• Lid sinds 15 april 2016

Beoordelingen

1. Grill-ig

Tilburg
Nieuwe recensie

Lisanne Blok heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Lisanne Blok's profielfoto
    Lisanne Blok vindt de recensie door Mark van riel voor Grill-ig niet leuk

Mark van riel

Helaas belde ze 5 min. Voor vertrek al met de reden dat er niets werkte in de keuken. We zijn dus niet geweest. We wachten nu op een telefoontje om het een keertje goed te maken.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Lisanne Blok's profielfoto
    Van restaurant

Jammer online te moeten lezen dat u wacht op bericht vanuit ons terwijl u weet dat we ermee bezig zijn en u ook weet dat we met een oplossing komen. Ik vind het persoonlijk al erg netjes dat we de moeite hebben genomen iedereen nog heel snel op te bellen om te melden dat we een enorme kassa storing hadden via tabletmenukaart.nl waar wij helaas niets aan konden doen. Pure onmacht helaas.

U hoort van me.

Eigenaresse

3. Lisanne Blok's profielfoto

Dag Cindy,

Zoals ik al eerder aangaf, ik kon niet reageren op jullie mail vanwege de server. Dan is het logisch dat ik niet kan terugsturen dat ik met de klacht aan de slag ga toch? Anders had ik dat echt gelijk gedaan. Omdat eet.nu extern is, kon ik wel via eet.nu reageren.
    Wij hebben in het hele restaurant niet eens knoflooksaus. Elke restaurant maakt aioli op zijn/haar eigen manier, en dit kan zeker met peterselie (groene stukjes die jullie wellicht bedoelen) Wij doen het op onze manier en ik krijg hier nooit klachten over.

Het spijt me oprecht dat het niet naar wens is geweest. Maar eerst mailen, en dan vervolgens uit ongeduldigheid alles op internet plaatsen vind ik niet eerlijk. Ik heb echt niet eerder kunnen reageren helaas.

Grill-ig Kaatsheuvel

4. Lisanne Blok's profielfoto
    Van restaurant

Dag Cindy,

Erg jammer te moeten lezen dat het niet naar wens is geweest. Wat ik helemaal jammer vind is dat we hier jullie klacht aan het bespreken zijn (mijn team bestaat uit meer dan 45 werknemers) en dat duurt even, en dat we 2 dagen laten alsnog met de grond gelijk worden gemaakt op het internet notabene! Niet echt eerlijk,wel?

Uiteraard baal ik ervan dat jullie niet tevreden zijn,maar uit jullie ongeduldige reactie blijkt genoeg.

Om even wat korte punten aan te halen;knoflookmayonaise (geen saus, dat is iets heel anders) wordt in tapasrestaurants ook wel aioli genoemd. Veel restaurants serveren dit, en buiten dat; Jullie hadden uiteraard ook gewoon om kruidenboter kunnen vragen. Niet geschoten is altijd mis:) ik weet zeker dat mijn team voor jullie direct kruidenboter had gehaald.

Bij een moulleux is het de bedoeling dat de vloeibare kern warm is en de cake zelf niet gloeiend heet. Zo werkt dat bij een moulleux en ja,deze komt uit de oven of magnetron. Die maken we niet op dat moment, dat is niet te doen:)

Wat ik uit jullie verhaal opmerk is dat er veel klachten zijn. Helaas hebben jullie deze punten niet aangekaart bij mijn team, dan hadden zij op dat moment met een goede oplossing kunnen komen. Achteraf is dit altijd wat lastiger. Ontevreden een zaak uit lopen is niet goed maar betekent ook dat er weinig communicatie is geweest naar mijn team.

Jammer dat de rest van de gerechten bij jullie niet naar wens waren. Bij ons komen de producten elke dag vers binnen, vanwege de hoge omloopsnelheid en enorme drukte. Dat een gerecht 'stinkt' zullen wellicht de kruiden geweest zijn. Dat iets droog of taai is, keur ik zeker niet goed! Helaas kan ik het probleem nu niet meer oplossen nu alles al online staat en jullie me geen enkele kans of tijd geven dit uit te zoeken.

Mijn excuses!

L. Blok

5. Lisanne Blok's profielfoto

Beste Betty,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u geen positieve ervaring heeft. Graag maken we gelijk gebruik van de gelegenheid om e.e.a. uit te leggen.

We hebben de tablets nu 2 weken. Het aantal foute bestellingen is drastisch gekelderd daarnaast zijn de overige fouten ook nihil. Dat u en uw gasten geen gesprek meer hebben aan tafel door de tablets is jammer maar daar kan je ons niet de schuld van geven. Na elke bestelling voor eten gaat de tablet 12 minuten op slot. In deze 12 tabletloze minuten kunt u naar hartenlust gesprekken voeren, lachen en herinneringen ophalen. Uiteraard mag dit ook langer maar dat hebben jullie zelf helemaal in de hand.

Wij hebben op de kaart 105 gerechtjes staan. U noemt nu 3 gerechtjes op die niet vers waren of mindere kwaliteit. Uiteraard is dit jammer om te horen maar het is ook feitelijk onjuist. We serveren elke week 40 kilo biefstuk. Het kan altijd dat er een verkeerde biefstuk tussen zit. Als je dit aangeeft dan regelen we gelijk een andere. Wij kunnen namelijk ook niet zien hoe de structuur van binnen is. Het friet is echt vers en komt zeker niet uit blikt. Dat kan ook niet met ons fruit.

tenslotte vinden we het jammer dat u het ons niet heeft verteld maar wel een recensie plaatst.

