Op dit adres zit nu: All You Can Greek

Bezorgrestaurants in de buurt van Ming's

• Buffet: € 25,00
  • Veganistisch
  • All-inclusive

5. Betalen American Express Diners Club Master Card Visa pin

1419389377 92
1449371918 86

1. Net gegeten voor de kerst. Heerlijk van een verassingsmenu gecombineerd met het puur genieten. De bediening was super en zelfs de kok kwam nog even lekker babbelen.
    Kwaliteit van het eten was geweldig, je kan de koks aan het werk zien wat ook heel leuk is.
    Zeker aan te bevelen. Wij gaan zeker nog een keer terug!

2. Heerlijk eten! Van topkwaliteit! Wij komen zeker vaker terug

3. Er was zo koud daar, we moesten jassen aantrekken...
    Eten was wel heel lekker.

4. Lekkere sushi schotel gegeten. Helaas waren we vroeg 18u en waren er maar 2 andere tafels bezet. Jammer.

5. Mark Zonnenberg

Super restaurant waar de kwaliteit op nummer één staat!!
    Een fantastisch verrassingsmenu (bestaande uit diverse gerechten) van de chef-kok Ming Tang gehad.
    Wij komen graag terug. Echt een aanrader, zowel voor privé als zakelijk.

6. Ben niet zo van de Sushi, maar het was zeker vers! We werden hier goed ontvangen en mijn schoonouders kregen zelfs een verrassing gezien ze 25 jaar getrouwd waren! Erg leuke ervaring.

7. Uitstekend gegeten. Nog nooit zulke verse sushi gegeten. Thai seafood curry... Zo lekker. Kok vertelde dat hij de pasta en bouillon zelf vanochtend nog gemaakt had. En dat proefde je. Onwijs lekkere duck met springroll flensjes. Zeer vriendelijke bediening. Ligt beetje achteraf, maar zijstraat van Stratum. Hier kunnen andere restaurants nog een puntje aan zuigen!! Aanrader.

8. Kuijpers

Met vrienden heerlijk gegeten, zo om de beurt ergens bij een restaurantje eten. Maar dit was verwennerij, voor ieder wat wils, vlees, vis, normaal of extra pittig en voor de prijs hoef je het echt niet voorbij te lopen hier.

9. Gisteren 12 juni heerlijk gegeten in dit restaurant. Ik ben er vaker geweest en ben telkens weer verrast over de heerlijke gerechten. De chefkok Ming Tang staat alleen in de keuken en maakt de mooiste dingen. Iedere keer is het weer een feest om hier te eten.
    Het restaurant is wat moeilijk te vinden in het centrum van Eindhoven, maar eenmaal gevonden dan is het genieten.

10. Op 30 december door wat vrienden uitgenodigd bij Ming. Als starter een Sushi schotel genomen die echt heerlijk was en er was ruim genoeg voorzien. Voor het hoofdgerecht lieten we ons verrasssen door de chef en kregen we een heerlijk overzicht van vlees vis en groentjes. Het dessertje was licht en lekker en kon er nog net bij. Al bij al een aanrader en wij komen zeker terug.

11. Zeer goed eten met vriendelijke bediening, dit restaurant is echt een aanrader!

12. We kwamen binnen en werden met open armen ontvangen. De jassen werden netjes voor ons opgehangen en we werden keurig naar onze tafel gebracht. Wij hebben ons laten verassen door de inspiratie van de kok. Het verassingsmenu die hij ons serveerde was meer dan genoeg en het zag er allemaal smaakvol uit. Alles werd keurig geserveerd en het was erg lekker. Tot slot kregen we nog een kopje koffie. Kortom dus een erg goede service gehad met erg lekker eten en een goede sfeer. Dit alles voor een betaalbare prijs. Goede prijs-kwaliteitverhouding dus. Zeker de moeite waard om dit restaurant te bezoeken!

