1. Na jaren trouwe klant te zijn geweest word je gewoon weggestuurd terwijl je een tafel hebt die niet is gereserveerd en blijkt alle vriendelijkheid een farce. Ook word je niet even gepolst hierover en krijg je het idee dat jij achterlijk bent dat je dat niet wist. Heel teleurstellend. Zo ga je niet met vaste klanten om maar het kan ze blijkbaar niks schelen want de keuken kan het niet aan chronisch. Ze lijken eerder blij als je weggaat. Nou mensen: ik zou zeggen kom hier niet dan heeft het personeel tenminste wat rust!

5,3

1. Hallo willem en Tim, bedankt voor jullie reacties. Helaas moet ik constateren dat deze twee recensies van dezelfde personen komt, jammer.
    We hebben jullie niet de deur gewezen, maar hebben alleen verteld dat we op dat moment geen plaats hadden en dat we besloten hadden om buiten niet te eten. Dit omdat we binnen al vol tot zeer vol zaten en dat de temperatuur buiten niet de gehele avond lekker zou zijn, dus dan zouden gasten die buiten zitten niet meer naar binnen kunnen, tevens moet ook het handelbaar zijn voor de keuken om kwaliteit te waarborgen.
    De reactie dat de kwaliteit niet hoog is komt wel heel raar over, jullie zijn verschillende keren geweest en altijd enthousiast over alles en nu blijkt dat de kwaliteit niet hoog is, vreemd want dan was ik allang niet meer teruggekomen. Dus de reactie die jullie geplaatst hebben is vreemd en ik denk de meeste mensen zich afvragen waarom jullie toch elke keer zijn teruggekomen en zullen denken dat dit verhaal twee kanten heeft. We hebben verschillende keren jullie een tafel kunnen aanbieden door iets te schuiven echter deze keer helaas niet. En wat de service betreft hebben we altijd veel extra's voor jullie gedaan, denk aan extra veel sla op de carpaccio, appelmoes voor de kinderen omdat ze niets anders lusten etc en dit altijd zonder extra te berekenen.
    Wij vinden het heel jammer dat jullie zo reageren en dan zelfs twee keer, dus allebei een recensie over hetzelfde voorval, en dan niet eens je echt naam gebruiken. Jammer, maar ik wens jullie veel eetgenot bij andere restaurants.