• Lid sinds 23 mei 2018

3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Nieuwe recensie

Susanne Ammerlaan heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Meneer Bergman, wat fijn te lezen dat u genoten heeft.

2. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Marije, wat leuk te lezen dat je een bezoek aan onze brasserie altijd weet te waarderen. Leuk om te lezen dat het plezier van ons personeel afstraalt op onze gasten. Graag tot de volgende keer.

3. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste heer/mevrouw, wat fijn te lezen dat u heeft genoten en het eten goddelijk noemt. Een mooi compliment voor onze jongens in de keuken. Graag tot een volgende keer.

4. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Joan, dank je wel voor deze mooie review. Graag tot een volgende keer.

5. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Brigitte, wat fijn te lezen dat u heeft genoten van de service en het eten. We zullen de complimenten doorgeven aan het team. Graag tot een volgende keer.

6. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Joke, wat fijn te lezen dat u genoten heeft van het diner. Elke maand een nieuw menu dus hopelijk mogen we volgende maand weer een reservering voor u noteren ;)

7. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, we kijken uit naar uw volgende reservering. Weet u dat we ook een mooi diner serveren op donderdag, vrijdag en zaterdag?

8. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Joke voor je enthousiaste review. Graag tot een volgende keer.

9. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Wauw, wat een mooie recensie. Hier zijn we trots op en zullen we delen met het team.

10. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Geachte Heer Anthuenis, veel dank voor uw uitgebreide recensie en fijn te lezen dat u de keuken als zeer verfijnd heeft ervaren met hoge kwaliteit. Dat is inderdaad waar we voor staan voor het diner. We hebben Chef's menu welke elke maand wisselt. Vervelend te lezen dat u wat langer op het voorgerecht heeft moeten wachten. Wellicht tot een andere keer.

11. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn te lezen dat u genoten heeft en dat we u binnenkort nogmaals mogen ontvangen.

12. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Nel, wat leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben en gekozen hebben voor het "paradepaardje" van de Brasserie, het verrassingsmenu. We kijken uit naar jullie volgende reservering.

13. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Lief bruidspaar van 2021. Zo ontzettend leuk en fijn om jullie weer gezien te hebben. Graag tot een volgende keer.

14. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Ineke, dank je wel voor jemooie woorden. We ontvangen jullie heel graag wederom.

15. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Sil voor je recensie. Fijn dat je buiten hebt kunnen genieten op ons terras. Graag tot een volgende keer.

16. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Tijn, dank je wel voor je mooie recensie. Graag tot een volgende keer.

17. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Meneer Bergman, we hopen dat uw broer terug kijkt op een fijne verjaardagslunch. We proberen van elk bezoek een fijne beleving te maken en wanneer iemand jarig is zullen we deze persoon uiteraard altijd feliciteren en staat er indien de naam bekend is op het reserveringsbordje "Gefeliciteerd ......". Het verzoek voor een glas prosecco heeft onze collega aangegrepen om er iets feestelijks van te maken. Zo heeft onze collega ervoor gekozen om de fles aan tafel te openen en uw broer en uw gasten exra aandacht te geven. Bij drukte is dit bijvoorbeeld niet altijd mogelijk en krijgt u de glazen uitgeserveerd aan tafel, hoe graag we natuurlijk altijd extra aandacht willen geven. Bij de keuze voor de lunch is er gekozen voor het a la carte gedeelte wat betekend dat het uitdagend wordt om hier iets extra's aan toe te voegen. Wanneer er voor ons 3 gangen verrassingsmenu was gekozen hadden we het dessert kunnen verrijken met een sterretje. Dit doen we niet standaard omdat niet iedere jarige op de extra aandacht zit te wachten. We hopen dat deze teleurstelling u niet in de weg staat om in de toekomst onze Brasserie weer te bezoeken.

18. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Heer Rademaker, wat spijtig te vernemen dat dit bezoek minder is geweest dan de voorgaande keer. De proeverij bestaat uit verschillende gerechten van de kroketten, de sandwiches met carpaccio en wrap met zalm zoals omschreven op de lunchkaart. We zouden graag vernemen wat u vond tegenvallen. Evenals van het verrassingsmenu van de chef waar u over schrijft. We zien uw reactie graag tegemoet op info@brasseriebeeckestijn.nl. Hopende dat deze ervaring u niet in de weg staat om in de toekomst nog eens te reserveren.

19. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank je wel Willeke voor deze mooie review. Graag tot een volgende keer.

20. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Lucas, wat een mooi bericht met foto's. Fijn dat je zo enthousiast bent en je ervaring deelt. Graag tot een volgende keer.

21. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Renée, hartelijk dank voor deze beoordeling.

22. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u verrast bent door ons vegetarisch menu. Elke maand weet onze chef weer een nieuw menu samen te stellen. Graag tot een volgende keer.

23. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een review te schrijven. Heel fijn dat u op deze manier onze potentiele gasten informeert over uw beleving. We kijken uit naar uw volgende reservering.

24. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Fijn te lezen dat u ziet hoe wij werken. Onze ingrediënten zijn inderdaad altijd dagvers en we koken seizoensgebonden. We kijken uit naar uw volgende reservering.

25. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Remko, fijn te lezen dat u genoten heeft en dat ons team op uw wensen heeft kunnen inspelen. Dank ook voor de feedback we gaan ermee aan de slag.

26. Susanne Ammerlaan's profielfoto
    Susanne Ammerlaan heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Beeckestijn

Beste Jolanda, dank u wel voor deze mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u heeft genoten en heel graag tot de volgende keer.

Meer updates