Gratis parkeren op 50 meter afstand.

di vanaf 11:00
wo vanaf 11:00
do vanaf 11:00
vr vanaf 11:00
za vanaf 11:00
zo vanaf 11:00

Het à la carte restaurant Diner Café verwelkomt met een breed armgebaar gasten voor lunch en diner. Op de kop van de Markt van Zevenbergen, met de dorpse bedrijvigheid voor de deur, is het binnen in alle seizoenen aangenaam vertoeven. De prachtige karakteristieken van het authentieke dorpscafé zijn nog onmiskenbaar aanwezig.

In de loop der jaren is de inrichting stapsgewijs aangepast aan de functie van eetgelegenheid. De barkrukken zijn verdwenen, het biljart is verhuisd. De muziek klinkt alleen nog maar zacht op de achtergrond. Maar de typische ambiance is wèl in tact gebleven. De avond begint rustig, later bruist het als de gasten na de koffie nog even wat blijven drinken.

• High tea: € 18,50

1419939193 87
1479720562 85
1487193233 84
1532029260 85

1. Mijn man en ik hebben er heerlijk gegeten. Het was een mooie zomerse avond en wij zaten buiten op het terras (ik weet niet hoe het er binnen uitziet). Onze serveerster was aardig en behulpzaam en heeft voor mijn man nog een biertje kunnen regelen, die eigenlijk niet meer op de kaart stond. Wij hadden de tournedos en de zeetong. De tournedos was zoals hij hoort te zijn, ook met een heerlijke saus en een paar asperges. De tong stond op de kaart voor een vaste prijs, dus ik verwachte slibtongetjes te krijgen, maar de ander dame die uitserveerde gaf aan, dat de aangeleverde vissen wat kleiner waren dan gebruikelijk, dus dat de prijs ook nog aangepast werd (nu E 22,50 ipv E 24,50). Ik kreeg een prima tong, inderdaad wat klein, maar daar was ik op voorbereid en hij was prima klaargemaakt. Bijlage waren voor ons toereikend, maar een wat grotere eter zou wellicht nog wat extra groente of frites bij kunnen bestellen. Kortom een prima keuze, wij komen zeker nog een keertje terug.

2. Heerlijk gegeten.
    Lekker buiten gezeten.
    Vriendelijk personeel.
    Goede uitleg van de gerechten.
    Geen lange wachttijd.
    Borden heel netjes opgediend.
    Alles zag er dus keurig en verzorgt uit.
    Complimentjes voor de koks en bedienend personeel.
    Zeker een aanrader.

3. Kim Schalk

Het was er fijn. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Lekker eten. Komen er nog wel een keer terug

4. Bogaerts

Lekker gegeten en leuke bediening.

5. M.Godschalk

Heel lekker gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Absoluut een aanrader

6. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, knusse ruimte en een gemoedelijke sfeer. Absoluut voor herhaling vatbaar!

7. Ik kom hier vaker en altijd is het eten heerlijk (ook als je vega eet, heel mooie gerechtjes op de kaart), is je bord prachtig opgemaakt en de bediening erg vriendelijk en relaxed. Fijne plek!

8. Van putten

Eten erg goed en bediening prima. Leuke avond gehad. Jammer dat het enigszins prijzig was, anders gingen we elke week! 😊

9. Ida Vos

Verwend en verrast met heerlijke gerechten, die er uitzien als kleine schilderijen.

10. Voortreffelijk eten, fenomenale desserts, bediening was een pure verwennerij!
    Wij komen zeker terug.

11. Wederom een heerlijke avond met top eten, leuke bediening en een fantastisch ambiance. Wij gaan er zeker nog vaak eten.

12. Peter de Laat

Prima gegegeten bij Van der Hooft. Het voorgerecht was een heerlijke combinatie van tonijn carpaccio met gebakken coquilles, om je vingers bij af te likken. Wij namen als hoofdgerecht de zeebaars dagspecial en die mag van mij permanent op de kaart. Het kaasplankje was leuk gepresenteerd maar een beetje gewoontjes qua kaassoorten. Wij eten enkele keren per jaar bij Van der Hooft en dat blijven we doen!

