewel 5 personen tegenover 4 personen en zo dat aan de kant van 4 personen er altijd 2 tegenover zitten. Heel graag tot een volgende keer.

Meer updates