Grande Selene in Hilversum

Echt Italiaans dineren gewoon in Hilversum (ook in Bussum).

Grande Selene laten bezorgen?

Op een mooie locatie aan de rand van het centrum kunt u genieten van onze italiaanse gerechten en wijnen. Tevens is het heerlijk vertoeven op ons terras. Uiteraard staat ons team voor u klaar om er een gezellig avondje uit van te maken. Omdat ook 'di famiglia' in ons restaurant belangrijk is, hebben we speciaal voor de kinderen een kinderhoek waar zij kunnen spelen.

Graag tot zien, ons team heet u van harte welkom!

4. Betalen pin Master Card American Express Visa

1434320230 92
1442037171 90
1492197286 83

1. We waren met een groep en hebben allemaal lekker gegeten. Prima restaurant, we komen zeker terug :)

2. Vriendelijk personeel en vlotte service.

3. De zijn met 4 collega's wezen eten; de bediening was goed en voor hun waren de gerechten prima en lekker.
    Voor mij was het wel jammer dat de pizza, die ik gevraagd had of het een veganistische versie kon zijn, alleen maar betekende dat er van alles werd weggelaten en zelfs de tomatensaus zat er maar heel dun op en daardoor de verse groenten helemaal droog waren en de pizzabodem niet te snijden was helaas. Zelfs geen italiaanse kruiden of wat (knoflook) olie erop....echt jammer.
    De locatie is goed en binnen is het ook heel stijlvol, met een goeie sfeer.

4. Geen uitschieters qua eten maar wel alles gewoon goed en smakelijk. Bijzonder prettige bediening. Ze doen erg hun best om je het naar de zin te maken. Gelukt! Ik om zeker weer terug.

5. Ontzettend lekker gegeten met z'n tweetjes! De slakken en sardientjes als voorgerecht waren echt super. Vervolgens een heerlijke pasta en lamskoteletten gegeten. De huisgemaakte tiramisu leek ons ook erg lvblllekker maar onze buikjes zaten al helemaal vol. Bedankt Grande Selene, we komen zeker terug!

6. Altijd erg lekker eten en het personeel is heel behulpzaam.

7. Will Dekeunink

Waardeloze service, incapabel personeel die duidelijk niet weet hoe men een restaurant runt. 20 minuten moeten wachten op een glas wijn terwijl de twee obers tafels waren schoon aan het maken en dergelijke. Sardientjes besteld als voor gerecht helaas waren deze zo groot als kleine forellen waardoor het eten zonder visbestek uiterst moeizaam was. Daarnaast een crema de fungi gekregen wat meer hollandaise saus was met 4 champignons erin. Hierna hebben wij afgerekend en zijn wij weg gegaan zonder een goedendag van het personeel.

PS.

Was net een kinderspeeltuin met veel jonge kinderen die als losgeslagen projectielen door het restaurant renden,

8. Carla van Rooden

Sfeervol restaurant met prettige bediening en lekker eten voor een prima prijs, maar zeker geen 5 sterren waard.

9. Heemsbergen

Met 5 pers. gegeten en dus 5 meningen tezamen:
    Vissoep is super... beter gevuld dan een vorige keer, de champignons mogen wat meer kruiden hebben, maar ze zijn verst met een goede bijt.
    De grote macaroni... 1 was wat flauw, de andere te pittig met te veel hete pepers.
    Pizza en lasagne prima en goed gevuld.
    Nagerechten: vers fruit is ook echt vers fruit... TOP.
    De tiramisu is lekker, maar niet spectaculair, daarentegen is de panna cotta de perfecte afsluiter.

Maar Grande Selene is zeker aan te raden om eens gezellig te gaan eten.

10. Van Zoomeren

Prettige bediening en heel goed eten.

11. Juliette Vlierman

Ontzettend lekker gegeten en heel vriendelijk personeel.
    De vissoep een vette 10 en de kafsoester ook. De pizza's zagen er ook verrukkelijk uit. Niet gegeten maar die ik langs zag gaan.
    Een aanrader!

