Op dit adres zit nu: Oonivoo Winespired

1620676723 86
1631915788 86
1676872046 86

1. C. van Boort

Vanmiddag heerlijk gegeten bij het Raadhuis in Uden.
    We maakten gebruik van het speciale Sunday Dunch menu: 3-gangen all in voor 59 euro met aperitief, wijn en koffie inbegrepen. Het aanbod was vis, maar mocht ook gewijzigd worden. Dan nog brood, lekkere hapjes en bij de koffie of thee ook nog lekkernijen. Water ook incl.
    Het eten was perfect en de prijs zeker niet te hoog. De wijnen pasten goed bij de vis. We aten buiten op het terras en profiteerden ook nog van het mooi weer.

2. Uitstekend gegeten, fantastische wijnkaart. Een echte aanrader

3. Richard Bosveld

Heerlijk geluncht met zakenrelatie. Het nieuwe management heeft de goede lijn meer dan te pakken. Heerlijke amuses, lekkere en mooie vis (tarbot) als vooraf. Daarna heerlijke Parelhoen, perfect bereid. Smaakvolle hapjes bij de koffie!!
    Zakenrelatie is er al drie keer op teruggekomen!

4. Jacques Timmermans

Vanwege ons 50-jarig huwelijk zijn we bij het Raadhuis gaan eten. Waar wij in het verleden (andere eigenaar) altijd erg tevreden zijn geweest, was daar helaas dit keer geen sprake van. Om te beginnen werden we niet begroet bij binnenkomst en zodra we aan tafel zaten moesten we naar een andere tafel omdat we aan de verkeerde tafel zaten. Het eten was over het algemeen lekker (met uitzondering van het dessert), maar de porties waren bijzonder minimaal (op weg naar huis hadden we nog honger!). Ondanks dat we 2x hebben aangeven dat we de gangen wat minder snel achter elkaar aan wilden hebben werd daar geen gehoor aan gegeven. Nadat ik de laatste hap van mijn tussengerecht nam en nog zat te kauwen werd er al uitgeruimd. Er werd niet na elke gang gevraagd of het had gesmaakt. De keuze op de kaart was zeer minimaal en weinig ruimte tot flexibiliteit. Ook bij vertrek werden we niet gegroet. Kortom, een teleurstellende avond en geen enkele aanleiding om hier nog een keer terug te gaan.

3,4
  5. Bert - Ina Uitterhoeve

Mooi restaurant, vriendelijke en attente bediening en heerlijk gegeten. Verrassing, de kleine gerechtjes van 't huis vooraf en tussendoor. We gaan zeker terug als we in de buurt zijn.

6. Arie van Liempd

Berti was samen met zijn team weer geweldig.. Lekkere wijn en heerlijk gegeten.

Arie

7. Jan van den Hoogen

We hebben eerste kerstdag heerlijk gegeten bij 't Raadhuis in Wanroij. Het eten was overheerlijk en de sfeer en bediening perfect. De proeverijtjes was een zeer goed idee. Wij gaan hier zeker binnenkort weer eten. Bedankt voor de mooie avond.

8. H.v.Geelkerken

Wij hadden een wijnarrangement. Wij vonden dat het te vlug achter elkaar kwam. Het ene glas wijn was nog niet op, of het volgende glas wijn was er al. Dat vonden we te vlug. Wij hadden er meer een vullende avond van verwacht.

9. Weinig woorden voor nodig. Na elk bezoek zéér tevreden naar huis. Bediening en sfeer prima. En een compliment aan de kok, ook namens mijn gasten.

10. Boudewijn de Visser

Heb hier met schoonouders gegeten om ze te bedanken voor hun geweldige hulp. Leek veelbelovend. Vanwege het asperge seizoen werden deze aangeraden voor meerprijs.

We kregen een langwerpig schaaltje met zegge en schrijve 10 asperges zonder enig garnituur. Weinig voor hoge prijs per couvert. Maakte weinig indruk.

Eens en nooit weer. De McDonalds was gelukkig dichtbij om de maag nog enigzins te vullen.

4,1

12. Bert van der hagen

Prima bediening, zeer alert. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom een echt avondje uit eten.

13. claire en bob

Eerste kersdag voortreffelijk gegeten, zeer smaakvol, prachtige presentatie, fijne bediening. Alles top, en het dessert overtrof alles! Restaurant het Raadhuis is een echte aanrader!

14. Heerlijk gegeten (half jaartje terug of zo). Bij verschillende gerechten echt een smaaksensatie.

Toch voelde ik me niet geheel op m'n gemak. Het komt allemaal wat stijfjes en hautain over. Maar de ober was zeer vriendelijk en gastvrij en probeerde je op je gemak te stellen en rekening te houden met je wensen en je avondbesteding (theater).

15. Eten en bediening zijn top. Sfeer is goed, maar niet geweldig. De ruimte kan beter benut worden, het is nu erg "vol" ingericht. Ik zou de inrichting graag in zijn originele staat willen zien.

