Op dit adres zit nu: All You Can Greek

1. Jac Bouwmans

Gisteren 12 juni heerlijk gegeten in dit restaurant. Ik ben er vaker geweest en ben telkens weer verrast over de heerlijke gerechten. De chefkok Ming Tang staat alleen in de keuken en maakt de mooiste dingen. Iedere keer is het weer een feest om hier te eten.
    Het restaurant is wat moeilijk te vinden in het centrum van Eindhoven, maar eenmaal gevonden dan is het genieten.

Vorige recensies van Jac Bouwmans

• Jac Bouwmans

Een culinaire aanwinst voor Eindhoven. Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Gekozen voor het menu naar eigen keuze. Men kan kiezen uit een zeer groot aantal gerechten, en deze allemaal proeven. Zeer goed van smaak, mooi geserveerd, en aandacht voor detail. Bediening is correct en vriendelijk en zeer gastvrij. Het adres is een beetje moeilijk te vinden, maar dat is maar 1 keer. Alle volgende keren, dat je er zeker weer zult gaan eten, is het makkelijk. Wij zullen vaker dit restaurant bezoeken, omdat we veel vaker willen genieten van deze heerlijke gerechten van deze uitstekende kok. Een echte aanrader.