13. Op 13 januari j.l. van een heerlijk diner met uitstekende, vriendelijke bediening en mooie
    entourage genoten.

14. J.S. Van der leer

Leuke ontvangst en prima gegeten

15. Het was een hele fijne ervaring, zeker omdat ik er nog nooit was geweest.

Een leuk kleinschalig restaurant, met super service.
    Het eten was in 1 woord geweldig! Zeer verfijnd en zeer smakelijk!

Zeker een aanrader.

16. Het was echt lekker allemaal, alleen de amuse vooraf viel niet zo in de smaak.
    Maar verder alle lof en compliment voor de kok(s)

met vriendelijke groet,
    E.J. van der Linden.

17. Ontspannen goed verzorgd diner. De bediening prima en het eten heel smakelijk.

18. Leo en Corien

We hebben weer heerlijk gegeten. Het fijne is de vriendelijke bediening. Het eten is van goede kwaliteit en wordt mooi opgediend. Het leuke is dat je een amuse, broodplankje en water gewoon erbij krijgt. Het doet gewoon aardig aan dat dit niet in rekening wordt gebracht. De wijn was heerlijk. Gewoon heerlijk genieten.

19. Mijn vrouw en ik hebben weer heerlijk gegeten bij van der Hooft. De door ons bestelde gerechten smaakten prima en zagen er netjes en verzorgd uit. De rode wijn (Merlot) was van een goede kwaliteit. Er werd gevraagd of we een karaf water wilden, dit kunnen wij erg waarderen. De bediening (Marianne) was zoals we gewend zijn, vriendelijk, professioneel en attent. We komen hier zeker nog eens terug om lekker te lunchen of dineren.

20. Het eten was erg goed en lekker. Veel keus, goede menu's. Mooi opgediend. Leuke en goede sfeer en bediening.
    Heerlijk gegeten! Binnenkort weer!

21. Ineke Dalemans

Lekker eten, en gezellige bediening!

22. Sonja leyten

Leuke bediening
    Gastvij
    Lekker eten

23. Wim van Reen en Lenie Pepels

Mijn vrouw en ik hebben een geweldige avond gehad bij restaurant van der Hooft in Zevenbergen. Het eten was top. De bediening vriendelijk betrokken op de gasten, terwijl er een gepaste distantie werd aangehouden De sfeer was lekker ontspannen.
    Een aanrader. Wij gaan zeker een keer terug.

24. Eten was slecht. Kip droog, een grote berg sla om nog wat te tonen. Op mijn opmerking dat het eten slecht was kregen we te horen dat ze meer klachten hadden ontvangen. Verwacht je toch minimaal excuses en een compensatie. Helaas niets van dat al. Ik kom hier nooit meer.

25. Arnoud pouwels

Was heel leuk en lekker.

26. Marga de Bever

We hebben er gisterenavond gegeten. Heerlijke gerechten die mooi werden gepresenteerd. Attente bediening en gezellige sfeer. Wij komen nog eens terug!

27. Afgelopen weekend heerlijk gegeten hier. Bediening is vlot, vriendelijk en behulpzaam. Het eten zelf is heerlijk, met zorg bereid, mooie opmaak van borden. Zeker een aanrader om hier te eten!

28. Corne Reniers

Uitstekende kwaliteit, hoog niveau en gezellige setting.

29. Jeanne Schneijderberg

Erg lekker, geen punt toen we liever aan een andere tafel wilde zitten. Gratis een kan water. Goede bediening!

30. Gezellige locatie met uitgebreide menu kaart.
    De 3 gangen menu heeft een keuze voor een ieder.
    De bediening is vriendelijk.

31. Rob Huizer

Dit was voor ons de eerste kennismaking met dit restaurant maar we gaan hier zeker vaker eten. Een gezellig restaurant met uiterst vriendelijk en attent personeel. Maar zeker zo belangrijk is het heerlijke eten wat ze hier serveren. Een mooie kaart met voldoende keuze, prachtig opgemaakte borden en een fantastische smaakervaring. Een absolute aanrader.

