Stadhuisplein 1A, 5611 EM Eindhoven,Ten Hagestraat 6A, 5611 EG Eindhoven

1519751109 76
1569541944 72
1571201638 72
1582819500 67

1. Echt matig eten. Lang wachten, niets echt warm, eerder koud. Onvriendelijk personeel en verschrikkelijk smerige toiletten. Ik vrees daarom met grote vrezen voor de keuken! Nooit meer!

2. nel.waas

Eten niet lekker en veeeel te zout. Kan eigenlijk niet Grieks genoemd worden!
    Lang moeten wachten op iedere ronde. Waren er eigenlijk snel klaar mee.
    Eigenaar/bedrijfsleider norse uitstraling en totaal niet met de klanten bezig!
    Teleurstellende ervaring. Kom hier nooit meer terug!

Laat aub weten waar jou restaurant is zodat ik nooit kom.

3. Stephan

Beste,

Ik hou van de griek, maar dit mag niet eens grieks genoemd worden. Het eten was niet lekker.

De friet word gewoon 10x opnieuw gebakken. Hard, zwart en smerig.
    De pita’s smaken naar wafels/pannekoeken. Gewoon niet lekker met gyros/souvlaki.

Wij hebben echt letterlijk 3 rondes gedaan. Toen wij de 2de kregen waren we der eigenlijk al klaar mee. Moesten 40 minuten wachten op iedere ronde.

Hier zie je mij nooit meer, voor dat geld heb je je vol gegeten bij een normale goede griek.

Ps. De sfeer was niet prettig. 1 open ruimte met allemaal luidruchtige mensen.

4. S.Sampaliotis

5. Henk v summeren

Weer lekker gegeten en gedronken. Het was weer super lekker en het mooie is dat er geen tijd aan verbonden zit. Ook weer lekkere nieuwe gerechtjes geproefd.

6. Bedankt voor de leuke avond die we hebben gehad.
    Het eten was heerlijk. Heel veel keuze en voor ieder wat wils. Ook aan verschillende dieëten wordt aandacht besteedt. Of het nu glutenvrij is of lactose vrij maar ook vegetarisch, het is er allemaal. Ook fijn dat je in je eigen tempo op het tablet je eten kon bestellen.
    De service was geweldig. Wij willen de eigenaar nog bedanken voor de attentie.
    Toppie ga zo door!

7. Once in a lifetime experiance,
    Wat eigenlijk betekend, ik kom hier niet meer terug. Koud eten, lange tijd voordat het geserveerd wordt. Wel geprobeerd dit te compenseren met extra drinken, maar dit mocht de lading niet dekken.

8. Zeker voor herhaling vatbaar.

Lekker eten, voor ieder wat wils.
    Verwacht geen hoogstandjes van een sterren restaurant maar wel een leuke avond onbeperkt lekkere griekse tapashapjes.
    Vriendelijke bediening en bestellen via een tablet, iets professioneler dan een kaartje met nummertjes opschrijven.
    Wat ook een pluspunt was dat er bij de gerechten op de tablet foto's stonden.
    Wij gaan zeker nog eens terug!

9. Lekker gegeten, veel verschillende gerechten.

10. Heel lekker eten!

11. Lekker gegeten. Alles bestel je zelf via een tablet die op tafel staat. De eigenaar vertelde dat er elke X een andere menu en gerechtjes bijkomen. De eigenaar en personeel zijn vriendelijk en komen regelmatig vragen of alles naar wens is. Wij gaan zeker terug.

12. Vlotte en vriendelijke bediening.
    Het eten was heerlijk.
    De regels ter voorkomen van voedsel verspilling vind ik perfect.
    Het was een leuke avond.

13. Johanna

Viel tegen.
    Man van drank zeer onvriendelijk, eten matig.
    Doen misschien hun best op hun manier maar niet naar onze zin.
    Wij komen niet terug sorry.

14. Vlotte bediening, genoeg keuze en een leuke zaak. Zeker een aanrader. De inrichting is modern en niet de gebruikelijke Griekse restaurantinrichting met plastic druiventrossen. We komen zeker nog eens terug.

15. Zeker een aanrader! Zeer vlotte bediening. Vriendelijk. Lekker en snel! Wij komen zeker nog een keer terug. De eigenaar vindt het ook leuk om een praatje te maken.

Eén vorige recensie
  16. Vandaag voor het eerst hier gegeten. Een echte aanrader voor iedereen. De service is erg goed. Het eten is erg lekker. De wachttijd is kort. Er is zoveel keuze die heel gevarieerd is dat je nooit alles tijdens 1 etentje kunt proeven. Als de bediening het vermoeden heeft dat iemand iets te kort komt dan staan ze direct bij de tafel. Ze vragen ook regelmatig of alles naar wens is. De ligging is een beetje uit het zicht. Maar dat is volgens mij een voordeel. Daar vlakbij is een foodhall en daar was het naar mijn mening veel te druk. De bediening is superaardig.

Er is 1 verbeterpuntje te melden. Bij andere all you can eat restaurants hebben ze papieren placemats waar alle gerechten op staan. Daar kunnen de klanten het gerechtje, wat ze hebben besteld, aanvinken. Dat is handiger als de gerechten worden gebracht. Na verloop van tijd en na het nuttigen van alcohol weten sommige klanten niet meer wat ze besteld hebben. Ook voor de bediening is dit veel fijner. Misschien zijn deze placemats iets voor jullie?

Bedankt voor een fijne avond.

