Broer & Zus in Overloon

Lekker, bourgondisch, huiselijk dineren, lunchen, borrelen

gratis parkeerplaatsen voor de deur

beperkt

Uitzonderingen

Open

• Kerstavond – 24 dec
  • 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Grand Cafe Broer&Zus is een gezellig restaurant/café voor 'n heerlijke lunch, diner of zomaar lekker borrelen of 'n kopje koffie. Het is een echt familiebedrijf met meerdere familieleden in het bedrijf.
Ons Grand Café, restaurant en terras zijn direct gelegen aan speeltuin met springkussen en midgetgolfbaan. Tevens hebben we twee bowlingbanen. Kom dus een kijkje nemen en geniet van ons gezellig restaurant en terras.

• Veganistisch

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1357419019 62
1444851991 80
1480620024 83
1520362284 86

1. Ruud Franken

We zijn afgelopen week tijdens ons eerste verblijf op het park verschillende keren bij Broer en Zus gaan eten.
    Erg fijn om te zien dat er nog restaurants bestaan die zo klaarstaan voor hun gasten. Niks is te gek, goede sfeer en leuke vlotte bediening. Prijs kwaliteits verhouding dikke prima.
    Eigenaren en medewerkers dikke pluim voor jullie, we komen volgend jaar graag weer terug.

2. Wim Pluimert

Broer en Zus! Ik weet nog steeds niet wie het zijn! Maar het is niet belangrijk toch.
    Wij met z'n drieen hebben er zes avonden gegeten, en ik kan echt niets negatiefs bedenken.
    Ben ook blij voor die bewuste Broer en Zus? Dat er erg veel hele positieve reviews zijn.
    En dan vraag ik mij af al die enkele andere negatieve reviews, heeft het dan niet aan de cliënten zelf gelegen? Of misschien staan die cliënten uberhaupt niet zo positief in het leven.
    Team van Broer en Zus onze complimenten van koffie tot......... van bitterbal tot.............. alles was perfect.
    Ja en zelfs de bediening en het personeel.
    Dus het is gewoon helemaal top / geweldig.

En ga zo door.

Tot ziens zeggen wij dus.

3. Na jaren trouwe klant te zijn geweest word je gewoon weggestuurd terwijl je een tafel hebt die niet is gereserveerd en blijkt alle vriendelijkheid een farce. Ook word je niet even gepolst hierover en krijg je het idee dat jij achterlijk bent dat je dat niet wist. Heel teleurstellend. Zo ga je niet met vaste klanten om maar het kan ze blijkbaar niks schelen want de keuken kan het niet aan chronisch. Ze lijken eerder blij als je weggaat. Nou mensen: ik zou zeggen kom hier niet dan heeft het personeel tenminste wat rust!

4. Helaas zijn wij tot de conclusie moeten komen dat alle hartelijkheid van Broer en Zus slechts schijn is en dat ze je als gast net zo gemakkelijk opzijschuiven als het hun uitkomt. Ook al ben je al jaren een uitstekende klant en heb je duizenden euro's uitgegeven aan dit bedrijf, ze weigeren je gewoon een tafel, wanneer je daar wat gedronken hebt en and hoc besluit ook wat te eten. Argument: er is gereserveerd door anderen. Een beetje restaurant bedenkt dan voor vaste gasten iets creatiefs en gaat je niet botweg de deur wijzen. Uitermate onverwacht en ongastvrij. Voor ons heeft deze horecazaak afgedaan als gastvrije en vriendelijke gastheer. Alles blijkt slechts hypocriet. Jammer, maar wij en onze hele familie zullen hier niet meer komen omdat wij ons niet meer gast voelen.
    Alles overziend is het ook weer niet zo rampzalig, want de kwaliteit van de maaltijden was zeker niet hoog, hooguit acceptabel. Er zijn nog meer dan genoeg alternatieven.

5. Ellen

6. Lauwie

7. Wat een top tent. Goed eten. Niet duur. En geweldig vriendelijke bediening. Nu 5 maal geweest. Jammer dat het te ver is van ons huis. Anders was ik er wekelijks geweest. Al die soorten bier… 1 een woord… TOPTENT.

8. Antonius

Wij hebben heerlijk gegeten met 8 personen aan een ronde tafel. Hoewel het druk was tijdens ons bezoek kon iedereen aan tafel elkaar prima verstaan. Prima ongedwongen sfeer met attente bediening. En dat in een mooie omgeving.