32. Prima kom graag nog eens terug.

33. Fred Bijlsma

Een fantastisch leuke plek om heerlijk te eten. Fijne bediening, gezellig en losjes. Aanrader

34. Katja Dieteren

Prima gegeten en gezellig op het terras gezeten.

35. De Koninck

Top keuzemenu, vriendelijke mensen en prima prijs/kwaliteit. Een aanrader!

36. johan beljaars

goede sfeer, prima high tea met voldoende variatie, zeer vriendelijk en professioneel personeel

37. Elisabeth

Personeel is vriendelijk, maar laten steken vallen, ze vergeten bestellingen of laten lang op zich wachten.
    Diner was lekker. Amuse niet, laf en meelderig zalmhapje. Soep was heerlijk en de vis was lekker. Dessert met koffie en lekkernijen was goed.

38. Heerlijk eten, vriendelijke bediening, de gereserveerde tafel was top en het was supermooi weer. Dit alles maakte het een geslaagde avond met vriendinnen.

39. Verschillend en lekker eten en hele vriendelijk personeel.

40. De ervaring bij Van der Hooft is zeer goed. De high tea die ik enige weken met een vriendin heb gedaan en de lunch gisteren waren erg lekker. Ook het personeel is zeer vriendelijk.
    Dus ik kom er graag.

41. Eten en service prima aanrader voor avondje weg

42. Goede vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader voor gezellig avondje uit

43. Fijne bediening, met aandacht voor de persoon en het eten. Snelle service, water en wijn wordt snel bijgevuld. Personeel is vriendelijk, stoelen zitten goed. Zaak is wel wat druk, maar een gesprek kan goed worden gevolgd. Eten is goed, zwezerik hoort knapperig te zijn, dat was hij helaas niet. Voor de rest niets aan te merken. Prijs/kwaliteit prima en yessss, karafje water op tafel: prima, zo hoort het!

44. Henk van Laarhoven

Wij, het gezin, zijn vaste klant bij dit restaurant. Er is altijd volop keus qua gerechten (vlees, vis of vegetarisch) en het is altijd goed.

Personeel is gezellig en gemoedelijk. Ook valt er altijd te overleggen over de gerechten wanneer je iets anders wilt dan op de kaart staat.

Een aanrader.

45. Bollerman

Goed eten, vrij stevig aan de prijs. Qua smaken niet altijd balans in de gerechten. Heel grote plus: uitstekend personeel. We voelden ons erg welkom. Ook voor onze dreumes van 2 was veel positieve aandacht

46. J.G. Otterspeer

Goede en vriendelijke bediening.

47. Goed gegeten en gedronken. Prima wild menu, helaas geen Leffe blond.

48. P. van den Berg

Prima bediening. Heerlijk wild menu.

49. Corinne Kruijt

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Zeer zeker een aanrader.

50. Y. Noordijk

Gezellig kleinschalig restaurant. Mooie gerechten op de kaart en "het schoolbord". Zeer klantvriendelijk. Heerlijk gegeten. Super restaurant.

51. Corrie boere

Altijd goed, gezellig en leuke bediening. Complimenten.

52. Marjo de raad

Goed en gezellig

53. Afgelopen zaterdag bij Van der Hooft gegeten met 3 kinderen. De bediening zorgde ervoor dat zowel wij als de kinderen een top avond hebben gehad, iets te spelen/kleuren voor de kinderen, leuk kindermenu en een beetje extra aandacht maakte dat zelfs onze jongste van 2,5 op haar stoel bleef zitten en het leuk had.
    Het eten was ronduit goed, vooraf buikspek met Scampi's, erg lekker. Ook carpaccio, deze was iets te koud, maar ook prima verzorgd en smakelijk. Als hoofdgerecht duo van hert, met name het stoofvlees was super. Als dessert tompouce van chocolademouse en koffie compleet. Wederom erg lekker en goed verzorgd. Wij komen snel weer terug.

