• Lid sinds 2 september 2018

Overloon
  2. Broer & Zus

Overloon
Nieuwe recensie

Tim heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Tim's profielfoto
    Tim heeft een recensie geschreven voor Broer & Zus

Na jaren trouwe klant te zijn geweest word je gewoon weggestuurd terwijl je een tafel hebt die niet is gereserveerd en blijkt alle vriendelijkheid een farce. Ook word je niet even gepolst hierover en krijg je het idee dat jij achterlijk bent dat je dat niet wist. Heel teleurstellend. Zo ga je niet met vaste klanten om maar het kan ze blijkbaar niks schelen want de keuken kan het niet aan chronisch. Ze lijken eerder blij als je weggaat. Nou mensen: ik zou zeggen kom hier niet dan heeft het personeel tenminste wat rust!

2. Tim's profielfoto
    Tim vindt Broer & Zus niet leuk

Tim

3. Tim's profielfoto
    Tim vindt de recensie door Willem voor Broer & Zus leuk

Helaas zijn wij tot de conclusie moeten komen dat alle hartelijkheid van Broer en Zus slechts schijn is en dat ze je als gast net zo gemakkelijk opzijschuiven als het hun uitkomt. Ook al ben je al jaren een uitstekende klant en heb je duizenden euro's uitgegeven aan dit bedrijf, ze weigeren je gewoon een tafel, wanneer je daar wat gedronken hebt en and hoc besluit ook wat te eten. Argument: er is gereserveerd door anderen. Een beetje restaurant bedenkt dan voor vaste gasten iets creatiefs en gaat je niet botweg de deur wijzen. Uitermate onverwacht en ongastvrij. Voor ons heeft deze horecazaak afgedaan als gastvrije en vriendelijke gastheer. Alles blijkt slechts hypocriet. Jammer, maar wij en onze hele familie zullen hier niet meer komen omdat wij ons niet meer gast voelen.
    Alles overziend is het ook weer niet zo rampzalig, want de kwaliteit van de maaltijden was zeker niet hoog, hooguit acceptabel. Er zijn nog meer dan genoeg alternatieven.