• Lid sinds 23 mei 2018

3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

1. Brasserie Beeckestijn

Velsen-Zuid

Susanne Ammerlaan heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Geachte heer Bakker, wat een fijne recensie om te mogen ontvangen. Hartelijk dank hiervoor een graag tot een volgende keer.

2. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Maarten, wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. We hopen jullie uiteraard vaker als gast te mogen ontvangen.

3. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel voor je feedback. We zullen dit zeker meenemen tijdens de evaluatie.

4. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank voor je mooie review

5. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Marieke, dank je wel voor je mooie recensie. Fijn dat je hebt genoten van je verjaardag. Heel veel mooie jaren en hopelijk tot snel weer.

6. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Heer/Mevrouw Linke, hartelijk dank voor uw recensie. Er zit veel liefde in de Beeckestijn plank door onze chefs en het is dus fijn te lezen dat deze in de smaak valt. Tot een volgende keer.

7. Susanne Ammerlaan's profielfoto

Beste Heer/Mevrouw van der Meij,
    Wat een fijne recensie hebben wij van u mogen ontvangen. We delen deze uiteraard graag met ons team. We ontvangen u graag in de toekomst weer en hopelijk kunnen wij u blijven verrassen.

8. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Ron voor deze mooie beoordeling. Fijn dat jullie genoten hebben met elkaar.

9. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Bedankt voor het nemen van de tijd om een review te schrijven en dan is het natuurlijk extra leuk dat jullie zo genoten hebben van het verrassingsmenu.

10. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Wat zijn de tuinen mooi he, deze worden onderhouden door Natuurmonumenten. Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben in de Brasserie

11. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Wat ontzettend leuk om te lezen Jana. Hopelijk mogen we jullie vaker ontvangen in de Brasserie

12. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Caroline, dank je wel voor je mooie review. We zijn ook heel blij dat de Brasserie in zo'n prachtige omgeving staat. Elk seizoen een nieuw decor.

13. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Marianne, dank je wel voor je mooie review. Wij hebben het ook erg leuk gevonden om deze high wine voor je te verzorgen.

Meer activiteiten