54. Gisteren de nieuwe wildkaart uitgeprobeerd en perfect gegeten. Complimenten aan de keukenbrigade, geweldig gedaan. De persoonlijke bediening van Fleur en Marian maakte deze avond helemaal geslaagd. Wij blijven terug komen. Aanrader.

55. Zeer goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. We komen hier al jaren en blijven zeker komen.
    Groeten.

56. Wil van Kekem

Vriendelijke ontvangst, amuse en brood vooraf.
    Het eten is altijd goed. Vlotte bediening.

57. Tonny Thijs

We hebben heerlijk gegeten, de bediening heel vriendelijk. Hebben er al meer gegeten en het is steeds weer een verrassing, chapeau.

58. Tineke Raaijmakers

Het was heel gezellig, goed verzorgd en smakelijk. Tot een volgende keer.

59. familie Vahle

Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening.

60. V Hooijdonk

Heerlijk gegeten, kregen zelfs een amuse aangeboden van het huis!

61. EJJ.Serne

Op een gewone donderdag avond zwaar lekker gegeten. Lamsbil was zacht en potje met jus een plus. Poon met Scallops was ook zeer lekker. Pasta beetje droog, maar mocht de pret niet drukken. Service was vriendelijk en adequaat.

Wij komen er weer.

62. Gerard van den Bos

We zijn er bij toeval binnen gewandeld maar daar hebben we geen spijt van gekregen. Leuke sfeer, gezellige bediening en uitstekend eten hebben ons een mooie afsluiter van de dag bezorgd. Wij gaan hier weer komen!

63. Een avondje bijpraten met mijn kinderen. Bewust gekozen voor vd Hooft, we weten dat we heerlijke en mooie gerechten krijgen, kunnen verblijven in een uiterst warme, gastvrije sfeer. Kortom, aspecten die zeker bijdragen aan een geslaagde avond. We zijn ook deze keer beslist niet teleurgesteld.
    Dank je wel voor weer een uiterst prettig verblijf bij jullie en heel graag tot de volgende keer.

64. TON GRIFT

Een waardige afsluiting van eerste paasdag.
    Met mijn twee zussen en zwager genoten van jullie driegangendiner.
    Ik wist al, dat jullie geweldige wijnen serveerden.
    We konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wensten.
    Ik blijf me verbazen over de bijzondere persoonlijke aandacht van het personeel.
    Echt geweldig.

65. 25-02-2016
    We kwamen bij toeval binnenlopen voor de lunch. De lunchkaart was een verrassing. Nu eens niet de tosti's, omeletten en croquetten, maar een verrassend aanbod. De bestelde schotels waren, eveneens verrassend, prachtig opgemaakt. Met een goed glas wijn werd de lunch een heerlijke ervaring.
    Het was ook een ervaring om te zien hoe de één-hoofdige bediening, de goed-bezette restauratie voorzag van spijs en drank, zeldzaam efficiënt en met een vriendelijk woord voor ieder. Ze zorgt voor een goede sfeer.
    Als we in de buurt zijn komen we graag terug.

66. helmy hak

Wij hebben ontzettend lekker gegeten. Was super. Het was al een lust voor het oog om te zien zo mooi als het eten op het bord lag en de smaak was voortreffelijk. Ook de bediening was geweldig. We voelden ons helemaal in de watten gelegd. Was top.

67. Super gegeten, en wat een service, zeldzaam goede bediening.

68. Tini uit Amstelveen

Wat een heerlijke ervaring om in dit restaurant uit eten te gaan. De bediening en het eten waren beiden uitstekend, de vriendelijke dames stonden voortdurend klaar, maakten tijd voor een praatje en hadden oog voor alles, niets was teveel gevraagd. Ook de prijzen van het uitstekende eten zijn vriendelijk voor de portemonnee. De gastvrijheid en de kwaliteit staan in dit restaurant hoog in het vaandel. Een aanrader om het te gaan ervaren.