13. Op een woensdagavond hier gegeten. Wij kwamen om 17.30 uur en gingen weer weg om 19.15 uur. Pas toen wij gingen kwam er nog een stelletje binnen om te eten, tot die tijd hadden wij het restaurant voor ons alleen. Ondanks dat het eten uitstekend is, is dit een typisch voorbeeld van een restaurant op de verkeerde plek. Het ligt "verscholen" achter het stratumseind en parkeren moet je in de parkeergarage, dus je moet een stukje lopen. Nogmaals het eten is uitstekend, de formule is vergelijkbaar met "De Slak" in Eindhoven. het verschil is dat de bediening bij Ming een stuk vriendelijker is dan bij De Slak. Ik ben bang dat dat restaurant niet levensvatbaar is, niet vanwege het eten, maar vanwege het wegblijven van bezoekers door de slechte locatie.

14. Zeer goed restaurant met lekkere gerechten en goede bediening.

15. Met vier personen hadden we het Puur Genieten Menu gekozen. Voor 25 euro pp konden we onbeperkt kiezen uit een lijst van gerechten. Ruim voldoende keuze voor een gevulde maag aan het einde van de avond. We kregen als eerste gerecht niet onze eerste keuze, maar een gerechtje van het Huis.

De meeste gerechten waren erg smaakvol en prima aan gaarheid (zowel vlees als vis). Alleen een babypaksoi was in het dikste stuk nog niet helemaal gaar. Het viel wel op dat ze in deze keuken erg van pittig houden en ook bosui lag op ieder bord. De sushi viel bij iedereen wel in de smaak.

De serveerster was behulpzaam, maar ze serveerde in haar eentje en het ging niet erg snel. De gerechten kwamen vaak ook niet tegelijkertijd op tafel maar toch met best wat tijd ertussen.

De muziekkeuze die gedraaid werd was op zijn zachtst gezegd apart, soms Jump-style soms meer carnavalesk. Maar het volume was zacht genoeg dus het was niet heel erg storend en je kon nog gewoon gesprekken voeren.

We kozen als dessert ijs met vers fruit. Het fruit was vers en het ijs (wij hadden kokos en mango) smaakte erg goed.

16. Heel goed eten, prettige bediening. Een van de beste Aziatische restaurants in Eindhoven. Verbazingwekkend dat het niet helemaal vol zat.

17. Ik ben hier al 2 keer geweest met een bon, en het eten is prima. Goede bediening. Jammer dat het in een dode hoek ligt, je moet het weten anders kom je er niet. De sfeer heeft een chique uitstraling. De kreeft is ook echt een aanrader.

18. Japans/Chinees eten in een mooi restaurant waar smaak belangrijk is met erg vriendelijke bediening. Zeer aan te raden!

20. llewis 1138 punten

Via een Groupon kennisgemaakt met dit restaurant. Ondanks de Groupon werden wij gastvrij ontvangen (wat lang niet altijd het geval is), in een zeer nette zaak. Geen Oosterse uitstraling met veel rood en goud hier, maar een chique-trendy interieur.

Na toch al heel wat restaurants te hebben bezocht en gerecenseerd, kan ik met recht zeggen dat ik dit een van de beste restaurants van Nederland vind. Eigenaar Ming zet zich in om Chinese restaurants een beter imago te geven, en dat zie en dat proef je.

Het voorgerecht was al fantastisch, met een niet te definiëren verfijnde smaak. De kreeft daarna was ronduit geweldig. Het hoofdgerecht bestond uit ossenhaas met groente, super.

Klein puntje van kritiek: de (zeer nette) toiletgroep met piepkleine wctjes, waar je na enkele minuten in het donker zit. Maar daar zijn de Chinezen meestal niet zo sterk in.

Verder top, ik kom hier zeker weer terug. Aanrader!

