in Kaatsheuvel

Onbeperkt genieten van onze internationale tapashapjes

1. Jan Timmermans

We hebben een tijdje geleden tapas gegeten bij Gril-ig op een andere locatie. Die is nu helaas gesloten.
    We hadden het prima naar ons zin aldaar.
    Nu weer gereserveerd bij Gril-ig.
    Maar nu moesten we uitwijken naar de Horst.
    De kwaliteit van het eten was redelijk goed en dat ook van de bediening.
    Maar o wat was het warm, rumoerig druk aldaar. Het leek meer op een all inclusive vreettent. Jammer.

1. Dag Jan, Bedankt voor je recensie.

Grill-ig op de Horst is onze hoofdlocatie en beschikt over 120 zitplaatsen. Wij zijn bijna alle dagen volgeboekt, dus als het vol is kan het inderdaad voorkomen dat het wat rumoerig is. Helaas kan ik niet alle gasten vragen om stil te zijn.

Warm... daar kan ik me zeker iets bij voorstellen. We hebben veel ramen, en als het buiten 25 graden is, komt er weinig koude lucht het restaurant binnen. Ookal zet ik de deuren open, net als gisteren. Een optie zou dan kunnen zijn om buiten een hapje te doen. Ik kan hier helaas op dagen als gisteren niets aan veranderen.

Jammer dat u het heeft ervaren als een vreetschuur, dat zijn we zeer zeker niet. Druk hebben we het wel, maar dat is voor ons alleen maar een goed teken.

Mocht u in de toekomst alsnog een keer naar Grill-ig komen, wij openen vanaf 20 september een nieuwe vestiging in Tilburg.

Vriendelijke groetjes,

Lisanne Blok