16. Mark Hendriks

17. Uitstekende bediening, personeel is goed op de hoogte van hetgeen wat zij serveren.
    Voorgerecht was niet te veel maar ook niet te weinig, hoofdgerecht was uitstekend/perfect en er was ook nog eens aandacht besteed aan het nagerecht. Lekker gedronken en heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

18. Gisteravond heerlijk gegeten en gedronken bij 't Raadhuis. Het november jubileummenu (5-gangen menu inclusief aperitief, wijnarrangement en koffie of thee na) is werkelijk briljant en de prijs van € 52,50 all-in is erg scherp. De vitello tonato was perfect, de zeebaars (met gamba) was nog beter. Maar het beste gerecht van de avond vond ik de hertenrugfilet! Wat een heerlijk, zacht vlees en niet te vergelijken met een hertenbiefstuk (is meestal erg machtig). De druppels van pastinaak en het kunstwerk van schorseneren maakte dit gerecht helemaal af. Wat mij betreft een 10+!!! Echt de moeite waard om een keer te bezoeken. Mijn vrouw gaat volgende week nog een keer eten, overigens. Dat zegt al genoeg...

19. Jack Monde

20. Super eten en erg lekkere wijn. Wel staan de tafels dicht op elkaar dus als het vol zit dan kun je met een grote tafel de personen die aan de overkant zitten niet goed verstaan.

21. Ontzettend genoten. Heerlijk gegeten, professionele, gezellige bediening. Prijs kwaliteit goed in orde.
    Zeker een keer gaan eten!

22. Wij hebben samen met mijn man, mijn zus en mijn zwager ons 40 jarig huwelijk gevierd op 3 september, (maar dat wisten alleen mijn gasten). Het was geweldig. Wi hebben een heel mooi feest gehad met dank aan het hele personeel.

23. Gisteren heerlijk gegeten, alles was evengoed, ook de bediening, perfect getimed, en heel veel complimenten aan de kok!

24. Hans

25. Vegetarisch staat niet op de kaart maar een marktmenu genomen en gevraagd of het vegetarisch kon. Dat was geen enkel probleem. En ik moet zeggen; dit was superlekker. Complimenten aan de kok! Mijn vriend is niet vegetarisch en ook zijn marktmenu met vis en vlees was heerlijk.

26. Bart

27. Wederom fantastisch 4-gangen Marktmenu gegeten bij 't Raadhuis in Uden. Opnieuw erg genoten! De vitello tonnato is perfect, topsoepje van pompoen met coquille en paling, mooi parelhoen met foie gras en heerlijk dessert met chocolade proeverijtjes. Bediening top, prijs alleszins redelijk. Kom, proef en wees overtuigd.

28. Erg vriendelijk en professioneel personeel. Heerlijk eten met een hoofdletter H! Een minpuntje: ik ben geen grote eter, maar zelfs ik vond het wat weinig.

29. Geweldig eten, altijd weer een positieve ervaring. Professionele, vriendelijke bediening en mooie wijnkaart. Zowel met een grotere groep (12 personen) als gezellig met z'n tweeën, het is elke keer weer genieten. Top! Prijs is zeer aantrekkelijk!

30. Steven Trienen

Prima eten en goede sfeer. Ook altijd mooie wijnen op de kaart. Prijs/kwaliteit prima. Restaurant om de hele avond gezellig door te brengen. Vergeleken met de betere restaurants in de steden is de prijs hier zeer acceptabel.

31. We hebben gisteren zaterdag 6 november fantastisch gegeten met de fam. Bon.

Leuke eetkamer met 14 personen.

Het eten was prima en de bediening ook erg goed.

Dit is zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.

32. Goede keuken, maar wat mij betreft een beetje te formeel allemaal. De prijs die hier gerekend wordt vind ik het zeker niet waard.

6,5
  33. A. Kuipers

Als je berekend hoeveel je hier meer betaald als in een bistro dan is de keuze snel gemaakt..... Geef ons maar 't Raadhuis, met goed eten, lekker verwend worden. Net zo goed als menig sterrenzaak maar de rekening is veeel lager!

34. Erg genoten!!

35. Frederique

Heel lekker eten, maar soms een beetje weinig. Wel een goede bediening en een gezellige sfeer. De stoelen waren wat minder. En voor de prijs die ze vragen, is het eten prima!

36. Om even te reageren op de onderstaande reactie.. het is natuurlijk een wat chiquer restaurant waar je niet zomaar even gaat eten. Ik vond het zeker niet overdreven, ik hou er wel van, van die echte tafeletiquette, het hoort er bij!Het eten is er echt subliem! Voor een viering van het zoveel jaar samen zijn, is het een geschikte plek!

37. Voor de liefhebber misschien goed te noemen. Wij vonden het op zich een mooie zaak, goed eten, maar wel veel overdreven, aanstellerig gedoe door de bediening. Meer een zaak die een hoge prijs heeft per couvert en meer een zaak is voor de happy few van gezien en gezien worden. We zaten er niet op ons gemak. Voelden ons bekeken. Sorry, ga dan toch liever naar het gesprek in uden.

38. Superadres voor een avondvullend diner met z'n 2-tjes of met vrienden, gezellig natafelen. Heerlijks en mooie gerechten!!!!