6. Lisanne Blok's profielfoto

Goedendag!

Bedankt voor de recensie. Om even in te haken op je opmerking over gratis eten op een verjaardag;
    Wij hebben ervoor gekozen om andere kortingen te geven en acties te voeren op facebook en instagram en bijv de dinercadeau kaart, restaurantkaart en VVV cheques te accepteren. Daarnaast belonen we terugkomende gasten door leuke acties te bedenken als ze terugkomen voor een diner. Dat doen heel erg veel restaurants niet, wij wel.
    Wij hebben op 1 dag soms wel meer dan 10 jarigen, dat zou betekenen dat wij soms meer dan 10x het diner gratis moeten geven.
    Eten bij Grill-ig zou al een feestje op zich moeten zijn, niet alleen omdat het gratis is;)

Grill-ig

7. Lisanne Blok's profielfoto
    Lisanne Blok vindt Grill-ig leuk

8. Lisanne Blok's profielfoto
    Lisanne Blok vindt de recensie door Martina voor Grill-ig leuk

Wij hebben weer heerlijk gegeten. Echte aanrader. Komen zeker nog terug!

9. Lisanne Blok's profielfoto
    Lisanne Blok heeft gereageerd op een recensie van Grill-ig

Dag Ellen! Bedankt voor de leuke recensie! 7 December gaat onze nieuwe (winter) kaart in en heel toevallig staan er dan ook icoontjes achter de pittige hapjes. Zo wordt het voor jou ook wat makkelijker.

We hopen je graag weer terug te zien.

Grill-ig Kaatsheuvel

10. Lisanne Blok's profielfoto

Dag Wendy,

Bedankt voor je recensie. Jammer dat ik dit online moet lezen, terwijl ik jullie zelf de hele middag tot 18.45 uur heb geholpen. Continue gaven jullie aan dat alles naar wens was, en gezien het aantal bestelde gerechten leek het erop dat jullie het enorm lekker vonden. Wij warmen niks op, wij grillen bijna alle gerechten. Jammer dat jullie anders hebben ervaren en dat ik er nu niks meer aan kan doen. Gelukkig vonden jullie de sfeer en de service wel goed;)

11. Lisanne Blok's profielfoto
    Lisanne Blok heeft gereageerd op een recensie van Grill-ig

Dag Jan, Bedankt voor je recensie.

Grill-ig op de Horst is onze hoofdlocatie en beschikt over 120 zitplaatsen. Wij zijn bijna alle dagen volgeboekt, dus als het vol is kan het inderdaad voorkomen dat het wat rumoerig is. Helaas kan ik niet alle gasten vragen om stil te zijn.

Warm... daar kan ik me zeker iets bij voorstellen. We hebben veel ramen, en als het buiten 25 graden is, komt er weinig koude lucht het restaurant binnen. Ookal zet ik de deuren open, net als gisteren. Een optie zou dan kunnen zijn om buiten een hapje te doen. Ik kan hier helaas op dagen als gisteren niets aan veranderen.

Jammer dat u het heeft ervaren als een vreetschuur, dat zijn we zeer zeker niet. Druk hebben we het wel, maar dat is voor ons alleen maar een goed teken.

Mocht u in de toekomst alsnog een keer naar Grill-ig komen, wij openen vanaf 20 september een nieuwe vestiging in Tilburg.

12. Lisanne Blok's profielfoto

Goedenavond,

Bedankt voor de recensie. Aan wensen proberen we altijd te voldoen, tenzij er al veel eerder om een bepaalde tafel is gevraagd. Wij zitten soms 3 weken van te voren volgeboekt, dus helaas zal het bij u inderdaad niet gelukt zijn. Excuses.

13. Lisanne Blok's profielfoto
    Lisanne Blok heeft gereageerd op een recensie van Grill-ig

Echt ontzettend fijn dat jullie ons hebben gevonden, en dat jullie ondanks de maagverkleining steeds weer het vertrouwen in ons hebben bij ons te komen eten. Dit is waar wij het voor doen;)

Tot de volgende keer weer!

Grill-ig

14. Lisanne Blok's profielfoto

Geachte heer/mevrouw Van Nunen,

Hartelijk dank voor jullie recensie. Helaas betreuren we het dat jullie niet lekker hebben gegeten. Ondanks dat we er nu helaas niks meer kunnen doen wil ik wel op een aantal zaken reageren. het pasteitje is inderdaad bruin, dit komt omdat het een wildpasteitje is en niet de "gewone" traditionele kippastei die meer ligt/geel van kleur. Wildpastei is van nature bruin van kleur dus het heeft niks met schrapen uit de pan te maken. Daarnaast vind ik altijd bijzonder dat u lukraak iets schrijft over de tomaten/ komkommer, terwijl u niet de achtergrond hiervan weet. Het klopt dat deze producten die dag te dik waren. De reden is simpel. Wij werken in de keuken regelmatig met stagiaires al dan niet met een rugzakje. Wij willen iedereen een kans geven. Het komt dus wel eens voor de komkommer/tomaat niet perfect gesneden zijn en iets te dik zijn. Als gasten daar een klacht indienen vinden we dat jammer maar wij gunnen iedereen een kans. Ook over de salades is het de perceptie die u heeft. Bij aardappelsalade/ kipkerriesalade of rundvleessalade zit ook geen sla verwerkt. Wij hebben de producten omschreven en zullen in de toekomst kijken of we de producten op een andere manier kunnen omschrijven.

Nogmaals betreuren we het dat u ons niet op de hoogte heeft gebracht van uw onvrede maar het op deze manier uit.

Met vriendelijke groet,

Team Grillig