9. Net als bij ons in Groningen. Gezelligheid!! Gastvrijheid en kwaliteit staat bij Broer&Zus hoog in het vaandel!! Wij hebben erg genoten van ons bezoek! Lieve groeten...

10. Wij zijn er al 2x geweest en gaan dit jaar voor de 3e keer. Sfeervol en gezellig, leuke mensen en gastvrij. We verblijven er in een huisje dus kunnen rollend terug.

11. vrienden uit Lisse

Super lekker. Wat een gemotiveerd personeel. Komen zeker nog een keer terug.

12. We hebben erg lekker gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. Ruime tafels en erg sfeervol restaurant. We hoeven maar een half uurtje te rijden naar Broer en Zus. Als we uit eten gaan, komen we hier graag terug. Kan het iedereen aanbevelen!

13. Lekker gegeten hier in leuk en gezellig restaurant, vlotte bediening door leuke mensen. Komen zeker nog keer terug.

14. Geweldige avond, goed eten, leuke sfeer, bediening persoonlijk en gedienstig. Weer zo'n geweldige carpaccio en malse biefstuk gegeten. Voldaan naar huis.

15. Geweldige avond gehad, eten helemaal uit de kunst, bediening heel persoonlijk en gezellig, veel aandacht voor details. Nog niet eerder zo'n geweldige carpaccio en biefstuk gegeten. Een ervaring apart

16. Wij waren na onze brommer tour even uit wezen blazen op het terras. Het was er erg druk maar wij werden allerminst onvriendelijk geholpen. Het is vakantie en dan moet je overal wel even wachten.

17. Zeer onbeleefd (overspannen?) personeel ook na ze hier op aangesproken te hebben. Rollende ogen naar elkaar terwijl de klant (ik dus) z'n klacht uit.
    Geen service helaas.
    Wij komen er echt niet weer.

18. We hebben heerlijk gegeten. Mooie locatie, vriendelijk en gastvrij personeel. Een gevraagde aanvulling op het gerecht was geen probleem, werd meteen geregeld. Echt een aanrader!

19. Theo Greeve

Verassend, vriendelijk, lekker en betaalbaar. Buitengewone service. Ga zo door.

20. Petra

21. We hebben gezellig gegeten. We vonden het erg prettig dat er gevraagd werd of de kok het volgende gerecht kon gaan bereiden. Hierdoor voelden we de rust tijdens de maaltijd. Super

22. Ontvangst was goed. Goede en correcte bediening. Lekker gegeten, prijs/kwaliteit was goed.

23. Eten is redelijk in orde, bediening is erg onrustig dit is storend en niet oké. Erg donker binnen (lag aan onze plaats) en erg veel geluiden/onrustig.

24. Dennis de Bruin

Super lekker gegeten en gedronken deze week bij Broer&Zus. Super gezellig personeel. En leuk om te bowlen! ;)

25. Prima geluncht! Bediening aardig en goed. Eten was goed voor een schappelijke prijs! Ik kom zeker terug!

27. Goed, goed en nog eens goed. Grote porties, vriendelijke en flexibele bediening. Ook grote groepen gaat ze goed af!

28. Eten was heerlijk en goede porties! Goede en vriendelijke service!!

29. Bas van der Padt

Een zeer net restaurant met vriendelijk personeel en met heel erg lekker eten. Wij komen hier graag terug.

30. Gewoon goed. Bediening super, het eten lekker. En de prijs ook lekker.

31. Die hamburgers he, zo goed zo lekker De bediening is zo leuk en goed.
    Ik rij er graag voor om. Maar heb wel de indruk dat de bediening zich
    onderuit moet lopen. Maar dat heb je in een drukke zaak.

32. Geweldig gegeten, heerlijke gerechten , super vriendelijke bediening, leuke inrichting, kortom een toptent. Komen zeker nog terug.

33. Compleet overspannen beheerders echtpaar (of zijn het echt broer en zus?). Zo ongelofelijk slecht behandeld! Vroegen alleen maar om, in een bijna leeg restaurant, een aanpassing op het menu waar we graag voor bij wilden betalen. Huilend van de tafel weggerend en de manager (c.q. broer) had geen idee hoe hij dit moest gaan aanpakken.. Oplossing: we maken het gewoon het probleem van de leerling!!

Vorig jaar 3 x achter elkaar gegeten, dit keer was 1x de max nadat de varkenshaas veranderd was in draadjesvlees.

