Op dit adres zit nu: San Leo

1. Wim Goosen

Heerlijk risotto voor ons gemaakt (op speciaal verzoek, stond niet op de kaart) en daarna mooi stukje ossehaas met heerlijke saus. Geen tijd voor een dessert, doen we volgende keer weer! Enige minpuntje is ontbreken van een wijnkaart. Wij drinken geen hele fles dus willen we toch een lekker glas wijn. We konden klezen uit chardonnay of pinot grigio. De pinot was geen succes. Bij het vlees was alleen een sangiovese verkrijgbaar. Niets anders! Wat.
    Teleurstellend voor deze mooie zaak. Overigens was de rode wijn heerlijk. De bediening was aardig maar beperkte zich tot het hoogst noodzakelijke. Geen aardig praatje of grapje of enige belangstelling voor onze reactie op de gerechten. Dat moet echt beter kunnen. Voor het eten en de ambiance komen. We nog eens terug maar graag dan een vrolijke gastvrouw of gastheer…

1. Joost
    Van restaurant

Bedankt voor uw uitgebreide recencie.
    Wij nemen uw mening, tips and adviezen zeer ten harte.
    Wij hebben wel zeker een wijnkaart, al zijn die inderdaad veelal per fles. Bij de prachtige ossenhaas had ik u echter graag een stevigere Chianti willen serveren in plaats van de (erg) lichte (maar heerlijke) Sangiovese.

Ik weet dat de meeste van mijn collega's best wel van een grap houden wanneer daar tijd voor is (of soms wanneer dat niet het geval is). Op maandag (uw bezoeks dag) is de hoofd gastheer echter meestal vrij.

Nogmaals bedankt voor de recensie, we doen ons best om ook op de andere dagen een vrolijke gastheer/vrouw te hebben.

Graag tot de volgende keer.