1. Heerlijk gegeten !! Gisteravond onze vakantie afgesloten met een heerlijk diner bij v/d Hooft. Begonnen met een lekkere amuse, daarna brood met smeersels van het huis. Toen begon het echte genieten, het hoofdgerecht (eend) smaakte voortreffelijk en de borden waren mooi opgemaakt. De nagerechten waren ook om van te smullen. De bediening was ook weer attent heel vriendelijk en deskundig. We hebben weer een fijne avond gehad bij v/d Hooft, beslist niet de laatste.

1. Er is een foutje geslopen in mijn bericht. Eten & drinken moet zeker een 9 zijn. Sfeer een 8, dit vanwege een erg luidruchtige groep, normaal is de sfeer ook zeker een 9 !

2. Dag Cees,

Naar aanleiding van jouw publieke reactie ben ik zo vrij geweest de cijfers bij de recensie even aan te passen. Nu staan ze er zoals je bedoelde :-)

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

Vorige recensies van Cees

• Mijn vrouw en ik hebben weer heerlijk gegeten bij van der Hooft. De door ons bestelde gerechten smaakten prima en zagen er netjes en verzorgd uit. De rode wijn (Merlot) was van een goede kwaliteit. Er werd gevraagd of we een karaf water wilden, dit kunnen wij erg waarderen. De bediening (Marianne) was zoals we gewend zijn, vriendelijk, professioneel en attent. We komen hier zeker nog eens terug om lekker te lunchen of dineren.