34. Vorig jaar hebben we bij broer en zus gegeten. Toen waren we gematigd tevreden over het eten. Er was een aanbieding spare-ribs eten; de eerste ronde was goed maar daarna was het ronduit smerig. We wilden ze toch een herkansing geven dit jaar.

Helaas viel dit keer de service erg tegen. De serveerster was erg kortaf en onbeleefd. De serveerster had ook geen kennis van de kaart en reageerde gewoonweg bot op de vragen die wij stelden. Ook de bestelling was niet goed ingetypt waardoor één persoon van het gezelschap moest wachten terwijl de rest al wel kon eten.

35. Bij aankomst in het park, afgelopen vrijdag 5 juli, gingen we een lekkere salade met gerookte zalm eten! Mhmmm, de zalm was heel vers, er zat ook heerlijke tonijnsalade bij met rauwkost. Bovendien een mandje bruin oerbrood met kruidenboter.
    Het interieur vinden wij heel gezellig, een bruin cafe. De bediening is ook heel vriendelijk. Kortom: een prima begin van deze fijne vakantieweek in Landal De Vers!

36. Broer & zus heeft de uitstraling van een bruin café, sfeer is gezellig. Zoals in een eerdere recensie aangegeven inderdaad veel herrie door kinderen en het was ook vrij warm binnen. Eten smaakte mij erg goed, wel wat aan de sterke kant (garnalen met knoflooksaus). Helaas werd mij het verkeerde gerecht geleverd (serveerster gaf aan dat ze het zelf verkeerd had ingevoerd) waardoor ik moest wachten terwijl de tafelgenoten al aan het eten waren. Ik kreeg wel netjes een bord zodat ik vast frietjes en salade (die overigens erg karig was) kon eten maar verder geen compensatie zoals gratis drankje oid, wat ik wel netjes had gevonden, verdient zich dan terug bij de fooi. Vriendelijke bediening en een enkeling had gevoel voor humor!

37. Echt een vakantiepark restaurant. Geen bijzonder eten, wat ondermaats wordt bereid. De bediening kwam wel geregeld langs, dus we hoefden geen droge mond te hebben en ze waren vriendelijk. Hoog schreeuwende kinderen gehalte maar dat was te verwachten bij een vakantiepark. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat als je bij een glas wijn een glas kraanwater bij wilt dat je 50ct moet betalen voor dit gemeentepils. Kortom, ga er heen als je in het park zelf zit en geen zin hebt om te koken. Voor lekker uit eten kun je deze plek van je lijstje afschrijven.

38. Wij hebben hier gisterenavond gegeten. De bediening was wat onbeleefd. Daarnaast was het opvallend dat de bediening niet wist welke gerechten er vegetarisch zijn. Voor het kraanwater wordt verwacht dat je betaald. Kortom, geen top restaurant.

39. Bolle Buik

Fijne avond gehad met ons jaarlijks personeels uitje, zijn hier nog nooit geweest maar ze vonden het allemaal heerlijk , we waren met 14 personen en niemand hoefde te wachten het was allemaal super onze dank hiervoor .

40. Enkele maanden geleden hier gegeten, maar recensie stond nog onder de oude naam van grand café de vers dus vandaar hier nogmaals.

Op zich niet verkeerd gegeten.
    De prijs kwaliteit verhouding klopt echter niet. Geen warme groente te bekennen en dit vind ik heel erg jammer want als je als Grand Café/brasserie 22,90 euro vraagt voor een haasbiefstuk dan mag je verwachten dat dit ook geserveerd wordt met warme groente en niet alleen met friet en
    geb. aardappeltjes.
    Kwam er later trouwens achter dat er wel een salade bij het hoofdgerecht hoort maar die waren ze bij ons dus vergeten. Net zoals het bestek voor onze 3 kinderen, herhaaldelijk vragen leverde uiteindelijk wel 3 vorkjes op.

Maar de echte teleurstelling kwam toch bij het kinderijsje. Mijn idee van een kinderijsje voor 3,75 euro is 1 a 2 bolletjes vanille ijs met toefje slagroom en eventueel wat discodip en als leuke versiering een parapluutje of zo. Maar nee bij Grand café Broer en Zus betekent dit een (lidl of aldi) chocoladeijsje op een stokje ?! Niks ten nadelen van de lidl of aldi maar om voor zo'n goedkoop nep ijsje 3,75 euro te rekenen vind ik toch niet kunnen. De kinderen mochten trouwens wel grabbelen uit de ton voor een speeltje.

Al met al voor een simpel grand café aan de prijzige kant.
    Ons zien ze dan ook niet meer terug.