21. Luc 21 punten

Wij deden dit restaurant aan onder de middag. Slechts twee tafeltjes bezet. Bediening was oké. Ook het prijskaartje was o.i. correct. Wij hebben echter van geen enkele van de ons voorgeschotelde gerechten echt genoten.
    Zo waren de dumplings 'ranzig' van smaak en de huisgemaakte lenterolletjes 'gecarboniseerd'. De hoofdgerechten (eend & kip terriyaki) lieten nogal lang op zich wachten, terwijl de mihoen op tafel koud stond te worden. De mihoen werd echter tijdig vervangen door een nieuw lauw potje. De bereidingen van zowel de eend als de kip waren o.i. niet 'volledig' vers klaargemaakt. Beide gerechten bevatten immers voor de helft uitgedroogde stukken vlees. Ook de aanwezige groeten waren niet volledig gegaard waardoor de 'rauwe' smaak van bv. brocoli algauw de smaak van het gerecht overheerste. Verder was de kruiding nogal vlak van smaak. Voor ons zeker geen aanrader... of zijn wij meer gewoon?

22. Als echte Japan liefhebbers hebben wij lekker sushi gegeten bij dit Eindhovens restaurant. Het eten was buitengewoon lekker en ook nog goed te betalen. Fijne bediening maakt het helemaal compleet. Een echte aanrader.

23. Gisteren heerlijk gegeten bij Ming's met een Social Deal, volop keuze, mooie presentatie, vriendelijke bediening. Fijn restaurant! Enig minpuntje... voor een 4 gangen diner zijn de porties aan de grote kant! :-) Wij komen zeker terug!

24. Ming's is een restaurant zoals er maar weinig zijn! Chef Ming verzorgt de meest heerlijke gerechten welke met veel liefde bereidt zijn. Dit proef je! Een ware smaak sensatie. De sfeer is geweldig. Je vergeet de tijd en hebt een heerlijke avond uit. Een echte aanrader.

25. Prima aanwinst voor Eindhoven. Interessante kaart met uitstekende menu's.

26. Op aanraden van vrienden zijn wij hier gaan eten. Het is even zoeken, maar als je het restuarant hebt gevonden, word je daar ook voor beloond. Het restaurant ademt een rustige en gezellig sfeer uit. De ontvangst was vriendelijk en beleefd. Na de kaart eerst bestudeerd te hebben, zijn we begonnen met Sushi en de Californian role. Daarbij werd door de bedienende dame een bijpassende witte wijn geserveerd. Deze combinatie was een werkelijke smaaksensatie. Het bleek later de huis Chardonnay te zijn van Grizzly Bear. Bij het opdienen van de lams racks, die erg sappig waren en op de jusite manier gegaard, werd mij de rode huiswijn geadviseerd; een Cabernet Sauvignon, eveneens van Grizzly Bear. Het bleek de overtreffende trap te zijn, een voortreffelijke combi. Uiteindelijk een hele geslaagde avond gehad. Met name de combinatie van de gerechten met een bijpassende wijn doen mij deze avond niet snel meer vergeten. Een volgend bezoek aan Ming’s staat al weer in de agenda’s gepland.

27. Ik heb enorm genoten van de culinaire hoogstandjes van Mr. Ming. Je kunt in de gerechten terugzien dat ze er hier verstand van hebben!

28. familie Van Esch

Weer heerlijk gegeten in een fijne sfeer en een gastvrije bediening. Het eten is steeds weer verrassend, je proeft de zorg en de liefde voor het eten.

29. Jan Beijer

Een van de betere Aziatische restaurants in Eindhoven. Gerechten zien er mooi uit en hebben echt smaak. Eigenaar Tang is een vakman en geeft je advies voor een heerlijke culinaire belevenis.

30. Een gerecht besteld voor twee personen, zag er heel verzorgd uit en het smaakte super lekker. Alles vers en dat proef je. Het was heerlijk en ga zeker nog eens terug.

31. Hartstikke lekker gegeten. Sushi waren super en lekker vers. Restaurant was net geopend dus nog niet heel druk maar echt een aanrader.

32. Wij hebben hier met zn tweetjes tijdens GLOW heerlijk gegeten. Ze waren nog maar net 2 weken open... Bediening door een hele vriendelijke mevrouw en het ziet er binnen ook mooi verzorgd uit. Keurige toiletten, schoon en netjes. Het eten was heerlijk. Super verse vis, smelt gewoon in je mond. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen!

33. Gaan bijna elke week ergens sushi eten maar hier is het echt super. Aanrader voor iedereen om te proberen.