Op dit adres zit nu: Oonivoo Winespired

1. Jacques Timmermans

Vanwege ons 50-jarig huwelijk zijn we bij het Raadhuis gaan eten. Waar wij in het verleden (andere eigenaar) altijd erg tevreden zijn geweest, was daar helaas dit keer geen sprake van. Om te beginnen werden we niet begroet bij binnenkomst en zodra we aan tafel zaten moesten we naar een andere tafel omdat we aan de verkeerde tafel zaten. Het eten was over het algemeen lekker (met uitzondering van het dessert), maar de porties waren bijzonder minimaal (op weg naar huis hadden we nog honger!). Ondanks dat we 2x hebben aangeven dat we de gangen wat minder snel achter elkaar aan wilden hebben werd daar geen gehoor aan gegeven. Nadat ik de laatste hap van mijn tussengerecht nam en nog zat te kauwen werd er al uitgeruimd. Er werd niet na elke gang gevraagd of het had gesmaakt. De keuze op de kaart was zeer minimaal en weinig ruimte tot flexibiliteit. Ook bij vertrek werden we niet gegroet. Kortom, een teleurstellende avond en geen enkele aanleiding om hier nog een keer terug te gaan.

3,4