San Leo in Hilversum

Join San Leo; Join our Italy!

Deal Join San Leo voor heerlijke Italiaanse gerechten. Nu van zondag tot en met donderdag 30% korting op het eten!

Join San Leo voor deze heerlijke deal. Van zondag tot en met donderdag 30% korting op heerlijke Italiaanse gerechten!

San Leo is een Italiaans restaurant, gelegen in Hilversum, en heeft als motto: "Join San Leo, Join our Italy: small and tasty!". Hier kun je terecht voor heerlijke verse gerechten gemaakt met liefde en passie. Op een mooie locatie aan de rand van het centrum kun je genieten van Italiaanse gerechten en wijnen.

-30%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-04-2019

Small and tasty voor heerlijke verse gerechten gemaakt met liefde en passie.

Op een mooie locatie aan de rand van het centrum kunt u genieten van onze Italiaanse gerechten en wijnen. Tevens is het heerlijk vertoeven op ons terras.

1. Eigenlijk eet ik zelden tomatensoep, maar deze was echt heel goed; misschien door de creme fraiche? De scaloppina had iets malser gekund, maar was nog steeds acceptabel. De saus bij het vlees was zeer smakelijk. De tiramisu was echt een topper. De rode wijn was ook van heel goede kwaliteit. Mijn tafelgenoot was zeer tevreden met de anatra. Allebei vonden wij de sfeer zeer goed en voor de service heb ik zelfs een 10 gegeven. Wij komen zeker weer terug, dat staat vast! F.H..