12. Vriendelijk personeel. Eten was lekker. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aan mijn partner werd wel gevraagd wat hij wilde drinken en aan mij niet. Verschillende keren meegemaakt in dit restaurant dat de messen ontzettend bot zijn, waardoor de pizza niet normaal te snijden is. De volgende keer geen pizza meer door een bot mes!

13. Het eten was heerlijk. De bediening was ook prima! We hebben een leuke verjaardagsdiner gehad.
    Verbeterpunt: er mag wat vaker drinken worden ingeschonken en meer werken volgens de etiquette.

Hartelijk dank!

14. Voor de tweede keer gegeten, bediening was weer heel vriendelijk en ook met de sfeer in het restaurant is niks mis... Alleen had ik het idee dat de pizza's vorige keer beter waren (wij houden van pizza met een stevige bodem).

Als je Hilversum niet uit wil, is deze pizzeria een prima keuze.

15. Lekker gegeten en gedronken, kindvriendelijk door de speelhoek en het aardige personeel.

16. Zalig gegeten, super vriendelijke bediening en goede sfeer!

17. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Bediening was super.

18. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer!!

19. Heerlijk gegeten. Vissoep was top!

20. Arti en Hansje Koot

Ofschoon we al meer dan eens gezien hadden dat het bij Grande Selene druk kan zijn, maar wij niet echt Pasta liefhebbers zijn, hadden wij daar gisteren gereserveerd op onze 56e trouwdag. Het eten en bediening waren fantastisch. Doordat wij in ons leven veel gereisd hebben in Frankrijk en Italie menen wij de "gegeven cijfers" voor correct in te schatten.

21. H. van Riezen

Zaterdag 3 oktober genoten van een lekkere pizza. Het restaurant oogt goed verzorgd en de bediening was attent en vriendelijk.

22. Erg lekker gegeten, goede porties, goede service. Alles ziet er mooi en verzorgd uit. Top!

23. Gisteren heerlijk gegeten. Vrij traditionele Italiaanse kaart maar goede kwaliteit. Pizza was erg smakelijk, goed belegd en lekkere dunne bodem. Ook de spaghetti was erg smakelijk. Wij waren met kinderen en de porties zijn prima. Bediening heel vriendelijk. Wij gaan hier zeker nog een keer eten!

24. Mevr. M. Spruit

Woensdag 22 juli bij Restaurant Selene gegeten. De gegrilde tonijnsteak was goed toebereid, de witte Chardonnay wijn erbij erg lekker evenals het dessert en de koffie erna. De bediening erg attent en vriendelijk. Men kan zowel binnen als buiten eten bij mooi weer en alles ziet erg leuk en verzorgd uit. Ik ga hier in de toekomst vast nog wel een keer heen.

25. Het eten is altijd erg lekker en de service op een hoog niveau. Echt een aanrader!

26. Goed restaurant! Heerlijk gegeten, echt goeie pizza's. Ook goede en behulpzame bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

28. ada veen

Er waren geen minpuntjes, leuke avond met heerlijk eten. En goede wijnen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

29. Een aanrader, gisteren voor de eerste maal hier gegeten. Eten, sfeer, bediening super! Een adres om veel vaker naar toe te gaan.

30. Met 6 personen heerlijk gegeten. Het personeel was vriendelijk. Wij gaan zeker terug. Het was erg druk er zaten zeker 40 personen. Zeker een aanrader.

31. Met z'n 5-en wezen eten. Verschillende menu's. Alles goed verzorgd en goede kwaliteit. Bediening heel vriendelijk en hebben oog voor details. Eén van ons sprak geen nederlands en kreeg zonder te vragen een engelstalige kaart. Alles goed voor elkaar. Een aanrader.

32. Echt Italiaans lekker eten en kindvriendelijk.

33. jiska bleij

Het eten was lekker. De glutenvrije pasta was ook goed verzorgt. Personeel ging heel leuk met kinderen om. Er is een kinderhoekje waar de kinderen lekker kunnen spelen waardoor jij ook even lekker rustig kan zitten. Kinderen werden zelfs door personeel gehaald voor het eten, zo grappig !.

34. M v Zuylen

Eten was erg goed, sfeer gemoedelijk en vriendelijk.

35. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Timing van de bediening was perfect. Echt aan te bevelen om te gaan eten. De locatie is gezellig, niet te groot en niet te klein.

36. Familie_S

Heerlijke avond gehad bij Grande Selene. Bij binnenkomst heel prettig ontvangen waardoor we ons meteen welkom voelden. Daarna heerlijk gegeten en gedronken, de pizza's waren uitstekend en de tonijn van de grill is een echte aanrader. De rode wijn en het kaasplankje maakten het helemaal af.
    Wij komen nog zeker vaker terug. Zegt het voort!

37. Met 8 mensen hier TOP gegeten, er werd ook aandacht gegeven aan de verjaardag van mijn zoontje !!!

38. Fam. Ritsema

Op zaterdag 15 december 2012 zijn wij met ons gezin lekker gaan eten bij Grand Selene in Hilversum. Bij binnenkomst werden wij zeer netjes ontvangen door het personeel. We werden naar onze tafel gebracht en kregen de menukaart. De pizza's waren groot en goed belegd, echt waar voor je geld, de tagliatelle carbonara was heerlijk, niet te veel, maar genoeg om van te genieten en prima van smaak. Daarna nog een heerlijk toetje cake met ijs en slagroom. De huiswijn (rode) die ons aangeraden werd, was zacht van smaak met een prettige afdronk.

39. Hebben met 4 personen gegeten op 12 oktober. Vriendelijke ontvangst en bediening. Diverse gerechten besteld zoals gamba's, ossenhaas, pizza en tiramisu. Allemaal erg lekker, goed warm en zeer smaakvol opgediend. Zeker voor herhaling vatbaar.

40. Esmee

1 punt
  41. Eerste keer gegeten in dit restaurant en zeker niet de laatste keer.
    Bediening liet iets te wensen over daar we lang moesten wachten op het opnemen van ons eerste drankje, men wist niet of iemand dat al gedaan had.
    Eten was heerlijk en sfeer ook prima, alles ziet er keurig uit en vriendelijke bediening.

42. Wij hebben in Hilversum gegeten.. Het was gezellig, het restaurant ziet er super uit, het eten ziet er mooi uit.. alleen de smaak viel ons tegen.. Het torentje van Caprese salade zag er spectaculair uit alleen waren de tomaatjes niet goed schoongemaakt de harde kern zat er nog in. De pasta was lekker maar niet geweldig. De kip van mijn man was erg droog.. Maar mijn complimenten voor de ober, die was vriendelijk, kwam regelmatig kijken of alles naar wens was...
    Alleen erg jammer van de smaak van het eten.. Dus of we nog een keer gaan? Ik weet het nog niet..

43. Super lekker gegeten, veel te goedkoop voor wat je krijgt eigenlijk. Gezellige knusse sfeer met een luxe uitstraling. Zeker een aanrader!

44. Ptr 9 punten

De medewerkers van Grande Selene bewijzen dat de Italiaanse keuken heel wat meer te bieden heeft dan, hoe lekker ook, pizza's.
    Prachtige Italiaanse vlees-, vis en nagerechten maken hier eten tot feestelijk dineren, zonder dat een groot gat in de portemonnee geslagen wordt. Een 5***** aanrader voor culinair Hilversum.

45. Hier zaten wij op te wachten in Hilversum, een echt italiaans restaurant met klasse, wat een mooi restaurant, we hebben erg goed italiaans gegeten, was niet duur. Het restaurant is erg sfeervol en de bediening zeer goed.
    Alles werd mooi gepresenteerd en geserveerd.
    zeker een aanrader, voor ons de beste van Hilversum.

Wij komen terug!!

46. Zaterdag 26 november voor het eerst hier gegeten. Eten was zeer goed, restaurant ziet er ook prachtig uit. Toch nog wel enige tips. Water kan ook gratis uit de kraan i.p.v. duur water uit een fles. Brood vooraf wel wat karig. Bediening op zich goed en vriendelijk. Maar zeker bij een start van de zaak iets meer verbinding zoeken en bijvoorbeeld een kleine geste bij de koffie kan net even meer Italiaanse sfeer geven.