69. Samen met mijn moeder gegeten bij Van der Hooft. Samen genoten van het heerlijke eten, de prima service en goede bediening. Wat een fijn restaurant. Zeker de moeite waard om er een eindje voor te moeten rijden!! Geweldig restaurant!!!!

70. Margreet

Gisteren bij vd Hooft gegeten. We hebben genoten! Eerst op het terras wat gedronken en daar kregen we 2 soorten amuses. Daarna binnen in het sfeervolle restaurant gegeten. Het eten was goed verzorgd en heerlijk; de bediening was zeer attent. Kortom prima!

71. Gelukkig waren we vrij vroeg, anders was er geen plaats meer geweest. Heerlijk begonnen op het terras, in de zon, met een glas lekkere droge witte wijn. Fijn dat het ook zonder problemen mogelijk was om er een glas kraanwater bij te krijgen (dat is nogal eens anders). Het lekker amusehapje, gevolgd door vers brood met lekkere smeerseltjes, werd op het terras geserveerd. Binnen gegeten. De gezellige inrichting is niet hip of trendy, eerder in de stijl van de jaren 50 (?). Dediening door mevrouw ("zeg maar Marianne") was vlot en alert, met af en toe een praatje of grapje, zonder daarin door te schieten. Ze zorgde ervoor dat wij ons zeer welkom voelden. En dan hebben we ook nog lekker gegeten. Echter, zo mooi als het hoofdgerecht werd opgediend, zo weinig aantrekkelijk zag de sla met komkommer er uit. Ik vond de sla veel te zuur, maar smaken verschillen natuurlijk. Nou ja, dan is er wat mij betreft dus 1 minpuntje, hoe erg kan dat zijn! ;-)

72. Conny & Paul van Beelen

Wij waren een weekendje weg en liepen het centrum van Zevenbergen door op zaterdag 16 mei. Het restaurant had een leuke uitstraling. Er zaten al aardig wat mensen en wij waren bang dat we hadden moeten reserveren. Gelukkig was er nog plaats. We werden gastvrij onthaald en hadden een heel gezellige avond. Het eten was voortreffelijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding. En wij waren bijzonder onder de indruk van de gastvrijheid en klantvriendelijkheid die we meemaakten. Een aanrader voor iedereen!

73. Elma Jonkheer

Wij hebben allemaal heerlijk gegeten. Er kwam er een wat later en zij kon zonder probleem nog gewoon een hoofdmaaltijd uitzoeken. Het was een gezellige avond en een fijne verjaardag gehad. Top!

74. Ondanks een eiwit en zout beperking maakt dit restaurant er een culinair feestje van!! De kok denkt met je mee wat ze voor je kunnen klaarmaken. Wij gingen niet meer uit eten omdat het bijna niet haalbaar is voor een restaurant om hier rekening mee te houden. Hier genieten we weer keer op keer van.

76. M de rot

Geweldig, er word rekening gehouden met je wensen ook op allergie gebied. Het 3 gangen keuze menu was een leuke ervaring en erg lekker. Het toetje de lentevreugde was geweldig.

77. Heerlijke uitgebreide high tea, met vriendelijk personeel! Leuke ambiance in het restaurant

78. We zijn hier bij van der Hooft erg gastvrij ontvangen, niks was hun teveel en gelukkig hebben we een leuke avond gehad. Mede dankzij de bediening, 2 heel aardige dames. Het eten was heerlijk, leuke inrichting, helemaal top! Mochten we ooit nog eens in de buurt komen is het zeker voor herhaling vatbaar.

79. A.P. Smit

Gastvrij ontvangen. Flexibele opstelling. Goede kwaliteit eten voor redelijke prijs. Komen zeker terug en raden anderen aan het eens te proberen.

