• Lid sinds 23 mei 2018

Beoordelingen

1. Brasserie Beeckestijn

Velsen-Zuid
Nieuwe recensie

Susanne Ammerlaan heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Bedankt voor de mooie recensie en fijn dat jullie lekker hebben geluncht. Graag tot de volgende keer

2. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Roy, hartelijk dank voor je mooie review. We zullen de complimenten overdragen aan ons personeel.

3. Susanne Ammerlaan's profielfoto

Geachte Mevrouw,
    wat ontzettend vervelend te lezen dat het Valentijn diner niet naar verwachting is geweest. En hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. Contact met onze gasten is heel fijn om te hebben ook al is de inhoud natuurlijk niet wat wij gewenst hadden.
    Graag wil ik u een toelichting geven op de keuzes die wij gemaakt hebben.

Bij de reservering is aangegeven lactose vrij en géén vis, daarop hebben we ingespeeld. Aangezien we deze avond een vastgesteld menu hadden en volledig vol gereserveerd waren, zijn we helaas minder flexibel om op de avond zelf nog aanpassingen door te voeren. Het reguliere menu bevatte zowel vlees- als visgerechten en inderdaad sauzen met lactose. Tevens is er door de chefs een volledig vegetarisch menu ontwikkeld. Met de lactose vrij heeft de chef zo goed als mogelijk aanpassingen gemaakt in de sauzen. Wat betreft geen vis, daar is de keuze gemaakt voor een vegetarsich invulling om zo ook de snelheid te kunnen waarborgen (want het vegetarische gerecht is er sowieso al). We begrijpen uit uw schrijven dat u de voorkeur voor een stukje vlees had gehad. U kunt wellicht voorstellen dat het een hele uitdaging is in de keuken met de twee verschillende vastgestelde menu's en de uitzonderingen ivm allergieen. Het is niet dat we niet in willen spelen op alle uitzonderingen die op de avond zelf naar boven komen, we kunnen dit helaas niet. We hebben op zo'n moment niet allerlei vleesgerechten paraat om a l a minute op uw wens in te kunnen spelen.

Wanneer u graag persoonlijk contact wenst vernemen we dit graag. Ik sta u graag persoonlijk te woord. Ik ben veelal bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag tussen 9:00 - 18:00 uur. Hopelijk dat u op een andere moment nog eens langs komt om te genieten van onze a la carte kaart. De Brasserie is geopend van woensdag t/m zondag van 8:30 - 18:00 uur.

4. Susanne Ammerlaan's profielfoto

Beste Liesbeth & Theo,
    Wat fijn te lezen dat jullie genoten hebben met Valentijn. Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Graag tot een volgende keer.

5. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Loek, dank je wel voor deze mooi recensie en fijn te lezen dat het een geslaagde avond is geweest.

6. Susanne Ammerlaan's profielfoto

Beste,
    Hartelijk dank voor de mooie review. Graag weer tot een volgende keer. Elke 6 weken een nieuwe kaart als dat geen reden is om te blijven komen ;)

7. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Menno, Tot een volgende keer!

8. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Barbara, zo te lezen hebben jullie echt heerlijk genoten van de late lunch. Tot een volgende keer.

9. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Wat een heerlijk bericht. Dank je wel Trudy. Onze chefs vinden het heerlijk om creatief aan de slag te kunnen tijdens de verrassingslunch. Met de uitdaging om een heerlijke smaakcombinatie te maken en tegelijk een mooi kleurenpallet op het bord. Fijn dat deze verrassing zo geslaagd is.

10. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Yvonne & Jeroen, dank jullie wel voor deze mooie recensie. Fijn te lezen dat we jullie elke keer weten te verrassen.

11. Susanne Ammerlaan's profielfoto

Beste Inge,
    Dank je wel voor je mooie recensie. Hopelijk kom je snel zelf weer een keer langs om te genieten van een borrelplank ;)

12. Susanne Ammerlaan's profielfoto

Beste Piet,
    Dank voor je mooie recensie. Hier worden we heel blij van.

13. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Piet, hartelijk dank voor je mooie review. Graag tot een volgende keer.

14. Susanne Ammerlaan's profielfoto

Beste Jo,
    Wat fijn dat onze service goed is ontvangen. Hopelijk tot een volgende keer.

15. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dankjewel voor je mooie recensie en fijn dat je heerlijk hebt gegeten. We zien je graag een volgende keer weer terug

16. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Bennie, heel fijn om te lezen dat jullie bezoek zeer prettig is geweest. En dank je wel voor het nemen van de tijd voor het schrijven van deze review. We hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

17. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Wat een fijn bericht en recensie om te ontvangen Wenda, dankjewel! Wij vinden dat elk onderdeel van ons restaurant bijdraagt aan jullie beleving, dus ook onze toiletten. Graag tot de volgende keer!

18. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Niels, bedankt voor je mooie recensie en wat fijn dat jullie van het verrassingsmenu en de andere gerechten hebben genoten. Graag tot een volgende keer.

19. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Monica, wat een fijn bericht om te mogen ontvangen en wat goed dat de Beeckestijn borrelplank in de smaak gevallen is.
    Hopelijk tot een volgende keer.

20. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Johanna, wat fijn te lezen dat je heerlijk gegeten hebt. We hopen je snel weer te mogen ontvangen in de Brasserie.

Meer activiteiten