17. Lekker eten voor een goede prijs. Veel keus. Inrichting niet echt Grieks, maar dat doet niets af aan het lekkere eten.
    Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

18. Leuk concept! Lekker gegeten, vriendelijk personeel en goede service. Aankleding restaurant vond ik wat kaal en sfeerloos.

19. Leuke tent, ongelukkige locatie, is haast nooit druk, dat maakt het net even wat minder gezellig. De hapjes zijn ok, de gyros, tjah, als je de gyros gewend bent van de andere 2 griekse restaurants in de buurt dan is dit best een tegenvaller. Verder aardig personeel maar voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

20. Thea Coenen

Heerlijke kleine hapjes en goede service.

21. Erg lekker. Leuk om van alles te kunnen proeven. Zeer vriendelijk personeel!

22. Jol Spuijbroek

Heerlijk gegeten, hartelijk ontvangen. Ontspannen sfeer. Jammer dat bij binnenkomst niet duidelijk te zien is in wat voor restaurant je komt. Hoorde van de 'baas' dat er foto's in bestelling zijn waardoor er een sfeervolle uitstraling moet komen. Dat zal zeker bijdragen aan het geheel.

23. Super lekker alleen jammer dat het 2,50 euro duurder geworden is.

24. Heerlijk gegeten bij all you can greek. Lekkere gerechten prima bediening. Wat wij wel jammer vonden het is een Grieks restaurant maar in de gehele ambiance is niks Grieks terug te vinden.

25. Marian Noels

26. Het was in een woord geweldig.
    Het eten was heerlijk.
    Veel keuze in gerechten.
    En de toetjes waren ook zeer lekker.
    Wij komen zeker nog terug.

27. Carin Peijs

28. Ik ben hier gisteren avond gaan eten na de reeds goede recensies gelezen te hebben.
    Ik ben zelf kok en ga ook regelmatig uit eten en moet echt zeggen dat dit echt een geweldige ervaring was, voor mij de beste Griek waar ik ooit ben geweest, alles is kraakvers en gewoon overheerlijk en netjes verzorgd.
    Dat alles in een mooi kader met hele vriendelijke bediening aan een zeer zachte prijs.
    Ik ga zeker terug! Hartelijk dank voor de fijne avond!

29. Net na de opening gegeten 1 x maar nooit meer, garnalen uit oven of cocktail smaakloos bijna al het eten was gefrituurd, vis in folie erg simpel wat ik zelf ook kan met diepvries vis. Erg smaakloos en geen kwaliteit. Zaak zelf ook geen sfeer.

Jammer.

30. Familie Gijs

Restaurant heeft een simpele/rustige uitstraling. Bediening was meertalig, vlot en vriendelijk. Gerechten waren smaakvol, goede porties. Het enigste wat wij miste was een bijgerecht in de vorm van rijst of gefrituurde aardappel.

31. 1 Dag van te voren online gereserveerd.
    Restaurant zat praktisch helemaal vol!
    Personeel was vriendelijk, eten kwam vlot aan tafel ondanks de drukte!

Tip:Wil je eten op vrijdagavond, reserveer dus!

32. Helaas was onze ervaring minder positief.
    Totaal geen Griekse sfeer, bijna al het personeel spreekt engels. Bediening was oke. De keuze in gerechten was beperkt tenzij je van varkensvlees en gehakt houd. Sommige gerechten waren echt niet lekker. We hebben dit uiteraard met de eigenaar besproken en hoop dat hij iets met de feedback gaat doen. Voor ons 4en was het dus niet voor herhaling vatbaar.

33. Prima gegeten, erg vriendelijk personeel en snelle service. In tegenstelling tot de eerdere recensies vond ik de opdiening recht toe recht aan. De smaak was verder goed. Het proberen waard in ieder geval.

34. Heerlijk gegeten en verschillende gerechtjes geproefd.. leuk ingerichte zaak voelt niet Grieks aan maar het eten wel dus complimenten

35. Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Naast dit was het ook een mooie presentatie van het eten. Bij veel Griekse restaurants smaakt het vlees vaak allemaal hetzelfde. Dat was hier absoluut niet het geval. Alles met zijn eigen smaak. Opvallend zijn ook de nagerechten. Deze zitten niet bij het All you Can Greek concept maar voor slechts € 3,50 had je een fatsoenlijk nagerecht inclusief een likeurtje. Een echte aanrader voor een avond uit zonder op de tijd te hoeven letten omdat er geen tijdslimiet was.

36. Nu inmiddels 2 keer gegeten sinds de opening. De eerste keer met mijn man, de tweede keer met een groep vrienden. De eerste keer was al top maar de tweede keer was het nog beter! Er was echt geluisterd naar ervaringen van mensen en dan zie je als je weer terugkomt dat er kleine aanpassingen zijn om nog beter aan je wensen tegemoet te komen. Leuke mensen, leuke sfeer en de kwaliteit is zoveel beter dan de prijs doet vermoeden. Twee keer een topavond gehad, ik kom zeker vaker.

37. Hartstikke leuk concept, omdat je veel kunt proberen wat je normaal niet zo snel zou doen. Heerlijk gegeten, fijne, prettige sfeer en vriendelijke medewerkers! Eén van de betere Griekse restaurants waar we zijn geweest. Zeker een aanrader!!!

38. Achthapskie

Vond de hapjes te zout en de smaak was ook niet echt goed, weinig opmaak geen rijst weinig groente.
    Goed aan de prijs voor wat je aan kwaliteit krijgt.