80. Bauk en Corrie Koster

Prima gegeten op een leuke locatie. Vooral de aandacht en de oplettendheid van de bediende dames was zeer opvallend. Eigenlijk was hun niets te veel, zeker gelet op het feit dat ze er al een aantal drukke uurtjes hadden opzitten. Maar ook de keuken verdient een groot compliment. De algemene indruk was dan ook, een goed op elkaar ingespeeld team. Mochten wij weer in de buurt zijn, dan gaan wij daar zeker weer eten.

81. Ruben Vogel

Toplunch! Alles klopt hier! Goede bediening en iemand in de keuken die precies weet hoe het moet!

82. Jonkers

Na een bezoek aan de weekmarkt zijn we neergestreken op het terras bij de familie Van der Hooft voor een verfrissing en werden wij verrast door de gastvrouw: naast de bestelde drankjes werd een koffielikeurtje met room geserveerd. De muntthee werd bovendien gecompleteerd met honing! Dit alles zonder meerprijs voor de extra's. Waar vind je dit nog tegenwoordig? Pure klasse!

83. Frans Baats

Tijdens Nederland - Mexico heerlijk gegeten en perfect bediend door gastvrouw Marian. Ondanks het voetballen werd er alles aan gedaan om ons te verwennen, en dat is gelukt. Een heerlijke maaltijd en een perfecte bediening. Een aanrader.

84. R. krikke

Afgelopen zaterdag heerlijk op het terras gegeten; goede gezellige "sfeermakende" bediening.
    De terrasverwarming ging op tijd aan.
    Kortom zeer aan te raden.

85. Per toeval hier terecht gekomen, zeer aangenaam verrast. Komen zeker terug.

86. Eindelijk weer eens een restaurant waar gastvrijheid, service en kwaliteit je aangenaam doen genieten. Het verwarmde terras, zittend onder een royale luifel, is tijdens een regenbuitje en onder het genot van een drankje erg goed toeven. Aansluitend in het restaurant is het 3-gangen menu een aangename verrassing, zowel de keuze voor vis als vlees bij de voor-en hoofdgerechten is een voltreffer, de keukenbrigade heeft duidelijk liefde voor hun vak. De presentatie van de gerechten is smaakvol en speels, het dessert is een hemelse afsluiting. Samengevat, wij komen hier zeker terug.

87. J.H.van den Bergh

Wij hebben heerlijk gegeten, in een heel plezierige sfeer en met een zeer vriendelijke en correcte bediening. Wij komen er beslist nog een keer terug.

88. Erg lekker gegeten! Zeker een aanrader.

89. René & Sonja van Liesdonk

Mijn vrouw en ik zijn beiden onlangs opgeteld samen 100 geworden, voor ons reden voor een feest. Van der Hooft heeft een zaal; ruim genoeg voor tussen de 100 en 150 gasten met dansvloertje en ondanks de oppervlakte voelt de ruimte warm en sfeervol. Aangezien we al geregeld voortreffelijk bij Van der Hooft hebben gegeten en het bedienend personeel er duidelijk plezier in heeft het mensen echt naar de zin te maken, was de locatiekeuze voor ons niet moeilijk. Ruim 110 over het algemeen verwende maar ook wel kritische gasten hebben een fantastische avond gehad. Omdat het hier vooral om een recensie gaat binnen eet.nu wil ik graag onze waardering uitspreken over de bijzondere versnaperingen cq. hapjes. Die zagen er fantastisch uit, waren erg goed van smaak en er was ruim voldoende voor alle gasten. Ook hierbij alles net even extra en helemaal af.

90. Anita & Frank

Heel erg lekker gegeten in een 'warme' sfeer

91. We hebben net heerlijk gegeten in ons eigen dorp! Complimenten aan de kok, de gerechten zagen eruit als plaatjes en waren zeer subtiel en verrassend van smaak. De bediening erg vriendelijk en warm.
    Kortom een zekere aanrader!

92. de groot

Ik eet hier regelmatig en het is altijd goed ,gister heb ik hier met mijn vrouw gegeten en het was dit keer zeker sterwaardig

93. Op zaterdagavond hier gedineerd met 20 personen. Vooraf was er een keuzemenu besproken en al onze wensen waren mogelijk. Uiteindelijk lag er een mooi 3 gangen keuze menu met voor ieder wat wils, keurig uitgeprint naast alle borden. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Zelf kom ik hier regelmatig, maar diegene die hier voor de eerste keer waren, waren blij verrast over de kwaliteit. Amuses van het huis, heerlijk brood met kruidenboter, lekkere en mooie voorgerechten, mals vlees en mooie stukken vis. En dit op een zeer drukke avond waarop ook de zaal en het bovenzaaltje vol zaten. Bedankt voor de geslaagde avond!

94. Ricus Tiekstra

De ontvangst was prima. We hebben gevraagd om een aparte ruimte en die was ook beschikbaar. De ruimte was sfeervol. De bediening vlot en vriendelijk. Het eten was van prima kwaliteit. Kortom. Een prima gelegenheid om een keer lekker en gezellig te eten.

95. Erg lekker gegeten!! Leuke bediening! Een aanrader!

96. Wij hebben erg lekker gegeten. Alle gangen erg goed!! Goede combinaties.
    De varkenshaas was heerlijk mals. Nog nergens zo lekker gehad.
    Alles klopte. Goede gastvrije bediening, die echt ervoor wil zorgen dat alles naar de wens is van de klant.
    Het is voor ons een eindje rijden, anders zouden wij er vaak komen.

97. wim en els

Sfeervol restaurant, vriendelijke bediening, lekkere amuse en brood met tapenade vooraf, tournedos SUPER mals. vis van de dag was Griet ook super lekker.

98. Karin Houtgraaf

2 februari 2013

Heerlijk gehightead met mijn vriendinnen.
    Wat zag het eten er goed uit en wat was het lekker en gezellig!
    Zeker een aanrader :-)

99. Zaterdagavond laat binnen gekomen, maar we waren nog van harte welkom.Uiistekend gegeten en gedronken met het wildmenu en de bijbehorende wijnen.
    Ondanks het late tijdstip hebben wij op ons gemak gegeten en werd er absoluut door de keuken en de bediening niet gehaast.
    We gaan zeer regelmatig uit eten, maar hier hebben wij bijzonder lekker en apart gegeten en zeker voor de prijs die er voor betaald is.
    Een echte aanrader, nette en zeer vriendelijke gastvrouw met kennis van zaken.

100. Joris van der Spek

Afgelopen zaterdag hebben we hier voortreffelijk gegeten. Mijn ouders en ik hadden het wildmenu. We hebben erg genoten.
    Het voorgerecht met de wild zwijn prosciutto was heerlijk. Het zelfgebakken brood erbij was erg lekker.
    De bospaddenstoelenbouillon was goed op smaak, voortreffelijk en goed gevuld.
    Het hoofdgerecht, bestaande uit een trio van fazant, patrijs en duif met sinaasappelsaus was heerlijk. De duif was bij mij iets taaier dan bij die van mijn tafelgenoten, dat is het spannende van het eten van wild, en was geen probleem. Het bord was prachtig opgemaakt en ik vind het erg leuk wanneer de zgn. 'vergetengroenten' worden gebruikt (de zwarte biet). Het dessert was heerlijk, niet heel spannend maar het was wel een mooie afsluiting van de maaltijd. Mijn vrouw had bitterkoekjesijs (ik mocht die even proeven) en dat was heerlijk.
    Er was duidelijk zorg en aandacht aan het eten besteed, het is een restaurant wat oog heeft voor de klant heeft en detail, we voelden ons welkom, de bediening was goed en vriendelijk.
    Wat mij persoonlijk erg aanspreekt is de het gebruik van seizoensgebonden producten.
    We waren er gaan eten vanwege de 70e verjaardag van mijn vader en dat hebben we er met dit menu feestelijk kunnen vieren met elkaar. Voor mij persoonlijk een restaurant om nog eens terug te komen en zeker om aan anderen aan te raden.
    Een goede prijs kwaliteit verhouding.

Volgende pagina